Dat durf ik alleen bij kleine kruisspinnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Swiffer het volgende:
opzuyigen begin ik niet aan (plafond is ander verhaal)
ik pak glas/beker en een dun note papiertje, schep spin erin en gooi m buiten...
Ik geef 't je te doen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Swiffer het volgende:
ik pak glas/beker en een dun note papiertje, schep spin erin en gooi m buiten...
Ik zet ze ook gewoon buiten. De helft van de tijd laat ik ze gewoon zitten want morgen zijn ze weer weg.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Swiffer het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als de spinnen gewoon in een hoek zitten laat ik ze altijd zitten. Wel amusant om te zien hoe vliegjes en muggen eerst grondig ingepakt worden om ze vervolgens op te eten (de spin eet ze dus op he).
Dit probleem ken ik, en de zelf bedacht therapie had ik ook bedacht, ook ik ben niet meer zo bang voor de hooiwagens maar ik wacht het moment weer af dat er zo´n dikke vette zwarte in mijn huis rondloopt... eens per jaar komen ze met zn tweetjes... *gelukkig heb ik lieve buren en woont mijn vader 3 min. bij me vandaan*quote:Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef philana het volgende:
hmm... misschien dat het tijd wordt voor de ondekking van een spinonvriendelijke stofzuiger? met spinnengif in de zak.. of hakmesjes die het beest aan gort snijden zodra het opgezogen wordt..
ik zit met hetzelfde probleem
had een ernstige spinnenphobie maar ik ben bezig met zelf bedachte therapie... steeds als ik een spin zie.. niet wegrennen en hartkloppingen krijgen maar paar tellen blijven staan en kijken.. en dan wegrennen... gaat al beter... ben nu alleen nog maar bang voor hele grote spinnen...
Ik ook. Soms hebben ze kleintjes, dat is zoooo schattigquote:Op woensdag 11 juli 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als de spinnen gewoon in een hoek zitten laat ik ze altijd zitten. Wel amusant om te zien hoe vliegjes en muggen eerst grondig ingepakt worden om ze vervolgens op te eten (de spin eet ze dus op he).
Als je ze platmept krijg je vlekken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik zet ze ook gewoon buiten. De helft van de tijd laat ik ze gewoon zitten want morgen zijn ze weer weg.
Platmeppen is echt achterlijk. Je krijgt er alleen maar smerigheid van en zo'n beest is echt vreselijk nuttig.
Domme mensen
Het zal best wel dat ze nuttig zijn maar dan wel lekker buiten. Binnen hoort niets te zitten wat ik niet utnodig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik zet ze ook gewoon buiten. De helft van de tijd laat ik ze gewoon zitten want morgen zijn ze weer weg.
Platmeppen is echt achterlijk. Je krijgt er alleen maar smerigheid van en zo'n beest is echt vreselijk nuttig.
Domme mensen
Die liep eens over me bedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Dat zijn van die huisspinnen, die zijn echt smerigKunnen ook echt snel rennen.
Ugh, the horrorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
oooooooooooooooow aarghhhhhhhhhhh waarom klik ik op dit tijdstip op dit topic...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHhhhquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |