Ik snap niet dat Jaap zich niet direkt uitspreekt voor Huub en Lieke. Hij hoeft Lieke ook niet te vertrouwen. Die krijgt ie er gratis bij. Ik denk eerder dat Jaap bang is voor Lieke omdat die zich niet snel zal laten gaan tijdens terroracties. Jaap weet dat ie Huub zo weg heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:29 schreef maril het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt, Jaap vertrouwd Lieke niet , is daarintegen gek op Nadia.
Niet dommer, dat kan n.l. niet, wel dat semi-stoere en''ik snap alles van het spel'', nogal irritant.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:37 schreef noekje het volgende:
Ik lees alles hier en dacht,' laat ik de streams eens aanslingeren. Ben benieuwd hoe dom Lieke lult.'
Vervolgens staat één stream niet op mute en dat is die van Amanda en Nadia. Vertel, lult Lieke echt dommer dan die 2 schapen nu?
N&A zijn leuker op het moment..(wel na een fles drank dan he)quote:Op zondag 8 juli 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Lieke weer in de zeikmodus.
Ze zit er inderdaad alleen maar als neukertje voor Hupert, niemand zal haar verder willen houdenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:26 schreef CoT het volgende:
Lieke denkt dat ze zoooooo sterk is
Als Huub er genoeg van heeft, is ze binnen no time weg, niemand mag haar daar in het huis
Wat bedoel je met deze zin?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap zich niet direkt uitspreekt voor Huub en Lieke. Hij hoeft Lieke ook niet te vertrouwen. Die krijgt ie er gratis bij. Ik denk eerder dat Jaap bang is voor Lieke omdat die zich niet snel zal laten gaan tijdens terroracties. Jaap weet dat ie Huub zo weg heeft.
Heeft Lieke ook over Hupert gezegd maar om je in het spel te kunnen handhaven zul je iemands sexslaafje moeten wordenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nadia al diverse keren gezegd dat Denniks een leuke jongen is maar niet haar type.
Nou je giet wat alcohol in Huub... drukt op een paar knopjes en weg is Huub. Huub kan zichzelf slecht beheersen als ie gedronken heeft.quote:
Aha, op die fiets.Dat is i.d.d. zo.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou je giet wat alcohol in Huub... drukt op een paar knopjes en weg is Huub. Huub kan zichzelf slecht beheersen als ie gedronken heeft.
Huppelkutjesgekwebbelquote:Op zondag 8 juli 2007 19:43 schreef cobain94 het volgende:
N:Draag je nooit oorbellen?
A: Ik draag wel oorbellen maar ik ben alles zo kwijt..
Nee, als het goed is dan is vandaag of morgen mijn maand om.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef agter het volgende:
Off topic:
Log net in, doen mijn streams het opeens niet meer. Ik krijg nu weer zo'n betaal schermpje voor me, terwijl ik kort geleden voor 1 maand betaald heb.
Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
Nee, hier is alles ok.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef agter het volgende:
Off topic:
Log net in, doen mijn streams het opeens niet meer. Ik krijg nu weer zo'n betaal schermpje voor me, terwijl ik kort geleden voor 1 maand betaald heb.
Dat vroeg ik me dus ook af. Ze zaten in de bosjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef BarryK het volgende:
Wat zijn Lieke en Amanda in hemelsnaam aan het doen?
Heb je je pc opgeschoond?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef agter het volgende:
Off topic:
Niet toevallig files verwijders ofzo. Misschien heb je de drm files weggegooid.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:45 schreef agter het volgende:
Off topic:
"t was een teken van boven dat hij het niet had moeten doenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef CoT het volgende:
Heeft Brain dit ook al tegen huub gezegd?
Huub heeft dat toch ook niet expres laten vallen ofzo. Hij was er ook echt wel blij mee.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef akveor het volgende:
Brian baalt dat ie Huub een luchtje heeft gegeven en dat het nu stuk gevallen is.
Gatver!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
Waar beginnen de extensions van Amana eigenlijk? Boven op haar hoofd lijken het wel een soort dreads.En dan zie je ook nog een hele duidelijk afscheiding in haar nek.
Luchtje wat Brian heeft gekocht voor Huub tijdens z'n bezoek aan de PC Hooft.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:57 schreef cobain94 het volgende:
80 euro? Wat is er kapot dan?
Eet smakelijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Tijdens het eten wordt even besproken dat Dennis vannacht klaargekomen is en Nadia niet want ze is ongesteld.
Hoe groot was die fles JPG?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Luchtje wat Brian heeft gekocht voor Huub tijdens z'n bezoek aan de PC Hooft.
Ze brengt hem zijn eten, niet overdrijvenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is al weer bij Huub in de buurt.
Kan je dan niet klaarkomen??? (ja, weet ik veel?)quote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef Clank het volgende:
Tijdens het eten wordt even besproken dat Dennis vannacht klaargekomen is en Nadia niet want ze is ongesteld.
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je dan niet klaarkomen??? (ja, weet ik veel?)
Tuurlijk wel, maar het geeft wel wat troep en vlekken.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je dan niet klaarkomen??? (ja, weet ik veel?)
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
Lieke is al weer bij Huub in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |