Hij doet het met zijn rechterhand, dan is het net of die vreemdgaatquote:Op maandag 9 juli 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is Nadia nog steeds aan het werk, want Dennis is linkshandig en daar zie ik niets bewegen.
Zit die hand niet ergens in wat voelt als een broekzak?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is Nadia nog steeds aan het werk, want Dennis is linkshandig en daar zie ik niets bewegen.
Ik mis Palma altijd, maar ik zal het dan maar voor jou hopen. Slaap lekkerquote:Op maandag 9 juli 2007 02:26 schreef bosb het volgende:
naja ik ga tukken, hoop dat palma morgen een Fatsoenlijk nieuw script mee neemt, anders mag ze ook thuis blijven.
Eigenlijk zou iemand er een tondeuse op moeten zetten.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:26 schreef Haunter het volgende:
Dennis is meer bezig met dat zijn kapsel niet in de war raakt dan dat hij aan het genieten is
Tegen de tijd dat Palma er is zal ie toch wel klaar zijn?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mis Palma altijd, maar ik zal het dan maar voor jou hopen. Slaap lekker![]()
Wat gaat daar dan niet, op sexueel gebied?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:27 schreef Kaleddis het volgende:
Het is ongelovelijk, ze zijn nog slechter dan Del en Rat![]()
Ze heeft kramp in d'r armquote:Op maandag 9 juli 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
Ik snap er echt niets van. Waarom ligt Nadia nou te kreunen.
Zo niet, dan zakt het zaakje wel in bij het horen van haar wake-up call.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Palma er is zal ie toch wel klaar zijn?![]()
Last van haar armquote:Op maandag 9 juli 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
Daar beleef je toch geen enkel plezier aan?quote:Op maandag 9 juli 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |