Amanda is een android die olie lekt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zit Amanda te janken?
pics???quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welk geld? Dr.Laban van de Bergmankliniek trekt de haren uit zijn hoofd dat hij zich heeft ingelaten met DGK, gezien het resultaat van Natasja's tieten.
Zeker wel, allemaal opgekropte energie, maar ik kan me vergissen.quote:
Sorry hoor, ik had deze geopend omdat ik dacht dat er geen cos wasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Ik zei het toch Lobasca.
Dat meen je nietquote:
Geeft niks hoor, op tijd een nieuw cosje klaar wordt op prijs gesteld (van jou ook hoor Lobasca).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had deze geopend omdat ik dacht dat er geen cos was![]()
Ik verwijt je niks hoor, maar het gaat om het COSopen gezeur, iedere keer weer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had deze geopend omdat ik dacht dat er geen cos was![]()
als ik een plasser had, dan had ik 'm nu van de grond kunnen rapen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
Ik switch van een saaie film naar een nog saaiere stream, jesus al een paar dagen geen kont te beleven.
Ik krijg hier zo geen stijve plasser van
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef SHE het volgende:
[..]
als ik een plasser had, dan had ik 'm nu van de grond kunnen rapen.
wat is dit ???
Ik ben geen vent maar kun je een stijve krijgen als je naar de streams kijkt?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef Pavement het volgende:
![]()
![]()
Ik switch van een saaie film naar een nog saaiere stream, jesus al een paar dagen geen kont te beleven.
Ik krijg hier zo geen stijve plasser van
Als je naat kijkt misschien wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen vent maar kun je een stijve krijgen als je naat de streams kijkt?![]()
Met gemakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen vent maar kun je een stijve krijgen als je naat de streams kijkt?![]()
Typoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je naat kijkt misschien wel.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk dat ze op een ander vloeistofje functioneert
Nee, maar ik word van deze streams dus zo niet gelukkig dat ik maar met termen ga gooien zodat er nog om de minuut een post in de cos komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben geen vent maar kun je een stijve krijgen als je naar de streams kijkt?![]()
Dacht dat het BIN GO avond was.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef cobain94 het volgende:
Gaan ze nog klaverjassen?
Zou een verademing zijn...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef cobain94 het volgende:
Gaan ze nog klaverjassen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Nog ff en mensen kappen met betalen voor de streams.
Tot nu toe dacht ik dat dat ding wat ze altijd bij zich droeg een zender was, maar dat is natuurlijk het pompje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef FdW het volgende:
[..]
. hydrauliek olie om haar tieten op spanning te houden.
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef cobain94 het volgende:
Dan zit ik met smart te wachten op een russische versie van de kooi..Die gaan net een stapje verder denk ik..Gezien BB
Ja klopt The lords of the neckless part 1 2 and 3 and sequal two harts drifting apartquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
Ga me nu niet vertellen dat de 2e film echt nog komt..
Wat denk je van de Amerikaanse versie van DGK?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef cobain94 het volgende:
Dan zit ik met smart te wachten op een russische versie van de kooi..Die gaan net een stapje verder denk ik..Gezien BB
Die hebben nog een klein beetje moraal,russen veel minder..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je van de Amerikaanse versie van DGK?
Zeker met zo veel geld op het spel zal dat heel ver gaan
Dat is het !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:12 schreef cobain94 het volgende:
Het feit dat er geen doel meer is voor de bewoners omdat het binnenkort stopt zal ook mee spelen..waarom nog terror als het toch stopt?
Nou nog een sappige film zoals sissy en het sprookje is compleet..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef mazaru het volgende:
Cora? Cora?
Ehh wies dat ook al weer?
Gniffel gniffel
[afbeelding]
Misschien morgenavondquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nou nog een sappige film zoals sissy en het sprookje is compleet..![]()
Wat doen ze in Rusland dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef cobain94 het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt, maar volgens mij (dag)droomt Jaap over iets anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Ziet 'm gewoon als een fijne knuffelbeer, meer niet.
Ik vind Jaap echt eng en ik snap niks van Nada. Het zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar volgens mij (dag)droomt Jaap over iets anders.![]()
denk het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef wolferl het volgende:
Nadia zie ik vanavond nog wel op Jaap zijn buik rollen.
Al zolang hij er in zit...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Gigageil het volgende:
Dennis zit ff voor jan lul zeg.....
Vreemd. Rusland is geen vrij land. Vooral niet in tegenstelling tot Nederland.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Die kijken niet op van een vechtpartijtje...Waar de kooi hier stopt gaan ze daar door.
Dat bedoel ik..Action..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
For you, check this:
http://youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyU
Ricky Lake ....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap zijn rechterhand zit goed.
[afbeelding]
Heel subtielquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ow, ik zie dat Jaap al zijn hand op haar tiet heeft liggen.
Die laatstequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
For you, check this:
Maar ja net een klein beetje andere mentaliteit dan nederlanders...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:26 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vreemd. Rusland is geen vrij land. Vooral niet in tegenstelling tot Nederland.
Als ze het toelaat: okee. Maar als ze NEE zegt en hij gaat toch door (net als op de groupie-avond) dan mep ik hem die kooi uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ow, ik zie dat Jaap al zijn hand op haar tiet heeft liggen.
En Nada zegt dus NIX. Great combi.quote:
Dat programma ken ik wel. Maar dat is geen officiele Big Brother.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
For you, check this:
Sorry schat, maar Nada spoort echt niet. Ze legt zelfs haar eigen hand er overheen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze het toelaat: okee. Maar als ze NEE zegt en hij gaat toch door (net als op de groupie-avond) dan mep ik hem die kooi uit.
Sssst... niet meer overhebben... de kabouters ruimen hem strakkies vanzelf...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
Heeft De Nix vandaag eigenlijk wel text gehad, of zien de scriptschrijvers hem ook al over het hoofd?
Hoe heet het dan? De Gouden Kooi (op zn russisch)?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dat programma ken ik wel. Maar dat is geen officiele Big Brother.
Ik heb het een hele tijd gevolgd, maar nooit iets dergelijks gezien.
Wat kijkt ze toch altijd als een verwend nest.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:31 schreef mazaru het volgende:
Amanda heeft ook een borst te pakken
[afbeelding]
De mannen zijn inderdaad andersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Maar ja net een klein beetje andere mentaliteit dan nederlanders...![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Sssst... niet meer overhebben... de kabouters ruimen hem strakkies vanzelf...
Yeah thats more like it!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
For you, check this:
In de russische cultuur zit democratie en respect voor de ander niet diep ingebakken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:26 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vreemd. Rusland is geen vrij land. Vooral niet in tegenstelling tot Nederland.
Letterlijk heet het 'huis' en dan deel 2.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe heet het dan? De Gouden Kooi (op zn russisch)?![]()
Ja ja, vanaf het begin zag jij haar niet zo zitten (wolf in schaapskleren) maar ik heb daar een ander gevoel over.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry schat, maar Nada spoort echt niet. Ze legt zelfs haar eigen hand er overheen.
Золотистая Клеткаquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe heet het dan? De Gouden Kooi (op zn russisch)?![]()
Ik ben Russischquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
In de russische cultuur zit democratie en respect voor de ander niet diep ingebakken.
Door de eeuwen heen je dat repressie en macht belangrijker zijn dan bijv welvaart en vrede.
Op individueel niveau zie je door de eeuwen heen dat eigenbelang belangrijker is dat de rechten van een ander. Moord en doodslag zijn altijd schering en inslag geweest.
Zowel gedurende de tsarentijd, tijdens het communisme, en nu onder leiding van de russische maffia.
Nou dat lijkt verdomd veel op DGK dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:37 schreef meta4 het volgende:
[..]
Letterlijk heet het 'huis' en dan deel 2.
Het doel is koppels vormen, en samen een huisje te gaan bewonen.
Ze leven er een echt leven, en zijn niet geheel van de buitenwereld afgesloten.
Sommige zijn er al twee jaar samen.
Niet teveel dromen over deze nare DGK dag.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
Genoeg gezien voor vanavond. Ik hoop dat de nachtploeg iets te doen heeft maar ik betwijfel het.
Enniewees, slaap lekker straks en tot morgen.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen fuck meer aan, hè...
Tegenwoordig...![]()
Kom op zeg, vind je dit dan normaal. Als vrouw accepteer je dat toch niet van een wildvreemde?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, vanaf het begin zag jij haar niet zo zitten (wolf in schaapskleren) maar ik heb daar een ander gevoel over.
Kijk jij uberhaupt nog?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen fuck meer aan, hè...
Tegenwoordig...![]()
Juist niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou dat lijkt verdomd veel op DGK dan.
Nein, maar ik lees bijna alles mee hier.quote:
knap ..je ben aan het afkicken van dgk ..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, maar ik lees bijna alles mee hier.
Maar dat is net zo erg...![]()
De COS gaat ook veel langzamer enzo.
Het viel me gewoon op dat het me eigenlijk geen fuck meer kan schelen allemaal.
Wat een babyface is het tochquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:39 schreef akveor het volgende:
Ze kijkt wel een beetje angstig...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
trio tquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:49 schreef Kinga het volgende:
Dennis jaloers? Begint ook al aan Nadia te friemelen.
Na zo lang dit gebeuren te hebben gevolgd is niemand van die cast een wildvreemde voor me, zelfs veel van de streamers niet. En zoals eerder gezegd, objectiviteit is bij mij verloren gegaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, vind je dit dan normaal. Als vrouw accepteer je dat toch niet van een wildvreemde?
Zoals ik al eerder zei, het zal wel aan mij liggen.
Nu ben ik echt weg.
Dat doet hij snacht's ook altijd zo stiekem in bed.dat handje.zo van zal ik het wel of niet doen...Creepy wayquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:49 schreef Kinga het volgende:
Dennis jaloers? Begint ook al aan Nadia te friemelen.
Het is toch wat. Een Nederlander ( ? ) die Cyrillisch geinstalleerd heeft.quote:
Nadia moet aangifte doen, wegens onzedelijk handtastelijk sexueel psychotisch gedrag tijdens buiten bewust zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:51 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat doet hij snacht's ook altijd zo stiekem in bed.dat handje.zo van zal ik het wel of niet doen...Creepy way
Maar wat staat daar nou?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:52 schreef meta4 het volgende:
[..]
Het is toch wat. Een Nederlander ( ? ) die Cyrillisch geinstalleerd heeft.
En een Rus die het niet heeft![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:36 schreef avonne het volgende:
[..]
In de russische cultuur zit democratie en respect voor de ander niet diep ingebakken.
Door de eeuwen heen je dat repressie en macht belangrijker zijn dan bijv welvaart en vrede.
Op individueel niveau zie je door de eeuwen heen dat eigenbelang belangrijker is dat de rechten van een ander. Moord en doodslag zijn altijd schering en inslag geweest.
Zowel gedurende de tsarentijd, tijdens het communisme, en nu onder leiding van de russische maffia.
wat mag niet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:54 schreef milk-shake het volgende:
de telefoon ..het mag niet
gewoon met babelfish vertaalt neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:52 schreef meta4 het volgende:
[..]
Het is toch wat. Een Nederlander ( ? ) die Cyrillisch geinstalleerd heeft.
En een Rus die het niet heeft![]()
Naar de pussycat dolls kijken misschien?quote:
Oh neequote:
een scheet laten ....NEE dat mag zeker nietquote:Op zondag 8 juli 2007 00:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Oh nee
Dat meen je niet, nou nu kunnen ze dat hok wel dichttimmeren want straks mogen ze niet eens meer lachen of een scheet laten.
De nieuwe terrorquote:Op zondag 8 juli 2007 00:00 schreef cobain94 het volgende:
Drinkt nadia nou cola?Daar word je toch dik van?
Proest ....quote:Op zondag 8 juli 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
Jaap kan er ook wel om lachen... hij wel.....
[afbeelding]
bij Hoevelaken ...links af........quote:Op zondag 8 juli 2007 00:01 schreef akveor het volgende:
Jaap kan er ook wel om lachen... hij wel.....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |