Daar heb je gelijk in. Maar zelfreflectie komt pas later. Ik baseer m'n mening op het feit dat er geweld is gebruikt en niet wat erna gebeurt. En stel dat Brian of Huub in een vlaag van woede iemand het ziekenhuis in zou slaan dan maakt dat het ondanks het feit dat Huub wel beschikt over zelfreflectie het niet minder erg vind ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het verschil ligt in het feit dat Huub niet wars is van zelfreflectie, een woord dat niet voorkomt in het woordenboek van Brian, die zoekt altijd de schuld bij een ander, nooit bij zichzelf.
Natuurlijk niet, ik hoop dan ook dat dat nooit aan de orde komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef Nasp het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zelfreflectie komt pas later. Ik baseer m'n mening op het feit dat er geweld is gebruikt en niet wat erna gebeurt. En stel dat Brian of Huub in een vlaag van woede iemand het ziekenhuis in zou slaan dan maakt dat het ondanks het feit dat Huub wel beschikt over zelfreflectie het niet minder erg vind ik.
Amanda was gisteren bijna de hele dag historie..vermakelijk om te zien dat Brain haar ontliep...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:08 schreef noekje het volgende:
Tamara is een mooie vrouw! Als ze Brian een vinger geeft dan is Amanda zo historie. Wereld van verschil om te zien.
Heb ik niet gezien. Gaat het vandaag door denk je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda was gisteren bijna de hele dag historie..vermakelijk om te zien dat Brain haar ontliep...
op de gebruikelijke discussies na dan...![]()
Meende dat Netty ook geen fan was van Tamara? Wel van Nathalia.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Netty en Kenneth zijn helemaal boos dat Brian zo tegen haar hebben gedaan! zegt Huub.
Lieke: ze zijn helemaal pro Tamara.
vandaar dat collect call gesprek van kenneth gisteren...de moeder van brian ergert zich dood aan amandaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Netty en Kenneth zijn helemaal boos dat Brian zo tegen haar hebben gedaan! zegt Huub.
Lieke: ze zijn helemaal pro Tamara.
Het is ook niet moeilijk om anti Amanda te zijn. Hoe kun je trouwens met droge ogen blijven krassen met je stem als je zelf sneaky het kettinkje gaat bekijken. Wees dan een vrouw en zeg dat je het hebt gedaan. Jammer dat hij de collect call niet heeft aangenomen.
Will do.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:13 schreef Reza-impreza het volgende:
Vrienden , ik ga er even tussenuit voor een uurtje , als er iets gebeurt met Karima , gaarne een paar cappjes plaatsen .
Alvast bedankt
Ze had wel allemaal dingetjes naar Tamara gebracht. Ook heeft zij ooit een berichtje geplaatst op Tamara haar site en dat was best aardig. Voor zover Netty aardig kan zijn want over een psychische heks gesproken..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:13 schreef Clank het volgende:
[..]
Meende dat Netty ook geen fan was van Tamara? Wel van Nathalia.
Huub en Lieke lijken weer oké te zijn en relativeren hun konten eraf. Brian en Amanda, weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Amanda en Brian nog steeds in een ruzie verwikkeld? En hetzelfde geldt voor Huub en Lieke? Dennis en Nadia zijn nog wel happy lin love? Net als Natasia en Wilgo?![]()
Huub en Lieke hebben geen ruzie, zitten gezellig te babbelen, samen met Jaap.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:19 schreef Copycat het volgende:
Morning.
Amanda en Brian nog steeds in een ruzie verwikkeld? En hetzelfde geldt voor Huub en Lieke? Dennis en Nadia zijn nog wel happy lin love? Net als Natasia en Wilgo?![]()
Ik denk dat het nog wel even doorsuddert vandaag...Amanda haalde het bloed onder Brian zijn nagels vandaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien. Gaat het vandaag door denk je?
Ik kan alleen maar raden, maar ik denk: Amanda en Nada zijn erg close geworden, en Amanda heeft een bloedhekel aan Lieke. Haar z.g.n. vriendje nix heeft een bloedhekel aan Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:25 schreef Copycat het volgende:
Waar komt trouwens opeens die allesverzengende (...) haat van Nadia naar Lieke (en Huub) vandaan?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:30 schreef Clank het volgende:
Huub: Weet je ik heet Huub en ik zeg soms hele rare dingen.
Lieke: Weet je ik heet Lieke en ik pik niet altijd rare dingen.
Staan ze daar nu bijna te zoenen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dit ziet er in ieder geval geruststellend uit..je kunt de meningsverschillen tussen Huub en Lieke niet vergelijken met die van Brian en Amanda..
Is ook niet zo moeilijk, imo. Deze twee weten itt Brian en Amanda wel wat communiceren is. Weten dat communiceren meer is dan 'houd je kop', 'wees niet zo brutaal' en 'kijk uit, want ik ga zo para worden.'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:31 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Dit ziet er in ieder geval geruststellend uit..je kunt de meningsverschillen tussen Huub en Lieke niet vergelijken met die van Brian en Amanda..
Ja is dat zo gek......of zie je liever dat Huub bijna Lieke naar haar keel grijpt en bijna een vuistslag geeft?quote:
Huub laat meer los dan Reza deedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Oh oh..Huub vertelt over Lepels.
Karima had ruzie met Amanda.
'Ze had gezegd dat Amanda gek was dat ze het met mij had gedaan..'
Ze zaten daar toevallig te eten. Toevallig?
En die gooien ze erin als Hoofd huishouding!
Amanda praat niet met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |