quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag een lief klein eendje van de dood gered nadat een brute automobilist voor mij de moeder aan gort reed.
Het arme beestje moest eerst in een nieuwe boekendoos met mij mee naar mijn afspraak in het ziekenhuis, maar piepte vrolijk tegen zijn achterachterachternichtje toen het bij de vogelopvang aankwam.
Helaas geen foto's, maar ik voel me echt wel een held
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Rewimo het volgende:
Arme mama-eendGelukkig maar dat je de kleine hebt kunnen redden
Ik voel me nog steeds schuldig over het minihaasje van afgelopen weekend, hoewel ik er echt niks aan kon doen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Nonneke het volgende:
Held![]()
Nou moet ik wel gelijk denken aan dat poedeltje wat vorige week alleen langs de weg liep, en wij absoluut niet konden stoppen om hem in te laden en naar het asiel te brengen oid![]()
Ik heb ook nog niet op amivedi en de Dierenambulance site durven kijken of hij is aangereden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef Troel het volgende:
In het ziekenhuis waren ze allemaal erg ontroerd door mijn moedergevoelens
Ach, het kan gebeuren dat er iets mis gaat, maar als je dan maar tenminste stopt om de boel te regelen en niet een dode eend achterlaat met een puppy-eendje piepend ernaast en dan gewoon doorrijden
quote:
Dus ik zeg dat ze zo klinkt alsof er ook een snellere manier is. Dus ze legde uit dat er tegen betaling ook elders onderzoek gedaan kan worden maar dan heb je de uitslag na een paar dagen.quote:De steentjes worden naar Hill's opgestuurd, dat is gratis maar duurt enkele weken.
Veel beterschap voor je katten, maar als ik jou zo je optreden bij de DA hoor beschrijven gaat dat helemaal goedkomenquote:Although struvite uroliths have traditionally been considered the most common type to occur in cats, over the past few years more than 50% of bladder uroliths and more than 90% of kidney uroliths have been composed of calcium oxalate. (Bartges 1).
Klopt, hij at mee van het voer en vermoedelijk is dat dus de oorzaak.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mowgli heeft dus oxalaatstenen ? At hij ook mee van het blaasgruisvoer ? Als dat het geval is dan had je dierenarts je daarvoor moeten waarschuwen, verzurend voer bij gezonde dieren verzuurt teveel waardoor ze oxalaten gaan vormen. Oxalaat kwam eerst niet zoveel voor bij katten, maar is de laatste jaren helemaal niet meer zo zeldzaam. Onder andere omdat er steeds meer verzuurders aan het voer toegevoegd worden.
Ik hoop het echt, ik kan me niet voorstellen wat ik zonder die bolle moet (hij heeft wat overgewichtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Veel beterschap voor je katten, maar als ik jou zo je optreden bij de DA hoor beschrijven gaat dat helemaal goedkomen![]()
Tja, jij ik en de rest hier denken er zo over, maar de dierenarts krijgt waarschijnlijk met genoeg mensen te maken die zoveel niet willen of kunnen betalen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Kaap het volgende:
Wat betreft die kosten, dit is niet de eerste keer. De DA doet nogal voorzichtig brengen van prijzen van voer en behandelingen. Ja, ik begrijp dat niet. Als die operatie 500 Euro zou kosten, dan betaal ik toch 500 Euro. Ik kan toch niet zon beestje maar laten doen, daarvoor heb ik geen huisdier genomen, de lusten en dus ook de lasten
Maar het zijn er wel twee natuurlijk, een beetje bij elkaar passende namen is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef Ellatjuh het volgende:
hahahaha is wel een naam met pit idd:)
moet niet zo n kleffe naam worden zoals: droppie en ook geen mensen naam:)
Welterustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef Ellatjuh het volgende:
ja ik hou het in gedachte: )![]()
![]()
en nu ga ik fijn over ze dromen![]()
Hé meis, hoe gaat het met jouw poezenbeesten?quote:
Tommy heeft een tranend oogje. Vast weer gevochtenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Hé meis, hoe gaat het met jouw poezenbeesten?
Mooie foto Bluezz![]()
Is ook zoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ze hebben ook allemaal altijd wel iets volgens mij.
ook een lief beestjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Wacht ik gooi ff een beest naar binnen![]()
[afbeelding]
Tnx!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wauw. Mooie foto's tonja.
Tnx!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Dat nijlpaard is een leuke foto zeg
Hoe staat het tegenwoordig met de ruimte voor de dieren in artis Tonja?
Dat lijkt me dan lastig om te moeten werken in een omgeving waar je niet echt warm voor loopt!quote:Op zondag 15 juli 2007 07:07 schreef tevebe het volgende:
Ik heb sinds 2 weken ervaring met het in de tuin werken. Ik ben absoluut geen tuinenmens en tuinen interesseren me ook helemaal niet, maja. En nu werk ik ook nog ns voor n bedrijf waarbij ik sprinklers moet meehelpen installeren
Jawel net nog 1quote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij ooit ergens wel eens een zinvolle bijdrage?
Dan maken we maar even gebruik van het heldere moment nu.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jawel net nog 1Heb soms een helder moment
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Die bovenste is mooi scherp
We kunnen anders de stop uit die skippybal trekken? Loopt ie gewoon langzaam leeg![]()
Dat is een andere user, Bluezzquote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen anders de stop uit die skippybal trekken? Loopt ie gewoon langzaam leeg![]()
Ja, hij is echt veel mooier zoquote:
Ja het is inderdaad best lastig om me daarvoor te motiveren, maar het is tijdelijk en verdient goed dus dat helpt wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan lastig om te moeten werken in een omgeving waar je niet echt warm voor loopt!
Maar.... mss pakt het je ineens en zie je je vingers groen worden
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Daar wil ik wel eens foto's van zienquote:Op zondag 15 juli 2007 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga morgen weer onder het mes en morgenmiddag huppel ik weer met krukken het leven rond
(ze zijn nu varkentjesroze met strass en pareltjes ipv metallic blauw, lekker kitsch dus)
neuh, ze gaan wat aan mijn meniscus schaven.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens foto's van zien![]()
Roze met strass en pareltjes, jij gaat aandacht trekken![]()
Sterkte met de operatie alvast, zware operatie?
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef lady-wrb het volgende:
strass is van die glittersteentjes (imitatiediamantjes zeg maar)
en roze omdat dat goed bij mijn kleding past (ik zit in een roze periode qua kleding)
en de operatie is niet doorgegaan
en de reden? (vooral niet lachen) ik kauwde kauwgom. en ik moest nuchter zijn en als je kauwgom kauwt ben je niet nuchter. dus huiswaarst gestuurd en operatie verzet naar volgende week.
en nu zit ik nog steeds mer zo'ngevoel.
ik dacht eerst echt dat ze een grapje maakte, maar ze was bloedserieus.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:02 schreef moussy het volgende:
Ik denk dat ik Rocky straks in moet laten slapen... Ik heb een afspraak gemaakt voor 11 uur om te zien of het zo nog gaat... Maar de assistente en ik hebben er een hard hoofd in
Sterkte moussy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:10 schreef moussy het volgende:
tja, tis gewoon kut. Ik heb die gekke hond langer dan man kinderen huis weet ik veel wat. Tis altijd mn maatje geweest voor de afgelopen 11 jaar... Hij moet nu een jaar of 22 zijn volgens de boekjes, das een behoorlijke leeftijd, maar toch...
http://tinypic.com/view.php?pic=4u22iiwquote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef senesta het volgende:
Roze met veren, parels en strass, wauw!
Wel leuk idee trouwens.
Ben je al vaker aan je knieen geopereerd?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://tinypic.com/view.php?pic=4u22iiw
http://tinypic.com/view.php?pic=6d0j5s2
http://tinypic.com/view.php?pic=6af2ma8
zo dus.
ja mijn andere knie is begin mei gedaan.
Bij mij doen ze het zelfs niet (meer)quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]Leuk
Die krukken dan, die knie is minder
trage site dat tinypic zeg.
Nou, hopelijk geen steentjes meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:13 schreef Kaap het volgende:
Als vervolg van mijn verhaal over Mowgli hier het vervolg.
Gisteren om 08:30 hem naar de DA gebracht voor de opratie. S'middags om 16:30 mochten we hem weer ophalen. DA vertelde dat ze totaal zon 10 tot 15 steentjes uit zijn blaas hebben gehaald. Deze DA was een inval omdat mijn eigen DA met vakantie is. Deze man was ook stomverbaasd over deze steentjes omdat het hoogst ongebruikelijk is dat katten last hebben van deze variant.
Over 10 dagen terug op controle en een dieet tegen zijn overgewicht en ter voorkoming van komende steentjes.
Hij kwam thuis en was nog erg zwak. Kon amper lopen. Verdoving zal mischien nog effect gehad hebben maar ja, je bent inwendig even goed door elkaar gewoeld. Dus hij bleef de rest van de avond rustig in zijn mandje liggen.
Vanmorgen zijn antibiotica pilletje gegeven en een vloeistif als pijnstiller. Hij ziet er al een stuk beter uit en loopt ook weer normaal. Maar hij is gewoon nog erg zwak.
En zijn broertje, tja, blazen en grommen want broer stinkt naar DA!
Wat betreft de kosten, ¤240,-, pijnlijk zo eind van de maand. 2 weken terug ook onze digicam kapot en moesten we een nieuwe kopen omdat we binnenkort op vakantie gaan. Krap maandje dus
Een topic met de meeste reacties en wat nog niet zo lang geleden geschopt is:quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Kaap het volgende:
Zijn er hier mensen die een verzekering hebben afgesloten voor hun huisdier? Ik wil toch wel een verzekering gaan nemen om in de toekomst eventuele kosten van de DA te kunnen verhalen.
Zag dat zelfs de kruidvat een huisdierenverzekering aanbiedt, maar ik zoek liever iets echt serieus.
Iemand tips of ervaringen?
wij hebben er ook eenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben nu een hele goede (rib uit mijn lijf) insectenlamp. Hij werkt perfect, ik word nog maar 1 of 2 keer geprikt i.p.v. de tig keer van vroeger. En er ligt echt een heel kerkhofje aan muggen en vliegen onderin
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
en harry was ook weer lekker bezig, las ik
groot gelijk hoor harry, je bent een aktieve jongeman in de bloei van zijn leven. dan had je baas maar een kamerplant moeten nemen.
En helpt dat een beetje zo'n citroenplantje ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:15 schreef senesta het volgende:
Het is hier op het moment rustig met de muggen gelukkig.
Joey en Samara reageren altijd heel erg heftig, enorme bulten krijgen ze ervan.
Vorig jaar had Samara er zelfs koorts van.
Meestal heb ik een citroenplantje op hun kamer staan, ze vinden zo'n eigen plantje ook leuk.
Heb gekeken maar geen Autan hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:09 schreef tonja het volgende:
Arme Mowgli, gelukkig is het allemaal goed gegaan. Qua huisdieren verzekering kan ik Proteq aanraden, hier heb ik zelf prima ervaringen mee.
@Nonneke:
Ellende zoveel jeuk, vind ik erger dan pijn hebben.
Probeer je eens in te smeren met Autan voor het slapen gaan, je gaat ervan stinken en je bed ook, maar muggen blijven, is mijn ervaring, lekker uit de buurt.
Misschien moet Noach eens in de leer bij Harry en Loes, die houden me prima mugvrij 's nachts. Ik hoor er af en toe eentje zoemen, de katten ook en dan is het pats boem, weg mug.
Hoezo misschien?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:10 schreef Ellatjuh het volgende:
yeah vanaaf mn kittens halen.
ik ga ze bella en donna noemen.
post misschien vanavond en anders morgen wel wat foto's
weten jullie wat het was?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef senesta het volgende:
Ik zie net dat elco iets van een abces op zijn achterpoot heeft, op zijn knie.
Morgen maar even naar de dierenarts.
Hij lijkt er verder geen last van te hebben, hinkt niet, bijt er niet naar of likt er niet aan.
Kunnen ze een beetje tegen reizen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef Rewimo het volgende:
EeltNou ja, beter dan iets ernstigs
Mijn katten zijn momenteel aan het emigreren. Ik heb ze net uitgezwaaid toen ze met qltel vertrokken
Ze zaten vol overgave te zingen daarstraksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef senesta het volgende:
Kunnen ze een beetje tegen reizen?
Ik heb een keer een foto van de anus van Loes naar mijn DA gemaild, omdat ie zo bol stond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef senesta het volgende:
[..]
weten jullie wat het was?
Een eeltplek![]()
Ik ben gewoon met mijn duitse herder naar de dierenarts geweest voor een eeltplek![]()
Hij ligt blijkbaar veel aan die kant en de laatste tijd ligt hij lekker buiten, vaak ook op de stenen en daardoor heeft hij gewoon eelt opgebouwd.
Aan de andere kant kwam het ook al een beetje.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een keer een foto van de anus van Loes naar mijn DA gemaild, omdat ie zo bol stond.
Ze moest gewoon poepen![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef tonja het volgende:
Ik duim ook voor Mowgli. Mijn ervaring is dat dwangvoeding meestal een prima kickstart is.
Verhuizen is een ramp voor elke kat... Het enige wat je kan doen is ze extra verwennen
Ik wilde vanmiddag een brommer kopen, dus ik wandel de lokale brommerwinkel in, en vraag of ze Vespa's verkopen.
De wedervraag was, en deze zag ik echt niet aankomen; 'Met of zonder helm?'
Een dergelijke vraag ben ik wel gewend, maar dan is het meestal in een snackbar, en gaat het over of ik wel of geen mayonaise bij mijn patat wens. Dat je bij de aanschaf van een brommer voor een vergelijkbare keuze gesteld kon worden was mij nieuw, en bracht mij eerlijk gezegd enigszins van mijn stuk.
'Ik heb al een helm', mompelde ik, waarop de heer des winkels zijn vrouw pissig toevoegde dat deze vraag niet de meest efficiente was om erachter te komen of ik nou een brom- of snorfiets bliefDit pikte de dame in kwestie niet, en een en ander mondde uit in een forse echtelijke ruzie.
Daar sta je dan. Ik zag mezelf al trots op mijn nieuwe vervoermiddel de straten van Amsterdam onveilig maken. De hele wereld lag voor me open.
Ach, had ik het zinnetje 'Ik heb al een helm' maar nooit uitgesproken...
Morgen maar eens in de van Baerlestraat kijken....
Ja, vandaag ben ik geslaagd, ik kan hem volgende week ophalenquote:
Ik kan je Stronghold aanraden als anti vlooien middel. (nee, ik heb geen aandelen)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:49 schreef Ellatjuh het volgende:
wat een drama gisteravond en vanacht.![]()
mevrouw heeft vlooien en had gistermiddag al wat spray in der vacht gedaan.
maar s avonds had ze er zoveel last van,dat ik op aanraden van een vriendin die precies hetzelfde met haar kitten had,nog een beetje spray op der vachtje gedaan en goed ingemasseerd.
de hele nacht was ze onrustig:(
weer slecht geslapen,maar het lijkt alsof we nu alles onder controle hebben.
vanmorgen ff goed gekamt,fijn vond ze het niet,maar der kwam een hoop rommel uit.![]()
en ze is nu minder aan het krabben en ook het gepiep van afgelopen dagen is stukke minder.
ze is gewoon gewent en der vlooien zijn bijna weg.
huis ook schoongemaakt en vanmiddag heeft ze heerlijk nadat ze met mn voeten had gespeelt op bed tegen me aangeslapen.![]()
ze wordt gewoon speels en ze is al op de bak geweest,dat was ook voor het eerste vandaag dat ze wat heeft gedaan.
en ze had op mn bed geplast,was er te laat bij,maar de rest had ze toen wel in de bak gedaan toen ik haar erin zette.
blij dat het de goede kant opgaat.
![]()
Mooi hoor, hij heeft een beetje een klassiek uiterlijk, ik vind hem mooi.quote:
ow ok:)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan je Stronghold aanraden als anti vlooien middel. (nee, ik heb geen aandelen)
Ik ben een heel lief kangeroetjequote:Op zondag 22 juli 2007 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het een misselijke avatar. Maarja, ik vind jou ook een misselijk ventje.
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het een misselijke avatar. Maarja, ik vind jou ook een misselijk ventje.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon een vette stalker die kangoeroe.
[afbeelding]
Hoi ijsmijsquote:Op zondag 22 juli 2007 20:54 schreef ijsmeis het volgende:
Heul wel. En je liefde wordt niet eens beantwoord. Dus ga eens gauw ergens in Australië een nieuwe liefde zoeken en kom maar niet meer terug..
Wat jammer dat het thuis niet lukte, krijgt hij een infuus of zo bij de dierenarts?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:30 schreef Kaap het volgende:
Nou, het hele weekend dwangvoeding gegeven, vandaag vrij genomen omdat Mowgli nog steeds niet zelfstandig eet. Snachts ook op telkens, pff gebroken op dit moment.
DA gebeld en verteld hoe de situatie ervoor staat, en nu wordt Mowgli een paar dagen opgenomen. Wij hebben hier thuis het beste er van geprobeerd te maken maar het wil niet helpen
Geen idee wat ze gaan doen. Maar wetende dat het vandaag precies een week geleden is dat hij geopereerd is en nog steeds niet zelfstandig eet en amper drinkt, wordt het toch wel gevaarlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat jammer dat het thuis niet lukte, krijgt hij een infuus of zo bij de dierenarts?
* ijsmeis geeft Alexxxxx de schuld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
Ze kijken allebei wel wat... eeehm.. apart![]()
Euhquote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
is dat skippy-gedoe nou eindelijk eens over
jemig kaap, wat een problemen met mowgli.
laten we hopen dat de da hem weer aan het eten krijgt.
Ik blijfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Skippy, we zijn je een beetje zat in F&F. Waarom ga je niet gezellig topics openen in ONZ en KLB? Daar zijn vast heel veel mensen die het hardstikke gezellig vinden als je daarheen gaat
quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis geeft Alexxxxx de schuld.
Komt gewoon door zijn camera.
Wat sneu, alles verder al geprobeerd?, heb je nog wat gehad aan de tips in onze FAQ?quote:
Heb van alles geprobeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat sneu, alles verder al geprobeerd?, heb je nog wat gehad aan de tips in onze FAQ?
Bij amivedi kun je ook online zoeken.
Bronquote:Deel Blijdorp ontruimd wegens brand
Een deel van Diergaarde Blijdorp in Rotterdam wordt ontruimd. In het Oceanium is brand uitgebroken.
Grootste project
Het complex, het grootste project van Blijdorp, werd in juni 2001 geopend.
Ontsnapping Bokito
Blijdorp kwam enkele maanden geleden in het nieuws toen gorilla Bokito wist te ontsnappen en een bezoeker verwondde. De ontsnapping leidde tot grote paniek onder de aanwezigen.
Geen gewonden in ieder gevalquote:Het Oceanium van Diergaarde Blijdorp in Rotterdam is donderdagmiddag ontruimd nadat brand was uitgebroken. Niemand raakte gewond.
De brand ontstond in zonnepanelen op het dak van het Oceanium, een groot overdekt zeeaquarium.
Donderdagochtend was er ook al een brandmelding in de Rotterdamse dierentuin, toen bleek het loos alarm.
De zonnepanelen las ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
En zo te lezen ook niet echt in Oceanium (al hebben ze dat vast ontruimd voor de zekerheid) dus ik denk dat de bezoekers het geeneens gezien hebben.
Bronquote:Grote brand Blijdorp
AMSTERDAM - UPDATE 15:10 Er woedt een flinke brand in Diergaarde Blijdorp in Rotterdam. Eerder op de dag is een kleine brand bij het Oceanium geblust, maar het vuur is opgelaaid. De brandweer spreekt van een 'grote brand'
Eerder op de middag woedde een klein brandje in de zonnepanelen van het Oceanium in het dierenpark. Dat vuur was snel onder controle. Nu zou het weer uit het dak slaan. Zwarte rookwolken trekken over de naastgelegen verkeersweg. Het Oceanium is inmiddels ontruimd. Er zouden vooralsnog geen gewonden zijn gevallen.
LATER MEER
We hebben hem wel aan aangekondigd, maar het eindigt in september dus ik denk dat iedereen tegen die tijd zijn foto's nog eens doorneemt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de verkiezing, senesta? Al inzendingen binnen? Of is het daar ook nog niet de tijd voor?
zeker.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:53 schreef senesta het volgende:
Wat leuk!
Ze vinden het vast een stuk gezelliger met z'n tweeen.
Apart zeg!quote:Op zondag 29 juli 2007 10:55 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen.![]()
Herkent iemand deze bloemen? Ik zag ze ergens staan en wil dolgraag weten wat het is.
Ze groeiden "in het wild".
[afbeelding]
Hij bloeit in mei-juni en daarna komen deze besjes.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef phluphy het volgende:
Ehm ehm... nog even dit:
Dit:
[afbeelding]
is ook aronskelk, in de bloeifase.
Dus eigenlijk is de "bloem" die ik zag in een fase-van-geen-bloei, en toch zo mooi?
Het heeft zeker lang geduurd.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef tonja het volgende:
Oh wat fijn dat Mowgli weer naar huis mag! Dat heeft nog lang geduurd zeg! Is alles nu helemaal in orde of zijn er nog dingen waar je op moet letten?
Zal wel een gepeperde rekening zijn....
Hij is nu helemaal in orde. Vreet, zeikt en schijt weer als vanouds volgens de DAquote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef tonja het volgende:
Oh wat fijn dat Mowgli weer naar huis mag! Dat heeft nog lang geduurd zeg! Is alles nu helemaal in orde of zijn er nog dingen waar je op moet letten?
Zal wel een gepeperde rekening zijn....
Volg jij mij ofzo? 2 minuten eerder replyenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:13 schreef nieky het volgende:
[..]
Het heeft zeker lang geduurd.
We weten nog niet hoe en wat, dat horen we straks van de DA als we hem op gaan halen.
Sowieso krijgt hij speciale voeding, maar dat zijn we ondertussen wel gewend
De rekening....tja ik ben er ook een beetje bang voor, we hebben alles voor hem over, maar het zal wel duur zijn.
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:15 schreef Kaap het volgende:
[..]
Volg jij mij ofzo? 2 minuten eerder replyen![]()
Absoluut...hij is weer helemaal de oude!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:51 schreef tonja het volgende:
Wat zullien jullie blij en opgelucht zijn!
Jah, dat is de knapste krullenbol van Artisquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig, die struisvogel ( ? ) die moet vaker in de spiegel van de kapper kijken
Mooie foto's
Ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef senesta het volgende:
Over mooie foto's gesproken!
Fotowedstrijd - Centrale topic - augustus 2007 dieren
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ze siert voorlopig even mijn bureaublad, ik schiet steeds in de lach als ik het zie![]()
[afbeelding]
Hij is grappig he, die uitdrukking ook!quote:
jups ook hier is het "feest"quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:02 schreef tonja het volgende:
Mijn katten zijn vandaag niet te houden. Ze racen, sinds het een beetje is afgekoeld, als gekken door het huis.
Hebben meer poezebeesten hier 'last' van?
quote:
Ze hebben een pracht van een ren gekregenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef Nonneke het volgende:
Guus
![]()
Ja das dan toch zn voordeel he, dat hij in het Nederlands mekkert![]()
Jullie gingen toch een ren maken voor ze op de boerderie ? Of toch maar besloten dat ze vrij mogen rondlopen ?
Gaaf ! Btw, dat hele huis is geweldigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze hebben een pracht van een ren gekregen
Ja zeker blijven ze dan een paar weken binnen. Het worden dan posters op de deur vrees ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Nonneke, hou ze een poosje (paar weken binnen) en pas dan de aloude truc toe: zet de katten bij je in een kamer met een makkelijk schoon te maken vloer, pak een kat plus een pot margarine, smeer pootjes van kat in met margarine (of boter, of halvarine, net wat je gebruikt). Zet de kat op zijn/haar pootjes.
De kat gaat nu fanatiek alle pootjes schoonlikkenen heeft meteen grondig de lucht van het huis te pakken
![]()
Het klinkt raar maar het werkt wel
En je moet je vloer dweilen. Maar ach, dat heb je er vast voor over
Ik vrees dat het het zelfde effect blijftquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Je hoeft het pootje er niet in te stoppen, je kunt de boter er ook aansmeren met je vingers
Spannend hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef Uhmmie het volgende:
@nonneke: op alle fronten begint het leuk op te schieten ja
quote:enneh.. je loopt ook nog het risico dat de honden de katten gaan aflikken the minute dat ze doorhebben waar die botervoetjes vandaan komen
Ik hoop dat hij ze buiten vangt, muizen in huis is niet grappigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef Rewimo het volgende:
We zijn er alleen niet achter of hij ze binnen of buiten (in de ren) vangt...
Zijn het geen hamsters?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels vandaag alweer twee muizen naar de eeuwige graanvelden
Vreemd trouwens, het zijn allemaal muizen met extreem korte staartjes
quote:Op maandag 3 september 2007 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
ja en je herkent ze aan de zebrapad
[afbeelding]
die weet de weg
Nee, want de enige spitsmuis die hij tot nu toe heeft gevangen had een normale staartquote:Op maandag 3 september 2007 13:45 schreef Uhmmie het volgende:
@rewimo: zijn het geen spitsmuizen?
primaquote:Op maandag 3 september 2007 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik zie het nu pas, koffie op het beeldscherm
![]()
Hoe is het met jou joh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |