Hij doet gewoon een badmuts op.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat een bluf, dan wordt zijn haar nat...
Toen hij Lieke de jurk van het lijf wilde scheuren vond ik anders wel vallen onder fysiek geweld!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
Jaap: ik ben als enige nooit een twijfelgeval geweest mbt fysiek geweld
Was dat niet meer iets van seksuele intimidatie?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Toen hij Lieke de jurk van het lijf wilde scheuren vond ik anders wel vallen onder fysiek geweld!
Wat mij betreft wel. Hijzelf zal het gooien op 'voor het spel'... maar ik heb nog nooit gezien dat hij een man van zijn broek probeerde te beroven.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was dat niet meer iets van seksuele intimidatie?
Ze moest eens weten hoe Jaap over haar denkt.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
Jaap en Dennis hebben kortom besloten dat het het beste is Nadia te paaien, als backup, voor zolang als ze haar kunnen gebruiken.
Dat zegt ze goed, soms is hij te lief.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
Nadia en Amanda vinden Brian een schatje, soms is hij zelfs iets te liefs.
Natasia sjokte zo'n klein uur geleden in een roze pak richting japen. Daarvoor was ze onzichtbaar. Brian was een half uur daarvoor ofzo even in beeld. Ik denk wel dat ze het nodige dutje hebben mogen doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw waar zijn de kindjes van god eigenlijk, ik heb ze al uren niet meer gezien.
Brainless en Natasia?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
zdngmw zal wel even met Suriname aan het bellen zijn...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb de streams op het moment niet aan.. maar ben benieuwd wat voor een verslag Jaap gaat geven.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat verslag uitbrengen aan Huub (en Lieke) van zijn gesprek met Dennis.
Jaap wil bonden met Hub en Lieke maar dan wel met 1 erbij.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:52 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb de streams op het moment niet aan.. maar ben benieuwd wat voor een verslag Jaap gaat geven.
quote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Wanneer twijfel je niet meer?"
Jaap: "Als ik net zo close ben met iemand als jullie twee"
Huub: "Dan kom je vanavond bij ons in bed liggen en dan neuk ik je keihard in je kont"
Niets van waar, ik heb het tot half vijf gevolgd tot die tijd sowieso niets... en heb er ook nergens wat over gelezenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Even een kleine Update, ik kon dat hier niet terugvinden.
Nada vertelde Amanda dat ze ruige sex met Nix heeft gehad en Nix zeer luidruchtig klaarkwam.
Ik kom dat niet tegen in de SV van VOL, nog in de Cossen van vannacht.
Ik heb zelfs het filmpje gekeken en daar zie ik toch duidelijk Nix Nada iedere keer ontwijken, vreemd verhaal.
Ik hoorde dit van mijn dochter, ook een DGKstreamer.
Nadia liegt, want ik heb tot half 8 vanmorgen weze kijken, en het enige wat ze deden was friemelen en giechelen, terwijl Huub en Lieke ruzie hadden. Toen H en L gingen slapen waren Denniks en Nadia ook al bewusteloos. Denniks heeft Nadia alleen maar weggeduwt, meer niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
Even een kleine Update, ik kon dat hier niet terugvinden.
Nada vertelde Amanda dat ze ruige sex met Nix heeft gehad en Nix zeer luidruchtig klaarkwam.
Ik kom dat niet tegen in de SV van VOL, nog in de Cossen van vannacht.
Ik heb zelfs het filmpje gekeken en daar zie ik toch duidelijk Nix Nada iedere keer ontwijken, vreemd verhaal.
Ik hoorde dit van mijn dochter, ook een DGKstreamer.
Ik denk aasgieren die op de rotte lucht van het karakter van Natasia en Brianaal af komenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Huub vraagt zich af wat het voor grote vogels zijn die overvliegen, en roept 'zoom eens in'. Prompt wordt er een camera op de vogels gezet.
[afbeelding]
Ja, dat dacht ik dus ook al, een BS verhaal dus, bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:01 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia liegt, want ik heb tot half 8 vanmorgen weze kijken, en het enige wat ze deden was friemelen en giechelen, terwijl Huub en Lieke ruzie hadden. Toen H en L gingen slapen waren Denniks en Nadia ook al bewusteloos. Denniks heeft Nadia alleen maar weggeduwt, meer niet.
Grolsch... G... R...O...L...S...H...quote:
Geen dank.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook al, een BS verhaal dus, bedankt.
Oh wat is dat kind dom en naiefquote:Op zondag 8 juli 2007 18:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zegt weleens tegen zichzelf:Je hebt een supermooie lieve vriend...
![]()
Zie je wel, ik raak helemaal in de war.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieke en Huub vertellen nu ook dat Nadia veel heeft gedaan met Dennis en zwaar lag te kreunen.
Jaap is er niet zo blij mee geloof ik.
[afbeelding]
Dan is Nadia echt wel wanhopig.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je wel, ik raak helemaal in de war.![]()
Lieke en Huub lagen te smoezen, ik heb Nadia alleen maar horen giechelen meer niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je wel, ik raak helemaal in de war.![]()
Het punt is, ik heb het bijbehorende filmpje gezien en er zijn streamers live aanwezig geweest vannacht en die beweren toch echt het tegendeel.quote:
Nou dan hebben ze het heel stil gedaan, ik heb tot een uur of half 8 de streams aangehad vanmorgen en ik heb niks gehoord. Enkel wat gegiechel maar dat was tot half 5 vanmorgen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het punt is, ik heb het bijbehorende filmpje gezien en er zijn streamers live aanwezig geweest vannacht en die beweren toch echt het tegendeel.
Ik snap niet dat Jaap als sterke speler zich inlaat met een pipo als nix als ie dat diet maakt ie hem alleen maar sterker en heeft ie nog meer spelers om tegen te spelen. Als Jaap logisch nadenkt weet ie dat Lieke ook van Huub af moet omdat die populairder is dan Jaap. Ik snap echt niet dat ie zo twijfelt over H en L. Lieke is elk moment te dumpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:02 schreef BarryK het volgende:
Ik vraag me af of Jaap zich nou straks gaat uitspreken over z'n plannen, en of hij dat gaat volhouden of dat hij zometeen deze discussie weer doorverteld aan Dennix en Nadia (en misschien zelfs BAN)
amenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap als sterke speler zich inlaat met een pipo als nix als ie dat diet maakt ie hem alleen maar sterker en heeft ie nog meer spelers om tegen te spelen. Als Jaap logisch nadenkt weet ie dat Lieke ook van Huub af moet omdat die populairder is dan Jaap. Ik snap echt niet dat ie zo twijfelt over H en L. Lieke is elk moment te dumpen.
Grapje hoop ik? Lieke en Huub zullen elkaar in geen 100 jaar wegstemmen. Er is geen sterker pact dan die van die twee. Maar Jaap kan daar rustig bij. Lieke vindt Jaap echt leuk en ook Huub kan hem wel waarderen. Dus hij is in dit geval echt niet het derde wiel aan de wagen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap als sterke speler zich inlaat met een pipo als nix als ie dat diet maakt ie hem alleen maar sterker en heeft ie nog meer spelers om tegen te spelen. Als Jaap logisch nadenkt weet ie dat Lieke ook van Huub af moet omdat die populairder is dan Jaap. Ik snap echt niet dat ie zo twijfelt over H en L. Lieke is elk moment te dumpen.
Huub en Lieke zeggen dat ze haar dus flink hebben horen kreunen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze het heel stil gedaan, ik heb tot een uur of half 8 de streams aangehad vanmorgen en ik heb niks gehoord. Enkel wat gegiechel maar dat was tot half 5 vanmorgen.
Ze kunnen Jaap ook gek maken, ze weten dat Jaap Nadia leuk vind.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zeggen dat ze haar dus flink hebben horen kreunen.
Zoals jij het zegt dus wel lijkt me. Jaap zal dan een extra backup nodig hebben. Ik hoop dat ie dan kiest voor Nadia en nix snel wegterrorrisseert. Dan moet ie hopen dat Nadia het hem vergeeft dat d'r sexslaafje weggetreiterd is.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Lieke en Huub zullen elkaar in geen 100 jaar wegstemmen. Er is geen sterker pact dan die van die twee. Maar Jaap kan daar rustig bij. Lieke vindt Jaap echt leuk en ook Huub kan hem wel waarderen. Dus hij is in dit geval echt niet het derde wiel aan de wagen.
Wat voor 'wagen' rijd jij?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Lieke en Huub zullen elkaar in geen 100 jaar wegstemmen. Er is geen sterker pact dan die van die twee. Maar Jaap kan daar rustig bij. Lieke vindt Jaap echt leuk en ook Huub kan hem wel waarderen. Dus hij is in dit geval echt niet het derde wiel aan de wagen.
Jaap voelt zich idd het derde wiel omdat Huub en Lieke samen zo sterk zijn. Maar volgens mij hoeft dat helemaal niet te betekenen dat hij dan het derde wiel is. Het maakt Huub en Lieke alleen nog maar veel sterker.... en het maakt Jaap ook veel sterker (ook met stemmingen en dergelijke).quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt dus wel lijkt me. Jaap zal dan een extra backup nodig hebben. Ik hoop dat ie dan kiest voor Nadia en nix snel wegterrorrisseert. Dan moet ie hopen dat Nadia het hem vergeeft dat d'r sexslaafje weggetreiterd is.
Volgens mij heeft Nadia al diverse keren gezegd dat Denniks een leuke jongen is maar niet haar type.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt dus wel lijkt me. Jaap zal dan een extra backup nodig hebben. Ik hoop dat ie dan kiest voor Nadia en nix snel wegterrorrisseert. Dan moet ie hopen dat Nadia het hem vergeeft dat d'r sexslaafje weggetreiterd is.
Ze is ook behoorlijk scheelquote:Op zondag 8 juli 2007 19:21 schreef wolferl het volgende:
Ze knippert zo iebelig met de ogen.(lieke)
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef wolferl het volgende:
Lieke lult zo dom vind ik.
Vertel !quote:Op zondag 8 juli 2007 19:24 schreef BarryK het volgende:
Wel leuk idee van Lieke...
Zeiden ze dat tegen Jaap?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zeggen dat ze haar dus flink hebben horen kreunen.
Ik moet spontaan aan Smurfen Drugs denken.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef cobain94 het volgende:
Amanda heeft alle soorten drugs gebruikt.... behalve heroine..
Het probleem is dat Palma de volgende ochtend staat te krijsen dat het niet waar is.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:24 schreef BarryK het volgende:
Wel leuk idee van Lieke...
Ik hoop dat Amanda het even in de groep gooit als Denniks erbij is.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:25 schreef Rua het volgende:
[..]
Zeiden ze dat tegen Jaap?
Zoja, dan willen ze hem zo alleen maar tegen Dennis opzetten. Het is duidelijk dat Jaap Nadia leuk vind. En een normaal man vind het nooit leuk als een ander iemand over iemand heengaat die jij leuk vind. Al is het een vriend van je.
Denk ik...alleen raar dat ook Nadia het zegt dat ze sex hebben gehad.
Wat is dan het ideeeeeeeeeee???????quote:Op zondag 8 juli 2007 19:26 schreef CoT het volgende:
Wel leuk idee ja, maar denk dat het mislukt
Ze gaan een brief schrijven zogenaamd 'aan de bewoners' waarin staat dat er tussen bepaalde tijden geen butler komt (een week lang bvb), twee mensen worden in de brief aan elkaar gekoppeld en de een is de butler van de andere. Diegene die unanieme stemming wint voor beste koppel krijgt 1000 cps (alleen stemming is niet geldig want t is allemaal nep)quote:
Geloof je dat nou echt, Jaap vertrouwd Lieke niet , is daarintegen gek op Nadia.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis zat vanmorgen zelf toch ook al op te scheppen dat hij zo'n wilde nacht had gehad??quote:Op zondag 8 juli 2007 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amanda het even in de groep gooit als Denniks erbij is.
Bedanktquote:
Ik neem aan dat jij ook begrijpt dat Jaap niet bezig is met het nu maar bezig is met een eindspel.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap voelt zich idd het derde wiel omdat Huub en Lieke samen zo sterk zijn. Maar volgens mij hoeft dat helemaal niet te betekenen dat hij dan het derde wiel is. Het maakt Huub en Lieke alleen nog maar veel sterker.... en het maakt Jaap ook veel sterker (ook met stemmingen en dergelijke).
Ik snap niet dat Jaap zich niet direkt uitspreekt voor Huub en Lieke. Hij hoeft Lieke ook niet te vertrouwen. Die krijgt ie er gratis bij. Ik denk eerder dat Jaap bang is voor Lieke omdat die zich niet snel zal laten gaan tijdens terroracties. Jaap weet dat ie Huub zo weg heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:29 schreef maril het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt, Jaap vertrouwd Lieke niet , is daarintegen gek op Nadia.
Niet dommer, dat kan n.l. niet, wel dat semi-stoere en''ik snap alles van het spel'', nogal irritant.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:37 schreef noekje het volgende:
Ik lees alles hier en dacht,' laat ik de streams eens aanslingeren. Ben benieuwd hoe dom Lieke lult.'
Vervolgens staat één stream niet op mute en dat is die van Amanda en Nadia. Vertel, lult Lieke echt dommer dan die 2 schapen nu?
N&A zijn leuker op het moment..(wel na een fles drank dan he)quote:Op zondag 8 juli 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Lieke weer in de zeikmodus.
Ze zit er inderdaad alleen maar als neukertje voor Hupert, niemand zal haar verder willen houdenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:26 schreef CoT het volgende:
Lieke denkt dat ze zoooooo sterk is
Als Huub er genoeg van heeft, is ze binnen no time weg, niemand mag haar daar in het huis
Wat bedoel je met deze zin?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap zich niet direkt uitspreekt voor Huub en Lieke. Hij hoeft Lieke ook niet te vertrouwen. Die krijgt ie er gratis bij. Ik denk eerder dat Jaap bang is voor Lieke omdat die zich niet snel zal laten gaan tijdens terroracties. Jaap weet dat ie Huub zo weg heeft.
Heeft Lieke ook over Hupert gezegd maar om je in het spel te kunnen handhaven zul je iemands sexslaafje moeten wordenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nadia al diverse keren gezegd dat Denniks een leuke jongen is maar niet haar type.
Nou je giet wat alcohol in Huub... drukt op een paar knopjes en weg is Huub. Huub kan zichzelf slecht beheersen als ie gedronken heeft.quote:
Aha, op die fiets.Dat is i.d.d. zo.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou je giet wat alcohol in Huub... drukt op een paar knopjes en weg is Huub. Huub kan zichzelf slecht beheersen als ie gedronken heeft.
Huppelkutjesgekwebbelquote:Op zondag 8 juli 2007 19:43 schreef cobain94 het volgende:
N:Draag je nooit oorbellen?
A: Ik draag wel oorbellen maar ik ben alles zo kwijt..
Nee, als het goed is dan is vandaag of morgen mijn maand om.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef agter het volgende:
Off topic:
Log net in, doen mijn streams het opeens niet meer. Ik krijg nu weer zo'n betaal schermpje voor me, terwijl ik kort geleden voor 1 maand betaald heb.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Nee, hier is alles ok.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef agter het volgende:
Off topic:
Log net in, doen mijn streams het opeens niet meer. Ik krijg nu weer zo'n betaal schermpje voor me, terwijl ik kort geleden voor 1 maand betaald heb.
Dat vroeg ik me dus ook af. Ze zaten in de bosjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef BarryK het volgende:
Wat zijn Lieke en Amanda in hemelsnaam aan het doen?
Heb je je pc opgeschoond?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef agter het volgende:
Off topic:
Niet toevallig files verwijders ofzo. Misschien heb je de drm files weggegooid.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef agter het volgende:
Off topic:
"t was een teken van boven dat hij het niet had moeten doenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef CoT het volgende:
Heeft Brain dit ook al tegen huub gezegd?
Huub heeft dat toch ook niet expres laten vallen ofzo. Hij was er ook echt wel blij mee.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef akveor het volgende:
Brian baalt dat ie Huub een luchtje heeft gegeven en dat het nu stuk gevallen is.
Gatver!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
Waar beginnen de extensions van Amana eigenlijk? Boven op haar hoofd lijken het wel een soort dreads.En dan zie je ook nog een hele duidelijk afscheiding in haar nek.
Luchtje wat Brian heeft gekocht voor Huub tijdens z'n bezoek aan de PC Hooft.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef cobain94 het volgende:
80 euro? Wat is er kapot dan?
Eet smakelijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Tijdens het eten wordt even besproken dat Dennis vannacht klaargekomen is en Nadia niet want ze is ongesteld.
Hoe groot was die fles JPG?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Luchtje wat Brian heeft gekocht voor Huub tijdens z'n bezoek aan de PC Hooft.
Ze brengt hem zijn eten, niet overdrijvenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is al weer bij Huub in de buurt.
Kan je dan niet klaarkomen??? (ja, weet ik veel?)quote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Tijdens het eten wordt even besproken dat Dennis vannacht klaargekomen is en Nadia niet want ze is ongesteld.
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je dan niet klaarkomen??? (ja, weet ik veel?)
Tuurlijk wel, maar het geeft wel wat troep en vlekken.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is al weer bij Huub in de buurt.
Hee jongens, rustig mijn moeder leest meequote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Nog even en ze kunnen het dekbed gewoon smorgen's rechtop tegen de muur aan zetten.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het geeft wel wat troep en vlekken.
Een beetje dat het plafond onder zit??? (er gaat echt een wereld voor me open...)quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
hoezo je moeder heeft toch ook wel eens sex [ gehad]quote:Op zondag 8 juli 2007 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hee jongens, rustig mijn moeder leest mee![]()
mem
Maar misschien nooit klaargekomen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo je moeder heeft toch ook wel eens sex [ gehad]![]()
je bedoeld ;spuitend klaarkomen? daar kan Brian wel voor zorgenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef demins het volgende:
[..]
Een beetje dat het plafond onder zit??? (er gaat echt een wereld voor me open...)
Ik wil het niet wetenquote:
Dus ze bedoeld eigenlijk Dennis te hebben bevredigd,quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul d'r maar weer overheen!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil het niet wetenMaar ik hoop voor haar van wel
Maare wat gebeurd er op de streams, is de feestband al binnen?
Zo kun je het ook zien ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:09 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dus ze bedoeld eigenlijk Dennis te hebben bevredigd,
en zoekt een excuus waarom hij niet hetzelfde bij haar heeft gedaan.
Dan hoeft er nog geen bloed aan te pas te komen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:07 schreef 2live het volgende:
[..]
je bedoeld ;spuitend klaarkomen? daar kan Brian wel voor zorgen![]()
En dat terwijl je weet dat d'r mem meeleest....quote:
Ze heeft eindelijk een regel uit het script onthouden!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:10 schreef SiRojK het volgende:
Amanda: Als je hoort hoe Jaap titanic speelt begrijp ik dat die boot is gezonken
Alhoewel ik, na dat constante wegdraaien van 'mquote:
Ik ga gewoon lekker mee in het verhaal, maar ik weet wat je bedoelt hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:13 schreef meta4 het volgende:
[..]
Alhoewel ik, na dat constante wegdraaien van 'm
helemaal niets van het verhaal geloof.
Stelletje onzekere pubers zijn het.
Dat van Huub zat wel in een speciale verpakking (een blik) en kwam uit de PC.. mss dat dat de prijs nog wat opgeschroeft heeft?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:16 schreef wolferl het volgende:
http://www.douglas.nl/03a.php
Kijk eens derde rijtje het rechter flesje.
Was dat nou niet het flesje wat Huub van Brain kreeg?
80euro? Er staat toch echt 41euro.
Dat heb ik niet kunnen zien, die fles zat in een blik, misschien maakte dat die fles zo duur, of het zijn aangepaste P.C. Hootf-prijzen ( no pun intended).quote:Op zondag 8 juli 2007 20:16 schreef wolferl het volgende:
Zit standaard in blik, en omdat het van een Douglas filiaal van PC Hooft komt is het dubbel zo duur?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat van Huub zat wel in een speciale verpakking (een blik) en kwam uit de PC.. mss dat dat de prijs nog wat opgeschroeft heeft?
Klopt, dat is het flesje van Jean Paul Gaultier "le male".quote:Op zondag 8 juli 2007 20:16 schreef wolferl het volgende:
Brian moet toch ergens over janken..en ziet overal spokenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit standaard in blik, en omdat het van een Douglas filiaal van PC Hooft komt is het dubbel zo duur?
Brain loopt gewoon te lullen, want van die 2000 euro moet ie niet zeuren dat Huub het per ongeluk heeft omgestoten. Want hij was er oprecht blij mee.
Ze zegt wel okeee maar snapt er weinig van volgens mij..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda is echt doodnerveus tijdens haar gesprek met Brian. Dat belerende stemmetje van Brian![]()
Dat meen je niet?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:18 schreef cobain94 het volgende:
N:Was wel lekker toch dennis?
D:Ja hoor.....
Ik denk dat we zouden schrikken als we een close-up te zien zouden krijgen...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, Brian is aan het soepen??? Wow, ik ben er nu van overtuigd dat Brian een slimme, integere en briljante man is
Hij wil zich zelf gewoon ophemelen en Huub zwart maken. Huub had 100% ook wat meegenomen voor de andere Miljonairs. Typisch een mooi voorbeeld van je eigen straatje schoon praten.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit standaard in blik, en omdat het van een Douglas filiaal van PC Hooft komt is het dubbel zo duur?
Brain loopt gewoon te lullen, want van die 2000 euro moet ie niet zeuren dat Huub het per ongeluk heeft omgestoten. Want hij was er oprecht blij mee.
Veel soeps is het blijkbaar die, wat Photoshoppen met bestaande advertenties.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd. Brian heeft zich op het poster- en advertentiewezen gestort.
[afbeelding]
Hij gaat stiekem met confetti gooien.. Missie geslaagdquote:Op zondag 8 juli 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd naar het knallen van Nix op het feestje.
Haar speciale CS-jurkje uit ''De Goede Oude Tijd''quote:Op zondag 8 juli 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
WAT heeft Natasia nu in vredesnaam aan?!?
Hoofdstuk 3: How to take over the world. In samenwerking met Pinkyquote:Op zondag 8 juli 2007 20:29 schreef Dark het volgende:
Brian doet een cursus DTP?
Hij heeft hoofdstuk 1 al gedaan, het maken van een magazine cover, hoofdstuk 2 is een menukaart maken.
Soms krijg je toch echt het idee dat ze minder verstand heeft dan haar kind van.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Kan Natasja zich even fatsoenlijk aan gaan kleden, ze is geen 4 meer.![]()
Vind je het niet sexy dan...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Soms krijg je toch echt het idee dat ze minder verstand heeft dan haar kind van 7.
Pas op hoor.. Het is haar rouwkleding die ze binnenkort nodig is..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Nee!!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het niet sexy dan...
[afbeelding]
Hoe het helemaal fout kan gaan...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
Natasja maakt reclame voor......
[afbeelding]
Dat gepruts van Amanda aan haar haar. Ze pakt maar een tubetje en hoppa.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
Dat uitgroei blonderen van Amanda is niet zo gelukt he. Lijkt wel of ze uitgroei heeft van grijs haar en het nodig eens moet verven.
Ik weet het niet... ik kom niet verder dan dat ik het een onsmakelijke troep vind.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
Dat uitgroei blonderen van Amanda is niet zo gelukt he. Lijkt wel of ze uitgroei heeft van grijs haar en het nodig eens moet verven.
Dat kan soms wel makkelijk zijn, ik ken vrouwen die smiddag's beginnen met hun haar als ze savond's pas een feestje hebben..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gepruts van Amanda aan haar haar. Ze pakt maar een tubetje en hoppa.
truequote:Op zondag 8 juli 2007 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet... ik kom niet verder dan dat ik het een onsmakelijke troep vind.
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Hmm ik heb dit echt niet gezien, hoe laat was dit?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Rua het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29559&sess=4806
weet niet of het al geplaatst is. Ik had hem in ieder geval nog niet gezien. Is idd wel wat meer gebeurd afgelopen nacht tussen Dennis en Nadia.
Oeps.. dit gaat Amanda niet leuk vinden. Wanneer komt Tamara dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff Brian laat Tamara gewoon komen! Die del is alleen jaloers.
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:44 schreef cobain94 het volgende:
Offtopic: ik ga even wegmisbruikers kijken en zien of ik eindelijk in de uitzending zit..
Het zou Brian ook moeten opvallen dat zn vriendinnetje te dom is om voor de duvel te dansen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Het moet Amanda nu toch ook wel opvallen dat ze met Brian geen leuke gesprekken kan hebben en lol maken.
Het is werkelijk ongelofelijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou Brian ook moeten opvallen dat zn vriendinnetje te dom is om voor de duvel te dansen.
Maar ze hebben gewoon sex nodig..... dus vooralsnog accepteren ze het maar.![]()
Ik denk dat Dutch bedoelt dat hij Tamara moet laten komen omdat Amanda zo jaloers is ( i agree)... Brian heeft al afgezegdquote:Op zondag 8 juli 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Oeps.. dit gaat Amanda niet leuk vinden. Wanneer komt Tamara dan?
En ik wil nog best geloven dat Amanda verliefd is op Brian, dit soort gedrag is zij gewend in een relatie. Maar ik geloof er echt helemaal niks van dat Brian in de buitenwereld ook maar 1 keer naar Amanda zou hebben omgekeken.quote:
Ik heb het heel even bekeken. 2 Conclusie's:quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Rua het volgende:
weet niet of het al geplaatst is. Ik had hem in ieder geval nog niet gezien. Is idd wel wat meer gebeurd afgelopen nacht tussen Dennis en Nadia.
Maar ja brian is zonder de backup van amanda nergens meer dus blijft hij haar maar lekker paaien.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou Brian ook moeten opvallen dat zn vriendinnetje te dom is om voor de duvel te dansen.
Maar ze hebben gewoon sex nodig..... dus vooralsnog accepteren ze het maar.![]()
Wat ik zie: Dennix die niet wil kussen en met moeite klaarkomt, if any.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het heel even bekeken. 2 Conclusie's:
- Door het fluisteren heen hoor je Lieke nog zeuren
- Ik wil niet nog een wippend stelletje in dat huis zien. Ik voel me altijd zo misbruikt als ik kijk naar seks binnen dgk. Zij maken er iets vies van. Dat gekloot onder die dekens.![]()
Brian heeft het nog niet afgezegd toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik denk dat Dutch bedoelt dat hij Tamara moet laten komen omdat Amanda zo jaloers is ( i agree)... Brian heeft al afgezegd
Geen idee. Via clipser search gevonden. Kitek de persoon die hem er op heeft gezet. Zet het altijd onder GDK en niet DGK zoals de meeste doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:42 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hmm ik heb dit echt niet gezien, hoe laat was dit?
Hij denkt dat het roepen via de streams voldoende is.quote:
Dennix zat gewoon te faken....beetje rare bewegingen maken onder het dekbed voor de camera...ondertussen zaten ze erom te lachen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Rua het volgende:
Ho ho, ik schreef maar heel even.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zie: Dennix die niet wil kussen en met moeite klaarkomt, if any.
Hoe bedoel je neuken voor backupquote:Op zondag 8 juli 2007 20:49 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Maar ja brian is zonder de backup van amanda nergens meer dus blijft hij haar maar lekker paaien.
En amanda? Die is het allemaal wel goed zo...
Hij had het belooftquote:
Bij deze danquote:Op zondag 8 juli 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ho ho, ik schreef maar heel even.Ik heb het filmpje van schrik gelijk uitgegooid. Heb me net gedouched, anders moet ik dadelijk weer.
Dennix houd ervan om slapende dames te betasten met 1 hand en die andere hand onder de dekens.. viespeuk..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:51 schreef riri het volgende:
[..]
Dennix zat gewoon te faken....beetje rare bewegingen maken onder het dekbed voor de camera...ondertussen zaten ze erom te lachen.
Beetje zoenen, dat is alles wat er gebeurt is
Dat is toch ook min of meer wat Nadia en Nix doen? Ze vinden elkaar helemaal niet super, maar 's nachts liggen ze te vozen. Dat ze nog iemand hoer durven te noemen...... geldt ook voor Brian en Amanda overigens.quote:
Precies...stiekem doet ie het wel en dan gaat het nog met moeitequote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dennix houd ervan om slapende dames te betasten met 1 hand en die andere hand onder de dekens.. viespeuk..
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar hij is niet mans genoeg om haar toch te laten komen
En plotseling ben je wakker.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:55 schreef Nostalgist het volgende:
de band ?
Ik bekijk hem nu helemaal en zal zo verslag doen..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ho ho, ik schreef maar heel even.Ik heb het filmpje van schrik gelijk uitgegooid. Heb me net gedouched, anders moet ik dadelijk weer.
Auditiefquote:
Ken je ze?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
Yep: She's the Boss !
Het album van Mick Jagger....quote:
In ieder geval niet hoorbaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Die is in der hele verblijf Gouden Kooi nog niet tot een hoogte punt gekomen
Ik wacht af. Doen ze alleen covers?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het album van Mick Jagger....Erg goed !
Ik voel fucking met je mee!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik bekijk hem nu helemaal en zal zo verslag doen..![]()
douchen moet ik toch nog
yup...quote:
Ik zat hetzelfde te denken... hij heeft het idd gezegd... maar ik heb geen telefoontje gezien dat hij het daadwerkelijk afgebeld heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij had het belooftMaar iig niet gezien of gelezen... Maar hij is niet mans genoeg om haar toch te laten komen
En dat wordt dan rood?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:01 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Dimitri heeft 2 Black Labels met cola ingeschonken voor Amanda & Nadia.
Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
Yep, Natasja maakt zich echt klaar voor een avondje achter het raam. Wat een goedkope snollenlook..... met die witte pumps .......![]()
Laat die jongen lekker fietsen, hij houdt hier helemaal niet van.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap dit kun je niet maken! Er is visite!
Toneelhaakwaardig.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap dit kun je niet maken! Er is visite!
Ja, met een beetje fantasie zit je tegen een 45-jarige aan te kijken die haar haar slecht blondeert.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
[..]
true
check die linker zijkant. Het lijkt gewoon grijs. Voor de streamers rechts.
[afbeelding]
Dat hebben we gezien de 2 laatste keren...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker fietsen, hij houdt hier helemaal niet van.
Geen reet aan idd, versta dat mormel amper.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo heee, dit is echt slecht
Verder dan een wapperend dekbed kom ik ook niet...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik voel fucking met je mee!![]()
Ik heb denk ik ook geen zin in een bandje waarbij ze eerst blijven zitten. Later gaan ze staan en ik ken alle dansjes uit mijn hoofd. Maw ik ken dit nu ook wel.
Jij als muziekkenner moet toch horen dat de acoustiek vreselijk is.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Gaaf !!
Dat hoort bij het imagoquote:Op zondag 8 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Wat ziet die band er onverzorgd uit, qua kleding![]()
Ken je Keith Richards?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Wat ziet die band er onverzorgd uit, qua kleding![]()
Leuk om in te repeteren, maar niet voor een optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |