Who cares? Ik zit er in, ik zie de buitenkant toch nietquote:Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
U.G.L.Y. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
je bent duurder uit als je een auto importeert.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo merkgebonden, ik heb altijd een mazda gehad. Maar die krengen beginnen niet eens onder de 10k...
Ik woon bij de grens van duitsland, maar helaas moet je import betalen als je daar je auto koopt. Of zou het echt nog wat schelen qua prijs?
Waarom koop je geen relaxe 2ehands bak dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Who cares? Ik zit er in, ik zie de buitenkant toch niet
Toch is het zo. Je krijgt dan wel geen krat bier meer in de kofferbakquote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja zegt ie
Ik ben goed gelovig, maar je hebt qua ruimte in een twingo NOOIT meer ruimte dan in een megane of een golf hoor...
Die dingen zijn bijna 2 keer zo groot
Ja hequote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed dat je gestopt bent kerel![]()
[afbeelding]
Omdat tweedehands objecten in mijn bezit de neigeing hebben kapot te gaan, net nadat je het bedrag overhandigd hebtquote:Op maandag 9 juli 2007 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom koop je geen relaxe 2ehands bak dan?
kijk dan eens naar de peugeot 107 en de toyota aygo.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Of vanaf 99 euro per maand, wat ik ook wel prima vind
Dat heb ik ook altijd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:36 schreef Pheno het volgende:
Omdat tweedehands objecten in mijn bezit de neigeing hebben kapot te gaan, net nadat je het bedrag overhandigd hebt
Een bagger huisje kopen in Duitsland, dat als woonadres opgeven, en dan een dikke duitse bak erbij.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je bent duurder uit als je een auto importeert.
period.
die ervaring heb ik zelf niet...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Toch is het zo. Je krijgt dan wel geen krat bier meer in de kofferbak![]()
![]()
maar ervaring heeft het uitgewezen (vriend van 1,95 achterin elk van die karren mee laten rijden leverde op dattie t liefst achterin de twingo zat
)
Dan mag je de polizei een sluitende kilometerregistratie overhandigen die aantoont dat je vooral in duitsland rondtourtquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een bagger huisje kopen in Duitsland, dat als woonadres opgeven, en dan een dikke duitse bak erbij.Weg import. [afbeelding]
oh ik zeg niet dat het slim is trouwens [afbeelding]
dat is er?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
aangemeldt bij het fokkers stoppen met roken topic?
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef shifto het volgende:
owjah, trouwens, ik ben gestopt met roken en heb het moeilijk en wil aandacht gvd. als ik geen aandacht krijg denk ik aan roken
Hehe, ik heb zo'n schuifdak he, dwz dat ik zo'n 2 cm hogere binnenruimte hebquote:Op maandag 9 juli 2007 10:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die ervaring heb ik zelf niet...
Dan heb jij een verhoogde twingo zeker
De laatste keer dat ik in een twingo zat, zat ik toch echt met m'n kop tegen 't dak
Pest die jongen niet zo met die smiley, papierquote:
Ik zal me inhoudenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Pest die jongen niet zo met die smiley, papier [afbeelding]
Ik ging destijds lollies eten.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:42 schreef shifto het volgende:
het is moeilijker dan ik dacht, dat stoppen
Whehe. Dat is zo jaquote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden![]()
Maar hij moet er toch aan wennen elke dag voor de rest van z'n leven aan de verschrikkelijke verleiding bloot te staan. Je bent en blijft een junk.![]()
En dat heeft geholpen?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat heeft geholpen?
Mijn pa heeft dat ooit een week geprobeerdEen week erna rookte hij weer EN vrat hij lollies
Als ex-roker moet je een vervangende aktiviteit ontplooien. Gitaar spelen, werken, lezen, sms-en. Liefst iets dat slecht met roken te combineren is, zoals douchen.quote:
Ik doe nu wel veel smsen idd, dat mokkel is shagrijnig vandaag ...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ex-roker moet je een vervangende aktiviteit ontplooien. Gitaar spelen, werken, lezen, sms-en. Liefst iets dat slecht met roken te combineren is, zoals douchen.
Hoe gaat het met je pak? En de sollicitatiemevrouw?
Ja. Dat en kauwgom knagen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef MPG het volgende:
En dat heeft geholpen?
Mijn pa heeft dat ooit een week geprobeerdEen week erna rookte hij weer EN vrat hij lollies
Dan zou ik pure wiet gaan roken. Er zijn trouwens ook tabaks-ervangers zonder nicotine.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:46 schreef shifto het volgende:
Ik vind het neit zo erg hoor, ik heb bijv gewoon shag op mijn kamer liggen voor als ik een keer een jointje wil draaien, moet nu alleen zorgen dat ik roken niet ga vervangen met blowen
vertel mij watquote:Op maandag 9 juli 2007 10:42 schreef shifto het volgende:
het is moeilijker dan ik dacht, dat stoppen
Ik ben niet zozeer verslaafd aan de nicotine maar aan de gewoonte af en toe een lekker shaggie te draaien en te roken, als je bijv ergens moet wachten op de trein ofzow.. of als je net wakker bent, of na de sex (tot nu toe het moeilijkst meequote:Op maandag 9 juli 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou ik pure wiet gaan roken. Er zijn trouwens ook tabaks-ervangers zonder nicotine.
het zijn, zoals ik al zei, exact dezelfde auto's.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
C1 bevalt me wel, ik zal nog even naar toyota kijken. Japanners zijn toch vaak betrouwbaarder
Tof. Maar zo'n tabaks vervanger is een stuk gezonder voor in je joint.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben niet zozeer verslaafd aan de nicotine maar aan de gewoonte af en toe een lekker shaggie te draaien en te roken, als je bijv ergens moet wachten op de trein ofzow.. of als je net wakker bent, of na de sex (tot nu toe het moeilijkst mee) of na het eten etc...
Geen sex meer dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:58 schreef shifto het volgende:
Ik ben niet zozeer verslaafd aan de nicotine maar aan de gewoonte af en toe een lekker shaggie te draaien en te roken, als je bijv ergens moet wachten op de trein ofzow.. of als je net wakker bent, of na de sex (tot nu toe het moeilijkst mee) of na het eten etc...
Ik zie iig dat de toyota net zo duur isquote:Op maandag 9 juli 2007 10:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het zijn, zoals ik al zei, exact dezelfde auto's.
Zelfde motoren, zelfde constructies, enkel andere neuzen en konten.
Het was een garpje.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:03 schreef JortK het volgende:
Dan kan je beter nog roken want dan ga je minder snel dood
ik kom als spuit elf na mijn bespreking nog even om de hoek zettenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het Papier!![]()
Mijn bureau ligt doorgaans helemaal vol met allerlei papieren.. offertes, facturen, immense mails, etc...![]()
De site van toyota doet het hier niet..quote:Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie iig dat de toyota net zo duur is
Ik vind me werk ook leuk hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kom als spuit elf na mijn bespreking nog even om de hoek zetten
maar ik vind mijn werk leuk, en ik doe mijn werk graag
Ben ik nou dom?
eh.. ja, ik ben serieus, vind het echt heel leuk...
zo, en nu de andere pagina's even lezen
Zonder auto geen sex.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
sex
vgz krijgt nog steeds geld van me...alleen ben ik overgestapt van maatschappij en van bank. En ook nog verhuisd. Whehehehehe.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:06 schreef shifto het volgende:
vgz neemt niet op..moet om uitstel van betaling vragen
Ik heb daar geen auto voor nodigquote:
Gij smiecht.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Pheno het volgende:
vgz krijgt nog steeds geld van me...alleen ben ik overgestapt van maatschappij en van bank. En ook nog verhuisd. Whehehehehe.
Ik ookquote:
Het is al 2 jaar terug, nooit meer wat gehoordquote:
Als je je werk leuk vind moet je het doen zoals jij het het beste vind. Maar dan moet je niet naar die lamballende oetlullen kijken en je ergeren. Als je een goeie baas hebt ziet ie dat je beter presteert dan die oetlullen en zie je over een paar jaar het resultaat. Als je baas een oetlul is die dat soort dingen niet ziet moet je ergens anders gaan werken.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kom als spuit elf na mijn bespreking nog even om de hoek zetten
maar ik vind mijn werk leuk, en ik doe mijn werk graag
Ben ik nou dom?
eh.. ja, ik ben serieus, vind het echt heel leuk...
zo, en nu de andere pagina's even lezen
Ik las het. Vreselijkquote:
Ja trouwen is dodelijk.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
auto is verzekerd 14.gif
Goed bezigquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
auto is verzekerd 14.gif
Tot over de volgende fipoquote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vermaak me niet meer in de KSC, zie jullie wel weer een keer op het forum ofzo. ltr.
Ik bedoelde mijn eigen auto, maar als comment op de dode bruidegom krijgt die post een hoog dit-was-het-nieuws gehalte.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vermaak me niet meer in de KSC, zie jullie wel weer een keer op het forum ofzo. ltr.
Check!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Adieu, ciao, ajuus en howdoe!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woar heb jij uitgehangen?quote:
heb een drukke week achter de rug gehad met werk enzoquote:
Ja...quote:
Ach so...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb een drukke week achter de rug gehad met werk enzoeten, wakker worden, werken, eten en weer slapen etc
maar ik ben er weer
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker tripppee [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
prima, net wakker ga bijna op vakantie.....quote:Op maandag 9 juli 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé JJ. Hoe is het?
Goedquote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
prima, net wakker ga bijna op vakantie.....![]()
![]()
![]()
...hoe is het me je huisje...????
![]()
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ
LEKKER DING......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|