Mischien hoort dat wel bij haar uber duivelse plannetjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het verontrust me meer dat ze het aanlegt met een nitwit als nix
Ik ook, ik ga geen eurie meer spenderen voordat dit duidelijk is.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
Brian zou de 'trust' die ze hadden wel willen herstellen. Hij staat er wel voor open en Amanda ook. Jaap zei eerder 'jij hebt mij weggestemd, man'.
Jaap vindt het belangrijk wie er de baas wordt. En wat de nieuwe regels worden.
Welke hoogte en dieptepunten drugs al niet met zich meebrengenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister sensation White geweest, denk dat ik ze nog geen 5 minuten kende![]()
Het is ook niet te vatten he, dat Jaap zo redeneert. Zijn vriend en webmaster adviseert bij Huub in de buurt te blijven.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:38 schreef Desii het volgende:
Jaap zegt nu weer dat hij de terror en ransjaap niet echt is en daarom heeft tie Huub niet nodig.... maar nog geen 2 minuten daarvoor zei Jaap dat tie wel met Huub verder wil, maar niet met Lieke.
Jaap zit erover te denken 5-2 ..... dus de rest tegenover Huub&Lieke.... ik zeg doen jonguhh (zeker weten dat je zakt in je popo)
En daarom 'houd' ik van d'rquote:Op maandag 9 juli 2007 01:32 schreef wolferl het volgende:
Amanda gewoon Amanda is.
En als je rijkt bent dan kun je als oude lelijke knol ook nog wel een jong grietje aan de haak slaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Jaap met z´n hangzak lult nu opeens weer heel anders. Vorige week zei ie nog `ik merk dat het hier echt geen fuck uitmaakt hoe je er uitziet, als je beroemd bent dan kun je elk chickie krijgen`
Doet ie zelf, hij had Nadia kunnen krijgen, maar heeft het totaal aan Denniks over gelaten.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Het is nu net alsof iedereen op Jaap uit is... terwijl Jaap zelf zoekende is.
Zoals Jaap de laatste tijd bezig is, gun je hem inderdaad wel een val. Maar ik snap gewoon niet waarom hij niet bij Huub (en Lieke) blijft... het is niet alleen omdat hij Lieke niet mag.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef wolferl het volgende:
[..]
Doet ie zelf, hij had Nadia kunnen krijgen, maar heeft het totaal aan Denniks over gelaten.
Ik denk..Nee ik hoop dat Jaap samen met Denniks geen enkel cp scoort.
Dat zal die dikke vette bolle rotkop van hem eens leren, hij met zijn cp's zijn niet belangrijk.
Wedden dat ie als een schoothondje naar Huub toe vlucht.
Wie zich bij Huub aansluit scoort gewoon onwijs goed in de Poll's.
Als Lieke bij Huub weggaat zal je zien dat Lieke geen stem krijgt.
Jjij zegt het ik dacht het.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:40 schreef riri het volgende:
Jaap is in wezen een nsb'r
is niet te vertrouwen en ik hoop dat ie zich zelf gauw tegenkomt
Die hebben alleen 's nachts iets, overdag negeren ze elkaar, ze vinden elkaar niet eens echt leuk. Dennikx wil zelfs dat Huub Nadia versiert.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sinds wanneer hebben hun iets met elkaar ?
angst.... Hij is duidelijk bang dat Huub hem laat vallen. Door dit openlijk aan iedereen te vertellen laat hij alle opties open, en hoopt hij dat meerdere mensen hem erin houden. Dit terwijl hij op cruciale momenten wel met Huub samenwerkt.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals Jaap de laatste tijd bezig is, gun je hem inderdaad wel een val. Maar ik snap gewoon niet waarom hij niet bij Huub (en Lieke) blijft... het is niet alleen omdat hij Lieke niet mag.
Ach ja, hij is bang dat Lieke en Huub hem laten vallen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals Jaap de laatste tijd bezig is, gun je hem inderdaad wel een val. Maar ik snap gewoon niet waarom hij niet bij Huub (en Lieke) blijft... het is niet alleen omdat hij Lieke niet mag.
Inderdaad, Jaap heeft gewoon de pech dat Nadia geen 100 kilo weegt.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:45 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless begint al over Huub....Huub..Lieke..Huub....
J: Omdat ik zo moddervet ben en superlelijk ben ik alleen en daar baal ik van"
Brrrrian kan zijn aandacht beter houden bij zijn slettebakkie amanda.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:45 schreef Mokum020 het volgende:
Brainless begint al over Huub....Huub..Lieke..Huub....
Het zijn net vampieren, ze houden alleen 's Nachts van elkaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Die hebben alleen 's nachts iets, overdag negeren ze elkaar, ze vinden elkaar niet eens echt leuk. Dennikx wil zelfs dat Huub Nadia versiert.![]()
Dat wordt de vraag. Dennis wil ook samenwerking, maar Jaap vroeg daarna zowel hem als Huub (en Lieke) hoe ze het zouden vinden als hij geen partij zou kiezen en enkel grapjes zou maken.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:49 schreef bosb het volgende:
[..]
angst.... Hij is duidelijk bang dat Huub hem laat vallen. Door dit openlijk aan iedereen te vertellen laat hij alle opties open, en hoopt hij dat meerdere mensen hem erin houden. Dit terwijl hij op cruciale momenten wel met Huub samenwerkt.
ZIjn plannetje om verwarring te scheppen werkt volgens mij zo goed dat zelfs veel streamers er in trappen.
Omdat je het zo lief vraagt....quote:Op maandag 9 juli 2007 01:47 schreef koppiesoep het volgende:
pleaeasse geen foto's meer van brrrrian.![]()
Jij met je anti Brian. Ben je kabouter Huub lover ?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Brrrrian kan zijn aandacht beter houden bij zijn slettebakkie amanda.![]()
Dat kan je der zo wijs maken, gaat ze nog 40 kilo afvallen ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Inderdaad, Jaap heeft gewoon de pech dat Nadia geen 100 kilo weegt.
Ik zou niet zeggen dat Jaap schizofreen isquote:Op maandag 9 juli 2007 01:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach ja, hij is bang dat Lieke en Huub hem laten vallen.
Oke is ook wel zo, in de finale zal elke bewoner zijn dierbaarste weg moeten terroriseren.
Huub zei zelfs dat ie in de finale zelfs Lieke gaat wegterroriseren.
Maar Jaap vind het te riskant om bij een stelletje te gaan pacten.
Maar wat doet Jaap nu? gaat ie bij Denniks en Nadia, ook al een neukend stelletje.
En hij is nog gek opNadia ook, ik zou Denniks zijn kop eraf hebben gerukt als ik nu Jaap was.
Maar Jaap laat dit allemaal toe. Ik denk dat we Jaap zwaar overschat hebben, dat ransjaap en terrorjaap bleek gewoon nep. Het is niet meer dan een schizofreen met overgewicht, die zichzelf te lelijk vind en totaal geen zelfvertrouwen heeft. Juist nu is Jaap zijn zwakst.
Dat klinkt erg basischool/middelbareschool-esque.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Ik vind het echt zwaar triest, elkaar de hele dag negeren en dan in bed de beste vriendjes![]()
Wat zei ik nou, geen foto's meer van randdebiel brrrrian.quote:
Ik (maar dat is persoonlijk) heb bij de gesprekken met huub en lieke (voornamelijk met huub) het gevoel dat hij serieuzer is dan wanneer hij met nix praat. Maar idd door geen partij te kiezen en enkel grapjes te maken houdt hij zichzelf neutraal, en hebben alle partijen (H&L en nix&N) het gevoel dat hij neutraal is maar stiekem toch voor ze kiest..quote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wordt de vraag. Dennis wil ook samenwerking, maar Jaap vroeg daarna zowel hem als Huub (en Lieke) hoe ze het zouden vinden als hij geen partij zou kiezen en enkel grapjes zou maken.
Of we ergens in trappen... zijn gesprekken sinds de entree van Dennis komen wel erg oprecht over. Het lijkt er toch wel op dat hij ervan baalde aan Huub vast te zitten, en op zoek is naar iets anders.
niets meer, sinds die ene nacht nu al een paar maanden geleden..... dus Jaap stooktquote:Op maandag 9 juli 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Huub allemaal tegen Amanda gedaan dan?![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat zei ik nou, geen foto's meer van randdebiel brrrrian.![]()
*amanda mode* STERF *amanda mode off*quote:Op maandag 9 juli 2007 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar wordt idd verdacht veel aan gerefereerd. Het lijkt er bijna op dat Natasia een oprot premie meekrijgt. Zo heeft RTL weer de beschikking over een nieuwe miljonair....quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat Jaap schizofreen is![]()
Jaap KAN alleen maar met een stelletje 'pacten'. Hij heeft nog wel de hoop dat de vervanger van Natasia iets voor hem is.
Nou ik spring even in, Brain denkt dat Huub expres dat flesje aftersheave die die van Brainless kreeg heeft stuk gemaakt. Maar dat ging serieus per ongeluk. Huub heeft diverse keren tegen Lieke gezegd dat ie dit neit verwacht had van Brain, en dat ie oprecht blij was met dit kado. Maargoed Brain zou Brain niet zijn om dit ongelukje weer op een andere wending te gooien. Volgens Brain is het allemaal met opzet gedaan. Maargoed niemand gelooft Huub, iedereen gelooft die para brother.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij met je anti Brian. Ben je kabouter Huub lover ?
Maar heb jij dan het idee dat de anderen (de 'stelletjes') hem erg serieus nemen in zijn zoektocht naar aansluiting? Krijgen ze door de gesprekken die hij met ze voert echt het gevoel dat hij bij hen wil horen? Als Jaap zichzelf neutraal opstelt, kan hij er zomaar ineens uit liggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik (maar dat is persoonlijk) heb bij de gesprekken met huub en lieke (voornamelijk met huub) het gevoel dat hij serieuzer is dan wanneer hij met nix praat. Maar idd door geen partij te kiezen en enkel grapjes te maken houdt hij zichzelf neutraal, en hebben alle partijen (H&L en nix&N) het gevoel dat hij neutraal is maar stiekem toch voor ze kiest..
een slim spel als je het mij vraagt, hij kan neutraal zijn, stoken, en grapjes maken zonder dat het een van beide partijen opvalt.
Die nacht heeft Huub Amanda niks aangedaan, ze deed het zichzelf aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:55 schreef Desii het volgende:
[..]
niets meer, sinds die ene nacht nu al een paar maanden geleden..... dus Jaap stookt
nee logisch dat hij ze daar niet over heeft verteld, dat was het moment van de streamlock met familie info..... Hij weet dat hij daar niet over kan beginnen, en dus niets te vertellen heeft. Maar idd dat kan het gevoel van huub en lieke versterken.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:56 schreef riri het volgende:
Huub zijn gevoel over Jaap was gewoon heel goed....hij vertrouwt hem diep in zijn hart niet echt meer maar probeert het weg te drukken....Lieke wist het al langer en waarschuwde Huub er zelfs voor en kijk wat er gebeurt....
Jaap heeft na het gesprek met Huub en Lieke ook ze niet ingelicht over wat er zich daarna weer heeft afgespeeld tussen Jaap en Dennix en ze zeiden al als jaap dat niet doet laten ze hem vallen want dan is hij niet te vertrouwen.
Éhm, okéééquote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik spring even in, Brain denkt dat Huub expres dat flesje aftersheave die die van Brainless kreeg heeft stuk gemaakt. Maar dat ging serieus per ongeluk. Huub heeft diverse keren tegen Lieke gezegd dat ie dit neit verwacht had van Brain, en dat ie oprecht blij was met dit kado. Maargoed Brain zou Brain niet zijn om dit ongelukje weer op een andere wending te gooien. Volgens Brain is het allemaal met opzet gedaan. Maargoed niemand gelooft Huub, iedereen gelooft die para brother.
T'is toch fucking niet normaal meer! Ik zeg mijn lidmaatschap op!quote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt....![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat kan je der zo wijs maken, gaat ze nog 40 kilo afvallen ook.![]()
Spring je ook voor een trein ?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
T'is toch fucking niet normaal meer! Ik zeg mijn lidmaatschap op!![]()
Denk sowieso dat nix en Nadia hem daarin wel serieus nemen, dit uit onwetendheid.. Bij Huub en Lieke wekt dit wantrouwen op, maar heb (nog) niet het gevoel dat dit ze in staat stelt Jaap weg te stemmen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar heb jij dan het idee dat de anderen (de 'stelletjes') hem erg serieus nemen in zijn zoektocht naar aansluiting? Krijgen ze door de gesprekken die hij met ze voert echt het gevoel dat hij bij hen wil horen? Als Jaap zichzelf neutraal opstelt, kan hij er zomaar ineens uit liggen.
idd..... maar ik kijk nu even vanuit Brian zijn perspectiefquote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die nacht heeft Huub Amanda niks aangedaan, ze deed het zichzelf aan.![]()
Denk niet dat er een nieuwe bijkomt, waarom zou The Fonz geld gaan spenderen aan weer een nieuwe bewoner als ie druk bezigis om het programma te stoppen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar wordt idd verdacht veel aan gerefereerd. Het lijkt er bijna op dat Natasia een oprot premie meekrijgt. Zo heeft RTL weer de beschikking over een nieuwe miljonair....
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat Jaap schizofreen is![]()
Doe je het wel even aangetekend?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
T'is toch fucking niet normaal meer! Ik zeg mijn lidmaatschap op!![]()
Beslist. Zoals hij nu bezig is, vind ik hem trouwens weer een beetje sociaal naief.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar hij heeft wel een of andere persoonlijkheidsstoornis te pakken.
Is iedereen die tegen Brrrrian is gelijk een Huub lover in jouw ogen? En Huub is geen kabouter, ik heb hem tot nu toe niet kunnen betrappen met een rood puntmutsje.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij met je anti Brian. Ben je kabouter Huub lover ?
Ik weet zeker dat hij er een kluizenaarsbestaan op nahield.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Beslist. Zoals hij nu bezig is, vind ik hem trouwens weer een beetje sociaal naief.
wat denk je nou...buiten om dat stukje van die familieinfo is er heel veel wat jaap zou horen te vertellen als hij zich aan zijn afspraak zou houden met huub....maar nee,jaap houdt het weer voor zich.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:58 schreef bosb het volgende:
[..]
nee logisch dat hij ze daar niet over heeft verteld, dat was het moment van de streamlock met familie info..... Hij weet dat hij daar niet over kan beginnen, en dus niets te vertellen heeft. Maar idd dat kan het gevoel van huub en lieke versterken.
Allemaal bs van Brain.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:03 schreef bosb het volgende:
[..]
wordt
JA, daat lijkt het wel op. Terwijl Brain verteldt dat Netty pro-jaap is.
Ik zie hier de humor niet van in.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja Huub heeft Erik ook jankend weg gekregen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:05 schreef riri het volgende:
[..]
wat denk je nou...buiten om dat stukje van die familieinfo is er heel veel wat jaap zou horen te vertellen als hij zich aan zijn afspraak zou houden met huub....maar nee,jaap houdt het weer voor zich.
Jaap doet hetzelfde als Erik...als huub daar achter komt laat hij jaap vallen als een baksteen
Ik zag later dat d'r hoofd gewoon naast die van nix lag...quote:
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:10 schreef bosb het volgende:
[..]
LOL,
(heb je het al overdag geprobeerd??)
Zeg dat wel. En Nadia maar bezig blijven. Waarvoor in vredesnaam.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De beelden zijn sneller dan dat Dennix klaarkomt![]()
Zie je hoe ze haar onderlichaam helemaal van hem afhoudt? Vreemd standje.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Bah, ik word wat naar van dat eenrichtingsverkeer tussen Nadia en Dennis.
Klopt, maar heb de indruk dat nadia het ook niet wil de andere kant op. Ze ligt steeds met haar onderlijf zo ver mogelijk bij nix vandaan.. Dat heeft ze al sinds de eerste zoen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Mijn hemel, liggen die elkaar nu al te naaien???? Ze (Nadia dus) zit net in het huis?quote:
Vreemd kind is ze toch ookquote:Op maandag 9 juli 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zag later dat d'r hoofd gewoon naast die van nix lag...![]()
Nadia en Denniks willen wel vrijen, maar Denniks haar mag niet in de war raken, en Nadia's buikje mag ie neit zien of aanraken. Jezus, wat een schurft sex.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Ja, maar zelf dacht ik dat dat misschien weer met haar ideeen over haar 'lelijke' buik te maken kon hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je hoe ze haar onderlichaam helemaal van hem afhoudt? Vreemd standje.
Tegelijkertijd vermoed ik dat Dennis niet van het uitdelen is, zeker niet aan vrouwen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Klopt, maar heb de indruk dat nadia het ook niet wil de andere kant op. Ze ligt steeds met haar onderlijf zo ver mogelijk bij nix vandaan.. Dat heeft ze al sinds de eerste zoen.
Die rijden hier niet in de buurt. Is een bus ook goed?quote:
same here.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar zelf dacht ik dat dat misschien weer met haar ideeen over haar 'lelijke' buik te maken kon hebben.
hm... (eer?)gisteren hoorde ik huub zeggen:quote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik spring even in, Brain denkt dat Huub expres dat flesje aftersheave die die van Brainless kreeg heeft stuk gemaakt. Maar dat ging serieus per ongeluk. Huub heeft diverse keren tegen Lieke gezegd dat ie dit neit verwacht had van Brain, en dat ie oprecht blij was met dit kado. Maargoed Brain zou Brain niet zijn om dit ongelukje weer op een andere wending te gooien. Volgens Brain is het allemaal met opzet gedaan. Maargoed niemand gelooft Huub, iedereen gelooft die para brother.
Is een mogelijkheid ja, normaal gesproken is een gemiddeld mens toch meer van de verstrengelde benen enzo. Dit ziet er zo krampachtig uit, dat moet met een reden zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar zelf dacht ik dat dat misschien weer met haar ideeen over haar 'lelijke' buik te maken kon hebben.
Weet je, zelfs DAT vraag ik me af. Ik heb werkelijk geen idee waarom ze dit doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia en Denniks willen wel vrijen, maar Denniks haar mag niet in de war raken, en Nadia's buikje mag ie neit zien of aanraken. Jezus, wat een schurft sex.
Ik heb ze ook nog niet zien tongzoenen....quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegelijkertijd vermoed ik dat Dennis niet van het uitdelen is, zeker niet aan vrouwen.
Je mag ook wel sneller reageren.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Die rijden hier niet in de buurt. Is een bus ook goed?![]()
kan best... maar nadia geeft duidelijk niet aan dat ze zelf ook wil genieten, om het maar even heel plastisch te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegelijkertijd vermoed ik dat Dennis niet van het uitdelen is, zeker niet aan vrouwen.
Mag nietquote:Op maandag 9 juli 2007 02:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Heeft dennis nadia al eens gevingerd ofzo?
O niet gehoord, als het zo is vind ik dit minder van Huub. Ongeacht de haat tussen die twee.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
[..]
hm... (eer?)gisteren hoorde ik huub zeggen:
"ik gooi hem wel per ongeluk kapot of zo. Ik ga toch niet met het geurtje van de ex van mijn vriendin rond lopen."
Maar Brian gelooft dus dat het een teken van God is, of zo, dat het wel kapot moest vallen, symbolisch voor de relatie tussen Brian en Huub
Ongetwijfeld, maar ik worstel nog met de vraag waarom ze dit überhaupt doen. Dat Dennis aan zijn gerief wil komen, dat snap ik nog wel... maar wat is Nadia aan het doen. Totnogtoe haalt ze hier voorzover ik zie helemaal niets uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid ja, normaal gesproken is een gemiddeld mens toch meer van de verstrengelde benen enzo. Dit ziet er zo krampachtig uit, dat moet met een reden zijn.
Sorry maar dat is me te duur.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe je het wel even aangetekend?![]()
[afbeelding]
Ja lijkt mij heerlijk als je ongesteld bent....quote:Op maandag 9 juli 2007 02:15 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ik hoorde Nadia zeggen: lekker me kutje likken
Ik vind het ook echt helemaal nergens over gaan........ net alsof het hoort oidquote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik worstel nog met de vraag waarom ze dit überhaupt doen. Dat Dennis aan zijn gerief wil komen, dat snap ik nog wel... maar wat is Nadia aan het doen. Totnogtoe haalt ze hier voorzover ik zie helemaal niets uit.
Ahaaaa.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef STAP01 het volgende:
Nadia is ongesteld hoor. Zei ze vanavond.
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik worstel nog met de vraag waarom ze dit überhaupt doen. Dat Dennis aan zijn gerief wil komen, dat snap ik nog wel... maar wat is Nadia aan het doen. Totnogtoe haalt ze hier voorzover ik zie helemaal niets uit.
Ze kunnen er allebei bar weinig van....zijn net kinderen die grote mensen bezig hebben gezien en maar een beetje na proberen te doen....'t is te lachwekkend om aan te zienquote:Op maandag 9 juli 2007 02:15 schreef akveor het volgende:
Die Nadia blijft maar rukken.... het is haast lachwekkend...
En nix kijkt verveeld.... die gast is homo dan kan haast niet anders.
Ik laat mij daardoor niet tegenhouden.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef STAP01 het volgende:
Nadia is ongesteld hoor. Zei ze vanavond.
Precies. Hadden ze niet in hetzelfde bed gelegen, dan hadden ze elkaar ook niet opgezocht, durf ik te wedden.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt helemaal nergens over gaan........ net alsof het hoort oid![]()
Het is ook raar. Eerst sliep ze bij Natasia. Opeens stapte ze over naar het bed van nix en een dag later hoor ik haar zeggen dat zij en nix een stelletje zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt helemaal nergens over gaan........ net alsof het hoort oid![]()
Hij moet het zien, aangezien hij er niets van voeltquote:Op maandag 9 juli 2007 02:18 schreef akveor het volgende:
nix kijkt onder de dekens hoe Nadia hem afrukt....?
Inderdaad! Stiekum vind ik dit best hoerig gedragquote:Op maandag 9 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Hadden ze niet in hetzelfde bed gelegen, dan hadden ze elkaar ook niet opgezocht, durf ik te wedden.
Volgens mij een combinatie van. Ze rukt zoals Brian neukt zo te zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:20 schreef Mokum020 het volgende:
Of ze rukt heel erg slecht........of Dennix kan gewoon niet klaarkomen..
het gaat eigenlijk nergens over..
Dat hoef je niet eens 'stiekem' te vinden. Dit koppel lijkt op het rattenkoppel.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Inderdaad! Stiekum vind ik dit best hoerig gedrag![]()
ik snap er ook niks van. Ik hoor haar af en toe wel diep zuchten. Klinkt als genot, maar waarvan dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:20 schreef Mokum020 het volgende:
Sta op 40 min en toen ik kwam waren ze al bezig.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:21 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Wie heeft de tijd bij gehouden
Ze zijn toch al een uutje bezig
Vind je het gek.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:20 schreef Mokum020 het volgende:
Nee hoor ze blijft doorrukken.. al zo'n 4 dagen ondertussen...quote:Op maandag 9 juli 2007 02:22 schreef Kaleddis het volgende:
Applaus, het is Nadia gelukt (of doen ze nu net alsof ?)
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor ze blijft doorrukken.. al zo'n 4 dagen ondertussen...
Je hebt het over Dennix...die rukte voorheen alleen met vieze boekjes...quote:Op maandag 9 juli 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik snap er ook niks van. Ik hoor haar af en toe wel diep zuchten. Klinkt als genot, maar waarvan dan?
En een (echte) vent vindt dit neem ik aan toch ook niet geil?
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor ze blijft doorrukken.. al zo'n 4 dagen ondertussen...
Zo te zien heeft dennis spijt van de pijp actie. In zijn witte badjas kijkt hij mijmerend voor zich uit en hoopt hij dat jaap de volgende keer wat gewilliger is.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo....even de aandacht eraf!
Volgens mij is Nadia nog steeds aan het werk, want Dennis is linkshandig en daar zie ik niets bewegen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:23 schreef mazaru het volgende:
Hij maakt het zelf maar af, op zijn eigen spiegelbeeld komt die wel
Of de dekens er af trekkenquote:Op maandag 9 juli 2007 02:24 schreef riri het volgende:
Huub en Lieke moeten nu op de rand van dennix zijn bed gaan zitten
Of in ieder geval heel irritant een paar keer voorbij lopen en vragen:"Gaat het ? Lukt het ?"quote:Op maandag 9 juli 2007 02:24 schreef riri het volgende:
Daar zit niet veel leven meer in...quote:Op maandag 9 juli 2007 02:24 schreef riri het volgende:
Hij doet het met zijn rechterhand, dan is het net of die vreemdgaatquote:Op maandag 9 juli 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is Nadia nog steeds aan het werk, want Dennis is linkshandig en daar zie ik niets bewegen.
Zit die hand niet ergens in wat voelt als een broekzak?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is Nadia nog steeds aan het werk, want Dennis is linkshandig en daar zie ik niets bewegen.
Ik mis Palma altijd, maar ik zal het dan maar voor jou hopen. Slaap lekkerquote:Op maandag 9 juli 2007 02:26 schreef bosb het volgende:
naja ik ga tukken, hoop dat palma morgen een Fatsoenlijk nieuw script mee neemt, anders mag ze ook thuis blijven.
Eigenlijk zou iemand er een tondeuse op moeten zetten.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:26 schreef Haunter het volgende:
Dennis is meer bezig met dat zijn kapsel niet in de war raakt dan dat hij aan het genieten is
Tegen de tijd dat Palma er is zal ie toch wel klaar zijn?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mis Palma altijd, maar ik zal het dan maar voor jou hopen. Slaap lekker![]()
Wat gaat daar dan niet, op sexueel gebied?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
Het is ongelovelijk, ze zijn nog slechter dan Del en Rat![]()
Ze heeft kramp in d'r armquote:Op maandag 9 juli 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
Ik snap er echt niets van. Waarom ligt Nadia nou te kreunen.
Zo niet, dan zakt het zaakje wel in bij het horen van haar wake-up call.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Palma er is zal ie toch wel klaar zijn?![]()
Last van haar armquote:Op maandag 9 juli 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
Daar beleef je toch geen enkel plezier aan?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
ik was tegen deze tijd al bloedchagerijnig geweest.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
Natuurlijk, dank P1etcetera en Kaleddis. Gewoon kramp. Is ook geen wonder.
Ja dat hij nadia zwaar heeft gedissedquote:Op maandag 9 juli 2007 02:31 schreef mazaru het volgende:
Wedden dat die morgen gaat rondbazuinen dat die het expres tegen heeft gehouden
Ja nou, ik denk dus dat de anderen het goed hebben: zere arm. Ze is echt gek dat ze zo lang doorgaat, zeker met het weinige eten dat ze doet... die energie kan ze beter voor zichzelf gebruiken.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar beleef je toch geen enkel plezier aan?Als in...... je voelt zelf niks, kreunen is belachelijk....
Dat gaat echt niet lukken?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
ik was tegen deze tijd al bloedchagerijnig geweest.![]()
Ik was tegen deze tijd al minstens 3x klaargekomenquote:Op maandag 9 juli 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
ik was tegen deze tijd al bloedchagerijnig geweest.![]()
Net als Rafael Nadalquote:Op maandag 9 juli 2007 02:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia heeft binnenkort 1 super gespierde arm.
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:36 schreef Haunter het volgende:
Nadia: "Maakt toch niet uit"![]()
![]()
Of verstond ik het verkeerd?
Mannen, haal het zeil op, we geven het op.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
Arme Tas ligt ze tussen 3 neukende koppels
Nou wat een terror, Denniks kan niet eens klaarkomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:36 schreef Haunter het volgende:
![]()
Dat heeft zo ook al om 2:07 gezegdquote:Op maandag 9 juli 2007 02:36 schreef Haunter het volgende:
![]()
We zijn het er allemaal over eens dat nixje nix klaar maaktquote:Op maandag 9 juli 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
Zijn we het erover eens dat ze het hebben opgegeven, of heeft iemand toch iets anders bespeurd?
ze kunnen er beiden niets van...dat is wel duidelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 02:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik was tegen deze tijd al minstens 3x klaargekomen![]()
ja, dat is ook zoiets raars.... alsof hij hem kwijt is of zoquote:Op maandag 9 juli 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
Dennis die het dekbedje omhooghoudt om te kijken![]()
Zal wel een Hastens zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
Weet iemand op welke bedden ze slapen?
Ik hoorde al een paar keer dat het lekkere bedden zijn.
Dan komt ie nooit weer in DGK....quote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef wolferl het volgende:
Als de bewoners hier achter komen, dat Denniks niet kan klaarkomen.
Ook niet na een uurtje gepeept te zijn en een half uur getrokken te zijn.
Nou dan lachen ze hem vierkant uit. Ik zeg dat dit de sleutel kan zijn tot alle onzekerheden.
Tip dus voor eventuele nieuw"komers" , trek en spuit even een cam vol voor je gaat wippen daar voordat we je voor impotent uitmakenquote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef wolferl het volgende:
Als de bewoners hier achter komen, dat Denniks niet kan klaarkomen.
Ook niet na een uurtje gepeept te zijn en een half uur getrokken te zijn.
Nou dan lachen ze hem vierkant uit. Ik zeg dat dit de sleutel kan zijn tot alle onzekerheden.
Dat verklaart alles!quote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope simpele uitvoering van een hotel bed van de ikea
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:45 schreef riri het volgende:
Klopt...zijn Hastens bedden
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope simpele uitvoering van een hotel bed van de ikea
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:46 schreef avonne het volgende:
Nouja, ik wil niet zeggen dat Nix niet kan klaar komen, hoor. Ik zie niet zo in wat er nou opwindend is aan de uitvoerende acties van Nadia.
tv-momentjequote:Op maandag 9 juli 2007 02:50 schreef Lieve het volgende:
Misschien een tip aan Huub, bestel eens een gay hoer voor Nix?
Best kansloos dat Nadia die jongen iedere avond aftrekt/pijpt. Heeft niemand haar ooit duidelijk gemaakt dat ze dat niet nodig heeft? Dat ze best zelfrespect mag hebben? Een zelfbewuste vrouw begint er toch niet aan, bij Nix?
Ik weet zeker dat het geen Hastens is, ga maar eens naar een dealer dan zul je het verschil snel zien.quote:
De redaktie leden zijn net zulke slappelingen als de bewoners, dus zal wel niet gaan gebeuren...quote:Op maandag 9 juli 2007 02:54 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk zou de speaker, elke keer dat er een stelletje aan het fluisteren is, keihard door de speaker moeten gillen :"NIET FLUISTEREN !".
Iedereen pissed. 'k Denk dat het dan snel afgelopen is.
Eerst ff oefenen met de catalogussenquote:Op maandag 9 juli 2007 02:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het geen Hastens is, ga maar eens naar een dealer dan zul je het verschil snel zien.
Die liggen tamelijk beroerdquote:
Het zijn vnl. stagiaires, die mogen oefenen met de camshot.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De redaktie leden zijn net zulke slappelingen als de bewoners, dus zal wel niet gaan gebeuren...
Ja oefenen met een cumshot gaat niet lukken ben ik bangquote:Op maandag 9 juli 2007 02:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het zijn vnl. stagiaires, die mogen oefenen met de camshot.
leuk CAPS! ( ik lees alleen mee, heb geen streamsquote:Op maandag 9 juli 2007 02:54 schreef Prospera het volgende:
Wat is Jaap allemaal aan het doen?
"Oh Jesus" Hmmm?
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij zit ie er echt mee, met dat koppels-verhaal van hem. Rekenen, rekenen, maar hij blijft alleen staan tegenover koppels. Sufferd, blijf toch gewoon bij Huub.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Hij is alweer aan het schrijven
Mij is het volslagen onduidelijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:59 schreef Lieve het volgende:
Kan Nix zichzelf niet aftrekken?
Waar is die mooie tijd toch, met Nena die zich subtiel omkleedde en achter alsmaar met alle camera's in de aanslag stond en de tent uitpuilde van de stagiares die kwijlend hoopten op een beetje blote bovenkant. Waar is de tijd dat Ilona gewoon ging slapen zonder zich druk te maken over de eventuele lichamelijke behoeften van een medemiljonair.
Sylvia was toch ook niet van dit soort dienstbaarheid? ( krijgt naadje er CP's voor? Krijgt ze uberhaubt iets? Of is dit voor back up??? )
zijn misdadige geest is wakker geworden na het lezen van de Questquote:Op maandag 9 juli 2007 02:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Hij is alweer aan het schrijven
quote:
Tnx!quote:Op maandag 9 juli 2007 03:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
leuk CAPS! ( ik lees alleen mee, heb geen streams)
quote:
Mazzel Disana ... Sweet dreamsquote:Op maandag 9 juli 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten muisje en andere trouwe nachtbrakertjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |