Sorry maar dat is me te duur.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe je het wel even aangetekend?![]()
[afbeelding]
Ja lijkt mij heerlijk als je ongesteld bent....quote:Op maandag 9 juli 2007 02:15 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ik hoorde Nadia zeggen: lekker me kutje likken
Ik vind het ook echt helemaal nergens over gaan........ net alsof het hoort oidquote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik worstel nog met de vraag waarom ze dit überhaupt doen. Dat Dennis aan zijn gerief wil komen, dat snap ik nog wel... maar wat is Nadia aan het doen. Totnogtoe haalt ze hier voorzover ik zie helemaal niets uit.
Ahaaaa.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef STAP01 het volgende:
Nadia is ongesteld hoor. Zei ze vanavond.
quote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik worstel nog met de vraag waarom ze dit überhaupt doen. Dat Dennis aan zijn gerief wil komen, dat snap ik nog wel... maar wat is Nadia aan het doen. Totnogtoe haalt ze hier voorzover ik zie helemaal niets uit.
Ze kunnen er allebei bar weinig van....zijn net kinderen die grote mensen bezig hebben gezien en maar een beetje na proberen te doen....'t is te lachwekkend om aan te zienquote:Op maandag 9 juli 2007 02:15 schreef akveor het volgende:
Die Nadia blijft maar rukken.... het is haast lachwekkend...
En nix kijkt verveeld.... die gast is homo dan kan haast niet anders.
Ik laat mij daardoor niet tegenhouden.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:14 schreef STAP01 het volgende:
Nadia is ongesteld hoor. Zei ze vanavond.
Precies. Hadden ze niet in hetzelfde bed gelegen, dan hadden ze elkaar ook niet opgezocht, durf ik te wedden.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt helemaal nergens over gaan........ net alsof het hoort oid![]()
Het is ook raar. Eerst sliep ze bij Natasia. Opeens stapte ze over naar het bed van nix en een dag later hoor ik haar zeggen dat zij en nix een stelletje zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt helemaal nergens over gaan........ net alsof het hoort oid![]()
Hij moet het zien, aangezien hij er niets van voeltquote:Op maandag 9 juli 2007 02:18 schreef akveor het volgende:
nix kijkt onder de dekens hoe Nadia hem afrukt....?
Inderdaad! Stiekum vind ik dit best hoerig gedragquote:Op maandag 9 juli 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Hadden ze niet in hetzelfde bed gelegen, dan hadden ze elkaar ook niet opgezocht, durf ik te wedden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |