quote:Op maandag 16 juli 2007 15:29 schreef lady-wrb het volgende:
strass is van die glittersteentjes (imitatiediamantjes zeg maar)
en roze omdat dat goed bij mijn kleding past (ik zit in een roze periode qua kleding)
en de operatie is niet doorgegaan
en de reden? (vooral niet lachen) ik kauwde kauwgom. en ik moest nuchter zijn en als je kauwgom kauwt ben je niet nuchter. dus huiswaarst gestuurd en operatie verzet naar volgende week.
en nu zit ik nog steeds mer zo'ngevoel.
ik dacht eerst echt dat ze een grapje maakte, maar ze was bloedserieus.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:02 schreef moussy het volgende:
Ik denk dat ik Rocky straks in moet laten slapen... Ik heb een afspraak gemaakt voor 11 uur om te zien of het zo nog gaat... Maar de assistente en ik hebben er een hard hoofd in
Sterkte moussy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:10 schreef moussy het volgende:
tja, tis gewoon kut. Ik heb die gekke hond langer dan man kinderen huis weet ik veel wat. Tis altijd mn maatje geweest voor de afgelopen 11 jaar... Hij moet nu een jaar of 22 zijn volgens de boekjes, das een behoorlijke leeftijd, maar toch...
http://tinypic.com/view.php?pic=4u22iiwquote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef senesta het volgende:
Roze met veren, parels en strass, wauw!
Wel leuk idee trouwens.
Ben je al vaker aan je knieen geopereerd?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://tinypic.com/view.php?pic=4u22iiw
http://tinypic.com/view.php?pic=6d0j5s2
http://tinypic.com/view.php?pic=6af2ma8
zo dus.
ja mijn andere knie is begin mei gedaan.
Bij mij doen ze het zelfs niet (meer)quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]Leuk
Die krukken dan, die knie is minder
trage site dat tinypic zeg.
Nou, hopelijk geen steentjes meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:13 schreef Kaap het volgende:
Als vervolg van mijn verhaal over Mowgli hier het vervolg.
Gisteren om 08:30 hem naar de DA gebracht voor de opratie. S'middags om 16:30 mochten we hem weer ophalen. DA vertelde dat ze totaal zon 10 tot 15 steentjes uit zijn blaas hebben gehaald. Deze DA was een inval omdat mijn eigen DA met vakantie is. Deze man was ook stomverbaasd over deze steentjes omdat het hoogst ongebruikelijk is dat katten last hebben van deze variant.
Over 10 dagen terug op controle en een dieet tegen zijn overgewicht en ter voorkoming van komende steentjes.
Hij kwam thuis en was nog erg zwak. Kon amper lopen. Verdoving zal mischien nog effect gehad hebben maar ja, je bent inwendig even goed door elkaar gewoeld. Dus hij bleef de rest van de avond rustig in zijn mandje liggen.
Vanmorgen zijn antibiotica pilletje gegeven en een vloeistif als pijnstiller. Hij ziet er al een stuk beter uit en loopt ook weer normaal. Maar hij is gewoon nog erg zwak.
En zijn broertje, tja, blazen en grommen want broer stinkt naar DA!
Wat betreft de kosten, ¤240,-, pijnlijk zo eind van de maand. 2 weken terug ook onze digicam kapot en moesten we een nieuwe kopen omdat we binnenkort op vakantie gaan. Krap maandje dus
Een topic met de meeste reacties en wat nog niet zo lang geleden geschopt is:quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Kaap het volgende:
Zijn er hier mensen die een verzekering hebben afgesloten voor hun huisdier? Ik wil toch wel een verzekering gaan nemen om in de toekomst eventuele kosten van de DA te kunnen verhalen.
Zag dat zelfs de kruidvat een huisdierenverzekering aanbiedt, maar ik zoek liever iets echt serieus.
Iemand tips of ervaringen?
wij hebben er ook eenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben nu een hele goede (rib uit mijn lijf) insectenlamp. Hij werkt perfect, ik word nog maar 1 of 2 keer geprikt i.p.v. de tig keer van vroeger. En er ligt echt een heel kerkhofje aan muggen en vliegen onderin
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
en harry was ook weer lekker bezig, las ik
groot gelijk hoor harry, je bent een aktieve jongeman in de bloei van zijn leven. dan had je baas maar een kamerplant moeten nemen.
En helpt dat een beetje zo'n citroenplantje ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:15 schreef senesta het volgende:
Het is hier op het moment rustig met de muggen gelukkig.
Joey en Samara reageren altijd heel erg heftig, enorme bulten krijgen ze ervan.
Vorig jaar had Samara er zelfs koorts van.
Meestal heb ik een citroenplantje op hun kamer staan, ze vinden zo'n eigen plantje ook leuk.
Heb gekeken maar geen Autan hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:09 schreef tonja het volgende:
Arme Mowgli, gelukkig is het allemaal goed gegaan. Qua huisdieren verzekering kan ik Proteq aanraden, hier heb ik zelf prima ervaringen mee.
@Nonneke:
Ellende zoveel jeuk, vind ik erger dan pijn hebben.
Probeer je eens in te smeren met Autan voor het slapen gaan, je gaat ervan stinken en je bed ook, maar muggen blijven, is mijn ervaring, lekker uit de buurt.
Misschien moet Noach eens in de leer bij Harry en Loes, die houden me prima mugvrij 's nachts. Ik hoor er af en toe eentje zoemen, de katten ook en dan is het pats boem, weg mug.
Hoezo misschien?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:10 schreef Ellatjuh het volgende:
yeah vanaaf mn kittens halen.
ik ga ze bella en donna noemen.
post misschien vanavond en anders morgen wel wat foto's
weten jullie wat het was?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:42 schreef senesta het volgende:
Ik zie net dat elco iets van een abces op zijn achterpoot heeft, op zijn knie.
Morgen maar even naar de dierenarts.
Hij lijkt er verder geen last van te hebben, hinkt niet, bijt er niet naar of likt er niet aan.
Kunnen ze een beetje tegen reizen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:39 schreef Rewimo het volgende:
EeltNou ja, beter dan iets ernstigs
Mijn katten zijn momenteel aan het emigreren. Ik heb ze net uitgezwaaid toen ze met qltel vertrokken
Ze zaten vol overgave te zingen daarstraksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef senesta het volgende:
Kunnen ze een beetje tegen reizen?
Ik heb een keer een foto van de anus van Loes naar mijn DA gemaild, omdat ie zo bol stond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef senesta het volgende:
[..]
weten jullie wat het was?
Een eeltplek![]()
Ik ben gewoon met mijn duitse herder naar de dierenarts geweest voor een eeltplek![]()
Hij ligt blijkbaar veel aan die kant en de laatste tijd ligt hij lekker buiten, vaak ook op de stenen en daardoor heeft hij gewoon eelt opgebouwd.
Aan de andere kant kwam het ook al een beetje.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een keer een foto van de anus van Loes naar mijn DA gemaild, omdat ie zo bol stond.
Ze moest gewoon poepen![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef tonja het volgende:
Ik duim ook voor Mowgli. Mijn ervaring is dat dwangvoeding meestal een prima kickstart is.
Verhuizen is een ramp voor elke kat... Het enige wat je kan doen is ze extra verwennen
Ik wilde vanmiddag een brommer kopen, dus ik wandel de lokale brommerwinkel in, en vraag of ze Vespa's verkopen.
De wedervraag was, en deze zag ik echt niet aankomen; 'Met of zonder helm?'
Een dergelijke vraag ben ik wel gewend, maar dan is het meestal in een snackbar, en gaat het over of ik wel of geen mayonaise bij mijn patat wens. Dat je bij de aanschaf van een brommer voor een vergelijkbare keuze gesteld kon worden was mij nieuw, en bracht mij eerlijk gezegd enigszins van mijn stuk.
'Ik heb al een helm', mompelde ik, waarop de heer des winkels zijn vrouw pissig toevoegde dat deze vraag niet de meest efficiente was om erachter te komen of ik nou een brom- of snorfiets bliefDit pikte de dame in kwestie niet, en een en ander mondde uit in een forse echtelijke ruzie.
Daar sta je dan. Ik zag mezelf al trots op mijn nieuwe vervoermiddel de straten van Amsterdam onveilig maken. De hele wereld lag voor me open.
Ach, had ik het zinnetje 'Ik heb al een helm' maar nooit uitgesproken...
Morgen maar eens in de van Baerlestraat kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |