Wat 'hmm'?quote:Op maandag 10 september 2007 15:05 schreef arneaux het volgende:
Hmm.
Ja.quote:Op maandag 10 september 2007 15:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Zwarte en witte tegeltjes zijn altijd puick in de badkamer.
LOL, dat vroeg ik me dus ook af...maar niet dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
weet je zeker dat niet dezelfde tegeltjes zijn gebruikt?
Ohja, kom een keer met BA mee!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef enter het volgende:
Is dit het huis waar ik een keer bier ga drinken![]()
![]()
Held.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb onder dé hertog-jan vlag geslapen!
En gedouchet in dé nieuwe badkamer!
Thanks!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:06 schreef ijsprinses het volgende:
Wow ziet er mooi uit allemaal!! En wat een mooi bed
Die is hetzelfde gebleven.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:58 schreef mcDavid het volgende:
Dat zou je best een vooruitgang mogen noemen inderdaad!
Hoe is het met de kookhoek?
Daar komt nog een afwasmasjien onder te staanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:30 schreef mcDavid het volgende:
Wordt daar nog wat mee gedaan of blijft die zo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Dus daarna housewarming part 2 met nieuwe douche en keuken? [afbeelding]
Dat zal ik met de heer des huizes nog wel even overleggen.quote:
Oh, ik vind het geen probleem hoor!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zal ik met de heer des huizes nog wel even overleggen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, ik vind het geen probleem hoor!
Jij vind niets een probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
Oh, ik vind het geen probleem hoor!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Mental note. Teveel kastruimte. Te weinig spulletjes.
nou toch , denk je dat hetdezelfde zijn , eraf gehaald en erop geplakt :pquote:Op woensdag 7 november 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
De oplettende kijker heeft gezien dat de waterleiding ineens achter de tegels verdwijnt. Dat doen ze niet zonder tegels weg te braken.
dat is pas een keukenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vloer ligt er ook in trouwens.
Die is nieuw. De vorige was afschuwelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef OA het volgende:
Ehm... de vloer... is dat jullie eigen keuze, of lag die er al?
Nou ja, iedereen zijn eigen keuze natuurlijk...![]()
De keuken is verder netjes zo!Vooral dat zwarte apparaat links bevalt mij wel.
![]()
Whehe.. ik lees weer eens niet eerst...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe vloer ligt er ook in trouwens.
Das idd ook niet allesquote:Op woensdag 7 november 2007 08:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is nieuw. De vorige was afschuwelijk.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef JDude het volgende:
Om het verhaal even compleet te houden voor het nageslacht... de keuken is af [afbeelding].
Komend weekend foto-update!
Waar zijn die pics danquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef JDude het volgende:
Om het verhaal even compleet te houden voor het nageslacht... de keuken is af.
Komend weekend foto-update!
Blijkbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Joh, heb ik die foto's nog niet geplaatst?
Stiekem nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Jawel toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:24 schreef Kuukske het volgende:
*herkent de keukenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef Kuukske het volgende:
[ afbeelding ]
Nou eh, inmiddels is het eigenlijk alweer wat anders ingericht. Meer opgeruimd enzo.
[ afbeelding ]
Vaatwassers de tofste!
[ afbeelding ]
En eh, eten kan in de keuken. Inmiddels zijn die beige dingen weggegooid. En hebben we hippe nieuwe placemats gekocht in zwartwit kleurtjes
.
Er waren 4 keuzes voor elk onderdeel. Dus kastjes, handgreepjes, aanrechtblad. Maar dit was de leukste combi in onze ogen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef Burdie het volgende:
Keuken ziet er nog best fancy uit voor in een huurhuis. Mocht je trouwens alleen maar van die standaard, witte bruynzylkeukens kiezen?
In februari 2008 gebeurde dat. Even for the record.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:22 schreef JDude het volgende:
Oh, die kabelzooi naast de TV wordt nog een keer weggewerkt hoor [afbeelding].
Nee, een nieuw laagje zeil over het huidige heen leggen. En wat planten enzo. Meer niet.quote:
Ook dat is inmiddels gebeurd. For the record, wederom.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:04 schreef Kuukske het volgende:
Nee, een nieuw laagje zeil over het huidige heen leggen. En wat planten enzo. Meer niet.
Helemaal?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |