Lieke en Huub lagen te smoezen, ik heb Nadia alleen maar horen giechelen meer niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je wel, ik raak helemaal in de war.![]()
Het punt is, ik heb het bijbehorende filmpje gezien en er zijn streamers live aanwezig geweest vannacht en die beweren toch echt het tegendeel.quote:
Nou dan hebben ze het heel stil gedaan, ik heb tot een uur of half 8 de streams aangehad vanmorgen en ik heb niks gehoord. Enkel wat gegiechel maar dat was tot half 5 vanmorgen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het punt is, ik heb het bijbehorende filmpje gezien en er zijn streamers live aanwezig geweest vannacht en die beweren toch echt het tegendeel.
Ik snap niet dat Jaap als sterke speler zich inlaat met een pipo als nix als ie dat diet maakt ie hem alleen maar sterker en heeft ie nog meer spelers om tegen te spelen. Als Jaap logisch nadenkt weet ie dat Lieke ook van Huub af moet omdat die populairder is dan Jaap. Ik snap echt niet dat ie zo twijfelt over H en L. Lieke is elk moment te dumpen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:02 schreef BarryK het volgende:
Ik vraag me af of Jaap zich nou straks gaat uitspreken over z'n plannen, en of hij dat gaat volhouden of dat hij zometeen deze discussie weer doorverteld aan Dennix en Nadia (en misschien zelfs BAN)
amenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap als sterke speler zich inlaat met een pipo als nix als ie dat diet maakt ie hem alleen maar sterker en heeft ie nog meer spelers om tegen te spelen. Als Jaap logisch nadenkt weet ie dat Lieke ook van Huub af moet omdat die populairder is dan Jaap. Ik snap echt niet dat ie zo twijfelt over H en L. Lieke is elk moment te dumpen.
Grapje hoop ik? Lieke en Huub zullen elkaar in geen 100 jaar wegstemmen. Er is geen sterker pact dan die van die twee. Maar Jaap kan daar rustig bij. Lieke vindt Jaap echt leuk en ook Huub kan hem wel waarderen. Dus hij is in dit geval echt niet het derde wiel aan de wagen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jaap als sterke speler zich inlaat met een pipo als nix als ie dat diet maakt ie hem alleen maar sterker en heeft ie nog meer spelers om tegen te spelen. Als Jaap logisch nadenkt weet ie dat Lieke ook van Huub af moet omdat die populairder is dan Jaap. Ik snap echt niet dat ie zo twijfelt over H en L. Lieke is elk moment te dumpen.
Huub en Lieke zeggen dat ze haar dus flink hebben horen kreunen.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou dan hebben ze het heel stil gedaan, ik heb tot een uur of half 8 de streams aangehad vanmorgen en ik heb niks gehoord. Enkel wat gegiechel maar dat was tot half 5 vanmorgen.
Ze kunnen Jaap ook gek maken, ze weten dat Jaap Nadia leuk vind.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub en Lieke zeggen dat ze haar dus flink hebben horen kreunen.
Zoals jij het zegt dus wel lijkt me. Jaap zal dan een extra backup nodig hebben. Ik hoop dat ie dan kiest voor Nadia en nix snel wegterrorrisseert. Dan moet ie hopen dat Nadia het hem vergeeft dat d'r sexslaafje weggetreiterd is.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Lieke en Huub zullen elkaar in geen 100 jaar wegstemmen. Er is geen sterker pact dan die van die twee. Maar Jaap kan daar rustig bij. Lieke vindt Jaap echt leuk en ook Huub kan hem wel waarderen. Dus hij is in dit geval echt niet het derde wiel aan de wagen.
Wat voor 'wagen' rijd jij?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik? Lieke en Huub zullen elkaar in geen 100 jaar wegstemmen. Er is geen sterker pact dan die van die twee. Maar Jaap kan daar rustig bij. Lieke vindt Jaap echt leuk en ook Huub kan hem wel waarderen. Dus hij is in dit geval echt niet het derde wiel aan de wagen.
Jaap voelt zich idd het derde wiel omdat Huub en Lieke samen zo sterk zijn. Maar volgens mij hoeft dat helemaal niet te betekenen dat hij dan het derde wiel is. Het maakt Huub en Lieke alleen nog maar veel sterker.... en het maakt Jaap ook veel sterker (ook met stemmingen en dergelijke).quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt dus wel lijkt me. Jaap zal dan een extra backup nodig hebben. Ik hoop dat ie dan kiest voor Nadia en nix snel wegterrorrisseert. Dan moet ie hopen dat Nadia het hem vergeeft dat d'r sexslaafje weggetreiterd is.
Volgens mij heeft Nadia al diverse keren gezegd dat Denniks een leuke jongen is maar niet haar type.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt dus wel lijkt me. Jaap zal dan een extra backup nodig hebben. Ik hoop dat ie dan kiest voor Nadia en nix snel wegterrorrisseert. Dan moet ie hopen dat Nadia het hem vergeeft dat d'r sexslaafje weggetreiterd is.
Ze is ook behoorlijk scheelquote:Op zondag 8 juli 2007 19:21 schreef wolferl het volgende:
Ze knippert zo iebelig met de ogen.(lieke)
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:23 schreef wolferl het volgende:
Lieke lult zo dom vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |