En dat wordt dan rood?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:01 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Dimitri heeft 2 Black Labels met cola ingeschonken voor Amanda & Nadia.
Ik durf niks meer te zeggen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
Yep, Natasja maakt zich echt klaar voor een avondje achter het raam. Wat een goedkope snollenlook..... met die witte pumps .......![]()
Laat die jongen lekker fietsen, hij houdt hier helemaal niet van.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap dit kun je niet maken! Er is visite!
Toneelhaakwaardig.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap dit kun je niet maken! Er is visite!
Ja, met een beetje fantasie zit je tegen een 45-jarige aan te kijken die haar haar slecht blondeert.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
[..]
true
check die linker zijkant. Het lijkt gewoon grijs. Voor de streamers rechts.
[afbeelding]
Dat hebben we gezien de 2 laatste keren...quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker fietsen, hij houdt hier helemaal niet van.
Geen reet aan idd, versta dat mormel amper.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo heee, dit is echt slecht
Verder dan een wapperend dekbed kom ik ook niet...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik voel fucking met je mee!![]()
Ik heb denk ik ook geen zin in een bandje waarbij ze eerst blijven zitten. Later gaan ze staan en ik ken alle dansjes uit mijn hoofd. Maw ik ken dit nu ook wel.
Jij als muziekkenner moet toch horen dat de acoustiek vreselijk is.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Gaaf !!
Dat hoort bij het imagoquote:Op zondag 8 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Wat ziet die band er onverzorgd uit, qua kleding![]()
Ken je Keith Richards?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Wat ziet die band er onverzorgd uit, qua kleding![]()
Leuk om in te repeteren, maar niet voor een optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |