precies!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de ruzie te horen dat het toppunt van teleurstelling voor Amanda het feit was dat zij het met een nondescript staafje moest stellen daar waar Tamara twee hartjes kreeg!~
Wat deed ik vroeger toch op zaterdagavond?![]()
Waar is de tijd van''Saturday Night''?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de ruzie te horen dat het toppunt van teleurstelling voor Amanda het feit was dat zij het met een nondescript staafje moest stellen daar waar Tamara twee hartjes kreeg!~
Wat deed ik vroeger toch op zaterdagavond?![]()
Is dat schrikken.quote:
Ligt zo'n dertig jaar achter ons...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is de tijd van''Saturday Night''?
Cheer up, we hebben nu Brian als rapper.quote:
Zelfs buiten DGK vliegt de tijd.quote:
Wat en rare bulten heeft Natas op d'r porumquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
spraakmakende real life soap:
[afbeelding]
De krabster en de gekrabde:
[afbeelding]
Niet alleen op haar porum.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat en rare bulten heeft Natas op d'r porum![]()
Zit haar tepel nou op naar neus ... Ik zou me geld terughalenquote:
Nog steeds Blood Diamondquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Lobasca het volgende:
Avond! Dit is toch wel de 2e film die ze kijken?
En waarom is die enge slabek met der doodzieke oma nog in die hut?
De kist komt morgen tussen 13:00 en 14:00 op bezoekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Lobasca het volgende:
Welk geld? Dr.Laban van de Bergmankliniek trekt de haren uit zijn hoofd dat hij zich heeft ingelaten met DGK, gezien het resultaat van Natasja's tieten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit haar tepel nou op naar neus ... Ik zou me geld terughalen
Oehoeeee!! Dat isniet RTL wat je zegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
De kist komt morgen tussen 13:00 en 14:00 op bezoek![]()
Oma is alivequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Lobasca het volgende:
Zijn cosmetisch geïmplanteerde toupet bedoel je, schat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welk geld? Dr.Laban van de Bergmankliniek trekt de haren uit zijn hoofd dat hij zich heeft ingelaten met DGK, gezien het resultaat van Natasja's tieten.
Shit je heb gelijk ze RrrTLed nog wat ....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oehoeeee!! Dat isniet RTL wat je zegt.![]()
![]()
Kan Disana niet even de 'Cap van het lijk' herintroduceren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oma is alive![]()
![]()
alleen het spreken is wat moeilijk.
Ik heb ook een cap in die trant, ff zoeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan Disana niet even de 'Cap van het lijk' herintroduceren?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook een cap in die trant, ff zoeken.
Kan ik ook hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan Disana niet even de 'Cap van het lijk' herintroduceren?![]()
Ik moet mijn zaakjes nodig op orde brengen, dit is geen doen zoeken zo, sorry.quote:
Lieffie, dank voor je moeite, maar wees gewaarschuwd voor waar Queen B zo mee op de proppen komt....quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Deze komt al in de richting.
[afbeelding]
Deze is genomen in het mortuarium!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Deze komt al in de richting.
[afbeelding]
Er is al eerder een andere geopend, maar voortijdig en ik heb een OP....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als de COS vol is gaan we hier verder:
DGK [COS #1942] DGK Filmhoekje
Ze hebben nog niks anders gedaan vandaag als geslapen, beetje buiten gelegen en voor de buis gehangen. Misschien dat ze straks hun energie nog kwijt willen???quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Totally Off-Topic maar ik snuffel door de caps die ik heb gemaakt van DGK en moet terug denken aan de Good Old Days van terror i.p.v. dit saaie gedoe.
Tijdens het afleggen.quote:
Kijk maar uit, OP of nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er is al eerder een andere geopend, maar voortijdig en ik heb een OP....![]()
Mijn verwijzing is toch naar die van jou?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er is al eerder een andere geopend, maar voortijdig en ik heb een OP....![]()
Dus jij verwacht nog wel iets?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks anders gedaan vandaag als geslapen, beetje buiten gelegen en voor de buis gehangen. Misschien dat ze straks hun energie nog kwijt willen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |