1: Fuck yeah!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ons huis lijkt nu op een hooiwagenopvang.
Daar wilde ik wat aan doen, dus nu heb ik ze allemaal opgezogen.
En daarna moest ik even mijn vloer stofzuigen.
Maar nu heb ik 2 vragen:
1. Leven ze nog? (in die stofzuigerzak)
2. Kunnen ze er uberhaubt nog uitkruipen? - ril -
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Die komen er gewoon weer uit als je je stofzuiger uitzet, en geloof me, ze zullen 'not amused' zijn.![]()
- SLIK -quote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Die komen er gewoon weer uit als je je stofzuiger uitzet, en geloof me, ze zullen 'not amused' zijn.![]()
Welneequote:Op maandag 9 juli 2007 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Oke, gelukkig, maar gelijk of hebben ze zeg maar een doodstrijd...quote:
doodstrijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, gelukkig, maar gelijk of hebben ze zeg maar een doodstrijd...
Want ik zag laatst dat iemand spinnen aan het opzuigen was met een "dyson" en die opgezogen spinnen leefden nog...
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Sanderrrr het volgende:
mijn moeder had vorige week ook een spin opgezogen en sindsdien heb ik haar niet meer gezien.
Onze stofzuiger heeft dat nietquote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Beurlap het volgende:
Als het goed is heeft je stofzuiger zo'n klepje wat je dicht kunt doen na het stofzuigen. Het zit op de plek waar de slang op de stofzuiger zit. De slag haal je eraf, het klepje doe je dicht en ze kunnen er niet meer uit.
je moeder?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:38 schreef Sanderrrr het volgende:
mijn moeder had vorige week ook een spin opgezogen en sindsdien heb ik haar niet meer gezien.
Sja.. dat is natuurlijk vragen om ellende. Die spinnen moet je altijd opsluiten als je ze eenmaal te pakken hebt gehad. Anders pakken ze je vroeg of laat terug.quote:
Ik durf de stofzuigerzak niet te verwisselen, op dit moment...quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Kansjeloos22 het volgende:
het kan geloof ik wel dat ze nog leven... waarom gooi je niet gewoon die stofzak weg? dan weet je zeker dat ze er niet meer uit kunnen kruipen!
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 15:40 schreef GRAYMALKIN het volgende:
Ze blijven gewoon in leven hoor. of ze de uitgang weten te vinden is een tweede.
Gewoon doen zoals mijn vriendin laatst deed.
Met Stofzuiger 'enge' spin(en) opzuigen en aan laten staan met een briefje er op of ik hem uit wilde zetten en de zak leeg wilde gooien als ik wakker werd.![]()
zucht...... vrouwen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |