gevindquote:Op maandag 9 juli 2007 12:03 schreef MPG het volgende:
fipo
Lieviequote:
Opgetieft met dat milieubewuste. Ik ga nu met de auto boodschappen doen.quote:
waar ben je geweestquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Opgetieft met dat milieubewuste. Ik ga nu met de auto boodschappen doen.
Zocht jij niet de FQR?quote:
FullQuickReply Add-on voor Mozilla FireFox (om het maar eens volledig uit te schrijven.)quote:
dinsdagavond en de vrijdag en zaterdag, en nu ga ik naar Amsterdamquote:Op maandag 9 juli 2007 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Lievie [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
![]()
Lekker geslapen?
Wanneer moet je deze week werken?
ja ja wel makkelijk te zeggen, maar zonder geld wordt het een beetje boel lastig....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
tvp.
[..]
koop er een.
Heb je al weer werk eik?
Ik weet het alweer
Aaah dat, die heb ik thuis alquote:
Amsterdam? Wat daar doen?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dinsdagavond en de vrijdag en zaterdag, en nu ga ik naar Amsterdam![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:16 schreef crossover het volgende:
Morge.
crossie...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:16 schreef crossover het volgende:
Morge. Gran Turismo is moeilijk.[afbeelding]
Die iemand was Frits en die andere iemand is Houniet.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand zocht laatst een gebruiker met de link naar de FQR in z'n SIG.
ehm, Jo0Lz heeft volgens mij die link in z'n sig staan.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand zocht laatst een gebruiker met de link naar de FQR in z'n SIG.
Tofquote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
shoppen
en vanavond jason mraz in paradiso
altijd wel leuk.....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
shoppen
en vanavond jason mraz in paradiso
kroschquote:Op maandag 9 juli 2007 12:16 schreef crossover het volgende:
ik azl duimen voor je, komt goedquote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik vanmiddag tentamen
Morgen leren of lamballen, ik vrees het laatste...
Dat hoor ik alleen van mensen die niet kunnen rijdenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:16 schreef crossover het volgende:
alleen heb ik teveel kledingquote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
altijd wel leuk.....![]()
..goedemorgen trouwens....
![]()
![]()
ja dat ken ik, maar ja tis uitverkoop en das altijd erg verleidelijk.....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen heb ik teveel kledingdus weet niet waarvoor ik moet shoppen, kleding iszo leuk
Tof, dankjequote:Op maandag 9 juli 2007 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik azl duimen voor je, komt goed
kaarsje brandt al....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik vanmiddag tentamen
Morgen leren of lamballen, ik vrees het laatste...
ik zal ook vast voornamelijk in kledingwinkels zittenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat ken ik, maar ja tis uitverkoop en das altijd erg verleidelijk.....![]()
heel veel plezier.....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zal ook vast voornamelijk in kledingwinkels zittenen vast wel met iets eruit komen
eerst nog ff naar de action hier (agenda kopen en dan dus naar de grote stad)
dus ik ga nu ervandoor
Kleding is alleen leuk als je het draagt, niet als het in de kast hangt. Ben je shop-aholic?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen heb ik teveel kledingdus weet niet waarvoor ik moet shoppen, kleding iszo leuk
Koopverslaafdquote:Op maandag 9 juli 2007 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kleding is alleen leuk als je het draagt, niet als het in de kast hangt. Ben je shop-aholic?
doet het ookquote:Op maandag 9 juli 2007 12:21 schreef OA het volgende:
Hoe is het weer in T-A ?![]()
Het schijnt aan de kust te spoken...
dat zijn bijna alle vrouwen als het uitverkoop is...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kleding is alleen leuk als je het draagt, niet als het in de kast hangt. Ben je shop-aholic?
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
mannen hebben dat met pc-meuk en games en andere technische speeltjesquote:Op maandag 9 juli 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat zijn bijna alle vrouwen als het uitverkoop is...![]()
alhoewel sommige mannen er ook wat van kunnen...![]()
en kunnen soms ook heeeele grote bedragen uitgeven terwijl ze niet eens van plan waren maar iets te kopen....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mannen hebben dat met pc-meuk en games en andere technische speeltjes
Winkelenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat zijn bijna alle vrouwen als het uitverkoop is...![]()
alhoewel sommige mannen er ook wat van kunnen...![]()
maar mannen zijn wel van de koopsitesquote:Op maandag 9 juli 2007 12:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Winkelen
ik ga naar de stad om te halen wat ik nodig heb en ben wegnooit te lang koopjes jagen of wat dan ook. Vriendinnetjes weten dat en vragen het n iet eens meer (als is de kans dat ik meega groot aangezien ik snel onder de duim zit
)
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Winkelen
ik ga naar de stad om te halen wat ik nodig heb en ben wegnooit te lang koopjes jagen of wat dan ook. Vriendinnetjes weten dat en vragen het n iet eens meer (als is de kans dat ik meega groot aangezien ik snel onder de duim zit
)
mja ik heb veel kleding maar niets is merk of duurquote:Op maandag 9 juli 2007 12:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en kunnen soms ook heeeele grote bedragen uitgeven terwijl ze niet eens van plan waren maar iets te kopen....![]()
Milieu vriendelijk is dat... en milieu vriendelijk is ook weer goed voor het klimaatquote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat heeft Max Havelaar trouwens met het klimaat te maken?
Ik ben zowiezo 90% van de tijd geldloos (kan slecht met geld omgaanquote:Op maandag 9 juli 2007 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar mannen zijn wel van de koopsites
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tsja, het is de dominante ik, tot het puntje op de i moetquote:Op maandag 9 juli 2007 12:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...had ik dus echt niet van je verwacht...
![]()
Hier is het al de hele ochtend lekker weer. Wel stapelwolken.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doet het ook
Het is echt baggerweer.
vanochtend was het nog kraakhelder, dikke zon op m'n bakkes, maar nu regent het pijpenstelen, daarnet waaide het ook goed hard, maar nu is de wind weg...
Opklaringen zie ik nog niet aankomen
zoals ik eerder al zei...het laat me aan Lenny denken....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Milieu vriendelijk is dat... en milieu vriendelijk is ook weer goed voor het klimaat
waarom komt hij niet meer?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals ik eerder al zei...het laat me aan Lenny denken......jammer dat hij niet meer komt....
![]()
lang leven msn....![]()
KSCquote:Op maandag 9 juli 2007 12:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij vindt het niet meer leuk en gezellie zegt ie....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:37 schreef OA het volgende:
[..]
KSC
Lenny kennende denk ik dus van wel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat is bij mij 5 jaar geledenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
jongens, hij is niet dood ofzoquote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens een keer, in een nacht, staat er vast wel weer een veelzeggende "fipo" in de KSC
of...: "kanker hoeren kachel"...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens een keer, in een nacht, staat er vast wel weer een veelzeggende "fipo" in de KSC
juist niet, ik ben niet materialistischquote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben jij volwassen geworden....????![]()
![]()
![]()
is dat een verbastering van het welbekende 'stervende hoeren kanker kachel'?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
of...: "kanker hoeren kachel"...![]()
![]()
![]()
ja zoiets ja....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dat een verbastering van het welbekende 'stervende hoeren kanker kachel'?
ben net wakker....quote:Op maandag 9 juli 2007 12:45 schreef shifto het volgende:
Ik verveel me nog!
van wie?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goed zo......wil ook niet volwassen worden...
...maar ja soms moet je wel...
![]()
Keesquote:Op maandag 9 juli 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is dat een verbastering van het welbekende 'stervende hoeren kanker kachel'?
ik ben al zoooooo lang wakker, ben zo lekker wakker geworden!quote:Op maandag 9 juli 2007 12:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben net wakker.......nog geen tijd gehad om me te vervelen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |