Zonder auto geen sex.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef Pheno het volgende:
sex
vgz krijgt nog steeds geld van me...alleen ben ik overgestapt van maatschappij en van bank. En ook nog verhuisd. Whehehehehe.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:06 schreef shifto het volgende:
vgz neemt niet op..moet om uitstel van betaling vragen
Ik heb daar geen auto voor nodigquote:
Gij smiecht.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Pheno het volgende:
vgz krijgt nog steeds geld van me...alleen ben ik overgestapt van maatschappij en van bank. En ook nog verhuisd. Whehehehehe.
Ik ookquote:
Het is al 2 jaar terug, nooit meer wat gehoordquote:
Als je je werk leuk vind moet je het doen zoals jij het het beste vind. Maar dan moet je niet naar die lamballende oetlullen kijken en je ergeren. Als je een goeie baas hebt ziet ie dat je beter presteert dan die oetlullen en zie je over een paar jaar het resultaat. Als je baas een oetlul is die dat soort dingen niet ziet moet je ergens anders gaan werken.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kom als spuit elf na mijn bespreking nog even om de hoek zetten
maar ik vind mijn werk leuk, en ik doe mijn werk graag
Ben ik nou dom?
eh.. ja, ik ben serieus, vind het echt heel leuk...
zo, en nu de andere pagina's even lezen
Ik las het. Vreselijkquote:
Ja trouwen is dodelijk.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
auto is verzekerd 14.gif
Goed bezigquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
auto is verzekerd 14.gif
Tot over de volgende fipoquote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vermaak me niet meer in de KSC, zie jullie wel weer een keer op het forum ofzo. ltr.
Ik bedoelde mijn eigen auto, maar als comment op de dode bruidegom krijgt die post een hoog dit-was-het-nieuws gehalte.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vermaak me niet meer in de KSC, zie jullie wel weer een keer op het forum ofzo. ltr.
Check!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Adieu, ciao, ajuus en howdoe!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Woar heb jij uitgehangen?quote:
heb een drukke week achter de rug gehad met werk enzoquote:
Ja...quote:
Ach so...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb een drukke week achter de rug gehad met werk enzoeten, wakker worden, werken, eten en weer slapen etc
maar ik ben er weer
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
lekker tripppee [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
prima, net wakker ga bijna op vakantie.....quote:Op maandag 9 juli 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé JJ. Hoe is het?
Goedquote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
prima, net wakker ga bijna op vakantie.....![]()
![]()
![]()
...hoe is het me je huisje...????
![]()
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ
LEKKER DING......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|