Dat kost je veul geld en bier.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Zijn jullie ook in te huren voor een ander huis om mn toekomstige stulpje mee te helpen? om te toveren tot zo'n Wonder nest
![]()
Eensquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Werkt zo'n afzuigkap met koolstoffilter nou eigenlijk een beetje?
hier kun je zoveel slechte grappen op maken met betrekking tot 2e wo , maar dat doen we vandaag ff nietquote:Op zondag 8 juli 2007 19:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil ook aan het gas!
Misschien moeten jullie een groter huis kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Vergeet R&P niet.
Die heb je vrijwel allemaal al te pakken als je BeF en Koffie uitnodigd volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Vergeet R&P niet.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:29 schreef JDude het volgende:
M-M komt ook een keer pizza eten, spreek even wat af!
Die pizza of mcD?quote:
Ja, maar goed dat het bed uiteindelijk ergens anders vandaan gekomen is, anders was het echt een Ikea-kamer gewordenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
Hoor ik daar een uitnodiging voor de housewarming?
Ja we moeten alleen zelf even een datum regelen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
Dat moet wel lukken denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja we moeten alleen zelf even een datum regelen!
BeF en Koffie...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die heb je vrijwel allemaal al te pakken als je BeF en Koffie uitnodigd volgens mij
BeF is tof.quote:
Koffie ook!quote:
Kuukskequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo lelijk doen hè.
Als je het topic goed had gelezen, had je gezien dat het huur is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Kuukske, voor hoeveel verkoop je je huisje
![]()
heb je nou ook al je eigen ceiling cat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Als we het nou stiekem voor keiveul geld verkopen, dan kan die huur er wel af.
Maar ehm, nee hoor. We gaan er voorlopig niet meer uit.
Gefeliciteerd Sambabal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef DarkSamba het volgende:
Hej.. tof dat jullie gaan samenwonen
Ik heb zelf ook eindelijk een huisje in Breda gevonden
Wat niet is... kan nogquote:
Que?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
ERUG IND OST
Nee UE?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Que?
Eer plaatste hier ff een verkapte TVPquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |