abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:12:34 #126
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51357865
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:06 schreef CosmoNut het volgende:

[..]

They took our jobs!

http://www.youtube.com/watch?v=oSb1Orv_shE
happen naar de baas
pi_51361653
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:41 schreef -Hahahah- het volgende:

[..]

Indonesiërs behoren dan ook tot het Kaukasisch ras, die z'n oorsprong in India vindt. Ook de Indiërs zijn van Kaukasische afkomst. Heel Europa, en Noord-Amerika behoren ook tot de Kaukasische ras. En dat geldt ook voor de Marokkanen.

Dat ze niet aangetast waren, is omdat voor negroïden de Sahara te zwaar was om te oversteken.

Je kunt het in 3 rassen verdelen:
Kaukasiërs (blanken). Dat Indiërs toch in armoede leven, komt voornamelijk door hun cultuur en hun kastensysteem.
Negroïden (negers): veelal een sterke fysieke bouw.
Mongoliërs (Aziaten) Over het algemeen de slimsten van het trio. Maar beschikken wel over een niet zo sterke constitutie.
En dan heb je ook nog de indianen, waarvan de aboriginals ook de afstammelingen zijn. Maar ze zijn bijna uitgestorven.
Wat een bullshit. Al ver daarvoor waren de 'rassen' gekruisd en het is nog eeuwen doorgegaan, dus je kunt echt niet zeggen dat een persoon van een bepaald ras is.
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:09:38 #128
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_51382431
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Overgrootvader was een volledige indonesiër. Ik ben volledig blank, donkerblond en heb felblauwe ogen. Mensen staren mij ongelovig aan als ik zeg dat ook ik een allochtoon ben. Simplistische rassentheoriën worden daarmee gediskwalificeerd.
Turk Hehe, nee je ziet er over nederlands uit.
Is je opa niet volledig indonesiër?
Drugs are good mkay?
pi_51382451
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 23:14 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kom op we gaan vandaag al onze buren lastig vallen!!!!!!!!
Yeahhhhhhhhhhhh!
Holigankreet slaat!@
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:47:58 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51383134
Maakt niet uit,

als een gast 1/18de indonesisch is, en in NL woont, zal ie zelf zeggen dat hij indonesisch is.

Want dat hoort zo in NL, je bent VET STOOOOEEERRRRR COOL EN MAAAASTERLIJK als je allochtoon bent.
pi_51429151
Chromosomen bevatten verschillende genen die o.a. bepalen wat bijv. jou huidskleur wordt.
Genen kunnen dominant zijn. Het donkere gen is vrijwel altijd dominant over het licht gen.
Daarom krijg je altijd een donker kindje bij gemixte ouders.

Nooit bij biologie gehad?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:54:04 #132
123170 alors
zlata1234
pi_51433155
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 01:47 schreef RickoKun het volgende:
Maakt niet uit,

als een gast 1/18de indonesisch is, en in NL woont, zal ie zelf zeggen dat hij indonesisch is.

Want dat hoort zo in NL, je bent VET STOOOOEEERRRRR COOL EN MAAAASTERLIJK als je allochtoon bent.

Is je vriendin er vandoor gegaan met een allochtoon?
know'm sayin?
word? word.
pi_51433393
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef covie het volgende:
Chromosomen bevatten verschillende genen die o.a. bepalen wat bijv. jou huidskleur wordt.
Genen kunnen dominant zijn. Het donkere gen is vrijwel altijd dominant over het licht gen.

Nee, gemixte ouders kunnen samen juist wel lichte kinderen krijgen, omdat ze ook allebei recessieve genen door kunnen geven. En als een kind 2 recessieve genen heeft komt die eigenschap alsnog naar voren.
Alleen mensen die alleen maar donkere genen hebben krijgen alleen maar donkere kinderen.
Daarom zullen lichte ogen, haren en huid niet verdwijnen, want als 2 gemixte mensen kinderen krijgen kunnen die kinderen weer donker, gemixt of licht worden.

Nooit opgelet bij biologie?
pi_51434831
Een racistische TT!

BLANK! Zet dan neer: zwarte + blanke mensen. Of gekleurde en niet gekleurde mensen. Of getinte en niet getinte.

Blank betekent 'leeg' van oorsprong. En ik ben heul niet leeg.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:01:59 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51435581
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef alors het volgende:

[..]

Is je vriendin er vandoor gegaan met een allochtoon?
Nee ik ken wel gasten die bijv echt maar 10% iets zijn en dan meteen denken dat ze volbloed zijn
pi_51435732
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:51 schreef B_BOY het volgende:
het blanke volk sterft inderdaad uit, net als roodharige en blonde mensen
over 200 jaar zijn er waarschijnlijk al geen red heads meer :S
Neeeee, geen blonde mensen meer.
Als ik nou 200 jaar later had geleefd was ik nog origineel geweest.

Btw, ik ken een Indiase die met een Nederlander 2 kinderen heeft, en dat zijn ook echt hele mooie kinderen. Beetje getint, donker haar, en blauwe/grijze/groene ogen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 17:35:10 #137
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51436570
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:07 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Neeeee, geen blonde mensen meer.
Als ik nou 200 jaar later had geleefd was ik nog origineel geweest.

Btw, ik ken een Indiase die met een Nederlander 2 kinderen heeft, en dat zijn ook echt hele mooie kinderen. Beetje getint, donker haar, en blauwe/grijze/groene ogen.
halfbloedjes zijn vaak cheil!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 19:18:06 #138
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51439400
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 03:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Overgrootvader was een volledige indonesiër. Ik ben volledig blank, donkerblond en heb felblauwe ogen. Mensen staren mij ongelovig aan als ik zeg dat ook ik een allochtoon ben. Simplistische rassentheoriën worden daarmee gediskwalificeerd.
Uhh pino

overgrootvader
opa
pa
jij

das 4 generaties dan ben jij geen allochtoon meer hoor, als je overgrootvader al in nederland woonde...
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51440021
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 17:35 schreef RickoKun het volgende:

[..]

halfbloedjes zijn vaak cheil!
Nah, ik vind vaak dat ze of erg knap zijn, of helemaal niet.

Bij hun is duidelijk hun ene kind ook beter gelukt dan het andere.
pi_51440403
quote:
Op zondag 8 juli 2007 22:18 schreef MichielPH het volgende:
Het lijkt me niet dat vroeger veel zwarten (mag dit woord nou?) seks hadden met blanken. Met de slavernij und so..
Wat denk je dat er met de vrouwelijke slaven gebeurde?

De gemixte kinderen in die tijd in de VS kwamen wel voor meer dan 90% (denk wel meer dan 99% maar blijft een gok) van een blanke man en een zwarte vrouw. Omgekeerd konden ze namelijk rekenen op zeer hoge straffen.
pi_51785512
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:00 schreef covie het volgende:

Dat is dus niet altijd zo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:50:56 #142
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51785641
In Amerika gedragen ze zich ALLEMAAL Amerikaans, hier in NL kan je niet zeggen dat de allochtonen zich hier hebben aangepast
pi_51785784
Er is trouwens een nieuw tijdschrift Wetenschap in Beeld, waarin een artikel staat over prostituees die imuun zijn geworden voor hiv.
quote:
Prostituees zijn hiv-resistent
De onderzoekers achter de doorbraak, Walker en Sekaly, bestuderen een groep seropositieven, zogenaamde 'elitecontrollers', van wie er steeds meer worden ontdekt. Het zijn mensen die hiv in hun lichaam hebben zonder ziek te worden. Naar schatting gaat het om 1 op de 300 hiv-geïnfecteerden. Niemand weet hoe ze gezond blijven, maar de onderzoekers vermoeden dat hun killerT-cellen geen grote hoeveelheden PD1 produceren als ze aan hiv worden bloodgesteld. Sekaly bevestigde deze theorie met een voorstudie onder 12 elitecontrollers, die een veel lager niveau van het PD1-eiwit bleken te hebben dan andere hiv-patiënten. De onderzoekers hebben nog een andere groep op het oog die schijnbaar immuun voor hiv is, onder wie prostituees in Kenia, die het virus - ondanks de enorm hoge kans op besmetting - niet in hun bloed hebben.
De achterliggende gedachte lijkt mij dat, wanneer mensen lang genoeg (enkele generaties) worden blootgesteld aan een ziekte, de ziekte met de tijd een ernstigere vorm aanneemt, of dat het lichaam in sommige gevallen, zoals nu, zich aanpast en de ziekte effectief bestrijdt. Dat bevestigd tenminste alvast dat blanke mensen niet per se beter zijn (in het geval van hiv dan)... even voor de nazi-Nederlanders hier.

om het topic maar weer even een schop te geven
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:58:04 #144
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51785869
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:55 schreef boyv het volgende:
Er is trouwens een nieuw tijdschrift Wetenschap in Beeld, waarin een artikel staat over prostituees die imuun zijn geworden voor hiv.
[..]

De achterliggende gedachte lijkt mij dat, wanneer mensen lang genoeg (enkele generaties) worden blootgesteld aan een ziekte, de ziekte met de tijd een ernstigere vorm aanneemt, of dat het lichaam in sommige gevallen, zoals nu, zich aanpast en de ziekte effectief bestrijdt. Dat bevestigd tenminste alvast dat blanke mensen niet per se beter zijn (in het geval van hiv dan)... even voor de nazi-Nederlanders hier.

om het topic maar weer even een schop te geven
Zelfde als met de pest ... toen overleefden er ook een paar op de 100.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 17:31:27 #145
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_51788665
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:42 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Omdat de gezondheid daar nou niet echt geweldig is en slechte hygiene... hierdoor kunnen er ( lijkt me) meer mutaties ontstaan in het dna.... Ook is het daar veel warmer/meer zon en de zon zorgt o.a. voor die mutaties (toch? )

Maar dit zou je dan eigenlijk moeten opdelen in gebieden en niet blank/zwart/aziaat etc

edit: je zou het ook goed kunnen opvatten, want door al die ziektes zijn de sterksten overgebleven beetje hetzelfde als met de pest, heel veel mensen zijn er hier toen doodgegaan en de sterksten bleven over, waardoor als de pest nu zou uitbreken de meeste mensen hier niet dood aan zouden gaan.
Die slechte hygiene lijkt me juist eerder voor een sterker ras te zorgen.
De zwakkeren met gemuteerde genen overlijden daar immers vaak gewoon, hier krijgen ze alle zorg en mogelijk op latere leeftijd nog gewoon kinderen. (voorbeeldje:CF, lijkt me nou niet een ziekte waarmee je in Afrika kinderen krijgt, in Nederland worden deze patienten ook niet oud, maar er zijn er met kinderen.)

Zonlicht zorgt inderdaad voor mutaties in het DNA, maar dan wel het DNA van cellen waar de zon schijnt. oftewel huidcellen, en mensen mogen dan best verschillen, ik denk niet dat er mensen zijn met voortplantingscellen in hun huid
silence can say more than thousand words
pi_51809439
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef boyv het volgende:

[..]

Dat is dus niet altijd zo
Niet altijd nee, tuurlijk zijn er uitzonderingen maar 90% van de keren wel.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:21:59 #147
123170 alors
zlata1234
pi_51809743
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:09 schreef covie het volgende:

[..]

Niet altijd nee, tuurlijk zijn er uitzonderingen maar 90% van de keren wel.
Ik heb er niet echt verstand van hoor, maar is het niet zo van 50% kans op een halfbloedjekleurachtig kindje, 25% kans op een donker kindje en 25% kans op een blank kindje?
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:22:46 #148
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_51819877
Mijn neefje (mixje Holland*Cabo verde) werd superblank geboren met bruine oortjes en een bruin piemeltje. Is later allemaal goed gekomen ( ). Hij is nu de prachtigste café-con-leche-kleur die je je kunt voorstellen en volgens hem is mamma "donker", pappa "roze" en hijzelf "beige".
Meneer is 3...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:25:46 #149
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_51820009
En nog maar een lichtvoetige noot van een Ghanese partner, toen we met een aantal mensen (online) het WK voetbal bediscussieerden:
quote:
“But whether Ghana or Brazil wins, either way it should be our victory -- the Brazilians are the prodigal sons of Africa.”
"[...] We were discussing the origins of humans from the evolutionary perspective and then one priest said " Well, what it means is that we are all ... and then I completed the sentence "Africans in disguise". If we take it from that angle, we're actually playing the African cup of nations, no?"
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_51820184
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb er niet echt verstand van hoor, maar is het niet zo van 50% kans op een halfbloedjekleurachtig kindje, 25% kans op een donker kindje en 25% kans op een blank kindje?
Precies Er werken misschien meerdere genen mee, zodat het wat ingewikkelder ligt, maar gemengde mensen kunnen nog altijd een donker, gemengd of blank kind krijgen. Genen kunnen recessief zijn maar ze verdwijnen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')