ik zag wel een vlekjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, schreef ik eerder: er was niets te zien (voor ons) toen hij Jaap erop wees.
Zou Brian in de Kooi zo veranderd zijn ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
Tamara kent Brian helemaal niet zo. Als die een tafel kapot wil slaan.
Pas daar mee op zegt ze.
Leef hier, leef hier zegt Brian.
de beet in z'n nek is duidelijk zichtbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, schreef ik eerder: er was niets te zien (voor ons) toen hij Jaap erop wees.
Helaas zag ik niets, ook niet uitvergroot. Had ik 'm nou toch maar gemaakt, want het is niet zo dat ik aan Huub twijfel.quote:
Brian zegt van wel. Misschien dat ie er thuis bij weg sjokt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Brian in de Kooi zo veranderd zijn ?
Komt door Huub natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Brian in de Kooi zo veranderd zijn ?
Het is sowieso ruzie om niks, maar voor amoebe is het de wereld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het waren dus 2 tulpen? hah ruzie om niks.
Applausje voor Melissa!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het waren dus 2 tulpen? hah ruzie om niks.
Een ring van Tania? oid?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is ze lesbisch!
Dat was ook wat ik dacht!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:51 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij is ze lesbisch!
Hij begreep het niet helemaal volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Brian flipt niet wanneer Tamara zegt dat Amanda de ketting heeft gezien?
Ik heb niet het idee dat Brian het helemaal begreep.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef blomst het volgende:
Liet tamara nu weten dat Amanda het cadeautje al heeft gezien.?
Jij hebt toch ook de Kooi vanaf het begin gezien? Ik ken hem niet anders.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian zegt van wel. Misschien dat ie er thuis bij weg sjokt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |