Hmm ik heb dit echt niet gezien, hoe laat was dit?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Rua het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29559&sess=4806
weet niet of het al geplaatst is. Ik had hem in ieder geval nog niet gezien. Is idd wel wat meer gebeurd afgelopen nacht tussen Dennis en Nadia.
Oeps.. dit gaat Amanda niet leuk vinden. Wanneer komt Tamara dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff Brian laat Tamara gewoon komen! Die del is alleen jaloers.
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:44 schreef cobain94 het volgende:
Offtopic: ik ga even wegmisbruikers kijken en zien of ik eindelijk in de uitzending zit..
Het zou Brian ook moeten opvallen dat zn vriendinnetje te dom is om voor de duvel te dansen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:43 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Het moet Amanda nu toch ook wel opvallen dat ze met Brian geen leuke gesprekken kan hebben en lol maken.
Het is werkelijk ongelofelijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou Brian ook moeten opvallen dat zn vriendinnetje te dom is om voor de duvel te dansen.
Maar ze hebben gewoon sex nodig..... dus vooralsnog accepteren ze het maar.![]()
Ik denk dat Dutch bedoelt dat hij Tamara moet laten komen omdat Amanda zo jaloers is ( i agree)... Brian heeft al afgezegdquote:Op zondag 8 juli 2007 20:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Oeps.. dit gaat Amanda niet leuk vinden. Wanneer komt Tamara dan?
En ik wil nog best geloven dat Amanda verliefd is op Brian, dit soort gedrag is zij gewend in een relatie. Maar ik geloof er echt helemaal niks van dat Brian in de buitenwereld ook maar 1 keer naar Amanda zou hebben omgekeken.quote:
Ik heb het heel even bekeken. 2 Conclusie's:quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Rua het volgende:
weet niet of het al geplaatst is. Ik had hem in ieder geval nog niet gezien. Is idd wel wat meer gebeurd afgelopen nacht tussen Dennis en Nadia.
Maar ja brian is zonder de backup van amanda nergens meer dus blijft hij haar maar lekker paaien.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou Brian ook moeten opvallen dat zn vriendinnetje te dom is om voor de duvel te dansen.
Maar ze hebben gewoon sex nodig..... dus vooralsnog accepteren ze het maar.![]()
Wat ik zie: Dennix die niet wil kussen en met moeite klaarkomt, if any.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb het heel even bekeken. 2 Conclusie's:
- Door het fluisteren heen hoor je Lieke nog zeuren
- Ik wil niet nog een wippend stelletje in dat huis zien. Ik voel me altijd zo misbruikt als ik kijk naar seks binnen dgk. Zij maken er iets vies van. Dat gekloot onder die dekens.![]()
Brian heeft het nog niet afgezegd toch?quote:Op zondag 8 juli 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik denk dat Dutch bedoelt dat hij Tamara moet laten komen omdat Amanda zo jaloers is ( i agree)... Brian heeft al afgezegd
Geen idee. Via clipser search gevonden. Kitek de persoon die hem er op heeft gezet. Zet het altijd onder GDK en niet DGK zoals de meeste doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:42 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hmm ik heb dit echt niet gezien, hoe laat was dit?
Hij denkt dat het roepen via de streams voldoende is.quote:
Dennix zat gewoon te faken....beetje rare bewegingen maken onder het dekbed voor de camera...ondertussen zaten ze erom te lachen.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:33 schreef Rua het volgende:
Ho ho, ik schreef maar heel even.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik zie: Dennix die niet wil kussen en met moeite klaarkomt, if any.
Hoe bedoel je neuken voor backupquote:Op zondag 8 juli 2007 20:49 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Maar ja brian is zonder de backup van amanda nergens meer dus blijft hij haar maar lekker paaien.
En amanda? Die is het allemaal wel goed zo...
Hij had het belooftquote:
Bij deze danquote:Op zondag 8 juli 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ho ho, ik schreef maar heel even.Ik heb het filmpje van schrik gelijk uitgegooid. Heb me net gedouched, anders moet ik dadelijk weer.
Dennix houd ervan om slapende dames te betasten met 1 hand en die andere hand onder de dekens.. viespeuk..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:51 schreef riri het volgende:
[..]
Dennix zat gewoon te faken....beetje rare bewegingen maken onder het dekbed voor de camera...ondertussen zaten ze erom te lachen.
Beetje zoenen, dat is alles wat er gebeurt is
Dat is toch ook min of meer wat Nadia en Nix doen? Ze vinden elkaar helemaal niet super, maar 's nachts liggen ze te vozen. Dat ze nog iemand hoer durven te noemen...... geldt ook voor Brian en Amanda overigens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |