quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:17 schreef noekje het volgende:
Dennis staat te epileren, Nadia doet ontzettend haar best om haar kont gecapt te krijgen maar ik weiger. Als je het zo graag wil dan ga je maar met de zelfontspanner aan de gang.
Uhhhh wat is Asito?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
Maar het is toch ook belachelijk dat er steeds fans in dat huis worden geplaatst. Haal er toch één van Asito vandaan ofzo. Gewoon werken, meer niet.
Preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch niet dat Palma terugkomt, of zou dit het plan zijn om haar terug te halen?![]()
Thanks...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.asito.nl/AsitoDiensten.aspx
'Zo' als in binnenkort, als in vandaag, als in zo???quote:10:20 - Gemene plannetjes
"Lieke heeft een gemeen plannetje bedacht om Brian dwars te zitten", vertelt Huub trots aan Jaap. De twee hebben in het geniep Tamara, de ex van Brian, uitgenodigd. “Ik zeg 150 contactpunten 'well spent’“, grinnnikt de Oldenzaler. Jaap luistert met klapperende oren. “Het staat niet op het rooster, zij staat zo voor de deur. Brian kan haar bruut wegsturen en de relatie met Amanda redden of wel binnenlaten en dan…”, lacht Huub. Arme Brian, liefde is al zo moeilijk!
Krekels ivm Japie Krekel?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:45 schreef Borga het volgende:
Is Gert toch met een actie tegen de AH begonnen in Pijnacker???
http://www.nieuwnieuws.nl(...)n_appie_pijnack.html
Heb ik gemist. Had íe gister weer een collect van Nettie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Netty en Kenneth zijn helemaal boos dat Brian zo tegen haar hebben gedaan! zegt Huub.
Lieke: ze zijn helemaal pro Tamara.
Het is ook niet moeilijk om anti Amanda te zijn. Hoe kun je trouwens met droge ogen blijven krassen met je stem als je zelf sneaky het kettinkje gaat bekijken. Wees dan een vrouw en zeg dat je het hebt gedaan. Jammer dat hij de collect call niet heeft aangenomen.
Oeh...tof!! Als het echt waar is dan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Zo' als in binnenkort, als in vandaag, als in zo???
Kenneth, broer van Brian. Die belde tijdens de discussie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Had íe gister weer een collect van Nettie?
Nee, van broer Kenneth. Maar die heeft ie niet aangenomen. Jammer, want dan had de ruzie een extra dimensie gekregen omdat Kenneth hem waarschijnlijk wel had verteld dat Amanda het cadeautje voor Tamara had opengemaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:46 schreef Lobasca het volgende:
Heb ik gemist. Had íe gister weer een collect van Nettie?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:45 schreef Borga het volgende:
Is Gert toch met een actie tegen de AH begonnen in Pijnacker???
http://www.nieuwnieuws.nl(...)n_appie_pijnack.html
Het bezoek van Tamara? Geen idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef Fast_Eddy het volgende:
wat denk je scan gaat het bezoek door ?
FF vraagje aan je Scanman, lees jij COSsen terug? Vannacht was er iemand die schreef dat echt alles gescript zou zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:53 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Huub over Lieke: "Ze doet ook alles wat je zegt hè."
(ja, daarom hebben ze de afgelopen nacht zo'n ruzie gehad Natasia)
Batterijen weer leeg??quote:
Tja, wat kan ik daar op zeggen. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FF vraagje aan je Scanman, lees jij COSsen terug? Vannacht was er iemand die schreef dat echt alles gescript zou zijn.
Ik begrijp dat je er geen snars van gelooft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, wat kan ik daar op zeggen. Wat denk je zelf?
Ik lees geen cossen terug nee. Alleen regelmatig even de villa vandaag op de TIEN site.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je er geen snars van gelooft.
Maar ik vroeg mij serieus af, weet niet waarom, waarschijnlijk nieuwsgierigheid, of jij terug leest.![]()
Ze is ook anti Amanda. Ik snap niet waarom het zo'n inteeltgebeuren blijft. 'Oh, jij hebt ruzie met Amanda gehad?? Kom binnen!!'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
Dus ze hebben zelfs ook een hoofd huishouding gevonden die anti Huub is. Dus eerst al Dennis en Nadia... en nu ook een hoofd huishouden. Het was zoeken naar een speld in een hooiberg, maar TIEN heeft ze gevonden.
Goeie morgen..ben er ook weer is...heb vast een hoop gemist..gelukkig boeit me het geen moer..maar in deze zin valt me iets op...wat iedereen vergeet is dat Palma en de rest van de slaven niet voor de BEWONERS (geen miljonairs) werken maar voor J de M. dus wat nou ontslaan?!!?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:40 schreef Clank het volgende:
Huub wil proberen Karima te ontslaan... Nadia, Amanda, Jaap en Lieke gaan mee. (Nu de rest nog)
Niet alleen haar stem klinkt als engelengezang.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar stem klinkt gewoon als engelengezang ipv van Palma haar gekraai.
Oei, das nou ook niet echt een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees geen cossen terug nee. Alleen regelmatig even de villa vandaag op de TIEN site.
LOL.. nee, alles behalve inderdaad. Met het is ook eigenlijk alleen om te weten te komen of er iets heftigs is gebeurd. Zo ja, dan zoek ik wel een filmpje op over het gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oei, das nou ook niet echt een betrouwbare bron.![]()
Maar ik vind Karima ook al niet meer leuk nu ik weet dat zij een historie heeft met dgk. Ook zo'n geflipte fan die in het huis is gezet en reken maar niet dat ze nu opeens wel haar mond houdt. Als ze dat in een restaurant niet kan dan verwacht ik ook niet dat ze hier wel op de vlakte blijft. Personeel moet gewoon personeel blijven en meer niet. Ben ze zo zat!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Niet alleen haar stem klinkt als engelengezang.
Wat een verademing, dat we verlost zijn van dat opgepompte mens.![]()
Het schijnt dat ze personeel kunnen ontslaan als het unaniem is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Goeie morgen..ben er ook weer is...heb vast een hoop gemist..gelukkig boeit me het geen moer..maar in deze zin valt me iets op...wat iedereen vergeet is dat Palma en de rest van de slaven niet voor de BEWONERS (geen miljonairs) werken maar voor J de M. dus wat nou ontslaan?!!?
Ja, dat had hij van een insider, maar verder kon en wilde hij er niets over zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FF vraagje aan je Scanman, lees jij COSsen terug? Vannacht was er iemand die schreef dat echt alles gescript zou zijn.
Maar van dat anti-Huub of fangedrag van Karima is nog niks gebleken, alleen Huub begon erover en iedereen hobbelt weer mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik vind Karima ook al niet meer leuk nu ik weet dat zij een historie heeft met dgk. Ook zo'n geflipte fan die in het huis is gezet en reken maar niet dat ze nu opeens wel haar mond houdt. Als ze dat in een restaurant niet kan dan verwacht ik ook niet dat ze hier wel op de vlakte blijft. Personeel moet gewoon personeel blijven en meer niet. Ben ze zo zat!
Morguh Scan...ow...tjah..nou jah...das dan ook wat he..haha..opzich wel te snappen ik bedoel als ze allemaal 1persoon haten.en het is unaniem begrijp ik het wel anders niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze personeel kunnen ontslaan als het unaniem is.
alleen als ze het zelf aangenomen hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze personeel kunnen ontslaan als het unaniem is.
Nou die insider wie is dat dan joh...tis onzin...er word vast wel wat gestuurd..maar gescript...be real....je denkt toch niet dat ze zulke mongolen als natasia kunnen scripten..dit had TalpaTien wie niet weg is is gezien..niet voorzien.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat had hij van een insider, maar verder kon en wilde hij er niets over zeggen.
Niet bepaald een solide bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |