1: Fuck yeah!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ons huis lijkt nu op een hooiwagenopvang.
Daar wilde ik wat aan doen, dus nu heb ik ze allemaal opgezogen.
En daarna moest ik even mijn vloer stofzuigen.
Maar nu heb ik 2 vragen:
1. Leven ze nog? (in die stofzuigerzak)
2. Kunnen ze er uberhaubt nog uitkruipen? - ril -
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Die komen er gewoon weer uit als je je stofzuiger uitzet, en geloof me, ze zullen 'not amused' zijn.![]()
- SLIK -quote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Die komen er gewoon weer uit als je je stofzuiger uitzet, en geloof me, ze zullen 'not amused' zijn.![]()
Welneequote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Oke, gelukkig, maar gelijk of hebben ze zeg maar een doodstrijd...quote:
doodstrijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, gelukkig, maar gelijk of hebben ze zeg maar een doodstrijd...
Want ik zag laatst dat iemand spinnen aan het opzuigen was met een "dyson" en die opgezogen spinnen leefden nog...
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Sanderrrr het volgende:
mijn moeder had vorige week ook een spin opgezogen en sindsdien heb ik haar niet meer gezien.
Onze stofzuiger heeft dat nietquote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Beurlap het volgende:
Als het goed is heeft je stofzuiger zo'n klepje wat je dicht kunt doen na het stofzuigen. Het zit op de plek waar de slang op de stofzuiger zit. De slag haal je eraf, het klepje doe je dicht en ze kunnen er niet meer uit.
je moeder?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Sanderrrr het volgende:
mijn moeder had vorige week ook een spin opgezogen en sindsdien heb ik haar niet meer gezien.
Sja.. dat is natuurlijk vragen om ellende. Die spinnen moet je altijd opsluiten als je ze eenmaal te pakken hebt gehad. Anders pakken ze je vroeg of laat terug.quote:
Ik durf de stofzuigerzak niet te verwisselen, op dit moment...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Kansjeloos22 het volgende:
het kan geloof ik wel dat ze nog leven... waarom gooi je niet gewoon die stofzak weg? dan weet je zeker dat ze er niet meer uit kunnen kruipen!
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef GRAYMALKIN het volgende:
Ze blijven gewoon in leven hoor. of ze de uitgang weten te vinden is een tweede.
Gewoon doen zoals mijn vriendin laatst deed.
Met Stofzuiger 'enge' spin(en) opzuigen en aan laten staan met een briefje er op of ik hem uit wilde zetten en de zak leeg wilde gooien als ik wakker werd.![]()
zucht...... vrouwen.![]()
wat schattigquote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf de stofzuigerzak niet te verwisselen, op dit moment...![]()
Soda opzuigen, daar kunnen de spinnen niet tegen, gewoon een flinke schep op de grond, opzuigen en voila, massamoord!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zippo olie aansteken en opzuigen werkt ookquote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Soda opzuigen, daar kunnen de spinnen niet tegen, gewoon een flinke schep op de grond, opzuigen en voila, massamoord!![]()
Er is maar 1 nadeel, je moet een goede brandverzekering hebben?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef T42 het volgende:
[..]
zippo olie aansteken en opzuigen werkt ook![]()
Wat een goeie stofzuiger ideen, ik denk dat het wel wat wordt als het op de markt komt. Al die huisvrouwen met spin -angst...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef philana het volgende:
hmm... misschien dat het tijd wordt voor de ondekking van een spinonvriendelijke stofzuiger? met spinnengif in de zak.. of hakmesjes die het beest aan gort snijden zodra het opgezogen wordt..
Ik had die stofzuiger op haar bed gezet als ik jou wasquote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef GRAYMALKIN het volgende:
Met Stofzuiger 'enge' spin(en) opzuigen en aan laten staan met een briefje er op of ik hem uit wilde zetten en de zak leeg wilde gooien als ik wakker werd.![]()
Ik denk dat de stofzuiger dan ook verdrinkt.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Rutger1983 het volgende:
zuig wat water ermee op, dan verdrinken ze!
Je mag de stofzuigerzak gratis hebbenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:54 schreef AbeSapien het volgende:
Ik heb een spin als huisdieren hij loopt nu over mijn hand
![]()
Waar woon je, kom ik ze even halen, heeft mijne gratis eten
Ik heb een Telamonia dimidiataquote:Op maandag 9 juli 2007 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag de stofzuigerzak gratis hebben![]()
Maar voor vogelspinnen (en dat soort slag) ben ik dan weer niet bang.
Op school mogen die best over mijn hand heen lopen.
Gelukkig kunnen hooiwagens geen geluid produceren...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef wise het volgende:
Dan krijg je een probleem.
Kijk, die spinnen vermenigvuldigen zich in die donkere warme zak. Op een gegeven moment zit die zak zo vol met spinnen dat deze barst en zit je in de korts mogelijke keren met een invasie van spinnen. En deze zijn niet amused, omdat ze opgesloten waren.
hihi... is er geen man in de buurt die even redder in nood wil spelen en die zak voor je eruit wil halen?!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen vriendinquote:Op maandag 9 juli 2007 15:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik had die stofzuiger op haar bed gezet als ik jou was
Ik gooi de stofzuiger wel in mijn moeders kast, die is er toch niet bang voor..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:06 schreef Kansjeloos22 het volgende:
[..]
hihi... is er geen man in de buurt die even redder in nood wil spelen en die zak voor je eruit wil halen?!
Soda!quote:Op maandag 9 juli 2007 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gooi de stofzuiger wel in mijn moeders kast, die is er toch niet bang voor..
O ja, maar dat hebben we nietquote:
das bij zaakjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is maar 1 nadeel, je moet een goede brandverzekering hebben?![]()
Weet niet, misschien een hele berg zout?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, maar dat hebben we niet![]()
Gemalen vaatwastabletten?
ik neem aan dat je bedoelt bijzaakje?quote:
Dat had ik nou laatst ookquote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Ze hebben net teveel poten en ogen en ze bewegen raar (wat wil je met zoveel poten).quote:Op maandag 9 juli 2007 16:39 schreef baNEEL het volgende:
OT: wat is het dan precies dat je bang maakt van spinnen?
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:01 schreef patty het volgende:
[..]
Dat had ik nou laatst ookIk zal het illustreren dmv een paint presentatie:
[afbeelding]
Hehe, ja, maar dat is een tijdelijke oplossing.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:52 schreef Rapaille het volgende:
Gewoon de buis eraf halen en de slang dichttapen met plakband. Opgelost
Wat voor spinnen waren dat?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef Driverrrr het volgende:
getest met onze dyson: spinnen opzuigen, conclusie, spinnen leven nog...
spinnen opzuigen, gelijk daarachter aan de goed gevulde asbak leeszuigen, conclusie, binnen een paar minuten spinnen dood
Ze blijven gewoon in leven hoor. of ze de uitgang weten te vinden is een tweede.
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Whehe dat dacht ik ook.quote:
[..]
[afbeelding]
Brrrrquote:Op maandag 9 juli 2007 15:51 schreef T42 het volgende:
jah ze leven nog! en jah ze kunnen er gewoon uit!
gat van de zak zit meteen op de slang namelijk!
ons mam deed dit vroeger ook altijd en vond dat er in de bezemkast zoveel spinne zaten ineens![]()
[..]
[afbeelding]
Niet dat ik het durf, want ik ben bang dat de desbetreffende spin via de elektrische vliegenmepper naar mij toe rent, om in mn haar te zitten... bijvoorbeeld.quote:
Toen ik iemand spinnen zag opzuigen met iid een zakloze stofzuiger, en vervolgens ging legen: gingen die beesten vrolijk aan de wandel.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef ZoneKill het volgende:
Ik heb een zak loze stofzuiger. Hierin leven ze waarschijnlijk zeker nog!? of zijn ze dol van het draaien?
[..]
[afbeelding]
Beter dan andersom hequote:Op maandag 9 juli 2007 20:07 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding] PAPA ER ZIT EEN SPIN IN DE STOFZUIGER!
The url contained a malformed video id.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:07 schreef aerodynamic het volgende:
Jij zult de eerst 10 seconden van dit filmpje ook meemaken: http://youtube.com/watch?v=lLkFjdV-g64.
Wat een stoere Ray-Ban heeft die spin op.quote:
Als ik jou was, zou ik op je hoede zijn vannacht, ze zouden je wel eens kunnen opjagen met hooivorken en brandende fakkels.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef ZoneKill het volgende:
Ik heb een zak loze stofzuiger. Hierin leven ze waarschijnlijk zeker nog!? of zijn ze dol van het draaien?
Hooiwagens ---> hooivorken, goeie woordgrapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik op je hoede zijn vannacht, ze zouden je wel eens kunnen opjagen met hooivorken en brandende fakkels.
N~
briljantste idee tot nu toequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:09 schreef Bijou het volgende:
Ik heb ooit eens een plastic zakje over de slang gedaan omdat ik ook bang was dat ze er weer uit zouden kruipen![]()
Heb het wel overleefd btw![]()
Dat zijn muggenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben net teveel poten en ogen en ze bewegen raar (wat wil je met zoveel poten).
Mijn nachtmerrie: vliegende spinnen ---> van die langpoten![]()
Die vliegen altijd naar mij toe...![]()
sommige lagen vroeger bij bio te slapen in de klas denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Dat zijn muggen. Dus wees gerust.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Dat zijn muggen. Dus wees gerust.
Dat durf ik alleen bij kleine kruisspinnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Swiffer het volgende:
opzuyigen begin ik niet aan (plafond is ander verhaal)
ik pak glas/beker en een dun note papiertje, schep spin erin en gooi m buiten...
Ik geef 't je te doen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Swiffer het volgende:
ik pak glas/beker en een dun note papiertje, schep spin erin en gooi m buiten...
Ik zet ze ook gewoon buiten. De helft van de tijd laat ik ze gewoon zitten want morgen zijn ze weer weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Swiffer het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als de spinnen gewoon in een hoek zitten laat ik ze altijd zitten. Wel amusant om te zien hoe vliegjes en muggen eerst grondig ingepakt worden om ze vervolgens op te eten (de spin eet ze dus op he).
Dit probleem ken ik, en de zelf bedacht therapie had ik ook bedacht, ook ik ben niet meer zo bang voor de hooiwagens maar ik wacht het moment weer af dat er zo´n dikke vette zwarte in mijn huis rondloopt... eens per jaar komen ze met zn tweetjes... *gelukkig heb ik lieve buren en woont mijn vader 3 min. bij me vandaan*quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef philana het volgende:
hmm... misschien dat het tijd wordt voor de ondekking van een spinonvriendelijke stofzuiger? met spinnengif in de zak.. of hakmesjes die het beest aan gort snijden zodra het opgezogen wordt..
ik zit met hetzelfde probleem
had een ernstige spinnenphobie maar ik ben bezig met zelf bedachte therapie... steeds als ik een spin zie.. niet wegrennen en hartkloppingen krijgen maar paar tellen blijven staan en kijken.. en dan wegrennen... gaat al beter... ben nu alleen nog maar bang voor hele grote spinnen...
Ik ook. Soms hebben ze kleintjes, dat is zoooo schattigquote:Op woensdag 11 juli 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als de spinnen gewoon in een hoek zitten laat ik ze altijd zitten. Wel amusant om te zien hoe vliegjes en muggen eerst grondig ingepakt worden om ze vervolgens op te eten (de spin eet ze dus op he).
Als je ze platmept krijg je vlekken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik zet ze ook gewoon buiten. De helft van de tijd laat ik ze gewoon zitten want morgen zijn ze weer weg.
Platmeppen is echt achterlijk. Je krijgt er alleen maar smerigheid van en zo'n beest is echt vreselijk nuttig.
Domme mensen
Het zal best wel dat ze nuttig zijn maar dan wel lekker buiten. Binnen hoort niets te zitten wat ik niet utnodig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik zet ze ook gewoon buiten. De helft van de tijd laat ik ze gewoon zitten want morgen zijn ze weer weg.
Platmeppen is echt achterlijk. Je krijgt er alleen maar smerigheid van en zo'n beest is echt vreselijk nuttig.
Domme mensen
Die liep eens over me bedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn van die huisspinnen, die zijn echt smerigKunnen ook echt snel rennen.
Ugh, the horrorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
oooooooooooooooow aarghhhhhhhhhhh waarom klik ik op dit tijdstip op dit topic...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHhhhquote:
mijn hemel mijn mierentieten steken weer den kop op zo!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 00:20 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dinner is served!Ik heb er een lekker dikke, sappige sprinkhaan ingegooid.
Ja, niks bijzonders hoor. Nuttige spin. Komt voor in zo'n beetje heel de VS.quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:28 schreef StefanP het volgende:
In Nederland is hij echter niet zo vaak in stapels hout en stenen te vinden, maar geeft hij de voorkeur aan de onderkant van de WC-bril, beddengoed en de binnenkant van pakken hagelslag.
neem een katquote:Op zondag 15 juli 2007 02:05 schreef DeHovenier het volgende:
Heb 2 spinnen op m'n kamer, 1 of andere hooiwagen en een huis.kruisspin. Maar muggen vangen doen ze niet L:(
Ja, die kunnen vreselijk wraak namen, hequote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
De zwarte weduwe kan gif spugen tot wel drie meter, vrij dodelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:09 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, die kunnen vreselijk wraak namen, he![]()
Hooiwagens zijn spinneneters. Als ik een hooiwagen spot bij mijn terarriums in de buurt gaan ze echt direct door naar buiten. Zo groot als mijn vogelspinnen ook zijn, die hooiwagens zijn en blijven gevaarlijk voor ze.quote:Op zondag 15 juli 2007 02:05 schreef DeHovenier het volgende:
Heb 2 spinnen op m'n kamer, 1 of andere hooiwagen en een huis.kruisspin. Maar muggen vangen doen ze niet L:(
Met Stofzuiger 'enge' spin(en) opzuigen en aan laten staan met een briefje er op of ik hem uit wilde zetten en de zak leeg wilde gooien als ik wakker werd.|:(
zucht...... vrouwen.:N
Mijn arachnofobie, wat doe je?quote:Op zondag 15 juli 2007 01:28 schreef StefanP het volgende:
In Nederland is hij echter niet zo vaak in stapels hout en stenen te vinden, maar geeft hij de voorkeur aan de onderkant van de WC-bril, beddengoed en de binnenkant van pakken hagelslag.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In de badkamer hadden we een hooiwagen en een kruisspin.
De kruisspin kwam te dicht bij en werd een maaltijd voor de hooiwagen.
Die hooiwagen werd na de maaltijd 2x zo dik!
Nu heeft hij zwemles in het riool...:r
Ja, ik laat altijd spinnen in de badkamer zitten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
spinnen zijn anders reuze handig. Ze vangen je muggen en vliegen![]()
Verrek ja, wat een killer zeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:15 schreef StefanP het volgende:
Dat is een black & yellow argiope.
[afbeelding]
Helemaal leuk als ze ze meenemen naar binnen en er dan mee gaan spelenquote:Op zondag 15 juli 2007 09:38 schreef Smittend het volgende:
Ik heb katten die de spinnen voor mij opruimen. (opeten)
Het enige vervelende daaraan is het gekraak als ze zo'n grote opeten en de enkele poten die soms blijven liggen.
* rilt *
Even mierenneuken. De hooiwagens waar jij het over hebt zijn geen hooiwagens, maar trilspinnen. Hooiwagens zijn géén spinnen, wel spinachtigen, maken geen webben en zul je ook niet gauw in je huis vinden.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In de badkamer hadden we een hooiwagen en een kruisspin.
De kruisspin kwam te dicht bij en werd een maaltijd voor de hooiwagen.
Die hooiwagen werd na de maaltijd 2x zo dik!
Nu heeft hij zwemles in het riool...![]()
Hoewel ik jouw liefde/fetish voor spinnen niet zo erg deel, ben ik wel met je eens dat ze verschrikkelijk handig zijn en 99.9% v/d tijd niet eens in de weg zitten.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef StefanP het volgende:
Spinnen zijn hardstikke handig en interessant.
Ze hebben geen interesse in jou of je voedsel. Ze hangen een beetje in hun web zonder jou lastig te vallen, of ze rennen 's avonds wat rond je huis om weer te verdwijnen als het licht wordt. Ze eten andere insecten! Ze doen geen vlieg kwaad, dus laat ze lekker met rust.
Zonder spinnen zou de wereld overspoeld worden door insecten. Ze eten jaarlijks meer gewicht aan insecten dan hoeveel alle mensen samen wegen! Sommige spinnen vangen visjes. Sommige spinnen wonen zelfs onder water in een bubbel lucht! Enz, enz.
*snip picture weg*
![]()
Alleen maar goed om te weten!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:44 schreef popolon het volgende:
Ongeveer 1 procent van de slachtoffers overlijdt.
Nou nou, de kans dat je onder een auto komt is vele malen groter.Laat die beestjes lekker hun werk doen, daar zijn ze goed in.
Spinnen doen geen vlieg kwaad? Juist welquote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef StefanP het volgende:
Spinnen zijn hardstikke handig en interessant.
Ze hebben geen interesse in jou of je voedsel. Ze hangen een beetje in hun web zonder jou lastig te vallen, of ze rennen 's avonds wat rond je huis om weer te verdwijnen als het licht wordt. Ze eten andere insecten! Ze doen geen vlieg kwaad, dus laat ze lekker met rust.
Zonder spinnen zou de wereld overspoeld worden door insecten. Ze eten jaarlijks meer gewicht aan insecten dan hoeveel alle mensen samen wegen! Sommige spinnen vangen visjes. Sommige spinnen wonen zelfs onder water in een bubbel lucht! Enz, enz.
[afbeelding]
![]()
Ooooooooh nee vandaar, nou snap ik het!quote:Op maandag 16 juli 2007 07:22 schreef StefanP het volgende:
Het was ironisch bedoeld. De grap is je ontgaan.
Huisspinnen schijnen te bijten...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zie je die kanjers rennen, alsof ze klompjes aanhebben
Bwoooooh nee toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huisspinnen schijnen te bijten...
Hoorde het vandaag, niet dat ik dat wilde weten...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bwoooooh nee toch?![]()
*elke keer als ik in dit topic kom heb ik kippevel overal!*
ieuwwwwww
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |