Dat kost je veul geld en bier.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Zijn jullie ook in te huren voor een ander huis om mn toekomstige stulpje mee te helpen? om te toveren tot zo'n Wonder nest
![]()
Eensquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Werkt zo'n afzuigkap met koolstoffilter nou eigenlijk een beetje?
hier kun je zoveel slechte grappen op maken met betrekking tot 2e wo , maar dat doen we vandaag ff nietquote:Op zondag 8 juli 2007 19:36 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil ook aan het gas!
Misschien moeten jullie een groter huis kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Vergeet R&P niet.
Die heb je vrijwel allemaal al te pakken als je BeF en Koffie uitnodigd volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Vergeet R&P niet.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:29 schreef JDude het volgende:
M-M komt ook een keer pizza eten, spreek even wat af!
Die pizza of mcD?quote:
Ja, maar goed dat het bed uiteindelijk ergens anders vandaan gekomen is, anders was het echt een Ikea-kamer gewordenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
Hoor ik daar een uitnodiging voor de housewarming?
Ja we moeten alleen zelf even een datum regelen!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef MPG het volgende:
Dat moet wel lukken denk ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja we moeten alleen zelf even een datum regelen!
BeF en Koffie...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die heb je vrijwel allemaal al te pakken als je BeF en Koffie uitnodigd volgens mij
BeF is tof.quote:
Koffie ook!quote:
Kuukskequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo lelijk doen hè.
Als je het topic goed had gelezen, had je gezien dat het huur is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Kuukske, voor hoeveel verkoop je je huisje
![]()
heb je nou ook al je eigen ceiling cat?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Als we het nou stiekem voor keiveul geld verkopen, dan kan die huur er wel af.
Maar ehm, nee hoor. We gaan er voorlopig niet meer uit.
Gefeliciteerd Sambabal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:14 schreef DarkSamba het volgende:
Hej.. tof dat jullie gaan samenwonen
Ik heb zelf ook eindelijk een huisje in Breda gevonden
Wat niet is... kan nogquote:
Que?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:49 schreef eer-ik het volgende:
ERUG IND OST
Nee UE?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:19 schreef Kuukske het volgende:
Que?
Eer plaatste hier ff een verkapte TVPquote:
Die is dichtquote:
Fliciteert!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
Knock it off met die felicitaties hier. Maar toch onwijs bedankt
Och ik slaap al 4 weken in een lekkende tentquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Zo. Even een rotschop.
De vakantie in de bouw is afgelopen alhier, dus we hopen jullie binnenkort meer te kunnen laten zien van de new and improved keuken.
Verder bevalt het huissie erg goed. Alleen ramen open laten staan tijdens een stortbui is iets minder handig, maar gelukkig sliep ik nog niet.
ramen open tijdens een stortbui is nergens aanbevolen he :-Dquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef JDude het volgende:
Zo. Even een rotschop.
De vakantie in de bouw is afgelopen alhier, dus we hopen jullie binnenkort meer te kunnen laten zien van de new and improved keuken.
Verder bevalt het huissie erg goed. Alleen ramen open laten staan tijdens een stortbui is iets minder handig, maar gelukkig sliep ik nog niet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och ik slaap al 4 weken in een lekkende tentdas ook niet alles
wel de ultime verslaafde :pquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fokken uit een lekkende tent
![]()
neuh uit de kantinequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fokken uit een lekkende tent
![]()
TVPquote:
In mijn telling is van half juni tot half augustus maar twee maandenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
Btw, hoe bevalt het nieuwe huis je woont er al een paar maanden ? half jaar ongv in als ik mag schatten
CGM is niet zo goed met interpunctie, taal en getallen....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:50 schreef JDude het volgende:
[..]
In mijn telling is van half juni tot half augustus maar twee maanden.
Krat bier, laat maar komen!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef OA het volgende:
interpuntie
Muis! Wat vind je van ons huisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:48 schreef veldmuis het volgende:
Riep je, K.
quote:
Keitof, jeweet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muis! Wat vind je van ons huis.
Dat rijmtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Muis! Wat vind je van ons huis.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
CGM is niet zo goed met interpunctie, taal en getallen....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |