Klopt, maar heb de indruk dat nadia het ook niet wil de andere kant op. Ze ligt steeds met haar onderlijf zo ver mogelijk bij nix vandaan.. Dat heeft ze al sinds de eerste zoen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Bah, ik word wat naar van dat eenrichtingsverkeer tussen Nadia en Dennis.

Mijn hemel, liggen die elkaar nu al te naaien???? Ze (Nadia dus) zit net in het huis?quote:

Vreemd kind is ze toch ookquote:Op maandag 9 juli 2007 02:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zag later dat d'r hoofd gewoon naast die van nix lag...![]()

Nadia en Denniks willen wel vrijen, maar Denniks haar mag niet in de war raken, en Nadia's buikje mag ie neit zien of aanraken. Jezus, wat een schurft sex.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Bah, ik word wat naar van dat eenrichtingsverkeer tussen Nadia en Dennis.

Ja, maar zelf dacht ik dat dat misschien weer met haar ideeen over haar 'lelijke' buik te maken kon hebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je hoe ze haar onderlichaam helemaal van hem afhoudt? Vreemd standje.

Tegelijkertijd vermoed ik dat Dennis niet van het uitdelen is, zeker niet aan vrouwen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Klopt, maar heb de indruk dat nadia het ook niet wil de andere kant op. Ze ligt steeds met haar onderlijf zo ver mogelijk bij nix vandaan.. Dat heeft ze al sinds de eerste zoen.

Die rijden hier niet in de buurt. Is een bus ook goed?quote:

same here.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar zelf dacht ik dat dat misschien weer met haar ideeen over haar 'lelijke' buik te maken kon hebben.

hm... (eer?)gisteren hoorde ik huub zeggen:quote:Op maandag 9 juli 2007 01:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik spring even in, Brain denkt dat Huub expres dat flesje aftersheave die die van Brainless kreeg heeft stuk gemaakt. Maar dat ging serieus per ongeluk. Huub heeft diverse keren tegen Lieke gezegd dat ie dit neit verwacht had van Brain, en dat ie oprecht blij was met dit kado. Maargoed Brain zou Brain niet zijn om dit ongelukje weer op een andere wending te gooien. Volgens Brain is het allemaal met opzet gedaan. Maargoed niemand gelooft Huub, iedereen gelooft die para brother.

Is een mogelijkheid ja, normaal gesproken is een gemiddeld mens toch meer van de verstrengelde benen enzo. Dit ziet er zo krampachtig uit, dat moet met een reden zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar zelf dacht ik dat dat misschien weer met haar ideeen over haar 'lelijke' buik te maken kon hebben.

Weet je, zelfs DAT vraag ik me af. Ik heb werkelijk geen idee waarom ze dit doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia en Denniks willen wel vrijen, maar Denniks haar mag niet in de war raken, en Nadia's buikje mag ie neit zien of aanraken. Jezus, wat een schurft sex.

Ik heb ze ook nog niet zien tongzoenen....quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegelijkertijd vermoed ik dat Dennis niet van het uitdelen is, zeker niet aan vrouwen.

Je mag ook wel sneller reageren.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Die rijden hier niet in de buurt. Is een bus ook goed?![]()

kan best... maar nadia geeft duidelijk niet aan dat ze zelf ook wil genieten, om het maar even heel plastisch te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tegelijkertijd vermoed ik dat Dennis niet van het uitdelen is, zeker niet aan vrouwen.

Mag nietquote:Op maandag 9 juli 2007 02:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Heeft dennis nadia al eens gevingerd ofzo?

O niet gehoord, als het zo is vind ik dit minder van Huub. Ongeacht de haat tussen die twee.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef avonne het volgende:
[..]
hm... (eer?)gisteren hoorde ik huub zeggen:
"ik gooi hem wel per ongeluk kapot of zo. Ik ga toch niet met het geurtje van de ex van mijn vriendin rond lopen."
Maar Brian gelooft dus dat het een teken van God is, of zo, dat het wel kapot moest vallen, symbolisch voor de relatie tussen Brian en Huub

Ongetwijfeld, maar ik worstel nog met de vraag waarom ze dit überhaupt doen. Dat Dennis aan zijn gerief wil komen, dat snap ik nog wel... maar wat is Nadia aan het doen. Totnogtoe haalt ze hier voorzover ik zie helemaal niets uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid ja, normaal gesproken is een gemiddeld mens toch meer van de verstrengelde benen enzo. Dit ziet er zo krampachtig uit, dat moet met een reden zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |