Dat kost je veul geld en bier.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Zijn jullie ook in te huren voor een ander huis om mn toekomstige stulpje mee te helpen? om te toveren tot zo'n Wonder nest
![]()
Eensquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Werkt zo'n afzuigkap met koolstoffilter nou eigenlijk een beetje?
hier kun je zoveel slechte grappen op maken met betrekking tot 2e wo , maar dat doen we vandaag ff nietquote:Op zondag 8 juli 2007 19:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil ook aan het gas!
Misschien moeten jullie een groter huis kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Vergeet R&P niet.
Die heb je vrijwel allemaal al te pakken als je BeF en Koffie uitnodigd volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Vergeet R&P niet.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:29 schreef JDude het volgende:
M-M komt ook een keer pizza eten, spreek even wat af!
Die pizza of mcD?quote:
Ja, maar goed dat het bed uiteindelijk ergens anders vandaan gekomen is, anders was het echt een Ikea-kamer gewordenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
Hoor ik daar een uitnodiging voor de housewarming?
Ja we moeten alleen zelf even een datum regelen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
Dat moet wel lukken denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja we moeten alleen zelf even een datum regelen!
BeF en Koffie...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die heb je vrijwel allemaal al te pakken als je BeF en Koffie uitnodigd volgens mij
BeF is tof.quote:
Koffie ook!quote:
Kuukskequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo lelijk doen hč.
Als je het topic goed had gelezen, had je gezien dat het huur is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Kuukske, voor hoeveel verkoop je je huisje
![]()
heb je nou ook al je eigen ceiling cat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Als we het nou stiekem voor keiveul geld verkopen, dan kan die huur er wel af.
Maar ehm, nee hoor. We gaan er voorlopig niet meer uit.
Gefeliciteerd Sambabal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef DarkSamba het volgende:
Hej.. tof dat jullie gaan samenwonen
Ik heb zelf ook eindelijk een huisje in Breda gevonden
Wat niet is... kan nogquote:
Que?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
ERUG IND OST
Nee UE?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Que?
Eer plaatste hier ff een verkapte TVPquote:
Die is dichtquote:
Fliciteert!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
Knock it off met die felicitaties hier. Maar toch onwijs bedankt
Och ik slaap al 4 weken in een lekkende tentquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Zo. Even een rotschop.
De vakantie in de bouw is afgelopen alhier, dus we hopen jullie binnenkort meer te kunnen laten zien van de new and improved keuken.
Verder bevalt het huissie erg goed. Alleen ramen open laten staan tijdens een stortbui is iets minder handig, maar gelukkig sliep ik nog niet.
ramen open tijdens een stortbui is nergens aanbevolen he :-Dquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Zo. Even een rotschop.
De vakantie in de bouw is afgelopen alhier, dus we hopen jullie binnenkort meer te kunnen laten zien van de new and improved keuken.
Verder bevalt het huissie erg goed. Alleen ramen open laten staan tijdens een stortbui is iets minder handig, maar gelukkig sliep ik nog niet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och ik slaap al 4 weken in een lekkende tentdas ook niet alles
wel de ultime verslaafde :pquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fokken uit een lekkende tent
![]()
neuh uit de kantinequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fokken uit een lekkende tent
![]()
TVPquote:
In mijn telling is van half juni tot half augustus maar twee maandenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
Btw, hoe bevalt het nieuwe huis je woont er al een paar maanden ? half jaar ongv in als ik mag schatten
CGM is niet zo goed met interpunctie, taal en getallen....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn telling is van half juni tot half augustus maar twee maanden.
Krat bier, laat maar komen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef OA het volgende:
interpuntie
Muis! Wat vind je van ons huisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:48 schreef veldmuis het volgende:
Riep je, K.
quote:
Keitof, jeweet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muis! Wat vind je van ons huis.
Dat rijmtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muis! Wat vind je van ons huis.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
CGM is niet zo goed met interpunctie, taal en getallen....![]()
Godver, scroll ik dit topic door, heb ik gelijk zin in taartquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
![]()
KUUK
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 september 2007 22:54 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb hét streepjes behang aangeraakt!
quote:
Oh dus ik moet nķg een keer langskomen? :'Dquote:Op donderdag 6 september 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
Goed nieuws.
Maandag en dinsdag aanstaande wordt de badkamer een beetje opgepimpt door de woningstichting.
Wat er gaat gebeuren:De plafondplaten worden behandeld met een antischimmel ding. Kranen worden vervangen. Het zeilen vloertje gaat eruit, en wordt vervangen door een tof tegelvloertje .
Daarna gaan we zelf weer aan de slag met een middeltje op de muren om te voorkomen dat de schimmelaanslagshizzle blijft hangen. En we smeren er een tof wit goedje op.
Er gaat ook nog e.e.a. met de verwarming in de badkamer gebeuren. Volgende week foto's van de nieuwe situatie.
Ja ik hoop dat ze daar deze week, of volgende week voor bellen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende:
En de keuken dan? Komen ze die ook nog es doen?
No problem!quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:
Oh dus ik moet nķg een keer langskomen? :'D
Whehe. Dan moet eerst de keuken ook helemaal af zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh de housewarming krijgt een vervolg?
schiet eens op danquote:Op zondag 9 september 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Dan moet eerst de keuken ook helemaal af zijn.
Tss, ik blijf een beetje naar Breda gaan.quote:Op zondag 9 september 2007 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh de housewarming krijgt een vervolg?
je hoeft toch niet te komenquote:Op zondag 9 september 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, ik blijf een beetje naar Breda gaan.
Het wachten is op de aannemer.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 21:41 schreef veldmuis het volgende:
Oh, housewarming! Specs!
quote:Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis. Als de keuken af is, kom je dan even kijken of we samen in het keukenkastje passen? [afbeelding]
Jahoor. Ik ben morgen gewoon thuis.. en ik werk nog therapeutischachtiggedoe dus ik ben er dinsdag ook voor een groot deel van de dag.quote:Op zondag 9 september 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Kan jij eens vragen wat voor antischimmelding ze gebruiken? (mocht je thuis zijn)![]()
Mooi.quote:Op zondag 9 september 2007 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor. Ik ben morgen gewoon thuis.. en ik werk nog therapeutischachtiggedoe dus ik ben er dinsdag ook voor een groot deel van de dag.
Ah oké. Ja, wij ventileren gewoon door de deur open te laten tijdens het douchen (TMI ??) en de ramen tegen elkaar open te zetten. Dat werd ook als tip gegeven door de opzichter.quote:Op zondag 9 september 2007 22:05 schreef OA het volgende:
Mooi.
Ik heb er nl geen last van, maar m'n ouders wel in hun uiterst slecht geventileerde douche...![]()
Is goed!quote:Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis. Als de keuken af is, kom je dan even kijken of we samen in het keukenkastje passen? [afbeelding]
Haal gewoon zo'n pot van alabastinequote:Op zondag 9 september 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan jij eens vragen wat voor antischimmelding ze gebruiken? (mocht je thuis zijn)![]()
TMI?? Nee hoor!!quote:Op zondag 9 september 2007 22:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Ja, wij ventileren gewoon door de deur open te laten tijdens het douchen (TMI ??) en de ramen tegen elkaar open te zetten. Dat werd ook als tip gegeven door de opzichter.
Daar heb je ook maar één soort van!!quote:Op zondag 9 september 2007 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is goed!
[..]
Haal gewoon zo'n pot van alabastine.
Vieschpeuckquote:
En welk middeltje gebruikt men nou?quote:Op maandag 10 september 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Ja, vanavond maak ik even een kiekje van alles. Dan zijn ze namelijk al klaar. Terwijl mij werd verteld dat het 2 dagen zou gaan duren.
Niets. We krijgen gewoon een nieuw plafond. Er is geen beginnen aan.quote:Op maandag 10 september 2007 10:59 schreef OA het volgende:
En welk middeltje gebruikt men nou?
Oh, das helemaal mooi.quote:Op maandag 10 september 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niets. We krijgen gewoon een nieuw plafond. Er is geen beginnen aan.
quote:
Idd.. 3x zo duur en je doet er 4x zo kort mee...quote:Op maandag 10 september 2007 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Goed spul!
Werkt net zo prima al die overpriced meuk uit de reclamefilmpjes, van 5 euro voor een tubetje.
Precies groot genoeg voor 2 personen.quote:
Tof, wanneer mag ik testen?quote:Op maandag 10 september 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Precies groot genoeg voor 2 personen.
Ik ben iedere maandag vrij. Dat weet je toch.quote:Op maandag 10 september 2007 12:27 schreef veldmuis het volgende:
Tof, wanneer mag ik testen?
quote:Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben iedere maandag vrij. Dat weet je toch. [afbeelding]
quote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef Frutsel het volgende:
Nice in Frankrijk?
Volgens mij woont ze in Nederland hoor![]()
![]()
In Breda ja en ik kan t weten want ik ben er geweestquote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nice in Frankrijk?
Volgens mij woont ze in Nederland hoor![]()
![]()
Wat 'hmm'?quote:Op maandag 10 september 2007 15:05 schreef arneaux het volgende:
Hmm.
Ja.quote:Op maandag 10 september 2007 15:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Zwarte en witte tegeltjes zijn altijd puick in de badkamer.
LOL, dat vroeg ik me dus ook af...maar niet dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je zeker dat niet dezelfde tegeltjes zijn gebruikt?
Ohja, kom een keer met BA mee!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef enter het volgende:
Is dit het huis waar ik een keer bier ga drinken![]()
![]()
Held.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb onder dé hertog-jan vlag geslapen!
En gedouchet in dé nieuwe badkamer!
Thanks!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef ijsprinses het volgende:
Wow ziet er mooi uit allemaal!! En wat een mooi bed
Die is hetzelfde gebleven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Dat zou je best een vooruitgang mogen noemen inderdaad!
Hoe is het met de kookhoek?
Daar komt nog een afwasmasjien onder te staanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:30 schreef mcDavid het volgende:
Wordt daar nog wat mee gedaan of blijft die zo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Dus daarna housewarming part 2 met nieuwe douche en keuken? [afbeelding]
Dat zal ik met de heer des huizes nog wel even overleggen.quote:
Oh, ik vind het geen probleem hoor!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zal ik met de heer des huizes nog wel even overleggen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, ik vind het geen probleem hoor!
Jij vind niets een probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
Oh, ik vind het geen probleem hoor!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Mental note. Teveel kastruimte. Te weinig spulletjes.
nou toch , denk je dat hetdezelfde zijn , eraf gehaald en erop geplakt :pquote:Op woensdag 7 november 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
De oplettende kijker heeft gezien dat de waterleiding ineens achter de tegels verdwijnt. Dat doen ze niet zonder tegels weg te braken.
dat is pas een keukenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vloer ligt er ook in trouwens.
Die is nieuw. De vorige was afschuwelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef OA het volgende:
Ehm... de vloer... is dat jullie eigen keuze, of lag die er al?
Nou ja, iedereen zijn eigen keuze natuurlijk...![]()
De keuken is verder netjes zo!Vooral dat zwarte apparaat links bevalt mij wel.
![]()
Whehe.. ik lees weer eens niet eerst...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vloer ligt er ook in trouwens.
Das idd ook niet allesquote:Op woensdag 7 november 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is nieuw. De vorige was afschuwelijk.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef JDude het volgende:
Om het verhaal even compleet te houden voor het nageslacht... de keuken is af [afbeelding].
Komend weekend foto-update!
Waar zijn die pics danquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef JDude het volgende:
Om het verhaal even compleet te houden voor het nageslacht... de keuken is af.
Komend weekend foto-update!
Blijkbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Joh, heb ik die foto's nog niet geplaatst?
Stiekem nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Jawel toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
*herkent de keukenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Nou eh, inmiddels is het eigenlijk alweer wat anders ingericht. Meer opgeruimd enzo.
[ afbeelding ]
Vaatwassers de tofste!
[ afbeelding ]
En eh, eten kan in de keuken. Inmiddels zijn die beige dingen weggegooid. En hebben we hippe nieuwe placemats gekocht in zwartwit kleurtjes
.
Er waren 4 keuzes voor elk onderdeel. Dus kastjes, handgreepjes, aanrechtblad. Maar dit was de leukste combi in onze ogen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef Burdie het volgende:
Keuken ziet er nog best fancy uit voor in een huurhuis. Mocht je trouwens alleen maar van die standaard, witte bruynzylkeukens kiezen?
In februari 2008 gebeurde dat. Even for the record.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:22 schreef JDude het volgende:
Oh, die kabelzooi naast de TV wordt nog een keer weggewerkt hoor [afbeelding].
Nee, een nieuw laagje zeil over het huidige heen leggen. En wat planten enzo. Meer niet.quote:
Ook dat is inmiddels gebeurd. For the record, wederom.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:04 schreef Kuukske het volgende:
Nee, een nieuw laagje zeil over het huidige heen leggen. En wat planten enzo. Meer niet.
Ja.quote:
Helemaal?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |