Dan zou ze juist gaan stoken tussen Amanda en Brian toch?? Netty moet niets hebben van Amanda.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat zij daar niet voor komt. Ik denk dat ze door mama Netty is geinstrueerd.
Dit heeft Lieke toch betaald? Dus dan snap ik het wel. Ze zei dat die waren voor een vriendin die haar vader niet kan zien omdat die naar Afghanistan moet. En daar had iedereen voor ingestemd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
Jaap is weer kwaad omdat hij liever de punten wil hebben.
De domme koppigheid van dat kind kennende, en gezien wat Tamara net zei (Brian laat zich leven door Amanda) worden die twee geen vriendjes het komende uur.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Het plannetje gaat in het water vallen. De enige hoop is nog een overspannen reactie van Amanda.
ze ís al over de zeik dus ik vind het al topquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Het plannetje gaat in het water vallen. De enige hoop is nog een overspannen reactie van Amanda.
Nee, schreef ik eerder: er was niets te zien (voor ons) toen hij Jaap erop wees.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef mootie het volgende:
Heeft er iemand caps van de plekken op Huubs gezicht?
Geweldig jah..op haar lelijkste moment ontmoet ze haar rivale!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef carpediem23 het volgende:
Ook echt op een moment dat Dellie er heel slecht uit ziet. Geen stijltang en niet veel make up...hihih wat zal zij zich onzeker en lelijk voelen nu.
Och, Natasja staat niet in de schijnwerpers momenteel, dus betwijfel of ze het leuk vindt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
En Natasja vind die het wat leuk?
Nee echt? Dat heb ik helemaal gemist... Is dit echt waar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dit heeft Lieke toch betaald? Dus dan snap ik het wel. Ze zei dat die waren voor een vriendin die haar vader niet kan zien omdat die naar Afghanistan moet. En daar had iedereen voor ingestemd.
ik zag wel een vlekjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, schreef ik eerder: er was niets te zien (voor ons) toen hij Jaap erop wees.
Zou Brian in de Kooi zo veranderd zijn ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
Tamara kent Brian helemaal niet zo. Als die een tafel kapot wil slaan.
Pas daar mee op zegt ze.
Leef hier, leef hier zegt Brian.
de beet in z'n nek is duidelijk zichtbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, schreef ik eerder: er was niets te zien (voor ons) toen hij Jaap erop wees.
Helaas zag ik niets, ook niet uitvergroot. Had ik 'm nou toch maar gemaakt, want het is niet zo dat ik aan Huub twijfel.quote:
Brian zegt van wel. Misschien dat ie er thuis bij weg sjokt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Brian in de Kooi zo veranderd zijn ?
Komt door Huub natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Brian in de Kooi zo veranderd zijn ?
Het is sowieso ruzie om niks, maar voor amoebe is het de wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het waren dus 2 tulpen? hah ruzie om niks.
Applausje voor Melissa!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het waren dus 2 tulpen? hah ruzie om niks.
Een ring van Tania? oid?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is ze lesbisch!
Dat was ook wat ik dacht!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is ze lesbisch!
Hij begreep het niet helemaal volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Brian flipt niet wanneer Tamara zegt dat Amanda de ketting heeft gezien?
Ik heb niet het idee dat Brian het helemaal begreep.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
Liet tamara nu weten dat Amanda het cadeautje al heeft gezien.?
Jij hebt toch ook de Kooi vanaf het begin gezien? Ik ken hem niet anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian zegt van wel. Misschien dat ie er thuis bij weg sjokt?
Ja zoiets: en toen zei Brain: ze is lief he?! Toen begon Tamara ontzettend te stralen en zei ze dat ze daar nu niks over ging zeggen...quote:
het ban-fanclubje spoort nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Velen hadden al 10000 ingeleverd voor Huub"
(maw: hem in elkaar geslagen)
O dat heeft hij heus wel opgeslagen hoor. Amanda krijgt dit nog wel voor d'r kiezen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
Liet tamara nu weten dat Amanda het cadeautje al heeft gezien.?
Ok, maar als ie thuis gewend is weg te lopen dan kan het maar zo zijn dat hij vanaf het begin flipt als dat niet kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook de Kooi vanaf het begin gezien? Ik ken hem niet anders.
Ze is vast lesbisch...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja zoiets: en toen zei Brain: ze is lief he?! Toen begon Tamara ontzettend te stralen en zei ze dat ze daar nu niks over ging zeggen...
Ik gok erop dat ze een dochter heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja zoiets: en toen zei Brain: ze is lief he?! Toen begon Tamara ontzettend te stralen en zei ze dat ze daar nu niks over ging zeggen...
Kan aardig kloppen dus. Brian homo en Tammetje lesbisch, allebei laat uit de kast komen.quote:
je bedoelt.... het melkgebitje van die 22-jarigequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat heeft hij heus wel opgeslagen hoor. Amanda krijgt dit nog wel voor d'r kiezen.
Ik denk het ook! Want dochters kopen altijd gouden ringen voor hun moeders!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze een dochter heeft![]()
Dan moeten ze Natasia ook straffen voor die krassen in Nadia's gezicht. Dat zag er niet uit !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Maar laten we niet vergeten dat Nadia Huub dus geslagen heeft... en even later heeft ze ook Lieke nog geslagen. En de redactie wil dat gebeuren dus in de doofpot stoppen. Het klinkt ongelooflijk, maar waar. Wel even wakker houden. Topic openen ofzo.
Ik moest net even dringend iets doen vlak nadat het begon, dus ik kan er maar deels over meepraten. Waarom geen update, met alle caps die ervan zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Maar laten we niet vergeten dat Nadia Huub dus geslagen heeft... en even later heeft ze ook Lieke nog geslagen. En de redactie wil dat gebeuren dus in de doofpot stoppen. Het klinkt ongelooflijk, maar waar. Wel even wakker houden. Topic openen ofzo.
Met Bri?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze een dochter heeft![]()
Je kan het ook positieveren; als huub straks iemand slaat hoeft hij er dus ook niet uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
ja en ze ging nog ff met dr hand door dr haarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Slaat nergens op..hoeveel vrouwen lopen er niet met namen van kinderen op sieraden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Want dochters kopen altijd gouden ringen voor hun moeders!!!!
brian heeft andere kwaliteiten.... zuigen(en slikken) kan hij als de bestequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Mika25 het volgende:
Dus Brian's sexuele kunsten in bed waren zo slecht dat Tamara lesbisch geworden is
Eigenlijk kan ik me er wel wat bij voorstellen. Nena en Amanda hebben al gezegd dat Brian niet eens fatsoenlijk kan zoenen
Mooie opstekersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
Tamara verklapte ook dat Amanda het kettinkje al had gezien.
Tamara zegt dat Brian er totáál uitgeleefd uitziet. "En je wordt ontzéttend snel kwaad."
ik ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind brian gewoon leuk zo samen met tamara...
Oww niet zo serieus!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Slaat nergens op..hoeveel vrouwen lopen er niet met namen van kinderen op sieraden...![]()
Er waren veel mensen die Brian een relaxte gast vonden in de eerste maand, maar dat veranderde vrij snel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Brian zoooo OK en leuk nu..nu vind ik het een leuke jongen.
Ik kan niet geloven dat Amanda hier met open ogen intrapt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef cindy10 het volgende:
ik voorspel nog een hoop ellende na dit bezoekje!
amanda gaat straks door het lint,en brengt brian vast ook weer tot het kookpunt met haar gezeik en gezuig![]()
![]()
![]()
![]()
zo'n stel had ik vroeger als collega's, en wat iedereen van hun dacht, daar kwamen zij pas later achterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan aardig kloppen dus. Brian homo en Tammetje lesbisch, allebei laat uit de kast komen.
Zolang iemand het met hem eens is dan is hij aardig. Maak hem niet kwaad want dan sloopt hij de boelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Brian zoooo OK en leuk nu..nu vind ik het een leuke jongen.
Brian irl mag ik aannemen toch ook, neuken uit verveling en voor dekkingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Tamara zegt dat ze absoluut niet zo'n type is als Amanda.
"Absoluut niet. Daar loop ik liever voor weg"
Ik heb al een topic geopend inmiddels. De redactie wil dit laten ondersneeuwen door het bezoek van Tamara.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest net even dringend iets doen vlak nadat het begon, dus ik kan er maar deels over meepraten. Waarom geen update, met alle caps die ervan zijn.
de toekomst zal het uitwijzen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat Amanda hier met open ogen intrapt...
Brian zal supersterk na dit gesprek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |