Dat foute kun je wel weglaten, want dat zou betekenen dat er ook goede zwarte mannen zijn en volgens South Park is dat niet zoquote:Op zondag 8 juli 2007 21:58 schreef BlackFrancis het volgende:
En 2/3e van de bevolking is al zwart... Dat komt allemaal door die vrouwen die vallen op foute zwarte mannen!![]()
2/3 van de wereldbevolking is zwart omdat ze daar in afrika 10 kinderen krijgen per gezin terwijl ze het al zo slecht hebben ....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:07 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat foute kun je wel weglaten, want dat zou betekenen dat er ook goede zwarte mannen zijn en volgens South Park is dat niet zo
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef nokwanda het volgende:
Vrijwel niemand, ook hier in europa, is zuiver blank.
Ik ben erg benieuwd hoe die twee bikkels bij elkaar kinderen gaan maken. Wie zou het vrouwtje zijn?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:36 schreef alors het volgende:
Halfbloedjes met blank kan weer wel gewoon blanke kinderen krijgen, ook gekleurde. Bv Pierre van Hooijdonk en Ruud Gullit, hun kinderen uiteraard
Tjonge, ja. Als die Afrikanen het toch allemaal eens zo goed doorhadden als jij...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
2/3 van de wereldbevolking is zwart omdat ze daar in afrika 10 kinderen krijgen per gezin terwijl ze het al zo slecht hebben ....
Van die 10 kinderen sterven er een paar en de rest wordt uiteindelijk een jaar of 40. Dus hoe slechter ze het hebben hoe meer kinderen ze moeten makenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
2/3 van de wereldbevolking is zwart omdat ze daar in afrika 10 kinderen krijgen per gezin terwijl ze het al zo slecht hebben ....
Beetje hard he... veel kinderen maken die het dan kut gaan krijgen en dood gaan met veel pijn waardoor er een paar overleven zodat jij oud kan worden....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:29 schreef cikolata het volgende:
[..]
Van die 10 kinderen sterven er een paar en de rest wordt uiteindelijk een jaar of 40. Dus hoe slechter ze het hebben hoe meer kinderen ze moeten maken
Dat is evolutiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beetje hard he... veel kinderen maken die het dan kut gaan krijgen en dood gaan met veel pijn waardoor er een paar overleven zodat jij oud kan worden....
Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beetje hard he... veel kinderen maken die het dan kut gaan krijgen en dood gaan met veel pijn waardoor er een paar overleven zodat jij oud kan worden....
Ik zeg alleen maar wat we op school leren hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:43 schreef Hik het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Ga je gewoon eerst een keer in iets verdiepen voordat je zulke ongelooflijk domme uitspraken doet.
Kleuter.
Precies racisten zijn gewoon jaloersquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef Chrisende het volgende:
Ach wat maakt het allemaal toch uit. Je krijgt wel mooie kindertjes met een mooie huidskleur..niet te blank, niet te donker
Klopt, dat heet dan een blanke neger.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:18 schreef Aufruhr het volgende:
Goh, met biologie hebben wij ooit iets geleerd over zaadjes en kenmerken. Het kan toch zijn dat 2 zwarte mensen toch een blank kind kunnen krijgen.
Meer weet ik hier niet meer van. Is nogal lang geleden
Nee, ik wil dat mijn eigen kleur gewoon behouden blijftquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Precies racisten zijn gewoon jaloers
Ach, alle mensen met blauwe ogen schijnen ook van 1 iemand af te stammen. Dus al zijn je genen zo recessief als het maar zijn kan, er blijven vast wel blonde/blanke/blauwogige mensen opduiken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:41 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat mijn eigen kleur gewoon behouden blijft. Ik ben vrij wit en blauwe ogen. En ik geloof dat de toekomst voor ons er niet goed uitziet als we allemaal even een koffiemix gaan maken. Overigens vertrek ik in de toekomst mischien naar Zuid-Afrika, dus ikzelf zou denk ik ook niet al te goed bijdragen aan de overleving, want daar word een witte als ik ook al gauw een stukke donkerder
.
Dat is toch een andere kleur, half-bloedjes hebben ook meestal een soort glanzende huid.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef Chrisende het volgende:
Hoeveel blanke mensen zitten massaal op het strand en onder de zonnebank om een bruin kleurtje te krijgen, het zelfde kleurtje wat de meeste halfbloedjes al hebben..allemaal jaloers
hoeft niet hoor. Mijn huidskleur is precies hetzelfde als die van een zongebruind iemand.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is toch een andere kleur, half-bloedjes hebben ook meestal een soort glanzende huid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |