Hij ligt al te plukken om het een beetje in model te krijgen, creep.quote:
Ik heb in mijn leven heel veel verschillende mannelijke exemplaren meegemaakt, maar zelfs mijn homofielequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij ligt al te plukken om het een beetje in model te krijgen, creep.
Of Jaap spant dan met de rest om Huub weg te stemmen. Ik zou hem niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Jaap wil wel met Huub verder als backup, als die Lieke maar weg is
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:16 schreef voyeur het volgende:
Altijd weer om mooi om te zien dat wat de nachtploeg ook over Huub schrijft, het 's morgens snel opzij geschoven wordt door de adeptjes.
Schatje jij maakt een hele studie van die jongen vind je dat de moeite waard???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:18 schreef schatje het volgende:
Dennis kijkt scheel, heeft een dubbele onderkin en dunne beentjes. En dan zeggen dat Huub lelijk is.
Het heerst in de familiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen, je zussie ziet er weer goed uit vanochtend.
Nou ja, ik stoor me aan mensen die denken dat ze knap zijn terwijl dat helemaal niet zo is. Net zoals Nadia die afgeeft op Lieke terwijl ze zelf geen vrouwelijk figuur heeft en een flubberbuik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:20 schreef DrsH het volgende:
[..]
Schatje jij maakt een hele studie van die jongen vind je dat de moeite waard???
Ja zowel Dennis als Naadje barsten van de ijdelheid, dit alles onder het motto "zelfs een vuilniszak kan er mooi uitzien"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, ik stoor me aan mensen die denken dat ze knap zijn terwijl dat helemaal niet zo is. Net zoals Nadia die afgeeft op Lieke terwijl ze zelf geen vrouwelijk figuur heeft en een flubberbuik.
Welkom in COS. Het zijn over het algemeen de bewoners onderling die elkaar afkraken op uiterlijkheden en dat commentaar mag niet ontbreken hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:26 schreef Verida het volgende:
Ik stoor me aan mensen die denken dat ze het recht hebben om iemand te beoordelen naar uiterlijke kenmerken en op iemand neer te kijken die niet de (volgens hun) juiste uiterlijke kenmerken heeft. Het stoort mij enorm dat bijv Lieke door iedereen (ook hier) afgezeken wordt over het wel of niet hebben van de juiste cup maat.
Jaap is niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:05 schreef CoT het volgende:
[..]
Jaap wil wel met Huub verder als backup, als die Lieke maar weg is
Welkom in de verrotte fucking COS!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom in COS. Het zijn over het algemeen de bewoners onderling die elkaar afkraken op uiterlijkheden en dat mag niet ontbreken hier.
Als Brian een een kamer wil slopen omdat Amanda het niet eens is met hem is heel vredelievend.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:30 schreef Nasp het volgende:
Te triest hoe de Huub-fans de agressiviteit van Huub proberen goed te praten.![]()
Huub zei gisteren dat ze helemaal niet meer komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt dit alles zonder Palma!![]()
![]()
Jezus, wat een goed nieuws!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei gisteren dat ze helemaal niet meer komt.
Dat zal het zijn. En misschien ook wel vanwege het doorgeven van spelinformatie. Briefjes in de broekzak van Brian stoppen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, wat een goed nieuws!!
Ze was vorige week ook weer walgelijk bezig over Lieke en haar miskraam etc.
Dat is ook niet RTL waardig natuurlijk.
Dat is Karima, zus van medeFOKster Reza, en een verademing na Palma.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef CoT het volgende:
Hey, de nieuwe Palma? Wie is dat?
Het valt me op zodra mensen kritiek hebben op Huub's agressiviteit dat de Huub-fans gelijk Brian erbij moeten halen. Het maakt de één ook niet slechter dan de ander maar als Brian hetzelfde doet dan is de COS niet groot genoeg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Brian een een kamer wil slopen omdat Amanda het niet eens is met hem is heel vredelievend.
Huub is gewoon een heetgebakerd mannetje. Brian ook. Maakt dat één slechter dan een ander? Nee, ze sporen dan beide niet.
edit: ik wil Dennis ook even toevoegen aan dit rijtje. Die kan er nl ook wat van. Amanda en Natas ook.
Er blijven weinig over in die kooi die hun emoties wat meer onder controle hebben.
Ik was geloof ik één van de weinige die begreep waarom Brian zo door die deur ging. Ik snap ook niet waarom die nog bij Amanda is. Dus door mij zal die cos niet groot genoeg worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:49 schreef Nasp het volgende:
[..]
Het valt me op zodra mensen kritiek hebben op Huub's agressiviteit dat de Huub-fans gelijk Brian erbij moeten halen. Het maakt de één ook niet slechter dan de ander maar als Brian hetzelfde doet dan is de COS niet groot genoeg.
Ps. Ik ben geen fan van Brian. Van niemand eigenlijk. Ik snap zoiezo de drang van veel mensen niet dat ze perse fan van iemand moeten zijn.
En dan wel sámen met Amanda.. want alleen is het ook best eng natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef riri het volgende:
Dennix durft alleen als Huub weg is...
Begint het Lieke pesten weer nu hij de kust vrij ziet
Het verschil ligt in het feit dat Huub niet wars is van zelfreflectie, een woord dat niet voorkomt in het woordenboek van Brian, die zoekt altijd de schuld bij een ander, nooit bij zichzelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:49 schreef Nasp het volgende:
[..]
Het valt me op zodra mensen kritiek hebben op Huub's agressiviteit dat de Huub-fans gelijk Brian erbij moeten halen. Het maakt de één ook niet slechter dan de ander maar als Brian hetzelfde doet dan is de COS niet groot genoeg.
Ps. Ik ben geen fan van Brian. Van niemand eigenlijk. Ik snap zoiezo de drang van veel mensen niet dat ze perse fan van iemand moeten zijn.
Ik help het je hopen....de vervanging is helaas maar tijdelijk..Huub zei dit als een grapjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei gisteren dat ze helemaal niet meer komt.
Huub is ook een agressief mannetje maar met woorden als 'bijna' kan ik helemaal niks.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het feit dat Huub niet wars is van zelfreflectie, een woord dat niet voorkomt in het woordenboek van Brian, die zoekt altijd de schuld bij een ander, nooit bij zichzelf.
Huub is i.d.d. een agressief mannetje, maar jij refereert ws aan het filmpje van vannacht en het woord bijna, daar kan ik ook niks mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is ook een agressief mannetje maar met woorden als 'bijna' kan ik helemaal niks.
Wist je dat nog niet? Ik vind het een masterplan, als ze komt tenminste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |