Ja, vandaag ben ik geslaagd, ik kan hem volgende week ophalenquote:
Ik kan je Stronghold aanraden als anti vlooien middel. (nee, ik heb geen aandelen)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:49 schreef Ellatjuh het volgende:
wat een drama gisteravond en vanacht.![]()
mevrouw heeft vlooien en had gistermiddag al wat spray in der vacht gedaan.
maar s avonds had ze er zoveel last van,dat ik op aanraden van een vriendin die precies hetzelfde met haar kitten had,nog een beetje spray op der vachtje gedaan en goed ingemasseerd.
de hele nacht was ze onrustig:(
weer slecht geslapen,maar het lijkt alsof we nu alles onder controle hebben.
vanmorgen ff goed gekamt,fijn vond ze het niet,maar der kwam een hoop rommel uit.![]()
en ze is nu minder aan het krabben en ook het gepiep van afgelopen dagen is stukke minder.
ze is gewoon gewent en der vlooien zijn bijna weg.
huis ook schoongemaakt en vanmiddag heeft ze heerlijk nadat ze met mn voeten had gespeelt op bed tegen me aangeslapen.![]()
ze wordt gewoon speels en ze is al op de bak geweest,dat was ook voor het eerste vandaag dat ze wat heeft gedaan.
en ze had op mn bed geplast,was er te laat bij,maar de rest had ze toen wel in de bak gedaan toen ik haar erin zette.
blij dat het de goede kant opgaat.
![]()
Mooi hoor, hij heeft een beetje een klassiek uiterlijk, ik vind hem mooi.quote:
ow ok:)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan je Stronghold aanraden als anti vlooien middel. (nee, ik heb geen aandelen)
Ik ben een heel lief kangeroetjequote:Op zondag 22 juli 2007 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het een misselijke avatar. Maarja, ik vind jou ook een misselijk ventje.
quote:Op zondag 22 juli 2007 19:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het een misselijke avatar. Maarja, ik vind jou ook een misselijk ventje.
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon een vette stalker die kangoeroe.
[afbeelding]
Hoi ijsmijsquote:Op zondag 22 juli 2007 20:54 schreef ijsmeis het volgende:
Heul wel. En je liefde wordt niet eens beantwoord. Dus ga eens gauw ergens in Australië een nieuwe liefde zoeken en kom maar niet meer terug..
Wat jammer dat het thuis niet lukte, krijgt hij een infuus of zo bij de dierenarts?quote:Op maandag 23 juli 2007 10:30 schreef Kaap het volgende:
Nou, het hele weekend dwangvoeding gegeven, vandaag vrij genomen omdat Mowgli nog steeds niet zelfstandig eet. Snachts ook op telkens, pff gebroken op dit moment.
DA gebeld en verteld hoe de situatie ervoor staat, en nu wordt Mowgli een paar dagen opgenomen. Wij hebben hier thuis het beste er van geprobeerd te maken maar het wil niet helpen
Geen idee wat ze gaan doen. Maar wetende dat het vandaag precies een week geleden is dat hij geopereerd is en nog steeds niet zelfstandig eet en amper drinkt, wordt het toch wel gevaarlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat jammer dat het thuis niet lukte, krijgt hij een infuus of zo bij de dierenarts?
* ijsmeis geeft Alexxxxx de schuld.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef senesta het volgende:
Ze kijken allebei wel wat... eeehm.. apart![]()
Euhquote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
is dat skippy-gedoe nou eindelijk eens over
jemig kaap, wat een problemen met mowgli.
laten we hopen dat de da hem weer aan het eten krijgt.
Ik blijfquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Skippy, we zijn je een beetje zat in F&F. Waarom ga je niet gezellig topics openen in ONZ en KLB? Daar zijn vast heel veel mensen die het hardstikke gezellig vinden als je daarheen gaat
quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis geeft Alexxxxx de schuld.
Komt gewoon door zijn camera.
Wat sneu, alles verder al geprobeerd?, heb je nog wat gehad aan de tips in onze FAQ?quote:
Heb van alles geprobeerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat sneu, alles verder al geprobeerd?, heb je nog wat gehad aan de tips in onze FAQ?
Bij amivedi kun je ook online zoeken.
Bronquote:Deel Blijdorp ontruimd wegens brand
Een deel van Diergaarde Blijdorp in Rotterdam wordt ontruimd. In het Oceanium is brand uitgebroken.
Grootste project
Het complex, het grootste project van Blijdorp, werd in juni 2001 geopend.
Ontsnapping Bokito
Blijdorp kwam enkele maanden geleden in het nieuws toen gorilla Bokito wist te ontsnappen en een bezoeker verwondde. De ontsnapping leidde tot grote paniek onder de aanwezigen.
Geen gewonden in ieder gevalquote:Het Oceanium van Diergaarde Blijdorp in Rotterdam is donderdagmiddag ontruimd nadat brand was uitgebroken. Niemand raakte gewond.
De brand ontstond in zonnepanelen op het dak van het Oceanium, een groot overdekt zeeaquarium.
Donderdagochtend was er ook al een brandmelding in de Rotterdamse dierentuin, toen bleek het loos alarm.
De zonnepanelen las ik.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
En zo te lezen ook niet echt in Oceanium (al hebben ze dat vast ontruimd voor de zekerheid) dus ik denk dat de bezoekers het geeneens gezien hebben.
Bronquote:Grote brand Blijdorp
AMSTERDAM - UPDATE 15:10 Er woedt een flinke brand in Diergaarde Blijdorp in Rotterdam. Eerder op de dag is een kleine brand bij het Oceanium geblust, maar het vuur is opgelaaid. De brandweer spreekt van een 'grote brand'
Eerder op de middag woedde een klein brandje in de zonnepanelen van het Oceanium in het dierenpark. Dat vuur was snel onder controle. Nu zou het weer uit het dak slaan. Zwarte rookwolken trekken over de naastgelegen verkeersweg. Het Oceanium is inmiddels ontruimd. Er zouden vooralsnog geen gewonden zijn gevallen.
LATER MEER
We hebben hem wel aan aangekondigd, maar het eindigt in september dus ik denk dat iedereen tegen die tijd zijn foto's nog eens doorneemt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe gaat het trouwens met de verkiezing, senesta? Al inzendingen binnen? Of is het daar ook nog niet de tijd voor?
zeker.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:53 schreef senesta het volgende:
Wat leuk!
Ze vinden het vast een stuk gezelliger met z'n tweeen.
Apart zeg!quote:Op zondag 29 juli 2007 10:55 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen.![]()
Herkent iemand deze bloemen? Ik zag ze ergens staan en wil dolgraag weten wat het is.
Ze groeiden "in het wild".
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |