Blijkbaar niet. Ze hebben het er ook al vaker over gehad om Palma te ontslaan. Ook dat kon alleen als het unaniem was. huub probeerde het nu dus weer met die nieuwe. Je kunt er toch wel op rekenen dat hij daarover informatie heeft gevraagd aan 'achter'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
alleen als ze het zelf aangenomen hebben
Amanda heeft het al meerdere malen over haar gehad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar van dat anti-Huub of fangedrag van Karima is nog niks gebleken, alleen Huub begon erover en iedereen hobbelt weer mee.
Ik geniet van elke dag zonder Palma!
Ik geloof er ook niks van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou die insider wie is dat dan joh...tis onzin...er word vast wel wat gestuurd..maar gescript...be real....je denkt toch niet dat ze zulke mongolen als natasia kunnen scripten..dit had TalpaTien wie niet weg is is gezien..niet voorzien.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:09 schreef PumaStreamer het volgende:
Klaarblijkelijk bestaat niet domma natasia.
De redactie lijkt meer te geilen op de huishouding dan op de bewoners ja. Ongelooflijk hoe vaak je alleen huishouding ziet op de twee streams.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef akveor het volgende:
Personeel op de streams is natuurlijk interressanter dan de wannabees.
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk. Moet je eerlijk zeggen, dat ik nog niet veel van die Karima heb meegekregen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik vind Karima ook al niet meer leuk nu ik weet dat zij een historie heeft met dgk. Ook zo'n geflipte fan die in het huis is gezet en reken maar niet dat ze nu opeens wel haar mond houdt. Als ze dat in een restaurant niet kan dan verwacht ik ook niet dat ze hier wel op de vlakte blijft. Personeel moet gewoon personeel blijven en meer niet. Ben ze zo zat!
Kut je hebt gewoon gelijk :quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
knip
Maar geef toe uit natasia der mond klinkt het gehandicapt.
Uit Natasia's mond klinkt alles gehandicapt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Maar geef toe uit natasia der mond klinkt het gehandicapt.
De redactie reageerde direct, toen Huub en Lieke doorbelde, dat zij Tamara uit gingen nodigen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef Fast_Eddy het volgende:
wat denk je scan gaat het bezoek door ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |