Had je dat nogquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub moedigd Lieke nog een keer aan als een yoga-leraar : "Hou vast, hou vast en let-it-go"
Tot zover mijn verhaal, het einde van dit verslag en mijn laatste sympathie voor Huub.
Nee, het was echt m'n allerlaatste restje. Merk die laatste slotzin van Huub op, die ik juist toevoegde.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, het was echt m'n allerlaatste restje. Merk die laatste slotzin van Huub op, die ik juist toevoegde.
DGK lijkt wel eens een draaideur, maar met zo'n opmerking kun je zelfs zo'n deur nog dichtsmijten .....quote:
Is allemaal relatief, ff een etentje regelen en hij is weer de manquote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DGK lijkt wel eens een draaideur, maar met zo'n opmerking kun je zelfs zo'n deur nog dichtsmijten .....![]()
Jeemig zeg, dat ziet er inderdaad agressief uit...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een filmpje van vannacht :
Huub is behoorlijk aggressief (rond 1:00) http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29709&sess=4806
Dan mag je kitek bedanken, ik heb het filmpje niet zelf gemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:31 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Jeemig zeg, dat ziet er inderdaad agressief uit...![]()
Bedankt voor het filmpje BSOL![]()
Bedankt Kitek dan en jij voor het posten...;-)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan mag je kitek bedanken, ik heb het filmpje niet zelf gemaakt
goedemorgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:33 schreef Reza-impreza het volgende:
mogguh allemaal
Maar er gebeurt dus in feite niks!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een stevige ruzie met Lieke. Na steeds meer dreigende houding en woorden vliegt hij haar bijna naar de keel en verkoopt hij haar bijna een vuistslag.
weet ik niet ( kut antwoord , weet ik )quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:38 schreef avonne het volgende:
[..]
goedemorgen
Op het risico af in herhaling te vallen: hoe heeft je zus deze baan gekregen?
Ach ja, bijna..bijna is een prachtig woord. Ik was gisteren bijna dood maar ik leef nog wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar er gebeurt dus in feite niks!!
Lieke is al de hele avond en nacht aan het zeuren over het verschil tussen 'DGK Huub' en 'Huub'. Dat Huub daar gefrustreerd van wordt kan ik me iets bij voorstellen. Ze belet hem in principe het spel te spelen terwijl hij haar daar vanaf het begin op gewezen heeft dat dat zijn eerste prioriteit is in DGK.
Korsakov?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:49 schreef DrsH het volgende:
Gelijk even een hersenscan laten maken voor de vroegtijdige vaststelling van Alzheimer
Goeiemorgen, je zussie ziet er weer goed uit vanochtend.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:42 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
weet ik niet ( kut antwoord , weet ik )
Ook mogelijk met zijn drankgebruikquote:
Erica zag er ook erg lekker uit vanmorgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen, je zussie ziet er weer goed uit vanochtend.
Haar stem klinkt gewoon als engelengezang ipv van Palma haar gekraai.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, behoorlijk agressief, dat valt mi wel mee. Het is meer wanhoop dat Lieke niet toegeeft. Okee, hij kijkt erg boosquote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een filmpje van vannacht :
Huub is behoorlijk agressief (rond 1:00) http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29709&sess=4806
Ik kan me hier wel in vinden. Lieke speelt het spel te krampachtig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar er gebeurt dus in feite niks!!
Lieke is al de hele avond en nacht aan het zeuren over het verschil tussen 'DGK Huub' en 'Huub'. Dat Huub daar gefrustreerd van wordt kan ik me iets bij voorstellen. Ze belet hem in principe het spel te spelen terwijl hij haar daar vanaf het begin op gewezen heeft dat dat zijn eerste prioriteit is in DGK.
Dat neem ik onmiddellijk van je aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
Erica zag er ook erg lekker uit vanmorgen![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan hoe zaken verzonnen worden terwijl de realiteit totaal anders is....hoezo keel dichtknijpen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:43 schreef noekje het volgende:
Ik kan niks verstaan van het filmpje. In dat filmpje is te zien dat Huub haar bijna een beuk verkoopt en bijna haar strot dichtknijpt?
So true.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub is een irritante doordrammer die niet tegen kritiek kan..en Lieke is een irritante doordrammer die veel kritiek heeft...
![]()
Ja, en jij denkt dat Lieke dan zo rustig blijft liggen als dat zo werkelijk is???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:43 schreef noekje het volgende:
Ik kan niks verstaan van het filmpje. In dat filmpje is te zien dat Huub haar bijna een beuk verkoopt en bijna haar strot dichtknijpt?
En wie blijft er dan over voor Huub als back-up? Onbetrouwbare Jaap, lijkt me niet zo handig.quote:
Het is een vraag want na het zien van het filmpje zie ik niet eens dat het bijna gebeurt. Ik vraag me dus af of dit dan het filmpje is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:57 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt dat Lieke dan zo rustig blijft liggen als dat zo werkelijk is???
![]()
Je hebt helemaal gelijk ,maar ik denk dat het niet meer terug te draaien is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:58 schreef noekje het volgende:
De stelletjes moeten gewoon uitelkaar. Het lijkt wel een parenclub te worden. Die gaat met die wippen om het spel te winnen etc.. Zelfstandige bewoners die het spel voor zichzelf spelen is gewoon leuker om te zien. Het spel speel je niet door te neuken maar door strategisch te zijn.
Hoe creatief ben je als je alleen maar kunt spelen dmv neuken of fysiek geweld? Het is zo volks, zeg maar.
Jaap wil wel met Huub verder als backup, als die Lieke maar weg isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie blijft er dan over voor Huub als back-up? Onbetrouwbare Jaap, lijkt me niet zo handig.
Hij ligt al te plukken om het een beetje in model te krijgen, creep.quote:
Ik heb in mijn leven heel veel verschillende mannelijke exemplaren meegemaakt, maar zelfs mijn homofielequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij ligt al te plukken om het een beetje in model te krijgen, creep.
Of Jaap spant dan met de rest om Huub weg te stemmen. Ik zou hem niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Jaap wil wel met Huub verder als backup, als die Lieke maar weg is
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:16 schreef voyeur het volgende:
Altijd weer om mooi om te zien dat wat de nachtploeg ook over Huub schrijft, het 's morgens snel opzij geschoven wordt door de adeptjes.
Schatje jij maakt een hele studie van die jongen vind je dat de moeite waard???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
Dennis kijkt scheel, heeft een dubbele onderkin en dunne beentjes. En dan zeggen dat Huub lelijk is.
Het heerst in de familiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja, ik stoor me aan mensen die denken dat ze knap zijn terwijl dat helemaal niet zo is. Net zoals Nadia die afgeeft op Lieke terwijl ze zelf geen vrouwelijk figuur heeft en een flubberbuik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef DrsH het volgende:
[..]
Schatje jij maakt een hele studie van die jongen vind je dat de moeite waard???
Ja zowel Dennis als Naadje barsten van de ijdelheid, dit alles onder het motto "zelfs een vuilniszak kan er mooi uitzien"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, ik stoor me aan mensen die denken dat ze knap zijn terwijl dat helemaal niet zo is. Net zoals Nadia die afgeeft op Lieke terwijl ze zelf geen vrouwelijk figuur heeft en een flubberbuik.
Welkom in COS. Het zijn over het algemeen de bewoners onderling die elkaar afkraken op uiterlijkheden en dat commentaar mag niet ontbreken hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:26 schreef Verida het volgende:
Ik stoor me aan mensen die denken dat ze het recht hebben om iemand te beoordelen naar uiterlijke kenmerken en op iemand neer te kijken die niet de (volgens hun) juiste uiterlijke kenmerken heeft. Het stoort mij enorm dat bijv Lieke door iedereen (ook hier) afgezeken wordt over het wel of niet hebben van de juiste cup maat.
Jaap is niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Jaap wil wel met Huub verder als backup, als die Lieke maar weg is
Welkom in de verrotte fucking COS!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom in COS. Het zijn over het algemeen de bewoners onderling die elkaar afkraken op uiterlijkheden en dat mag niet ontbreken hier.
Als Brian een een kamer wil slopen omdat Amanda het niet eens is met hem is heel vredelievend.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:30 schreef Nasp het volgende:
Te triest hoe de Huub-fans de agressiviteit van Huub proberen goed te praten.![]()
Huub zei gisteren dat ze helemaal niet meer komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dit alles zonder Palma!![]()
![]()
Jezus, wat een goed nieuws!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei gisteren dat ze helemaal niet meer komt.
Dat zal het zijn. En misschien ook wel vanwege het doorgeven van spelinformatie. Briefjes in de broekzak van Brian stoppen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, wat een goed nieuws!!
Ze was vorige week ook weer walgelijk bezig over Lieke en haar miskraam etc.
Dat is ook niet RTL waardig natuurlijk.
Dat is Karima, zus van medeFOKster Reza, en een verademing na Palma.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef CoT het volgende:
Hey, de nieuwe Palma? Wie is dat?
Het valt me op zodra mensen kritiek hebben op Huub's agressiviteit dat de Huub-fans gelijk Brian erbij moeten halen. Het maakt de één ook niet slechter dan de ander maar als Brian hetzelfde doet dan is de COS niet groot genoeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Brian een een kamer wil slopen omdat Amanda het niet eens is met hem is heel vredelievend.
Huub is gewoon een heetgebakerd mannetje. Brian ook. Maakt dat één slechter dan een ander? Nee, ze sporen dan beide niet.
edit: ik wil Dennis ook even toevoegen aan dit rijtje. Die kan er nl ook wat van. Amanda en Natas ook.
Er blijven weinig over in die kooi die hun emoties wat meer onder controle hebben.
Ik was geloof ik één van de weinige die begreep waarom Brian zo door die deur ging. Ik snap ook niet waarom die nog bij Amanda is. Dus door mij zal die cos niet groot genoeg worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:49 schreef Nasp het volgende:
[..]
Het valt me op zodra mensen kritiek hebben op Huub's agressiviteit dat de Huub-fans gelijk Brian erbij moeten halen. Het maakt de één ook niet slechter dan de ander maar als Brian hetzelfde doet dan is de COS niet groot genoeg.
Ps. Ik ben geen fan van Brian. Van niemand eigenlijk. Ik snap zoiezo de drang van veel mensen niet dat ze perse fan van iemand moeten zijn.
En dan wel sámen met Amanda.. want alleen is het ook best eng natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef riri het volgende:
Dennix durft alleen als Huub weg is...
Begint het Lieke pesten weer nu hij de kust vrij ziet
Het verschil ligt in het feit dat Huub niet wars is van zelfreflectie, een woord dat niet voorkomt in het woordenboek van Brian, die zoekt altijd de schuld bij een ander, nooit bij zichzelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:49 schreef Nasp het volgende:
[..]
Het valt me op zodra mensen kritiek hebben op Huub's agressiviteit dat de Huub-fans gelijk Brian erbij moeten halen. Het maakt de één ook niet slechter dan de ander maar als Brian hetzelfde doet dan is de COS niet groot genoeg.
Ps. Ik ben geen fan van Brian. Van niemand eigenlijk. Ik snap zoiezo de drang van veel mensen niet dat ze perse fan van iemand moeten zijn.
Ik help het je hopen....de vervanging is helaas maar tijdelijk..Huub zei dit als een grapjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei gisteren dat ze helemaal niet meer komt.
Huub is ook een agressief mannetje maar met woorden als 'bijna' kan ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het feit dat Huub niet wars is van zelfreflectie, een woord dat niet voorkomt in het woordenboek van Brian, die zoekt altijd de schuld bij een ander, nooit bij zichzelf.
Huub is i.d.d. een agressief mannetje, maar jij refereert ws aan het filmpje van vannacht en het woord bijna, daar kan ik ook niks mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is ook een agressief mannetje maar met woorden als 'bijna' kan ik helemaal niks.
Wist je dat nog niet? Ik vind het een masterplan, als ze komt tenminste.quote:
Daar heb je gelijk in. Maar zelfreflectie komt pas later. Ik baseer m'n mening op het feit dat er geweld is gebruikt en niet wat erna gebeurt. En stel dat Brian of Huub in een vlaag van woede iemand het ziekenhuis in zou slaan dan maakt dat het ondanks het feit dat Huub wel beschikt over zelfreflectie het niet minder erg vind ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het feit dat Huub niet wars is van zelfreflectie, een woord dat niet voorkomt in het woordenboek van Brian, die zoekt altijd de schuld bij een ander, nooit bij zichzelf.
Natuurlijk niet, ik hoop dan ook dat dat nooit aan de orde komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef Nasp het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zelfreflectie komt pas later. Ik baseer m'n mening op het feit dat er geweld is gebruikt en niet wat erna gebeurt. En stel dat Brian of Huub in een vlaag van woede iemand het ziekenhuis in zou slaan dan maakt dat het ondanks het feit dat Huub wel beschikt over zelfreflectie het niet minder erg vind ik.
Amanda was gisteren bijna de hele dag historie..vermakelijk om te zien dat Brain haar ontliep...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
Tamara is een mooie vrouw! Als ze Brian een vinger geeft dan is Amanda zo historie. Wereld van verschil om te zien.
Heb ik niet gezien. Gaat het vandaag door denk je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda was gisteren bijna de hele dag historie..vermakelijk om te zien dat Brain haar ontliep...
op de gebruikelijke discussies na dan...![]()
Meende dat Netty ook geen fan was van Tamara? Wel van Nathalia.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Netty en Kenneth zijn helemaal boos dat Brian zo tegen haar hebben gedaan! zegt Huub.
Lieke: ze zijn helemaal pro Tamara.
vandaar dat collect call gesprek van kenneth gisteren...de moeder van brian ergert zich dood aan amandaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Netty en Kenneth zijn helemaal boos dat Brian zo tegen haar hebben gedaan! zegt Huub.
Het is ook niet moeilijk om anti Amanda te zijn. Hoe kun je trouwens met droge ogen blijven krassen met je stem als je zelf sneaky het kettinkje gaat bekijken. Wees dan een vrouw en zeg dat je het hebt gedaan. Jammer dat hij de collect call niet heeft aangenomen.
Will do.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:13 schreef Reza-impreza het volgende:
Vrienden , ik ga er even tussenuit voor een uurtje , als er iets gebeurt met Karima , gaarne een paar cappjes plaatsen .
Alvast bedankt
Ze had wel allemaal dingetjes naar Tamara gebracht. Ook heeft zij ooit een berichtje geplaatst op Tamara haar site en dat was best aardig. Voor zover Netty aardig kan zijn want over een psychische heks gesproken..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Meende dat Netty ook geen fan was van Tamara? Wel van Nathalia.
Huub en Lieke lijken weer oké te zijn en relativeren hun konten eraf. Brian en Amanda, weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Amanda en Brian nog steeds in een ruzie verwikkeld? En hetzelfde geldt voor Huub en Lieke? Dennis en Nadia zijn nog wel happy lin love? Net als Natasia en Wilgo?![]()
Huub en Lieke hebben geen ruzie, zitten gezellig te babbelen, samen met Jaap.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Amanda en Brian nog steeds in een ruzie verwikkeld? En hetzelfde geldt voor Huub en Lieke? Dennis en Nadia zijn nog wel happy lin love? Net als Natasia en Wilgo?![]()
Ik denk dat het nog wel even doorsuddert vandaag...Amanda haalde het bloed onder Brian zijn nagels vandaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Gaat het vandaag door denk je?
Ik kan alleen maar raden, maar ik denk: Amanda en Nada zijn erg close geworden, en Amanda heeft een bloedhekel aan Lieke. Haar z.g.n. vriendje nix heeft een bloedhekel aan Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
Waar komt trouwens opeens die allesverzengende (...) haat van Nadia naar Lieke (en Huub) vandaan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef Clank het volgende:
Huub: Weet je ik heet Huub en ik zeg soms hele rare dingen.
Lieke: Weet je ik heet Lieke en ik pik niet altijd rare dingen.
Staan ze daar nu bijna te zoenen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dit ziet er in ieder geval geruststellend uit..je kunt de meningsverschillen tussen Huub en Lieke niet vergelijken met die van Brian en Amanda..
Is ook niet zo moeilijk, imo. Deze twee weten itt Brian en Amanda wel wat communiceren is. Weten dat communiceren meer is dan 'houd je kop', 'wees niet zo brutaal' en 'kijk uit, want ik ga zo para worden.'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dit ziet er in ieder geval geruststellend uit..je kunt de meningsverschillen tussen Huub en Lieke niet vergelijken met die van Brian en Amanda..
Ja is dat zo gek......of zie je liever dat Huub bijna Lieke naar haar keel grijpt en bijna een vuistslag geeft?quote:
Huub laat meer los dan Reza deedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Oh oh..Huub vertelt over Lepels.
Karima had ruzie met Amanda.
'Ze had gezegd dat Amanda gek was dat ze het met mij had gedaan..'
Ze zaten daar toevallig te eten. Toevallig?
En die gooien ze erin als Hoofd huishouding!
Amanda praat niet met haar.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:17 schreef noekje het volgende:
Dennis staat te epileren, Nadia doet ontzettend haar best om haar kont gecapt te krijgen maar ik weiger. Als je het zo graag wil dan ga je maar met de zelfontspanner aan de gang.
Uhhhh wat is Asito?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
Maar het is toch ook belachelijk dat er steeds fans in dat huis worden geplaatst. Haal er toch één van Asito vandaan ofzo. Gewoon werken, meer niet.
Preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch niet dat Palma terugkomt, of zou dit het plan zijn om haar terug te halen?![]()
Thanks...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.asito.nl/AsitoDiensten.aspx
'Zo' als in binnenkort, als in vandaag, als in zo???quote:10:20 - Gemene plannetjes
"Lieke heeft een gemeen plannetje bedacht om Brian dwars te zitten", vertelt Huub trots aan Jaap. De twee hebben in het geniep Tamara, de ex van Brian, uitgenodigd. “Ik zeg 150 contactpunten 'well spent’“, grinnnikt de Oldenzaler. Jaap luistert met klapperende oren. “Het staat niet op het rooster, zij staat zo voor de deur. Brian kan haar bruut wegsturen en de relatie met Amanda redden of wel binnenlaten en dan…”, lacht Huub. Arme Brian, liefde is al zo moeilijk!
Krekels ivm Japie Krekel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:45 schreef Borga het volgende:
Is Gert toch met een actie tegen de AH begonnen in Pijnacker???
http://www.nieuwnieuws.nl(...)n_appie_pijnack.html
Heb ik gemist. Had íe gister weer een collect van Nettie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Het is ook niet moeilijk om anti Amanda te zijn. Hoe kun je trouwens met droge ogen blijven krassen met je stem als je zelf sneaky het kettinkje gaat bekijken. Wees dan een vrouw en zeg dat je het hebt gedaan. Jammer dat hij de collect call niet heeft aangenomen.
Oeh...tof!! Als het echt waar is dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Zo' als in binnenkort, als in vandaag, als in zo???
Kenneth, broer van Brian. Die belde tijdens de discussie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Had íe gister weer een collect van Nettie?
Nee, van broer Kenneth. Maar die heeft ie niet aangenomen. Jammer, want dan had de ruzie een extra dimensie gekregen omdat Kenneth hem waarschijnlijk wel had verteld dat Amanda het cadeautje voor Tamara had opengemaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:46 schreef Lobasca het volgende:
Heb ik gemist. Had íe gister weer een collect van Nettie?
Huub enquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:45 schreef Borga het volgende:
Is Gert toch met een actie tegen de AH begonnen in Pijnacker???
http://www.nieuwnieuws.nl(...)n_appie_pijnack.html
Het bezoek van Tamara? Geen idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef Fast_Eddy het volgende:
wat denk je scan gaat het bezoek door ?
FF vraagje aan je Scanman, lees jij COSsen terug? Vannacht was er iemand die schreef dat echt alles gescript zou zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:53 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Huub over Lieke: "Ze doet ook alles wat je zegt hè."
(ja, daarom hebben ze de afgelopen nacht zo'n ruzie gehad Natasia)
Batterijen weer leeg??quote:
Tja, wat kan ik daar op zeggen. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FF vraagje aan je Scanman, lees jij COSsen terug? Vannacht was er iemand die schreef dat echt alles gescript zou zijn.
Ik begrijp dat je er geen snars van gelooft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik daar op zeggen. Wat denk je zelf?
Ik lees geen cossen terug nee. Alleen regelmatig even de villa vandaag op de TIEN site.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je er geen snars van gelooft.
Maar ik vroeg mij serieus af, weet niet waarom, waarschijnlijk nieuwsgierigheid, of jij terug leest.![]()
Ze is ook anti Amanda. Ik snap niet waarom het zo'n inteeltgebeuren blijft. 'Oh, jij hebt ruzie met Amanda gehad?? Kom binnen!!'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Dus ze hebben zelfs ook een hoofd huishouding gevonden die anti Huub is. Dus eerst al Dennis en Nadia... en nu ook een hoofd huishouden. Het was zoeken naar een speld in een hooiberg, maar TIEN heeft ze gevonden.
Goeie morgen..ben er ook weer is...heb vast een hoop gemist..gelukkig boeit me het geen moer..maar in deze zin valt me iets op...wat iedereen vergeet is dat Palma en de rest van de slaven niet voor de BEWONERS (geen miljonairs) werken maar voor J de M. dus wat nou ontslaan?!!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef Clank het volgende:
Huub wil proberen Karima te ontslaan... Nadia, Amanda, Jaap en Lieke gaan mee. (Nu de rest nog)
Niet alleen haar stem klinkt als engelengezang.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar stem klinkt gewoon als engelengezang ipv van Palma haar gekraai.
Oei, das nou ook niet echt een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees geen cossen terug nee. Alleen regelmatig even de villa vandaag op de TIEN site.
LOL.. nee, alles behalve inderdaad. Met het is ook eigenlijk alleen om te weten te komen of er iets heftigs is gebeurd. Zo ja, dan zoek ik wel een filmpje op over het gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oei, das nou ook niet echt een betrouwbare bron.![]()
Maar ik vind Karima ook al niet meer leuk nu ik weet dat zij een historie heeft met dgk. Ook zo'n geflipte fan die in het huis is gezet en reken maar niet dat ze nu opeens wel haar mond houdt. Als ze dat in een restaurant niet kan dan verwacht ik ook niet dat ze hier wel op de vlakte blijft. Personeel moet gewoon personeel blijven en meer niet. Ben ze zo zat!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Niet alleen haar stem klinkt als engelengezang.
Wat een verademing, dat we verlost zijn van dat opgepompte mens.![]()
Het schijnt dat ze personeel kunnen ontslaan als het unaniem is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Goeie morgen..ben er ook weer is...heb vast een hoop gemist..gelukkig boeit me het geen moer..maar in deze zin valt me iets op...wat iedereen vergeet is dat Palma en de rest van de slaven niet voor de BEWONERS (geen miljonairs) werken maar voor J de M. dus wat nou ontslaan?!!?
Ja, dat had hij van een insider, maar verder kon en wilde hij er niets over zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FF vraagje aan je Scanman, lees jij COSsen terug? Vannacht was er iemand die schreef dat echt alles gescript zou zijn.
Maar van dat anti-Huub of fangedrag van Karima is nog niks gebleken, alleen Huub begon erover en iedereen hobbelt weer mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik vind Karima ook al niet meer leuk nu ik weet dat zij een historie heeft met dgk. Ook zo'n geflipte fan die in het huis is gezet en reken maar niet dat ze nu opeens wel haar mond houdt. Als ze dat in een restaurant niet kan dan verwacht ik ook niet dat ze hier wel op de vlakte blijft. Personeel moet gewoon personeel blijven en meer niet. Ben ze zo zat!
Morguh Scan...ow...tjah..nou jah...das dan ook wat he..haha..opzich wel te snappen ik bedoel als ze allemaal 1persoon haten.en het is unaniem begrijp ik het wel anders niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze personeel kunnen ontslaan als het unaniem is.
alleen als ze het zelf aangenomen hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze personeel kunnen ontslaan als het unaniem is.
Nou die insider wie is dat dan joh...tis onzin...er word vast wel wat gestuurd..maar gescript...be real....je denkt toch niet dat ze zulke mongolen als natasia kunnen scripten..dit had TalpaTien wie niet weg is is gezien..niet voorzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat had hij van een insider, maar verder kon en wilde hij er niets over zeggen.
Niet bepaald een solide bron.
Blijkbaar niet. Ze hebben het er ook al vaker over gehad om Palma te ontslaan. Ook dat kon alleen als het unaniem was. huub probeerde het nu dus weer met die nieuwe. Je kunt er toch wel op rekenen dat hij daarover informatie heeft gevraagd aan 'achter'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
alleen als ze het zelf aangenomen hebben
Amanda heeft het al meerdere malen over haar gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar van dat anti-Huub of fangedrag van Karima is nog niks gebleken, alleen Huub begon erover en iedereen hobbelt weer mee.
Ik geniet van elke dag zonder Palma!
Ik geloof er ook niks van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou die insider wie is dat dan joh...tis onzin...er word vast wel wat gestuurd..maar gescript...be real....je denkt toch niet dat ze zulke mongolen als natasia kunnen scripten..dit had TalpaTien wie niet weg is is gezien..niet voorzien.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Klaarblijkelijk bestaat niet domma natasia.
De redactie lijkt meer te geilen op de huishouding dan op de bewoners ja. Ongelooflijk hoe vaak je alleen huishouding ziet op de twee streams.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef akveor het volgende:
Personeel op de streams is natuurlijk interressanter dan de wannabees.
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk. Moet je eerlijk zeggen, dat ik nog niet veel van die Karima heb meegekregen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik vind Karima ook al niet meer leuk nu ik weet dat zij een historie heeft met dgk. Ook zo'n geflipte fan die in het huis is gezet en reken maar niet dat ze nu opeens wel haar mond houdt. Als ze dat in een restaurant niet kan dan verwacht ik ook niet dat ze hier wel op de vlakte blijft. Personeel moet gewoon personeel blijven en meer niet. Ben ze zo zat!
Kut je hebt gewoon gelijk :quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
knip
Maar geef toe uit natasia der mond klinkt het gehandicapt.
Uit Natasia's mond klinkt alles gehandicapt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar geef toe uit natasia der mond klinkt het gehandicapt.
De redactie reageerde direct, toen Huub en Lieke doorbelde, dat zij Tamara uit gingen nodigen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef Fast_Eddy het volgende:
wat denk je scan gaat het bezoek door ?
quote:
Ik hoop vanavond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
De redactie reageerde direct, toen Huub en Lieke doorbelde, dat zij Tamara uit gingen nodigen.
Was heel duidelijk te horen, dat het een feit wordt en geen vraag. Tamara komt dus......
Wanneer weet ik niet, dat was me niet helemaal duidelijk.
Ze hebben gisteren dan ook een zware dag gehad.... de hele dag Nadia en Amanda.... tussendoor Brian en Amanda .... Huub en Lieke... Ze moeten ook ff ontspannen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De redactie lijkt meer te geilen op de huishouding dan op de bewoners ja. Ongelooflijk hoe vaak je alleen huishouding ziet op de twee streams.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:25 schreef getl0st het volgende:
[..]kan dat niet voortaan met censuur?
![]()
Edit: Al heeft een zwarte balk ervoor niet echt zin![]()
Geen probleem hoor, als die moeder wordt vermoord, dan is er nog 1 keer 12 uur over voor Nadia om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:24 schreef noekje het volgende:
Over Nadia. Het waren een stel reljongeren en die hebben haar moeder geterroriseerd. Er wordt van alles aan gedaan. Beveiliging en dingetjes.
Het is oplost voor haar. Ze wordt goed in de gaten gehouden.
Die moeder leek me toch heel duidelijk. Raar!
Briefgeheim is ver te zoeken in de kooi.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:25 schreef petraa het volgende:
Natas gaat de brief van lieke nu ook aan Herma laten lezen.
Zie, zo valt alles weer mee. Overal is een oplossing voor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, als die moeder wordt vermoord, dan is er nog 1 keer 12 uur over voor Nadia om afscheid te nemen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, als die moeder wordt vermoord, dan is er nog 1 keer 12 uur over voor Nadia om afscheid te nemen
Het is een slecht plan. Het gaat Huub en Lieke 150CP kosten. Brian hoeft weinig aan Amanda uit te leggen.... Hij kan er immers niets aan doen dat Tamara er is. Die ruzie met Amanda gaat sowieso nog wel een paar dagen door. Brian zal de lachende derde zijn. Hij ontmoet Tamara en het kost hem ook nog niets. En hij was sowieso toch wel van plan om d'r later uit te nodigen. Dom plan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
De redactie reageerde direct, toen Huub en Lieke doorbelde, dat zij Tamara uit gingen nodigen.
Was heel duidelijk te horen, dat het een feit wordt en geen vraag. Tamara komt dus......
Wanneer weet ik niet, dat was me niet helemaal duidelijk.
Ik ook. Echt een ongelooflijk huppelkutje. En dan dat seksfilmpje van haar met Dennis terwijl ze dus zegt totaal geen klik te hebben met Dennis.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef tipsch het volgende:
nada lijkt specliast in het voorelkaar janken van vanalles, ik walg van d'r![]()
sex ALERT....waar filmpje...hoe...wat....tell me....half marrokaanse die met dennis nukt..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Echt een ongelooflijk huppelkutje. En dan dat seksfilmpje van haar met Dennis terwijl ze dus zegt totaal geen klik te hebben met Dennis.
leg er een tientje op en klaar is kees...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef noekje het volgende:
Amanda ligt er weer charmant bij.
http://rapidshare.com/fil(...)ivitiesHJ-JohnDK.asfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sex ALERT....waar filmpje...hoe...wat....tell me....half marrokaanse die met dennis nukt..
Had jij er een tientje voor over dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
leg er een tientje op en klaar is kees...
een vreselijke jankebalk en valse heks, wordt tijd dat ze even lelijk op d'r plek wordt gezetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Echt een ongelooflijk huppelkutje. En dan dat seksfilmpje van haar met Dennis terwijl ze dus zegt totaal geen klik te hebben met Dennis.
Mee eens. Typisch voorbeeld van geplande terror die niet zal werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een slecht plan. Het gaat Huub en Lieke 150CP kosten. Brian hoeft weinig aan Amanda uit te leggen.... Hij kan er immers niets aan doen dat Tamara er is. Die ruzie met Amanda gaat sowieso nog wel een paar dagen door. Brian zal de lachende derde zijn. Hij ontmoet Tamara en het kost hem ook nog niets. En hij was sowieso toch wel van plan om d'r later uit te nodigen. Dom plan.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef DrsH het volgende:
Dennis is m.i. meer een van papier neukertje(oftewel zijn linkerhand)
Lekker zonnen in zwarte schoenen en sokkenquote:
tenzij ze er in slagen te ontkennen dat zij tamara hebben uitgenodigd, maar dat zal wel nooit lukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Mee eens. Typisch voorbeeld van geplande terror die niet zal werken.
Ergerde me al aan die jankstem van haar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef tipsch het volgende:
nada lijkt specliast in het voorelkaar janken van vanalles, ik walg van d'r![]()
Bij mij liep de MP11 vast. Ik moest um opnieuw opstarten....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Gigageil het volgende:
Hebben jullie nog beeld ?? Alles op zwart bij mij....![]()
Dan staat Natasja in beeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Gigageil het volgende:
quote:
Mijn beelden staan de hele ochtend regelmatig stil.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Gigageil het volgende:
werkt niet krijg een site waar je kan downloaden op...of uploaden beter gezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)ivitiesHJ-JohnDK.asf
Ok, thanks, deze doet het...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:40 schreef DrsH het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Nooit problemen met de streams
Het enige dat ik kan bedenken is omdat Huub en Lieke d'r hebben uitgenodigd het ook hun visite is. Ik zou het raar vinden dat Tamara zich hiervoor zou laten lenen. Tenzij de redaktie haar niet verteld dat niet Brian maar Huub en Lieke d'r uinodigen wat me onwaarschijnlijk lijkt. Maar elke minuut Tamara is voor Brian is meegenomen.... Gratis en voor niets.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Mee eens. Typisch voorbeeld van geplande terror die niet zal werken.
Maar gelukkig kan ze zichzelf voorhouden dat het toch echt en alleen Lieke is die neukt voor dekkingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:41 schreef noekje het volgende:
Amanda: hoe zit het nu tussen jou en Nadia?
Ze is echt op zoek!
eigenlijk is de uitnodiging van tamarat iets wat wel erg hard riekt naar scriptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is omdat Huub en Lieke d'r hebben uitgenodigd het ook hun visite is. Ik zou het raar vinden dat Tamara zich hiervoor zou laten lenen. Tenzij de redaktie haar niet verteld dat niet Brian maar Huub en Lieke d'r uinodigen wat me onwaarschijnlijk lijkt. Maar elke minuut Tamara is voor Brian is meegenomen.... Gratis en voor niets.
Bij mij ook, maar dan wel opzettelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Gigageil het volgende:
Twee mensen die in het programma echt niets te zoeken hebben. Ze zijn waanzinnig storend om naar te kijken (maar blijkbaar wil de redactie dat graag) en kramen ook nog eens alleen maar onzin uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:45 schreef noekje het volgende:
Amanda en Dennis vonden iedereen mooi toen ze nog jonger waren. Ellemieke, JLO, Mariah, Cindy Crawford..
De ironie. Ik zie daar 2 mensen praten die in de bloei van hun leven zitten maar ze stralen allebei al vergane glorie uit. Misschien is het beter dat ze even hun mond houden.
Als ze ingaat op de uitnodiging van haar vriendjes aartsvijand wel, dan is het zeker gescript.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
eigenlijk is de uitnodiging van tamarat iets wat wel erg hard riekt naar script![]()
Wat ik begreep was dat ze voor een bepaald tijdstip wilde weten of ze nog kon komen, 'anders zou ze genoeg weten'. Klinkt er inderdaad wel een beetje in door, dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
Was het nou ook zo dat Tamara gisteren Brian voor een keuze stelde? Of een vriendschap van 6 jaar kapotmaken of doorgaan met Amanda?
Vrij logisch dus als ze wél op die uitnodigng van Huub zou ingaan. Redden wat er te redden valt. En ze zal wel een hekel aan Amanda hebben, dus dat is dan nog een extra bonus. Amanda pesten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
Was het nou ook zo dat Tamara gisteren Brian voor een keuze stelde? Of een vriendschap van 6 jaar kapotmaken of doorgaan met Amanda?
Gaat het dan te ver om de conclusie te trekken dat Tamara nog een relatie wil met Brian? Of zal het haar alleen om de vriendschap gaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat ze voor een bepaald tijdstip wilde weten of ze nog kon komen, 'anders zou ze genoeg weten'. Klinkt er inderdaad wel een beetje in door, dus.
Amanda weer als een krolse kat op tafel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:49 schreef akveor het volgende:
Wie komt er in mijn huisje...
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, gaat denk ik niet te ver. Kan me ook zomaar voorstellen dat Tamara extra wordt opgejut door de familie van Brian. In dat plaatje zou ook de collect call van Kenneth goed passen. Want ik denk niet dat de Kubatzjes zo in hun sas zijn met Amanda. Zeker als ze weten dat Amanda in Brian's privédingen zit te neuzen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
Gaat het dan te ver om de conclusie te trekken dat Tamara nog een relatie wil met Brian? Of zal het haar alleen om de vriendschap gaan?
[afbeelding]
Tamara blijft om Brainless heen fladderen totdat bekend is of ie gaat winnen of niet, zo niet, dan is Tamara weer vlug opzoek naar een ander, typische golddigger dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat het dan te ver om de conclusie te trekken dat Tamara nog een relatie wil met Brian? Of zal het haar alleen om de vriendschap gaan?
[afbeelding]
Feit is ook dat Tamara goed ligt bij Netty en Kenneth...de laatste belde niet voor niets midden in de discussiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tamara was toch de ex die Brian financieel helemaal had leeggetrokken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef waxmask het volgende:
Tamara blijft om Brainless heen fladderen totdat bekend is of ie gaat winnen of niet, zo niet, dan is Tamara weer vlug opzoek naar een ander, typische golddigger dus.
Er zit echt helemaal nix in die gast.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef akveor het volgende:
Amanda probeert een gesprek te beginnen: Komt u hier vaker...? nix begint schaapachtig te lachen...
en dat weten ze! Goede analyse.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, gaat denk ik niet te ver. Kan me ook zomaar voorstellen dat Tamara extra wordt opgejut door de familie van Brian. In dat plaatje zou ook de collect call van Kenneth goed passen. Want ik denk niet dat de Kubatzjes zo in hun sas zijn met Amanda. Zeker als ze weten dat Amanda in Brian's privédingen zit te neuzen.
dat kan Nadia beamen na een uur trekkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zit echt helemaal nix in die gast.....
Als-ie niet kan neuken, loopt Amanda dan weer weg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zit echt helemaal nix in die gast.....
Ik zag op het filmpje dat Nadia Dennis als een bezetene aan het aftrekken was, maar hij kwam maar niet klaar. Dat duurde echt heel lang (filmpje duurde een half uur). Volgens mij is hij helemaal niet klaargekomen trouwens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Als-ie niet kan neuken, loopt Amanda dan weer weg?
Interessante vraag !!
Tuurlijk, want Amanda gaat door het leven op de rug van een man. Iets anders kent ze niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef noekje het volgende:
Je zal ook maar die relatie hebben. Ze hebben ruzie. Brian nodigt gelijk zijn exen uit en Amanda gaat of schuren of ze peilt hoe ze in de markt ligt.
Ik denk dat Brian donders goed weet dat hij zich nu bevindt tussen 'a rock and a hard place'. Hij kan in feite geen kant op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:02 schreef noekje het volgende:
en dat weten ze! Goede analyse.
Wat me dan weer zo opvalt is dat Brian zich eigenlijk niks aantrekt van wat Netty zegt. Voor een moederskindje is dat wel knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |