Hij slaat weer veel homeruns vandaag (copyright Pierre Betfair.)quote:
dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 8 juli 2007 18:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
In een tie-break krijgen ze er een challenge bij, maar in de 5e set is er geen tie-break. Hebben ze dan maar 3 challenges voor die hele set of komt er nog een bij als het meer dan 7-5 wordt?
Bij 6-6 krijgen ze allebei een extra challengequote:Op zondag 8 juli 2007 18:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
In een tie-break krijgen ze er een challenge bij, maar in de 5e set is er geen tie-break. Hebben ze dan maar 3 challenges voor die hele set of komt er nog een bij als het meer dan 7-5 wordt?
Er komen er iig bij.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Okequote:Op zondag 8 juli 2007 18:42 schreef Saviola het volgende:
[..]
Bij 6-6 krijgen ze allebei een extra challenge
damn je hebt als voorbereiding het reglement doorgenomenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:42 schreef Saviola het volgende:
[..]
dat zeiden ze netquote:Op zondag 8 juli 2007 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
damn je hebt als voorbereiding het reglement doorgenomen?
![]()
![]()
Jij ook een beetje hequote:
Nee zag het deze week gebeuren bij Djokovic-Baghdatisquote:Op zondag 8 juli 2007 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
damn je hebt als voorbereiding het reglement doorgenomen?
![]()
![]()
scherpquote:Op zondag 8 juli 2007 18:44 schreef Saviola het volgende:
[..]
Nee zag het deze week gebeuren bij Djokovic-BaghdatisDaar ook 5de set, 6-6 en toen zei die scheidsrechter dat ze beide een extra challenge kregen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:42 schreef Saviola het volgende:
[..]
Je bent zeker niet de enige.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:44 schreef Vinsane het volgende:
Fedje schopt kont!
Ben ik trouwens de enige die Jimmy Connors op BBC vrij irritant vind? Damn die kerel praat een hoop poep.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:44 schreef Vinsane het volgende:
Fedje schopt kont!
Ben ik trouwens de enige die Jimmy Connors op BBC vrij irritant vind? Damn die kerel praat een hoop poep.![]()
hope soquote:Op zondag 8 juli 2007 18:49 schreef Da_Sandman het volgende:
De beslissing?
Pieeeeeeeeeeepquote:Op zondag 8 juli 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Kuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Kuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
Dit topic.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:49 schreef Buakaw het volgende:
zwaai in deze topic Nadal uit
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind zowel Federer als Nadal geweldig. Ik ben altijd voor Federer, tenzij hij tegen Nadal speelt. Daardoor ben ik een beetje een nepfan.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:51 schreef APK het volgende:
Wat een geniale kerel die Federer, hij was geen moment in gevaar deze wedstrijd en doet alles om het publiek waar voor hun geld te geven.![]()
Dat zou fenomenaal zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij... als er iemand vandaag verdient te winnen dan is het Nadal...
Dus doe behalve de wedstrijd van het jaar nu ook maar de comeback van het jaar
een na laatste denk ikquote:Op zondag 8 juli 2007 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoopdat dit niet de laatste game is...
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:52 schreef erkel het volgende:
Echt wat een geweldige speler ben je dan als je 4 bp's wegwerkt en dan zelf breakt.
Dudequote:
Wat kunnen mensen toch bekrompen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:56 schreef Buakaw het volgende:
Wat een rat die Nadal, een blessure aan zn knie faken om dat ie weet dat ie gaat verliezen.
Nu kan ie aan het eind janken over zijn knie
Hij heeft zelf een hawk-eyequote:Op zondag 8 juli 2007 18:56 schreef Noshiba het volgende:
wat heeft die nadal met hawk-eye hij heeft elke keer gelijk!
Zou wat zijn als er twee mensen zouden winnenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Noshiba het volgende:
JA CHAMPIONSSHIP POINT!!!!!
Ja, a la playa.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Cerubo het volgende:
VAMOS NADAL!!!
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:59 schreef kleinzusje het volgende:
Kuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
quote:
Ik vind die Borg maar een droge lul....quote:Op zondag 8 juli 2007 19:00 schreef Saviola het volgende:
Zou dat een gemeende glimlach van Borg zijn?
Je snapt het niet echt, geloof ikquote:Op zondag 8 juli 2007 19:00 schreef BB-boy het volgende:
Nou nou, na 5 keer nog huilen...
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:02 schreef BettyR het volgende:
Rafael Nadal Parera
![]()
Hij had moeten winnen, hij speelde beter.
En zij die beweren dat Nadal niet op gras kan spelen moeten voorgoed hun mond houden.
Toch mijn felicitaties voor Federer.
Ik vond het lang een saai toernooi eerlijk gezegd.. maar ik heb wel ontzettend genoten van de laatste dagen met deze finale maar zeker Djoko-Baghdatis, Roddick-Gasquet..quote:Op zondag 8 juli 2007 19:03 schreef erkel het volgende:
Mensen zeiden in de eerste week van Wimbledon al dat dit toernooi meer geslaagd was dan Roland Garros. Ik was het er niet mee eens, tot dit moment. De finale bepaald toch min of meer of het een geweldig toernooi was. Hulde voor Wimbledonen dat zeg ik als gravelliefhebber.
Dat jasje en die broek zijn echtquote:Op zondag 8 juli 2007 19:04 schreef Bruce117 het volgende:
En zijn lange broek en jasje weer aangedaan
ja al 5 jaar of nietquote:Op zondag 8 juli 2007 19:04 schreef addictivebeat het volgende:
federer heeft gewoon geluk gehad.
dat hij met z'n service de breakpunten kan wegwerken. nadal heeft dat voordeel niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
@ addictivebeat: Waarmee heeft Federer geluk gehad?
Fijn dat het geen blessure was die de wedstrijd bepalde en fijn dat het toernooi op zondag klaar is!
Oe jij snapt het ook niet helemaal.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:04 schreef addictivebeat het volgende:
federer heeft gewoon geluk gehad.
Als Nadal die forehand zn backhand neit had en zijn vechtersmentaliteit dn was ie ook nergensquote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
dat hij met z'n service de breakpunten kan wegwerken. nadal heeft dat voordeel niet.
lee hottiquote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef dewd het volgende:
[..]
Oe jij snapt het ook niet helemaal.
Maar wat eeen wedstrijd zeg, Nadal is echt een held maar niemand verslaat de koning. Nog niet iig
Daarom wint ie ook vandaagquote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
dat hij met z'n service de breakpunten kan wegwerken. nadal heeft dat voordeel niet.
Ik vind het boring en ouwelijk. Maar wat dat betreft past het wel weer bij Federer. Wel netjes trouwens dat hij zei dat Nadal de titel net zo veel had verdiend. Het geluk was vandaag aan Federer's zijde.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoort gewoon bij Wimbledon. Beetje stijl hoort erbij.
Leuke foto'squote:Op zondag 8 juli 2007 19:12 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee hij krijgt een cheap replicaquote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
Mag Federer die beker nou houden? Ik weet dat nooit...![]()
Mooie pics, doe jij goed.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:12 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja,quote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef Saviola het volgende:
Tering, 11 Grand Slams al ?
Neen, dacht ikquote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
Mag Federer die beker nou houden? Ik weet dat nooit...![]()
T.o.v. de echte is alles goedkoop..quote:Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is dat zo?
Een goedkope replica? Waarom goedkoop?![]()
Alleen de speler verschildequote:Op zondag 8 juli 2007 12:24 schreef RayMania het volgende:
Ik droomde over de finale, dat Nadal 4-2 voorstond in de 5e set.
Maar hij heeft thuis wel exact dezelfde bekers staan, alleen dan een goedkope versie, die niet van goud is?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:17 schreef Burghardt het volgende:
Duidelijk een dealtje deze partij, Federer had aan Nadal gevraagd of hij dit jaar het record mocht evenaren van Borg. Dat mocht, zo blijkt. Aardige kerel die Nadal.
Hij had ook ff fok gelezen waar velen klaagden dat hij nooit spannende wedstrijden speeldequote:Op zondag 8 juli 2007 19:18 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Je zag zo dat federer op 5% speelde om het publiek te verwennen.
Wat een topsporter EN entertainer
Dat vind ik altijd wel, wanneer een speler serveert om in de set te blijven en uit het niets z'n service laat liggen in een gelijkopgaande set.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:32 schreef Burghardt het volgende:
Die tweede set pakte hij verre van stiekem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |