Nou wat een terror, Denniks kan niet eens klaarkomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:36 schreef Haunter het volgende:
Nadia: "Maakt toch niet uit"![]()
![]()
Of verstond ik het verkeerd?
Dat heeft zo ook al om 2:07 gezegdquote:Op maandag 9 juli 2007 02:36 schreef Haunter het volgende:
Nadia: "Maakt toch niet uit"![]()
![]()
Of verstond ik het verkeerd?
We zijn het er allemaal over eens dat nixje nix klaar maaktquote:Op maandag 9 juli 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
Zijn we het erover eens dat ze het hebben opgegeven, of heeft iemand toch iets anders bespeurd?
ze kunnen er beiden niets van...dat is wel duidelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 02:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik was tegen deze tijd al minstens 3x klaargekomen![]()
ja, dat is ook zoiets raars.... alsof hij hem kwijt is of zoquote:Op maandag 9 juli 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
Dennis die het dekbedje omhooghoudt om te kijken![]()
Zal wel een Hastens zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
Weet iemand op welke bedden ze slapen?
Ik hoorde al een paar keer dat het lekkere bedden zijn.
Dan komt ie nooit weer in DGK....quote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef wolferl het volgende:
Als de bewoners hier achter komen, dat Denniks niet kan klaarkomen.
Ook niet na een uurtje gepeept te zijn en een half uur getrokken te zijn.
Nou dan lachen ze hem vierkant uit. Ik zeg dat dit de sleutel kan zijn tot alle onzekerheden.
Tip dus voor eventuele nieuw"komers" , trek en spuit even een cam vol voor je gaat wippen daar voordat we je voor impotent uitmakenquote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef wolferl het volgende:
Als de bewoners hier achter komen, dat Denniks niet kan klaarkomen.
Ook niet na een uurtje gepeept te zijn en een half uur getrokken te zijn.
Nou dan lachen ze hem vierkant uit. Ik zeg dat dit de sleutel kan zijn tot alle onzekerheden.
Dat verklaart alles!quote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope simpele uitvoering van een hotel bed van de ikea
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:45 schreef riri het volgende:
Klopt...zijn Hastens bedden
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope simpele uitvoering van een hotel bed van de ikea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |