abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51327525
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef Swiffer het volgende:
opzuyigen begin ik niet aan (plafond is ander verhaal)

ik pak glas/beker en een dun note papiertje, schep spin erin en gooi m buiten...
Dat durf ik alleen bij kleine kruisspinnen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:01:27 #102
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_51327597
quote:

ik pak glas/beker en een dun note papiertje, schep spin erin en gooi m buiten...
Ik geef 't je te doen...
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
pi_51328137
Je kunt ook vliegen zo vangen op deze manier. Ook hier geldt de stofzuigerslang afsluiten, anders vliegen ze er weer uit.
pi_51329520

Dat zijn van die huisspinnen, die zijn echt smerig Kunnen ook echt snel rennen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Impry op 11-07-2007 10:18:51 ]
pi_51330477
Huisspinnen zijn ook altijd met z'n tweeen...

Brrr
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:23:12 #106
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_51330629
nah ik heb er geen last van overal horren en op 3 hoog wonen helpt ook nog wel es
  woensdag 11 juli 2007 @ 04:02:41 #107
46960 StefanP
polemicist
pi_51349760
quote:

Ik zet ze ook gewoon buiten. De helft van de tijd laat ik ze gewoon zitten want morgen zijn ze weer weg.

Platmeppen is echt achterlijk. Je krijgt er alleen maar smerigheid van en zo'n beest is echt vreselijk nuttig.

Domme mensen
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51349798
Als de spinnen gewoon in een hoek zitten laat ik ze altijd zitten. Wel amusant om te zien hoe vliegjes en muggen eerst grondig ingepakt worden om ze vervolgens op te eten (de spin eet ze dus op he).
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:40:16 #109
15407 patty
pretslet
pi_51351774
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als de spinnen gewoon in een hoek zitten laat ik ze altijd zitten. Wel amusant om te zien hoe vliegjes en muggen eerst grondig ingepakt worden om ze vervolgens op te eten (de spin eet ze dus op he).
Buikpijn van het lachen!
pi_51352332
quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:50 schreef philana het volgende:
hmm... misschien dat het tijd wordt voor de ondekking van een spinonvriendelijke stofzuiger? met spinnengif in de zak.. of hakmesjes die het beest aan gort snijden zodra het opgezogen wordt..

ik zit met hetzelfde probleem

had een ernstige spinnenphobie maar ik ben bezig met zelf bedachte therapie... steeds als ik een spin zie.. niet wegrennen en hartkloppingen krijgen maar paar tellen blijven staan en kijken.. en dan wegrennen... gaat al beter... ben nu alleen nog maar bang voor hele grote spinnen...
Dit probleem ken ik, en de zelf bedacht therapie had ik ook bedacht, ook ik ben niet meer zo bang voor de hooiwagens maar ik wacht het moment weer af dat er zo´n dikke vette zwarte in mijn huis rondloopt... eens per jaar komen ze met zn tweetjes... *gelukkig heb ik lieve buren en woont mijn vader 3 min. bij me vandaan*
Ik vraag me af of ik die dingen ooit zelf nog eens durf te vangen.

OT. ik denk dat die beesten gewoon blijven leven in zo´n zak... en er dus ook op een gegeven moment weer uit kunnen kruipen.... anders had ik overal allang de slang opgezet!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 10:58:49 #111
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_51353755
Wat een liev topic
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ook. Soms hebben ze kleintjes, dat is zoooo schattig
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_51357171
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik zet ze ook gewoon buiten. De helft van de tijd laat ik ze gewoon zitten want morgen zijn ze weer weg.

Platmeppen is echt achterlijk. Je krijgt er alleen maar smerigheid van en zo'n beest is echt vreselijk nuttig.

Domme mensen
Als je ze platmept krijg je vlekken.

Plus de kans dat ze heeeeeel hard wegrennen, als je ze mist
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:38:15 #113
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51358633
ik zou die stofzuiger zak nooit vervangne
happen naar de baas
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:34:44 #114
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51408699
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Domme mensen
Het zal best wel dat ze nuttig zijn maar dan wel lekker buiten. Binnen hoort niets te zitten wat ik niet utnodig.
Natuurlijk probeer ik eerst hem buiten te zetten lukt dat niet dan is het jammer maar helaas (voor de spin dan hé).
When nothing goes right . . . go left.
pi_51408759
Ik vind spinnen helemaal niet nuttig, nu heb ik een kruisspin in de badkamer laten zitten (expres) en ik heb nog last van muggen.

Luie donders.
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:39:37 #116
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_51408879
Misschien de spin in je slaapkamer zetten, maar dan heb je waarschijnlijk wel muggen in de badkamer.
When nothing goes right . . . go left.
  donderdag 12 juli 2007 @ 22:08:54 #117
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_51410076
mja in de badkamer ben je een kwartier, je slaapkamer iets langer
pi_51411389
Hehe, goed topic!!

Ik verscheur altijd 3 a4tjes en zuig alle snippers op..zo achter de spinnen aan! Dan maar hopen dat ze er niet meer uit kunnen! Stofzuiger zet ik meteen in de kast...kruipen ze iig niet meer m'n kamer in!

Nu heb ik zo'n dikke spin, die laat ik maar zitten tegen de muggen.. Niet dat het helpt, word elke dag wakker met meerdere bulten!
Maar voor 't idee laat ik 'm maar zitten, misschien doet 'ie binnenkort z'n werk es goed!
I ♥ PB
pi_51411574
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:48 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Die liep eens over me bed
Toen ik tv lag te kijken opeens komt er zo een ding naast me lopen

Bah
pi_51411584
Wel hebben hooiwagens geurklieren waarmee een helder vocht afgescheiden kan worden dat vermoedelijk dient als communicatiemiddel tussen soortgenoten. Ook kunnen ze bij schrik een melkachtig vocht afscheiden met een onaangename geur en smaak.

Indien een hooiwagen wordt aangevallen, kan deze een of meerdere poten laten vallen om zo te ontkomen (autotomie). Ook andere spinnen kunnen dit, maar hooiwagens laten de poten bij het minste of geringste vallen waarna deze nog enige tijd (een paar seconden tot een uur) blijft bewegen. Dit wordt veroorzaakt door een soort pacemakertje in het bovenste beensegment - er wordt wel gesteld dat dit de aandacht van een eventuele aanvaller af moet leiden, zodat de hooiwagen beter weg kan vluchten.

Bron: Wikipedia

Daarom haat ik die beesten zo: ze laten hun poten vallen en die bewegen nog daarna!
pi_51411644
quote:
[afbeelding]
Ugh, the horror
pi_51415207
fuck waar zijn mijn spinnen ik heb alleen een overvloed aan muggen
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_51415447
quote:
[afbeelding]
oooooooooooooooow aarghhhhhhhhhhh waarom klik ik op dit tijdstip op dit topic...
gatverdamme, *voetenomhoogdoetnuopstoel*
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51415570
*gooit spin toe*

*gniffel*

N~
pi_51415593
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:51 schreef Nickenator het volgende:
*gooit spin toe*

*gniffel*

N~
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHhhh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')