Hee jongens, rustig mijn moeder leest meequote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je dan niet klaarkomen??? (ja, weet ik veel?)
Nog even en ze kunnen het dekbed gewoon smorgen's rechtop tegen de muur aan zetten.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het geeft wel wat troep en vlekken.
Een beetje dat het plafond onder zit??? (er gaat echt een wereld voor me open...)quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
hoezo je moeder heeft toch ook wel eens sex [ gehad]quote:Op zondag 8 juli 2007 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hee jongens, rustig mijn moeder leest mee![]()
mem
Maar misschien nooit klaargekomen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo je moeder heeft toch ook wel eens sex [ gehad]![]()
je bedoeld ;spuitend klaarkomen? daar kan Brian wel voor zorgenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef demins het volgende:
[..]
Een beetje dat het plafond onder zit??? (er gaat echt een wereld voor me open...)
Ik wil het niet wetenquote:
Dus ze bedoeld eigenlijk Dennis te hebben bevredigd,quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul d'r maar weer overheen!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil het niet wetenMaar ik hoop voor haar van wel
Maare wat gebeurd er op de streams, is de feestband al binnen?
Zo kun je het ook zien ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:09 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dus ze bedoeld eigenlijk Dennis te hebben bevredigd,
en zoekt een excuus waarom hij niet hetzelfde bij haar heeft gedaan.
Dan hoeft er nog geen bloed aan te pas te komen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:07 schreef 2live het volgende:
[..]
je bedoeld ;spuitend klaarkomen? daar kan Brian wel voor zorgen![]()
En dat terwijl je weet dat d'r mem meeleest....quote:
Ze heeft eindelijk een regel uit het script onthouden!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:10 schreef SiRojK het volgende:
Amanda: Als je hoort hoe Jaap titanic speelt begrijp ik dat die boot is gezonken
Alhoewel ik, na dat constante wegdraaien van 'mquote:
Ik ga gewoon lekker mee in het verhaal, maar ik weet wat je bedoelt hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:13 schreef meta4 het volgende:
[..]
Alhoewel ik, na dat constante wegdraaien van 'm
helemaal niets van het verhaal geloof.
Stelletje onzekere pubers zijn het.
Dat van Huub zat wel in een speciale verpakking (een blik) en kwam uit de PC.. mss dat dat de prijs nog wat opgeschroeft heeft?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:16 schreef wolferl het volgende:
http://www.douglas.nl/03a.php
Kijk eens derde rijtje het rechter flesje.
Was dat nou niet het flesje wat Huub van Brain kreeg?
80euro? Er staat toch echt 41euro.
Dat heb ik niet kunnen zien, die fles zat in een blik, misschien maakte dat die fles zo duur, of het zijn aangepaste P.C. Hootf-prijzen ( no pun intended).quote:Op zondag 8 juli 2007 20:16 schreef wolferl het volgende:
Zit standaard in blik, en omdat het van een Douglas filiaal van PC Hooft komt is het dubbel zo duur?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat van Huub zat wel in een speciale verpakking (een blik) en kwam uit de PC.. mss dat dat de prijs nog wat opgeschroeft heeft?
Klopt, dat is het flesje van Jean Paul Gaultier "le male".quote:Op zondag 8 juli 2007 20:16 schreef wolferl het volgende:
Brian moet toch ergens over janken..en ziet overal spokenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit standaard in blik, en omdat het van een Douglas filiaal van PC Hooft komt is het dubbel zo duur?
Brain loopt gewoon te lullen, want van die 2000 euro moet ie niet zeuren dat Huub het per ongeluk heeft omgestoten. Want hij was er oprecht blij mee.
Ze zegt wel okeee maar snapt er weinig van volgens mij..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda is echt doodnerveus tijdens haar gesprek met Brian. Dat belerende stemmetje van Brian![]()
Dat meen je niet?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:18 schreef cobain94 het volgende:
N:Was wel lekker toch dennis?
D:Ja hoor.....
Ik denk dat we zouden schrikken als we een close-up te zien zouden krijgen...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, Brian is aan het soepen??? Wow, ik ben er nu van overtuigd dat Brian een slimme, integere en briljante man is
Hij wil zich zelf gewoon ophemelen en Huub zwart maken. Huub had 100% ook wat meegenomen voor de andere Miljonairs. Typisch een mooi voorbeeld van je eigen straatje schoon praten.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zit standaard in blik, en omdat het van een Douglas filiaal van PC Hooft komt is het dubbel zo duur?
Brain loopt gewoon te lullen, want van die 2000 euro moet ie niet zeuren dat Huub het per ongeluk heeft omgestoten. Want hij was er oprecht blij mee.
Veel soeps is het blijkbaar die, wat Photoshoppen met bestaande advertenties.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:22 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd. Brian heeft zich op het poster- en advertentiewezen gestort.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |