een vreselijke jankebalk en valse heks, wordt tijd dat ze even lelijk op d'r plek wordt gezetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Echt een ongelooflijk huppelkutje. En dan dat seksfilmpje van haar met Dennis terwijl ze dus zegt totaal geen klik te hebben met Dennis.
Mee eens. Typisch voorbeeld van geplande terror die niet zal werken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een slecht plan. Het gaat Huub en Lieke 150CP kosten. Brian hoeft weinig aan Amanda uit te leggen.... Hij kan er immers niets aan doen dat Tamara er is. Die ruzie met Amanda gaat sowieso nog wel een paar dagen door. Brian zal de lachende derde zijn. Hij ontmoet Tamara en het kost hem ook nog niets. En hij was sowieso toch wel van plan om d'r later uit te nodigen. Dom plan.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef DrsH het volgende:
Dennis is m.i. meer een van papier neukertje(oftewel zijn linkerhand)
Lekker zonnen in zwarte schoenen en sokkenquote:
tenzij ze er in slagen te ontkennen dat zij tamara hebben uitgenodigd, maar dat zal wel nooit lukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Mee eens. Typisch voorbeeld van geplande terror die niet zal werken.
Ergerde me al aan die jankstem van haar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef tipsch het volgende:
nada lijkt specliast in het voorelkaar janken van vanalles, ik walg van d'r![]()
Bij mij liep de MP11 vast. Ik moest um opnieuw opstarten....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Gigageil het volgende:
Hebben jullie nog beeld ?? Alles op zwart bij mij....![]()
Dan staat Natasja in beeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Gigageil het volgende:
quote:
Mijn beelden staan de hele ochtend regelmatig stil.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Gigageil het volgende:
werkt niet krijg een site waar je kan downloaden op...of uploaden beter gezegd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/fil(...)ivitiesHJ-JohnDK.asf
Ok, thanks, deze doet het...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:40 schreef DrsH het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Nooit problemen met de streams
Het enige dat ik kan bedenken is omdat Huub en Lieke d'r hebben uitgenodigd het ook hun visite is. Ik zou het raar vinden dat Tamara zich hiervoor zou laten lenen. Tenzij de redaktie haar niet verteld dat niet Brian maar Huub en Lieke d'r uinodigen wat me onwaarschijnlijk lijkt. Maar elke minuut Tamara is voor Brian is meegenomen.... Gratis en voor niets.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Mee eens. Typisch voorbeeld van geplande terror die niet zal werken.
Maar gelukkig kan ze zichzelf voorhouden dat het toch echt en alleen Lieke is die neukt voor dekkingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:41 schreef noekje het volgende:
Amanda: hoe zit het nu tussen jou en Nadia?
Ze is echt op zoek!
eigenlijk is de uitnodiging van tamarat iets wat wel erg hard riekt naar scriptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan bedenken is omdat Huub en Lieke d'r hebben uitgenodigd het ook hun visite is. Ik zou het raar vinden dat Tamara zich hiervoor zou laten lenen. Tenzij de redaktie haar niet verteld dat niet Brian maar Huub en Lieke d'r uinodigen wat me onwaarschijnlijk lijkt. Maar elke minuut Tamara is voor Brian is meegenomen.... Gratis en voor niets.
Bij mij ook, maar dan wel opzettelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef Gigageil het volgende:
Twee mensen die in het programma echt niets te zoeken hebben. Ze zijn waanzinnig storend om naar te kijken (maar blijkbaar wil de redactie dat graag) en kramen ook nog eens alleen maar onzin uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:45 schreef noekje het volgende:
Amanda en Dennis vonden iedereen mooi toen ze nog jonger waren. Ellemieke, JLO, Mariah, Cindy Crawford..
De ironie. Ik zie daar 2 mensen praten die in de bloei van hun leven zitten maar ze stralen allebei al vergane glorie uit. Misschien is het beter dat ze even hun mond houden.
Als ze ingaat op de uitnodiging van haar vriendjes aartsvijand wel, dan is het zeker gescript.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
eigenlijk is de uitnodiging van tamarat iets wat wel erg hard riekt naar script![]()
Wat ik begreep was dat ze voor een bepaald tijdstip wilde weten of ze nog kon komen, 'anders zou ze genoeg weten'. Klinkt er inderdaad wel een beetje in door, dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
Was het nou ook zo dat Tamara gisteren Brian voor een keuze stelde? Of een vriendschap van 6 jaar kapotmaken of doorgaan met Amanda?
Vrij logisch dus als ze wél op die uitnodigng van Huub zou ingaan. Redden wat er te redden valt. En ze zal wel een hekel aan Amanda hebben, dus dat is dan nog een extra bonus. Amanda pesten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:49 schreef noekje het volgende:
Was het nou ook zo dat Tamara gisteren Brian voor een keuze stelde? Of een vriendschap van 6 jaar kapotmaken of doorgaan met Amanda?
Gaat het dan te ver om de conclusie te trekken dat Tamara nog een relatie wil met Brian? Of zal het haar alleen om de vriendschap gaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat ze voor een bepaald tijdstip wilde weten of ze nog kon komen, 'anders zou ze genoeg weten'. Klinkt er inderdaad wel een beetje in door, dus.
Amanda weer als een krolse kat op tafel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:49 schreef akveor het volgende:
Wie komt er in mijn huisje...
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, gaat denk ik niet te ver. Kan me ook zomaar voorstellen dat Tamara extra wordt opgejut door de familie van Brian. In dat plaatje zou ook de collect call van Kenneth goed passen. Want ik denk niet dat de Kubatzjes zo in hun sas zijn met Amanda. Zeker als ze weten dat Amanda in Brian's privédingen zit te neuzen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
Gaat het dan te ver om de conclusie te trekken dat Tamara nog een relatie wil met Brian? Of zal het haar alleen om de vriendschap gaan?
[afbeelding]
Tamara blijft om Brainless heen fladderen totdat bekend is of ie gaat winnen of niet, zo niet, dan is Tamara weer vlug opzoek naar een ander, typische golddigger dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaat het dan te ver om de conclusie te trekken dat Tamara nog een relatie wil met Brian? Of zal het haar alleen om de vriendschap gaan?
[afbeelding]
Feit is ook dat Tamara goed ligt bij Netty en Kenneth...de laatste belde niet voor niets midden in de discussiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tamara was toch de ex die Brian financieel helemaal had leeggetrokken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:55 schreef waxmask het volgende:
Tamara blijft om Brainless heen fladderen totdat bekend is of ie gaat winnen of niet, zo niet, dan is Tamara weer vlug opzoek naar een ander, typische golddigger dus.
Er zit echt helemaal nix in die gast.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef akveor het volgende:
Amanda probeert een gesprek te beginnen: Komt u hier vaker...? nix begint schaapachtig te lachen...
en dat weten ze! Goede analyse.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, gaat denk ik niet te ver. Kan me ook zomaar voorstellen dat Tamara extra wordt opgejut door de familie van Brian. In dat plaatje zou ook de collect call van Kenneth goed passen. Want ik denk niet dat de Kubatzjes zo in hun sas zijn met Amanda. Zeker als ze weten dat Amanda in Brian's privédingen zit te neuzen.
dat kan Nadia beamen na een uur trekkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zit echt helemaal nix in die gast.....
Als-ie niet kan neuken, loopt Amanda dan weer weg?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zit echt helemaal nix in die gast.....
Ik zag op het filmpje dat Nadia Dennis als een bezetene aan het aftrekken was, maar hij kwam maar niet klaar. Dat duurde echt heel lang (filmpje duurde een half uur). Volgens mij is hij helemaal niet klaargekomen trouwens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Als-ie niet kan neuken, loopt Amanda dan weer weg?
Interessante vraag !!
Tuurlijk, want Amanda gaat door het leven op de rug van een man. Iets anders kent ze niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef noekje het volgende:
Je zal ook maar die relatie hebben. Ze hebben ruzie. Brian nodigt gelijk zijn exen uit en Amanda gaat of schuren of ze peilt hoe ze in de markt ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |