quote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef Frutsel het volgende:
Nice in Frankrijk?
Volgens mij woont ze in Nederland hoor![]()
![]()
In Breda ja en ik kan t weten want ik ben er geweestquote:Op maandag 10 september 2007 13:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nice in Frankrijk?
Volgens mij woont ze in Nederland hoor![]()
![]()
Wat 'hmm'?quote:Op maandag 10 september 2007 15:05 schreef arneaux het volgende:
Hmm.
Ja.quote:Op maandag 10 september 2007 15:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Zwarte en witte tegeltjes zijn altijd puick in de badkamer.
LOL, dat vroeg ik me dus ook af...maar niet dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je zeker dat niet dezelfde tegeltjes zijn gebruikt?
Ohja, kom een keer met BA mee!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef enter het volgende:
Is dit het huis waar ik een keer bier ga drinken![]()
![]()
Held.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb onder dé hertog-jan vlag geslapen!
En gedouchet in dé nieuwe badkamer!
Thanks!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef ijsprinses het volgende:
Wow ziet er mooi uit allemaal!! En wat een mooi bed
Die is hetzelfde gebleven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Dat zou je best een vooruitgang mogen noemen inderdaad!
Hoe is het met de kookhoek?
Daar komt nog een afwasmasjien onder te staanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:30 schreef mcDavid het volgende:
Wordt daar nog wat mee gedaan of blijft die zo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Dus daarna housewarming part 2 met nieuwe douche en keuken? [afbeelding]
Dat zal ik met de heer des huizes nog wel even overleggen.quote:
Oh, ik vind het geen probleem hoor!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zal ik met de heer des huizes nog wel even overleggen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, ik vind het geen probleem hoor!
Jij vind niets een probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
Oh, ik vind het geen probleem hoor!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Mental note. Teveel kastruimte. Te weinig spulletjes.
nou toch , denk je dat hetdezelfde zijn , eraf gehaald en erop geplakt :pquote:Op woensdag 7 november 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
De oplettende kijker heeft gezien dat de waterleiding ineens achter de tegels verdwijnt. Dat doen ze niet zonder tegels weg te braken.
dat is pas een keukenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vloer ligt er ook in trouwens.
Die is nieuw. De vorige was afschuwelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef OA het volgende:
Ehm... de vloer... is dat jullie eigen keuze, of lag die er al?
Nou ja, iedereen zijn eigen keuze natuurlijk...![]()
De keuken is verder netjes zo!Vooral dat zwarte apparaat links bevalt mij wel.
![]()
Whehe.. ik lees weer eens niet eerst...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vloer ligt er ook in trouwens.
Das idd ook niet allesquote:Op woensdag 7 november 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is nieuw. De vorige was afschuwelijk.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef JDude het volgende:
Om het verhaal even compleet te houden voor het nageslacht... de keuken is af [afbeelding].
Komend weekend foto-update!
Waar zijn die pics danquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef JDude het volgende:
Om het verhaal even compleet te houden voor het nageslacht... de keuken is af.
Komend weekend foto-update!
Blijkbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Joh, heb ik die foto's nog niet geplaatst?
Stiekem nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Jawel toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
*herkent de keukenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Nou eh, inmiddels is het eigenlijk alweer wat anders ingericht. Meer opgeruimd enzo.
[ afbeelding ]
Vaatwassers de tofste!
[ afbeelding ]
En eh, eten kan in de keuken. Inmiddels zijn die beige dingen weggegooid. En hebben we hippe nieuwe placemats gekocht in zwartwit kleurtjes
.
Er waren 4 keuzes voor elk onderdeel. Dus kastjes, handgreepjes, aanrechtblad. Maar dit was de leukste combi in onze ogen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef Burdie het volgende:
Keuken ziet er nog best fancy uit voor in een huurhuis. Mocht je trouwens alleen maar van die standaard, witte bruynzylkeukens kiezen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |