quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb vandaag een lief klein eendje van de dood gered nadat een brute automobilist voor mij de moeder aan gort reed.
Het arme beestje moest eerst in een nieuwe boekendoos met mij mee naar mijn afspraak in het ziekenhuis, maar piepte vrolijk tegen zijn achterachterachternichtje toen het bij de vogelopvang aankwam.
Helaas geen foto's, maar ik voel me echt wel een held
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef Rewimo het volgende:
Arme mama-eendGelukkig maar dat je de kleine hebt kunnen redden
Ik voel me nog steeds schuldig over het minihaasje van afgelopen weekend, hoewel ik er echt niks aan kon doen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Nonneke het volgende:
Held![]()
Nou moet ik wel gelijk denken aan dat poedeltje wat vorige week alleen langs de weg liep, en wij absoluut niet konden stoppen om hem in te laden en naar het asiel te brengen oid![]()
Ik heb ook nog niet op amivedi en de Dierenambulance site durven kijken of hij is aangereden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:22 schreef Troel het volgende:
In het ziekenhuis waren ze allemaal erg ontroerd door mijn moedergevoelens
Ach, het kan gebeuren dat er iets mis gaat, maar als je dan maar tenminste stopt om de boel te regelen en niet een dode eend achterlaat met een puppy-eendje piepend ernaast en dan gewoon doorrijden
quote:
Dus ik zeg dat ze zo klinkt alsof er ook een snellere manier is. Dus ze legde uit dat er tegen betaling ook elders onderzoek gedaan kan worden maar dan heb je de uitslag na een paar dagen.quote:De steentjes worden naar Hill's opgestuurd, dat is gratis maar duurt enkele weken.
Veel beterschap voor je katten, maar als ik jou zo je optreden bij de DA hoor beschrijven gaat dat helemaal goedkomenquote:Although struvite uroliths have traditionally been considered the most common type to occur in cats, over the past few years more than 50% of bladder uroliths and more than 90% of kidney uroliths have been composed of calcium oxalate. (Bartges 1).
Klopt, hij at mee van het voer en vermoedelijk is dat dus de oorzaak.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Mowgli heeft dus oxalaatstenen ? At hij ook mee van het blaasgruisvoer ? Als dat het geval is dan had je dierenarts je daarvoor moeten waarschuwen, verzurend voer bij gezonde dieren verzuurt teveel waardoor ze oxalaten gaan vormen. Oxalaat kwam eerst niet zoveel voor bij katten, maar is de laatste jaren helemaal niet meer zo zeldzaam. Onder andere omdat er steeds meer verzuurders aan het voer toegevoegd worden.
Ik hoop het echt, ik kan me niet voorstellen wat ik zonder die bolle moet (hij heeft wat overgewichtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Veel beterschap voor je katten, maar als ik jou zo je optreden bij de DA hoor beschrijven gaat dat helemaal goedkomen![]()
Tja, jij ik en de rest hier denken er zo over, maar de dierenarts krijgt waarschijnlijk met genoeg mensen te maken die zoveel niet willen of kunnen betalen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Kaap het volgende:
Wat betreft die kosten, dit is niet de eerste keer. De DA doet nogal voorzichtig brengen van prijzen van voer en behandelingen. Ja, ik begrijp dat niet. Als die operatie 500 Euro zou kosten, dan betaal ik toch 500 Euro. Ik kan toch niet zon beestje maar laten doen, daarvoor heb ik geen huisdier genomen, de lusten en dus ook de lasten
Maar het zijn er wel twee natuurlijk, een beetje bij elkaar passende namen is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:30 schreef Ellatjuh het volgende:
hahahaha is wel een naam met pit idd:)
moet niet zo n kleffe naam worden zoals: droppie en ook geen mensen naam:)
Welterustenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef Ellatjuh het volgende:
ja ik hou het in gedachte: )![]()
![]()
en nu ga ik fijn over ze dromen![]()
Hé meis, hoe gaat het met jouw poezenbeesten?quote:
Tommy heeft een tranend oogje. Vast weer gevochtenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Hé meis, hoe gaat het met jouw poezenbeesten?
Mooie foto Bluezz![]()
Is ook zoquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
Ze hebben ook allemaal altijd wel iets volgens mij.
ook een lief beestjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:33 schreef Bluezz het volgende:
Wacht ik gooi ff een beest naar binnen![]()
[afbeelding]
Tnx!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:13 schreef ijsmeis het volgende:
Wauw. Mooie foto's tonja.
Tnx!quote:Op zondag 15 juli 2007 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Dat nijlpaard is een leuke foto zeg
Hoe staat het tegenwoordig met de ruimte voor de dieren in artis Tonja?
Dat lijkt me dan lastig om te moeten werken in een omgeving waar je niet echt warm voor loopt!quote:Op zondag 15 juli 2007 07:07 schreef tevebe het volgende:
Ik heb sinds 2 weken ervaring met het in de tuin werken. Ik ben absoluut geen tuinenmens en tuinen interesseren me ook helemaal niet, maja. En nu werk ik ook nog ns voor n bedrijf waarbij ik sprinklers moet meehelpen installeren
Jawel net nog 1quote:Op zondag 15 juli 2007 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij ooit ergens wel eens een zinvolle bijdrage?
Dan maken we maar even gebruik van het heldere moment nu.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jawel net nog 1Heb soms een helder moment
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Die bovenste is mooi scherp
We kunnen anders de stop uit die skippybal trekken? Loopt ie gewoon langzaam leeg![]()
Dat is een andere user, Bluezzquote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen anders de stop uit die skippybal trekken? Loopt ie gewoon langzaam leeg![]()
Ja, hij is echt veel mooier zoquote:
Ja het is inderdaad best lastig om me daarvoor te motiveren, maar het is tijdelijk en verdient goed dus dat helpt wel.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan lastig om te moeten werken in een omgeving waar je niet echt warm voor loopt!
Maar.... mss pakt het je ineens en zie je je vingers groen worden
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Daar wil ik wel eens foto's van zienquote:Op zondag 15 juli 2007 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga morgen weer onder het mes en morgenmiddag huppel ik weer met krukken het leven rond
(ze zijn nu varkentjesroze met strass en pareltjes ipv metallic blauw, lekker kitsch dus)
neuh, ze gaan wat aan mijn meniscus schaven.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar wil ik wel eens foto's van zien![]()
Roze met strass en pareltjes, jij gaat aandacht trekken![]()
Sterkte met de operatie alvast, zware operatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |