Hij bloeit in mei-juni en daarna komen deze besjes.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef phluphy het volgende:
Ehm ehm... nog even dit:
Dit:
[afbeelding]
is ook aronskelk, in de bloeifase.
Dus eigenlijk is de "bloem" die ik zag in een fase-van-geen-bloei, en toch zo mooi?
Het heeft zeker lang geduurd.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef tonja het volgende:
Oh wat fijn dat Mowgli weer naar huis mag! Dat heeft nog lang geduurd zeg! Is alles nu helemaal in orde of zijn er nog dingen waar je op moet letten?
Zal wel een gepeperde rekening zijn....
Hij is nu helemaal in orde. Vreet, zeikt en schijt weer als vanouds volgens de DAquote:Op maandag 30 juli 2007 12:43 schreef tonja het volgende:
Oh wat fijn dat Mowgli weer naar huis mag! Dat heeft nog lang geduurd zeg! Is alles nu helemaal in orde of zijn er nog dingen waar je op moet letten?
Zal wel een gepeperde rekening zijn....
Volg jij mij ofzo? 2 minuten eerder replyenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:13 schreef nieky het volgende:
[..]
Het heeft zeker lang geduurd.
We weten nog niet hoe en wat, dat horen we straks van de DA als we hem op gaan halen.
Sowieso krijgt hij speciale voeding, maar dat zijn we ondertussen wel gewend
De rekening....tja ik ben er ook een beetje bang voor, we hebben alles voor hem over, maar het zal wel duur zijn.
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:15 schreef Kaap het volgende:
[..]
Volg jij mij ofzo? 2 minuten eerder replyen![]()
Absoluut...hij is weer helemaal de oude!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:51 schreef tonja het volgende:
Wat zullien jullie blij en opgelucht zijn!
Jah, dat is de knapste krullenbol van Artisquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig, die struisvogel ( ? ) die moet vaker in de spiegel van de kapper kijken
Mooie foto's
Ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef senesta het volgende:
Over mooie foto's gesproken!
Fotowedstrijd - Centrale topic - augustus 2007 dieren
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Ze siert voorlopig even mijn bureaublad, ik schiet steeds in de lach als ik het zie![]()
[afbeelding]
Hij is grappig he, die uitdrukking ook!quote:
jups ook hier is het "feest"quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:02 schreef tonja het volgende:
Mijn katten zijn vandaag niet te houden. Ze racen, sinds het een beetje is afgekoeld, als gekken door het huis.
Hebben meer poezebeesten hier 'last' van?
quote:
Ze hebben een pracht van een ren gekregenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:12 schreef Nonneke het volgende:
Guus
![]()
Ja das dan toch zn voordeel he, dat hij in het Nederlands mekkert![]()
Jullie gingen toch een ren maken voor ze op de boerderie ? Of toch maar besloten dat ze vrij mogen rondlopen ?
Gaaf ! Btw, dat hele huis is geweldigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze hebben een pracht van een ren gekregen
Ja zeker blijven ze dan een paar weken binnen. Het worden dan posters op de deur vrees ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Nonneke, hou ze een poosje (paar weken binnen) en pas dan de aloude truc toe: zet de katten bij je in een kamer met een makkelijk schoon te maken vloer, pak een kat plus een pot margarine, smeer pootjes van kat in met margarine (of boter, of halvarine, net wat je gebruikt). Zet de kat op zijn/haar pootjes.
De kat gaat nu fanatiek alle pootjes schoonlikkenen heeft meteen grondig de lucht van het huis te pakken
![]()
Het klinkt raar maar het werkt wel
En je moet je vloer dweilen. Maar ach, dat heb je er vast voor over
Ik vrees dat het het zelfde effect blijftquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Je hoeft het pootje er niet in te stoppen, je kunt de boter er ook aansmeren met je vingers
Spannend hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:55 schreef Uhmmie het volgende:
@nonneke: op alle fronten begint het leuk op te schieten ja
quote:enneh.. je loopt ook nog het risico dat de honden de katten gaan aflikken the minute dat ze doorhebben waar die botervoetjes vandaan komen
Ik hoop dat hij ze buiten vangt, muizen in huis is niet grappigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef Rewimo het volgende:
We zijn er alleen niet achter of hij ze binnen of buiten (in de ren) vangt...
Zijn het geen hamsters?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Inmiddels vandaag alweer twee muizen naar de eeuwige graanvelden
Vreemd trouwens, het zijn allemaal muizen met extreem korte staartjes
quote:Op maandag 3 september 2007 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
ja en je herkent ze aan de zebrapad
[afbeelding]
die weet de weg
Nee, want de enige spitsmuis die hij tot nu toe heeft gevangen had een normale staartquote:Op maandag 3 september 2007 13:45 schreef Uhmmie het volgende:
@rewimo: zijn het geen spitsmuizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |