abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 05:07:05 #151
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_51877016
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:58 schreef BlackFrancis het volgende:
En 2/3e van de bevolking is al zwart... Dat komt allemaal door die vrouwen die vallen op foute zwarte mannen!
Dat foute kun je wel weglaten, want dat zou betekenen dat er ook goede zwarte mannen zijn en volgens South Park is dat niet zo
Asjemenou
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:21:11 #152
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51878235
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 05:07 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Dat foute kun je wel weglaten, want dat zou betekenen dat er ook goede zwarte mannen zijn en volgens South Park is dat niet zo
2/3 van de wereldbevolking is zwart omdat ze daar in afrika 10 kinderen krijgen per gezin terwijl ze het al zo slecht hebben ....
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51878336
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef nokwanda het volgende:
Vrijwel niemand, ook hier in europa, is zuiver blank.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:31:43 #154
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51878432
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef alors het volgende:
Halfbloedjes met blank kan weer wel gewoon blanke kinderen krijgen, ook gekleurde. Bv Pierre van Hooijdonk en Ruud Gullit, hun kinderen uiteraard
Ik ben erg benieuwd hoe die twee bikkels bij elkaar kinderen gaan maken. Wie zou het vrouwtje zijn?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_51878561
Ik ken iemand die is zo blank als het maar zijn kan, zijn broer precies hetzelfde en z'n zus is extreem blond. De vader van alle 3 is ongeveer deze teint:

vrijdag 27 juli 2007 @ 10:08:33 #156
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_51879349
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:21 schreef MouzurX het volgende:

[..]

2/3 van de wereldbevolking is zwart omdat ze daar in afrika 10 kinderen krijgen per gezin terwijl ze het al zo slecht hebben ....
Tjonge, ja. Als die Afrikanen het toch allemaal eens zo goed doorhadden als jij...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_51879817
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:21 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Van die 10 kinderen sterven er een paar en de rest wordt uiteindelijk een jaar of 40. Dus hoe slechter ze het hebben hoe meer kinderen ze moeten maken
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:30:43 #158
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51879852
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:29 schreef cikolata het volgende:

[..]

Van die 10 kinderen sterven er een paar en de rest wordt uiteindelijk een jaar of 40. Dus hoe slechter ze het hebben hoe meer kinderen ze moeten maken
Beetje hard he... veel kinderen maken die het dan kut gaan krijgen en dood gaan met veel pijn waardoor er een paar overleven zodat jij oud kan worden....
pi_51879912
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:30 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Beetje hard he... veel kinderen maken die het dan kut gaan krijgen en dood gaan met veel pijn waardoor er een paar overleven zodat jij oud kan worden....
Dat is evolutie
pi_51879978
En trouwens niet voor heel Afrika is het leven zo vreselijk. Er zijn veel gebieden waar genoeg voedsel en alles is. Niemand die klaagt over regen of dat de trein te laat is Mensen zijn wel armer maar hoeven niet ongelukkiger te zijn.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:43:02 #161
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_51880167
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:30 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Flikker toch op man.
Ga je gewoon eerst een keer in iets verdiepen voordat je zulke ongelooflijk domme uitspraken doet.
Kleuter.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 10:47:41 #162
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51880295
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:43 schreef Hik het volgende:

[..]

Flikker toch op man.
Ga je gewoon eerst een keer in iets verdiepen voordat je zulke ongelooflijk domme uitspraken doet.
Kleuter.
Ik zeg alleen maar wat we op school leren hoor.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:00:18 #163
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_52465024
Mijn kinderen zijn allebei licht uitgevallen als je kijkt naar hoe zwart mijn man is (afrikaanse afkomst).

Ik ben redelijk nederlands (hebben we ooit eens uitgezocht.....fries/gronings/drents of zo).

ALs mijn kinderen weer met een blank iemand kinderen gaan maken kan het volgens mij wel gebeuren dat die blauwe of groene ogen krijgen en licht haar.

Mijn oudste zoon heeft donkerbruin haar en een middelbruin kleurtje, mijn jongste is lichter met bruin haar maar zijn haar krult wel sterker dan dat van mijn oudste:

IK denk dat er in de toekomst meer donkere mensen zullen zijn dan nu (en dus minder blanken).....kwa kleur zal het varieren denk ik (ik ken veel gemengde kinderen en die heb je echt in alle kleuren van de regenboog!)
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_52474839
ik heb anders nog nooit een rood kind gezien

wel gele en blauwe
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:20:22 #165
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52477062
Je hebt ook zoiets met oogkleur. Bruin is dominant over Blauw.
Toch is nog een enorm deel van de bevolking met blauwe ogen behept.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_52477106
Dit betekend gescheiden seks!!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:17:22 #167
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_52480498
Het gaat allemaal over de genen, welke het sterkst is bepaald hoe de kinderen worden, toch leuk om weer even een reminder van biologie te krijgen, is alweer 2 jaar geleden=)
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_61661695
Ach wat maakt het allemaal toch uit. Je krijgt wel mooie kindertjes met een mooie huidskleur..niet te blank, niet te donker
pi_61664149
quote:
Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef Chrisende het volgende:
Ach wat maakt het allemaal toch uit. Je krijgt wel mooie kindertjes met een mooie huidskleur..niet te blank, niet te donker
Precies racisten zijn gewoon jaloers
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_61664449
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:18 schreef Aufruhr het volgende:
Goh, met biologie hebben wij ooit iets geleerd over zaadjes en kenmerken. Het kan toch zijn dat 2 zwarte mensen toch een blank kind kunnen krijgen.

Meer weet ik hier niet meer van. Is nogal lang geleden
Klopt, dat heet dan een blanke neger.
pi_61664789
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Precies racisten zijn gewoon jaloers
Nee, ik wil dat mijn eigen kleur gewoon behouden blijft . Ik ben vrij wit en blauwe ogen. En ik geloof dat de toekomst voor ons er niet goed uitziet als we allemaal even een koffiemix gaan maken. Overigens vertrek ik in de toekomst mischien naar Zuid-Afrika, dus ikzelf zou denk ik ook niet al te goed bijdragen aan de overleving, want daar word een witte als ik ook al gauw een stukke donkerder .
Ich bin der Führer.
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:53:15 #172
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_61691728
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 00:41 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Nee, ik wil dat mijn eigen kleur gewoon behouden blijft . Ik ben vrij wit en blauwe ogen. En ik geloof dat de toekomst voor ons er niet goed uitziet als we allemaal even een koffiemix gaan maken. Overigens vertrek ik in de toekomst mischien naar Zuid-Afrika, dus ikzelf zou denk ik ook niet al te goed bijdragen aan de overleving, want daar word een witte als ik ook al gauw een stukke donkerder .
Ach, alle mensen met blauwe ogen schijnen ook van 1 iemand af te stammen. Dus al zijn je genen zo recessief als het maar zijn kan, er blijven vast wel blonde/blanke/blauwogige mensen opduiken.

Persoonlijk vind ik zo'n koffiemix wel mooier.
...as always
pi_61701100
Hoeveel blanke mensen zitten massaal op het strand en onder de zonnebank om een bruin kleurtje te krijgen, het zelfde kleurtje wat de meeste halfbloedjes al hebben..allemaal jaloers
pi_61704076
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef Chrisende het volgende:
Hoeveel blanke mensen zitten massaal op het strand en onder de zonnebank om een bruin kleurtje te krijgen, het zelfde kleurtje wat de meeste halfbloedjes al hebben..allemaal jaloers
Dat is toch een andere kleur, half-bloedjes hebben ook meestal een soort glanzende huid.
pi_61706182
quote:
Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat is toch een andere kleur, half-bloedjes hebben ook meestal een soort glanzende huid.
hoeft niet hoor. Mijn huidskleur is precies hetzelfde als die van een zongebruind iemand.
Denk erover na.
pi_61706227
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 23:53 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ach, alle mensen met blauwe ogen schijnen ook van 1 iemand af te stammen. Dus al zijn je genen zo recessief als het maar zijn kan, er blijven vast wel blonde/blanke/blauwogige mensen opduiken.

Persoonlijk vind ik zo'n koffiemix wel mooier.
xenwolf maakt volgens mij een grapje
Denk erover na.
pi_61706237
Rassen mengen is het creëren van bastaarden.
Waarom denk je dat een bastaard hond minder waard is.
Vuilnisbakkenras...
pi_61706441
quote:
En 2/3e van de bevolking is al zwart... Dat komt allemaal door die vrouwen die vallen op foute zwarte mannen!
In 1920 was dat wel anders:

pi_61707177
Maar vuilnisbakjes leven wel langer. Ze zijn sterker en niet doorgefokt.
Beam jezelf lekker terug naar 1920 dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_61707954
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef SolidArt het volgende:
Vuilnisbakkenras...

En wat heb jij precies bereikt in je leven?
know'm sayin?
word? word.
pi_61711580
quote:
Vuilnisbakkenras...
Wat maakt het de vuilnisbakkenraskat voor jou dan minder waard?
Denk erover na.
  woensdag 17 september 2008 @ 22:01:11 #182
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_61715623
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:50 schreef jaoka het volgende:

[..]

Wat denk je dat er met de vrouwelijke slaven gebeurde?

De gemixte kinderen in die tijd in de VS kwamen wel voor meer dan 90% (denk wel meer dan 99% maar blijft een gok) van een blanke man en een zwarte vrouw. Omgekeerd konden ze namelijk rekenen op zeer hoge straffen.

en dan noemen sommigen het ook nog afaires!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 17 september 2008 @ 23:05:12 #183
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_61718512
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

xenwolf maakt volgens mij een grapje
Ik hoop het. Ik dacht dat hij
quote:
Nee, ik wil dat mijn eigen kleur gewoon behouden blijft . Ik ben vrij wit en blauwe ogen. En ik geloof dat de toekomst voor ons er niet goed uitziet als we allemaal even een koffiemix gaan maken.
wel meende.
...as always
pi_61720236
quote:
Onzin natuurlijk. Als je bedenkt dat er meer dan 3,5 miljoen mensen in Azie wonen (die niet zwart zijn).
pi_61722830
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:57 schreef Fides het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Als je bedenkt dat er meer dan 3,5 miljoen mensen in Azie wonen (die niet zwart zijn).
3,5 miljoen is een beetje weinig Je bedoelde vast 3,5 miljard
En natuurlijk zijn er ook behoorlijk zwarte mensen in zuid oost Azie, ,maar inderdaad de meerderheid
bestaat uit chinezen. Eigenlijk woonde al gedurende de laatste ijstijd de meerderheid van de mensheid
in Azie, door het landijs vooral in zuid Azie. Een tijd dat het blanke kleurtje van de europeanen nog
niet was ontstaan, Dat opbleken van de huidskleur schijnt vrij recent gebeurd te zijn, waarshijnlijk pas
sinds de laatste 6.000 - 12.000 jaar volgens de wetenschappers naar aanleiding van onderzoek van
het SLC24A5 gen. Waarschijnlijk is in Azie ook het sluike haar onstaan in de laatste 50.000 jaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door barthol op 18-09-2008 06:02:34 ]
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_61724717
Het verschil met het begrip ras zoals het bij dieren gebruikt wordt is essentieel: bij een menselijk ras is geen sprake van bewuste selectie om de raskenmerken te bewaren of te bewerken. Binnen een soort, in dit geval Homo sapiens, bestaan populaties die zich onderscheiden en die over de generaties als zodanig herkenbaar zijn.

Het kan in een aantal contexten wel degelijk zinvol zijn om aan te geven wat de etnische achtergrond van een persoon is:

* Medicijnen werken soms verschillend bij mensen van verschillende herkomst.
* Vele ziekten hebben een verschillende kans om voor te komen bij mensen van verschillende herkomst. (De resistentieontwikkeling bij mensen is een evolutionair proces waarbij aanraking met een ziekte, en dus de geografische locaties van de voorouders een grote rol spelen. Een goed voorbeeld in de geschiedenis is bijvoorbeeld de teloorgang van het Incarijk veelal door toedoen van epidemieën van ziekten die door Europeanen naar Zuid-Amerika werden gebracht.)
* Sommige erfelijke eigenschappen komen in de ene groep (NB: een groep kan een zeer variabele grootte hebben, van een geïsoleerde gemeenschap in Noord-Zweden tot heel het Incarijk) vaker voor dan in een andere.
* De culturele identiteit wordt vaak ook door een persoon zelf ontleend aan de etnische achtergrond.
* De vraag naar cosmetische producten hangt sterk af van huidskleur en haartype[5].
pi_61724998
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:57 schreef Fides het volgende:

[..]

Ja maar niet wit is automatisch zwart he Kijk naar Obama. Er is geen tussenweg.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:56:18 #188
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_61729103
quote:
Vuilnisbakkenras...
Jammer dat de meeste rashonden genetische ziektes hebben door inteelt.
Als mensen opeens van de aarde waren verdwenen, zou de helft van die rashonden binnen een week dood zijn.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 18 september 2008 @ 14:28:35 #189
206337 aychelle
pi_61731416
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:48 schreef MouzurX het volgende:
Ik vraag me nou al een poos iets af:

Er zijn gekleurde mensen die kinderen krijgen met blanke mensen -> je krijgt gekleurde kinderen (meestal)
dus zwart + wit = bruin + zwart ofzo en dan dat weer bij elkaar = ook ongeveer zwart/bruin..

Oftewel op den duur zullen er nauwelijks meer blanken mensen zijn want alle kinderen zijn bruin/zwart .

Klopt deze stelling of niet? Of worden gekleurde mensen steeds blanker wanneer ze in een land als bijv Nederland wonen?
ps: dit is dus een serieuze vraag...
nie blanker maar lichter. Ik ben afrikaans en tussen bruin/mokkabruin in ongeveer. Als ik daar me hele leven nog had gewoon was ik mischien wel echt heel donker geweest (pure chocolade) vind ik mooi trouwens
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_61733878
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:40 schreef SolidArt het volgende:
Het verschil met het begrip ras zoals het bij dieren gebruikt wordt is essentieel: bij een menselijk ras is geen sprake van bewuste selectie om de raskenmerken te bewaren of te bewerken. Binnen een soort, in dit geval Homo sapiens, bestaan populaties die zich onderscheiden en die over de generaties als zodanig herkenbaar zijn.

Het kan in een aantal contexten wel degelijk zinvol zijn om aan te geven wat de etnische achtergrond van een persoon is:

* Medicijnen werken soms verschillend bij mensen van verschillende herkomst.
* Vele ziekten hebben een verschillende kans om voor te komen bij mensen van verschillende herkomst. (De resistentieontwikkeling bij mensen is een evolutionair proces waarbij aanraking met een ziekte, en dus de geografische locaties van de voorouders een grote rol spelen. Een goed voorbeeld in de geschiedenis is bijvoorbeeld de teloorgang van het Incarijk veelal door toedoen van epidemieën van ziekten die door Europeanen naar Zuid-Amerika werden gebracht.)
* Sommige erfelijke eigenschappen komen in de ene groep (NB: een groep kan een zeer variabele grootte hebben, van een geïsoleerde gemeenschap in Noord-Zweden tot heel het Incarijk) vaker voor dan in een andere.
* De culturele identiteit wordt vaak ook door een persoon zelf ontleend aan de etnische achtergrond.
* De vraag naar cosmetische producten hangt sterk af van huidskleur en haartype[5].
met nadruk op vaak.
wat wordt precies bedoeld met 'culturele achtergrond'?
Denk erover na.
pi_61734298
quote:
Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ik dacht dat hij
[..]

wel meende.
mwa, hij wil gewoon een reactie uitlokken
Denk erover na.
pi_61734377
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:07 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

met nadruk op vaak.
wat wordt precies bedoeld met 'culturele achtergrond'?
Volgens mij staat er niet 'culturele achtergrond' maar 'culturele identiteit'
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_61738793
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:26 schreef barthol het volgende:

[..]

Volgens mij staat er niet 'culturele achtergrond' maar 'culturele identiteit'
ja dat bedoel ik
wat wordt er dan mee bedoeld?
Denk erover na.
pi_61742333
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:58 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

ja dat bedoel ik
wat wordt er dan mee bedoeld?
Als mensen zich "hollander" voelen is dat naast een nationale- ook een cuturele indentiteit, Vooral als het
hollanders zijn die al vele eeuwen geleden naar een ander land zijn geëmigreed en daar als een gemeenschap een soort hollandse cultuur in stand proberen te houden. Ik was eens in Montreal een stad met vele etnische groepen en vele groepen daarvan koesterden ook een eigen cultuur, die te maken had met hun gezamelijke afkomst (of etnische achtergrond). Ik denk dat er zoiets mee bedoeld wordt.

bv. Chinezen in een Chinatown met een eigen (sub)cultuur. Of een joodse gemeenschap met een eigen
(sub)cultuur. Of een latijsamerikaanse gemeenschap met een eigen (sub)cultuur, of een surinaamse gemeenschap met een eigen (sub)cultuur.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:09:16 #195
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_61757031
Praktijkvoorbeeldje?

Ik ben voortgekomen uit een 100% Nederlandse vader en 100% Indonesische moeder. Mijn neven en nichten idemdito.
Die neven en nichten zijn een stuk ouder en hebben inmiddels zelf al kinderen rondlopen, allemaal met Nederlandse man/vrouw.
Bij hun kinderen is al vrijwel niks meer terug te vinden van het 'indo bloed'.

Binnen 2 generaties zijn die kenmerken dus eigenlijk helemaal verdwenen. Vond dat toch een vrij bizar gezicht.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:23:27 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61757531
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Ben je een racist omdat je geen kinderen wilt met een ander ras omdat biologisch gezien de kans op zwak nageslacht groter is bij vermenging van soorten?
In de VS heb ik 20 jaar geleden gelezen dat bij te vroeg geboren kinderen, een zwart meisje de grootste overlevingskans heeft, en een aziatisch jongentje de kleinste.

Gezien er in de VS bijna geen zuiver zwart meer is, lijkt het me sterk dat het nageslacht enorm verzwakt als zwarte meisjes de grootste overlevingskans hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 september 2008 @ 11:48:05 #197
206337 aychelle
pi_61777486
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Praktijkvoorbeeldje?

Ik ben voortgekomen uit een 100% Nederlandse vader en 100% Indonesische moeder. Mijn neven en nichten idemdito.
Die neven en nichten zijn een stuk ouder en hebben inmiddels zelf al kinderen rondlopen, allemaal met Nederlandse man/vrouw.
Bij hun kinderen is al vrijwel niks meer terug te vinden van het 'indo bloed'.

Binnen 2 generaties zijn die kenmerken dus eigenlijk helemaal verdwenen. Vond dat toch een vrij bizar gezicht.
kan wel, hangt er vanaf hoe de ouders eruit zien. Ik ken ook een halbloedje (surinaams/nederlands) waarvan je zou zeggen dat ze gewoon volboed surinaamse is. Zo heb je wel meer mensen (ook onder celebs) die iets ''anders'' hebben wat je niet verwacht.
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:02:40 #198
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61777714
Ik hoorde op Bali een mooi verhaal:
God zou deeg hebben gemaakt om daar het prototype mens mee te bakken.
De eerste keer bakte hij te kort. Dat werd de blanke mens.
Daarna te lang. Dat werd zwarte mens.
Daarna precies goed. Mooi goudgeel. Dat werd Balinees

Tsja... Waarbij ik moet aantekenen dat mijn voorkeur ook bij de gtinte mens licht (wat mijn vrouw dan ook is... )
Ik ben een eckte rapnegert
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:17:38 #199
206337 aychelle
pi_61777905
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:02 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik hoorde op Bali een mooi verhaal:
God zou deeg hebben gemaakt om daar het prototype mens mee te bakken.
De eerste keer bakte hij te kort. Dat werd de blanke mens.
Daarna te lang. Dat werd zwarte mens.
Daarna precies goed. Mooi goudgeel. Dat werd Balinees

Tsja... Waarbij ik moet aantekenen dat mijn voorkeur ook bij de gtinte mens licht (wat mijn vrouw dan ook is... )
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:46:16 #200
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61778364
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:17 schreef aychelle het volgende:

[..]

Wees niet bang, ik ben zelf te kort gebakken
Ik ben een eckte rapnegert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: