Dat kan je der zo wijs maken, gaat ze nog 40 kilo afvallen ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:50 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Inderdaad, Jaap heeft gewoon de pech dat Nadia geen 100 kilo weegt.

Ik zou niet zeggen dat Jaap schizofreen isquote:Op maandag 9 juli 2007 01:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach ja, hij is bang dat Lieke en Huub hem laten vallen.
Oke is ook wel zo, in de finale zal elke bewoner zijn dierbaarste weg moeten terroriseren.
Huub zei zelfs dat ie in de finale zelfs Lieke gaat wegterroriseren.
Maar Jaap vind het te riskant om bij een stelletje te gaan pacten.
Maar wat doet Jaap nu? gaat ie bij Denniks en Nadia, ook al een neukend stelletje.
En hij is nog gek opNadia ook, ik zou Denniks zijn kop eraf hebben gerukt als ik nu Jaap was.
Maar Jaap laat dit allemaal toe. Ik denk dat we Jaap zwaar overschat hebben, dat ransjaap en terrorjaap bleek gewoon nep. Het is niet meer dan een schizofreen met overgewicht, die zichzelf te lelijk vind en totaal geen zelfvertrouwen heeft. Juist nu is Jaap zijn zwakst.

Dat klinkt erg basischool/middelbareschool-esque.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Ik vind het echt zwaar triest, elkaar de hele dag negeren en dan in bed de beste vriendjes![]()

Wat zei ik nou, geen foto's meer van randdebiel brrrrian.quote:

Ik (maar dat is persoonlijk) heb bij de gesprekken met huub en lieke (voornamelijk met huub) het gevoel dat hij serieuzer is dan wanneer hij met nix praat. Maar idd door geen partij te kiezen en enkel grapjes te maken houdt hij zichzelf neutraal, en hebben alle partijen (H&L en nix&N) het gevoel dat hij neutraal is maar stiekem toch voor ze kiest..quote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wordt de vraag. Dennis wil ook samenwerking, maar Jaap vroeg daarna zowel hem als Huub (en Lieke) hoe ze het zouden vinden als hij geen partij zou kiezen en enkel grapjes zou maken.
Of we ergens in trappen... zijn gesprekken sinds de entree van Dennis komen wel erg oprecht over. Het lijkt er toch wel op dat hij ervan baalde aan Huub vast te zitten, en op zoek is naar iets anders.

niets meer, sinds die ene nacht nu al een paar maanden geleden..... dus Jaap stooktquote:Op maandag 9 juli 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
Wat heeft Huub allemaal tegen Amanda gedaan dan?![]()

quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat zei ik nou, geen foto's meer van randdebiel brrrrian.![]()

*amanda mode* STERF *amanda mode off*quote:Op maandag 9 juli 2007 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Daar wordt idd verdacht veel aan gerefereerd. Het lijkt er bijna op dat Natasia een oprot premie meekrijgt. Zo heeft RTL weer de beschikking over een nieuwe miljonair....quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat Jaap schizofreen is![]()
Jaap KAN alleen maar met een stelletje 'pacten'. Hij heeft nog wel de hoop dat de vervanger van Natasia iets voor hem is.

Nou ik spring even in, Brain denkt dat Huub expres dat flesje aftersheave die die van Brainless kreeg heeft stuk gemaakt. Maar dat ging serieus per ongeluk. Huub heeft diverse keren tegen Lieke gezegd dat ie dit neit verwacht had van Brain, en dat ie oprecht blij was met dit kado. Maargoed Brain zou Brain niet zijn om dit ongelukje weer op een andere wending te gooien. Volgens Brain is het allemaal met opzet gedaan. Maargoed niemand gelooft Huub, iedereen gelooft die para brother.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij met je anti Brian. Ben je kabouter Huub lover ?

Maar heb jij dan het idee dat de anderen (de 'stelletjes') hem erg serieus nemen in zijn zoektocht naar aansluiting? Krijgen ze door de gesprekken die hij met ze voert echt het gevoel dat hij bij hen wil horen? Als Jaap zichzelf neutraal opstelt, kan hij er zomaar ineens uit liggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik (maar dat is persoonlijk) heb bij de gesprekken met huub en lieke (voornamelijk met huub) het gevoel dat hij serieuzer is dan wanneer hij met nix praat. Maar idd door geen partij te kiezen en enkel grapjes te maken houdt hij zichzelf neutraal, en hebben alle partijen (H&L en nix&N) het gevoel dat hij neutraal is maar stiekem toch voor ze kiest..
een slim spel als je het mij vraagt, hij kan neutraal zijn, stoken, en grapjes maken zonder dat het een van beide partijen opvalt.

Die nacht heeft Huub Amanda niks aangedaan, ze deed het zichzelf aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:55 schreef Desii het volgende:
[..]
niets meer, sinds die ene nacht nu al een paar maanden geleden..... dus Jaap stookt

nee logisch dat hij ze daar niet over heeft verteld, dat was het moment van de streamlock met familie info..... Hij weet dat hij daar niet over kan beginnen, en dus niets te vertellen heeft. Maar idd dat kan het gevoel van huub en lieke versterken.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:56 schreef riri het volgende:
Huub zijn gevoel over Jaap was gewoon heel goed....hij vertrouwt hem diep in zijn hart niet echt meer maar probeert het weg te drukken....Lieke wist het al langer en waarschuwde Huub er zelfs voor en kijk wat er gebeurt....
Jaap heeft na het gesprek met Huub en Lieke ook ze niet ingelicht over wat er zich daarna weer heeft afgespeeld tussen Jaap en Dennix en ze zeiden al als jaap dat niet doet laten ze hem vallen want dan is hij niet te vertrouwen.

Éhm, okéééquote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik spring even in, Brain denkt dat Huub expres dat flesje aftersheave die die van Brainless kreeg heeft stuk gemaakt. Maar dat ging serieus per ongeluk. Huub heeft diverse keren tegen Lieke gezegd dat ie dit neit verwacht had van Brain, en dat ie oprecht blij was met dit kado. Maargoed Brain zou Brain niet zijn om dit ongelukje weer op een andere wending te gooien. Volgens Brain is het allemaal met opzet gedaan. Maargoed niemand gelooft Huub, iedereen gelooft die para brother.

T'is toch fucking niet normaal meer! Ik zeg mijn lidmaatschap op!quote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt....![]()
[afbeelding]

quote:Op maandag 9 juli 2007 01:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat kan je der zo wijs maken, gaat ze nog 40 kilo afvallen ook.![]()

Spring je ook voor een trein ?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
T'is toch fucking niet normaal meer! Ik zeg mijn lidmaatschap op!![]()

Denk sowieso dat nix en Nadia hem daarin wel serieus nemen, dit uit onwetendheid.. Bij Huub en Lieke wekt dit wantrouwen op, maar heb (nog) niet het gevoel dat dit ze in staat stelt Jaap weg te stemmen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar heb jij dan het idee dat de anderen (de 'stelletjes') hem erg serieus nemen in zijn zoektocht naar aansluiting? Krijgen ze door de gesprekken die hij met ze voert echt het gevoel dat hij bij hen wil horen? Als Jaap zichzelf neutraal opstelt, kan hij er zomaar ineens uit liggen.

idd..... maar ik kijk nu even vanuit Brian zijn perspectiefquote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Die nacht heeft Huub Amanda niks aangedaan, ze deed het zichzelf aan.![]()

Denk niet dat er een nieuwe bijkomt, waarom zou The Fonz geld gaan spenderen aan weer een nieuwe bewoner als ie druk bezigis om het programma te stoppen.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar wordt idd verdacht veel aan gerefereerd. Het lijkt er bijna op dat Natasia een oprot premie meekrijgt. Zo heeft RTL weer de beschikking over een nieuwe miljonair....

Ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat Jaap schizofreen is![]()

Doe je het wel even aangetekend?quote:Op maandag 9 juli 2007 01:59 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
T'is toch fucking niet normaal meer! Ik zeg mijn lidmaatschap op!![]()

Beslist. Zoals hij nu bezig is, vind ik hem trouwens weer een beetje sociaal naief.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:01 schreef meta4 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar hij heeft wel een of andere persoonlijkheidsstoornis te pakken.

Is iedereen die tegen Brrrrian is gelijk een Huub lover in jouw ogen? En Huub is geen kabouter, ik heb hem tot nu toe niet kunnen betrappen met een rood puntmutsje.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij met je anti Brian. Ben je kabouter Huub lover ?

Ik weet zeker dat hij er een kluizenaarsbestaan op nahield.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Beslist. Zoals hij nu bezig is, vind ik hem trouwens weer een beetje sociaal naief.

wat denk je nou...buiten om dat stukje van die familieinfo is er heel veel wat jaap zou horen te vertellen als hij zich aan zijn afspraak zou houden met huub....maar nee,jaap houdt het weer voor zich.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:58 schreef bosb het volgende:
[..]
nee logisch dat hij ze daar niet over heeft verteld, dat was het moment van de streamlock met familie info..... Hij weet dat hij daar niet over kan beginnen, en dus niets te vertellen heeft. Maar idd dat kan het gevoel van huub en lieke versterken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |