Dat ga ik ook doen, maar met de fiets boodschappen doen is niet echt leuk. En naar zeeland rijden met volledige duikuitrusting achterop ook niet btwquote:Op maandag 9 juli 2007 10:14 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje ik heb tenminste de fiets
onder de 100 euroen vervangen kostniet veel vergeleken met een auto
Twingo, Aygo, Panda, VW Foxquote:Op maandag 9 juli 2007 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij veel te duur voor een kreng dat me van A naar B moet brengen...de supermarkt dus
En dat is?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef eer-ik het volgende:
m'n pa wil deze gaan kopen:
[afbeelding]
Dan mag ie voor mij een C4 coupé meenemen
Zo ja!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HOI SHIFTO. IK HAD JE WEL GEZIEN HOOR. EXCUSES.
Nou ja, ik krijg toch 60 euro fietsgeld van de nieuwe baas per week, dus daar kunnen we dat wel mee regelen. En nu eens uitzoeken wat verzekeringen kostenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Twingo, Aygo, Panda, VW Fox
Oftewel, al die kleine gebakjes van rond de 10k nieuwprijs
Wat zoek je dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij kennende moet ik niet aan een tweedehands beginnen, ik ben een leek op autogebied en altijd pech als ik eens iets tweedehands koop.
Die van mij is uit 2003..quote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Aanschaf gaat me iets boven de pet. En als ik dan eens kijk bij een vriend van me, die heeft er een uit 2001, dan denk ik nee... Dak is al verkleurd en aant rotten enzo.
quote:
Roze.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef OA het volgende:
Die van mij is uit 2003..
Ligt trouwens ook heel erg aan de kleur uiteraard... Ik had ooit een rode roze VW polo...![]()
Heb nu een metallic grijze Saxo en er zit geen spoortje roest aan!![]()
Alleen moeten nu de koppelingsplaten worden vervangen, maar dat is niet vreemd na 150.000 km...
Verkleurd dus.. van rood naar roze...quote:
die blauwe wagen is een Citroen C4 Picassoquote:
Klein, coupe, zuinig. Geen opel. Opelquote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat zoek je dan?
Station, sedan, coupe, groot, klein, zuinig, merken die je juist wel wilt/afvallen, roep eens wat termen.
Ik heb er ook naar gekekenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die blauwe wagen is een Citroen C4 Picasso
Lekkere karren heur, gister even in gereden
Die ander is een C4, (zonder foto):
[afbeelding]
Nóg een reden om geen rode auto te kopen. * noteert .quote:Op maandag 9 juli 2007 10:20 schreef OA het volgende:
Verkleurd dus.. van rood naar roze...![]()
En alleen maar de linkerdeur en de motorkap...![]()
De rest, vooral de rechterdeur, zat nog keurig in de lak.![]()
Verders was het een klotewagen... volledig opgebruikt na 290.000 km...![]()
Hehe. De pa van een vriend van me die HAD een rode Mondeo. Nu issie rozequote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Die van mij is uit 2003..
Ligt trouwens ook heel erg aan de kleur uiteraard... Ik had ooit een rode roze VW polo...![]()
14.gif . Gebakje van die vriend van me is donkergroen. Het dak is echter vaalgroenquote:Heb nu een metallic grijze Saxo en er zit geen spoortje roest aan!![]()
Alleen moeten nu de koppelingsplaten worden vervangen, maar dat is niet vreemd na 150.000 km...
en onderhoud.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Verkleurd dus.. van rood naar roze...![]()
En alleen maar de linkerdeur en de motorkap...![]()
De rest, vooral de rechterdeur, zat nog keurig in de lak.![]()
Verders was het een klotewagen... volledig opgebruikt na 290.000 km...![]()
naar de picasso?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er ook naar gekeken, maar die dingen zijn echt nog een stapje te duur voor mij...
![]()
Ik kocht dat ding zo...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en onderhoud.
mijn rooie wagen is nog steeds rood
Twingoquote:
2-zits klein?quote:
Nog 92 dagen...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Nog 10 dagen trouwens.
Dat ding rijdt echt prima, comfortabel, etc...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe. De pa van een vriend van me die HAD een rode Mondeo. Nu issie roze![]()
[..]
14.gif . Gebakje van die vriend van me is donkergroen. Het dak is echter vaalgroen.
150 duuzend? in een 4 jaar oude saxoNetjes ...
Comfortabel issie inderdaad ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ding rijdt echt prima, comfortabel, etc...
Meeverende stoelen ftw!!![]()
2 zits is genoeg, kinderen komen er niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2-zits klein?
2+2 zits klein?
of 4/5 zits klein?
5 zits klein (coupe) is doorgaans 4 zits.
Ja op zich wel. Mijn broer had zo'n ding. Best geinig.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
Zo'n smart, rijdt dat? Verzekering kost 38 euro per maand, omdat ik nooit gehoord heb van schadevrij rijden
Mehn.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:25 schreef Pheno het volgende:
2 zits is genoeg, kinderen komen er niet.
Ik ben 1.90 en wat lang in de benen. Maar goed, dara hebben ze proefritten voor. Leaseauto was wat makkelijker, ik MOEST een auto van 30k leasen. Maar zelf wil ik zo betaalbaar mogelijk, ik zal dat ding echt heel weinig gebruiken.
vrij ruim van binnen voor een kleine wagen ja, maar om nou te zeggen dat ie groot is van binnen...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Twingo
Klein van buiten, GROOT van binnen
Tja wel leuk om nergens naar te hoeven kijken, maar 4 uur per dag in zo'n ding zitten verveelt ook. En de belasting was 1x per jaar blij. Nu niet meer met de wet walvis, nu zijn ze dat 12x per jaar.quote:
Ik snap hetquote:Op maandag 9 juli 2007 10:28 schreef Pheno het volgende:
Tja wel leuk om nergens naar te hoeven kijken, maar 4 uur per dag in zo'n ding zitten verveelt ook. En de belasting was 1x per jaar blij. Nu niet meer met de wet walvis, nu zijn ze dat 12x per jaar.
dan zou ik in jouw geval een smart meenemen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 zits is genoeg, kinderen komen er niet.
Ik ben 1.90 en wat lang in de benen. Maar goed, dara hebben ze proefritten voor. Leaseauto was wat makkelijker, ik MOEST een auto van 30k leasen. Maar zelf wil ik zo betaalbaar mogelijk, ik zal dat ding echt heel weinig gebruiken.
Citroen heeft leuke karretjes tegenwoordigquote:Op maandag 9 juli 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
Citroen cool tech. Klinkt ideaal voor een pinguin.
Hehe... in verhouding. Hij is stukken ruimer dan een Polo ofzo. EN ook ruimer dan een Megane, Golf V en een Octaviaquote:Op maandag 9 juli 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vrij ruim van binnen voor een kleine wagen ja, maar om nou te zeggen dat ie groot is van binnen...
Tja, maar ik heb nu niets meer te kiezen. Tenminste, nog niet. Kan goed over een jaar weer anders zijn. Daarom ook een goedkope, ik ga geen gekke bedragen nu doen als ik misschien later weer kan leasen. Dan zit ik daar met 2x 30k auto's....ik ga liever op vakantiequote:Op maandag 9 juli 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar toch.. als ik ooit zou mogen kiezen
.
Ja inderdaad. Dat is ook niets.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:30 schreef Pheno het volgende:
Tja, maar ik heb nu niets meer te kiezen. Tenminste, nog niet. Kan goed over een jaar weer anders zijn. Daarom ook een goedkope, ik ga geen gekke bedragen nu doen als ik misschien later weer kan leasen. Dan zit ik daar met 2x 30k auto's....ik ga liever op vakantie
Nah, ben niet zo merkgebonden, ik heb altijd een mazda gehad. Maar die krengen beginnen niet eens onder de 10k...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan zou ik in jouw geval een smart meenemen.
Je hoeft er echt alleen maar boodschappen in kwijt en af en toe een duik uitrusting?
Het is wel écht een kleine autotje he, maar ze scheuren best leuk, rijden vlot genoeg, top is hoog genoeg, kost 8.5 K geloof ik, zuinig, klein, coupe, alles wat je wilt
Heb je eventueel nog landen waar je je auto sowieso niet vandaan wilt halen?
Korea, Japan, China, Duitsland, Amerika, you name it.
Ik heb een tijdje noodgedwongen in een forfour gereden, vond het aan het begin een verschrikkelijke auto, mede omdat ik er geregeld mee stil stond in het verkeer, omdat je in een file bijvoorbeeld de auto niet in z'n neutraal kan zetten, en dan weer verder rijden. (automaat)quote:Op maandag 9 juli 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
Zo'n smart, rijdt dat? Verzekering kost 38 euro per maand, omdat ik nooit gehoord heb van schadevrij rijden
Dat in een leuke auto rijden niet altijd duur hoeft te zijn, bewijst de C1 CoolTech. Naast dat hij lekker compact is, bijzonder wendbaar en zuinig is in het verbruik, heeft de C1 CoolTech nog veel meer leuks te bieden!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:29 schreef Pheno het volgende:
Citroen cool tech. Klinkt ideaal voor een pinguin.
U.G.L.Y.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat in een leuke auto rijden niet altijd duur hoeft te zijn, bewijst de C1 CoolTech. Naast dat hij lekker compact is, bijzonder wendbaar en zuinig is in het verbruik, heeft de C1 CoolTech nog veel meer leuks te bieden!
U rijdt al een C1 CoolTech vanaf ¤ 11.160.
Uw CoolTech-voordeel: ¤ 350
[afbeelding]
ja zegt iequote:Op maandag 9 juli 2007 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe... in verhouding. Hij is stukken ruimer dan een Polo ofzo. EN ook ruimer dan een Megane, Golf V en een Octavia
Wat een poepie!!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:32 schreef MPG het volgende:
Dat in een leuke auto rijden niet altijd duur hoeft te zijn, bewijst de C1 CoolTech. Naast dat hij lekker compact is, bijzonder wendbaar en zuinig is in het verbruik, heeft de C1 CoolTech nog veel meer leuks te bieden!
U rijdt al een C1 CoolTech vanaf ¤ 11.160.
Uw CoolTech-voordeel: ¤ 350
[afbeelding]
Goed dat je gestopt bent kerelquote:Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef shifto het volgende:
owjah, trouwens, ik ben gestopt met roken en heb het moeilijk en wil aandacht gvd. als ik geen aandacht krijg denk ik aan roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |