Het altijd verborgen lid van de Village peoplequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Alle miljionairs op de Antillen kleden zich zo
Yup ze willen RTL publiek.... streamers bedankt is er niet bij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze moeten toch aardig blijven.
Dit gaat ze een hoop kijkers en streamers kosten.
Maar dat is misschien ook wel de bedoeling.
met wouter windvaan bosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef cobain94 het volgende:
Offtopic:De zomer draait door begint op 1
Marc marie is wel grappig..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Borga het volgende:
[..]
met wouter windvaan bos...Wat moet je er mee???
Wat een triest lap stof heeft ie aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
Brian kijkt alweer vermoeid naar z'n vriendinnetje...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het altijd verborgen lid van de Village people
Hahahaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt een erectie door het kussen van de neptieten van Natasja. Reden om iets anders te gaan doen.![]()
Kun je nagaan wat een paar maanden de gouden kooi met je doet...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef akveor het volgende:
Wat resulteerde in een harde plasser...
[afbeelding]
Dan heeft de redactie een goeie zet gedaan door lieke het huis in te krijgen..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
Huub je word steeds minder leuk.
Je praat alleen nog maar over sex of je zit te gapen.
Ook word hij steeds minder actief.
Is jammer dat er geen leuker iemand daar is.
Maar door Lieke is hij knap verzwakt en passief geworden.
Waarom zou de redactie dat willen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan heeft de redactie een goeie zet gedaan door lieke het huis in te krijgen..
In de hoop dat huub minder popi wordt..
Mwuah, ik geloof niet dat hij zoveel moeite hoeft te doen om aan te tonen hoe gespierd hij is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef ruby het volgende:
En met geweld snijdt Brian het vlees....zodat iedereen z'n spierballen kan zien.
Zo is ie veel leukerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Zo valt er toch nog wat te lachen...
Omdat huub dan minder popi wordt.. en de godenkindjes meer? zoiets?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom zou de redactie dat willen dan?
Ik ga ook pas slaan nadat iemand mij aanvalt...alsof dat zo vreemd isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt, is dat Denniks nooit het initiatief durft te nemen als er aanleiding naar is om Huub of Lieke voor schut te zetten. Pas als Huub of Lieke dat wel doen gaat Denniks er op in.
Wel in de Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ga ook pas slaan nadat iemand mij aanvalt...alsof dat zo vreemd is![]()
Mute knop AAnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
ik heb nog een paar dagen streams , en totdat ik op vakantie ga betaal ik niet meer voor nieuwe, dit is wel zo saai.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo allemaal ,
even een vraagje, ik heb nu 2 maanden betaald, is het nog de moeite om opnieuw voor een maand te betalen
of gebeurd er echt geen ruk meer (buiten het gescripte aardige slijmerige gedrag naar elkaar?)
Moet je even over bellen met de regisseurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo allemaal ,
even een vraagje, ik heb nu 2 maanden betaald, is het nog de moeite om opnieuw voor een maand te betalen
of gebeurd er echt geen ruk meer (buiten het gescripte aardige slijmerige gedrag naar elkaar?)
Brianaal heten en dan ook nog als een holbewoner etenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
Brian brengt zowel het bord en de lepel naar zn gezicht tijden het eten...... en dan gaat het hoofd ook nog richting bord........ Goed gedaan Netty, je knul eet als een holbewoner.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet je even over bellen met de regisseur
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian kreeg toch bezoek nu???
niet, heeft Brian afgezegd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weet iemand hier wanneer Tamara nu komt?
goed gezien...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt, is dat Denniks nooit het initiatief durft te nemen als er aanleiding naar is om Huub of Lieke voor schut te zetten. Pas als Huub of Lieke dat wel doen gaat Denniks er op in.
Wat een saai leven, helemaal niets doen. Laat rtl ze dan opdrachten doen voor contact punten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners liggen tot 4 uur 's-middags in hun nest en nu liggen ze al weer vermoeid te geeuwen voor de TV. Gooi dan de week-opdrachten van BB maar in het huis, want dit wordt nix zo...
Snap best dat ze moe zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat een saai leven, helemaal niets doen. Laat rtl ze dan opdrachten doen voor contact punten!
Belachelijk! Hij is smoorverliefd op dat kind en doet dit voor zijn neukmaatje die hij niet eens mag! Echt belachelijk!quote:
Nietes... hij houdt van Amanda!!! Heeft hij gisteren wel 10 keer gezegd.. en Tamara is alleen maar een ex en een goede vriendinquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Belachelijk! Hij is smoorverliefd op dat kind en doet dit voor zijn neukmaatje die hij niet eens mag! Echt belachelijk!
hartjes die uit elkaar gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Nietes... hij houdt van Amanda!!! Heeft hij gisteren wel 10 keer gezegd.. en Tamara is alleen maar een ex en een goede vriendin![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Nietes... hij houdt van Amanda!!! Heeft hij gisteren wel 10 keer gezegd.. en Tamara is alleen maar een ex en een goede vriendin![]()
Wie draagt er nu een ketting van 2 hartjes die uit elkaar gaan ....Niemand toch of je moet hem nog steeds missen ??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Belachelijk! Hij is smoorverliefd op dat kind en doet dit voor zijn neukmaatje die hij niet eens mag! Echt belachelijk!
Ik geloof er sowieso niks van dat het 2 hartjes zijn die uit elkaar gaan. Dat is gewoon vrije interpretatie van Brian. Het zijn vast gewoon 2 hartjes die aan elkaar vast zitten, maar hij maakt dat ervan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie draagt er nu een ketting van 2 hartjes die uit elkaar gaan ....Niemand toch of je moet hem nog steeds missen ??
zou je denken????quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik geloof er sowieso niks van dat het 2 hartjes zijn die uit elkaar gaan. Dat is gewoon vrije interpretatie van Brian. Het zijn vast gewoon 2 hartjes die aan elkaar vast zitten, maar hij maakt dat ervan.
Zeker weten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik geloof er sowieso niks van dat het 2 hartjes zijn die uit elkaar gaan. Dat is gewoon vrije interpretatie van Brian. Het zijn vast gewoon 2 hartjes die aan elkaar vast zitten, maar hij maakt dat ervan.
Hij heeft er niet bij gezegd dat er kans is dat de twee uitelkaar zijnde hartjes kans hebben om bijelkaat te komen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten!Vond het wel knap bedacht...
Nou hij was er toch stellig van overtuigd, van zn eigen interpretatie dan wel te verstaan. Hij had wel weinig tijd OK. Heeft er trouwens ooit wel eens iemand een kettinkje van een ex ontvangen en ook nog gedragen ??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee en neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hij was er toch stellig van overtuigd, van zn eigen interpretatie dan wel te verstaan. Hij had wel weinig tijd OK. Heeft er trouwens ooit wel eens iemand een kettinkje van een ex ontvangen en ook nog gedragen ??
Ik vind het ook zo rot voor je.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef Frasier het volgende:
Rustig hier. Ik heb medeleiden met mensen die vanavond vrijwillig de hele avond achter de streams blijven hangen
.
Dat kan Tamara dragen om haar helpen herrinneren dat ze uit elkaar zijn, en als Brian haar ziet met dat kettinkje weet hij dat ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hij was er toch stellig van overtuigd, van zn eigen interpretatie dan wel te verstaan. Hij had wel weinig tijd OK. Heeft er trouwens ooit wel eens iemand een kettinkje van een ex ontvangen en ook nog gedragen ??
Tuurlijk niet, ik was bang dat je Nix te doen had en een bijdrage wilde leveren in de COS.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat? Dat ik een gezellige avond met vrienden ga hebben?
Brian weet helemaal niet dat ze het kettinkje heeft gezien, heeft ze stiekum uitgepaktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het wel jammer dat ik de reactie van Amanda heb gemist op dat kettinkje...heeft ze hem wel gezien, vond ze het okay?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian weet helemaal niet dat ze het kettinkje heeft gezien, heeft ze stiekum uitgepakt![]()
Dat vond ik een tamelijk lage streek maar goed. Alles mag en kan dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian weet helemaal niet dat ze het kettinkje heeft gezien, heeft ze stiekum uitgepakt![]()
Helemaal als iemand het doet die pretendeert nooit aan andermans spullen te zitten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vond ik een tamelijk lage streek maar goed. Alles mag en kan dus![]()
Ze was alleen met Melisa, maar check VOL, daar staan alle filmpjes van B en A. Enjoy.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
En wat zei ze, of zag niemand vd bewoners dat ze het uitpakte?
samen met melisa, de rest weet het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
En wat zei ze, of zag niemand vd bewoners dat ze het uitpakte?
Mocht er ultieme terror, vechten, schelden, schoppen en slaan op het programma gestaan hebben dan had ik 't misschien overwogen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik was bang dat je Nix te doen had en een bijdrage wilde leveren in de COS.![]()
nee joh, haar eigen kettinkje had ze al.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Helemaal als iemand het doet die pretendeert nooit aan andermans spullen te zitten!
Of kan het zijn dat ze dacht dat het cadeautje voor haar was?
Melisa heeft ontzettend lopen stoken en had de info uiteraard van de FEBO, leuke TV momenten tijdens deze komkommertijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Helemaal als iemand het doet die pretendeert nooit aan andermans spullen te zitten!
Ik dacht tijdens de ruzie te horen dat het toppunt van teleurstelling voor Amanda het feit was dat zij het met een nondescript staafje moest stellen daar waar Tamara twee hartjes kreeg!~quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat dacht ze heul niet Melissa is een slang .... en die heeft haar over gehaaldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
precies!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de ruzie te horen dat het toppunt van teleurstelling voor Amanda het feit was dat zij het met een nondescript staafje moest stellen daar waar Tamara twee hartjes kreeg!~
Wat deed ik vroeger toch op zaterdagavond?![]()
Waar is de tijd van''Saturday Night''?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht tijdens de ruzie te horen dat het toppunt van teleurstelling voor Amanda het feit was dat zij het met een nondescript staafje moest stellen daar waar Tamara twee hartjes kreeg!~
Wat deed ik vroeger toch op zaterdagavond?![]()
Is dat schrikken.quote:
Ligt zo'n dertig jaar achter ons...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is de tijd van''Saturday Night''?
Cheer up, we hebben nu Brian als rapper.quote:
Zelfs buiten DGK vliegt de tijd.quote:
Wat en rare bulten heeft Natas op d'r porumquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
spraakmakende real life soap:
[afbeelding]
De krabster en de gekrabde:
[afbeelding]
Niet alleen op haar porum.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat en rare bulten heeft Natas op d'r porum![]()
Zit haar tepel nou op naar neus ... Ik zou me geld terughalenquote:
Nog steeds Blood Diamondquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Lobasca het volgende:
Avond! Dit is toch wel de 2e film die ze kijken?
En waarom is die enge slabek met der doodzieke oma nog in die hut?
De kist komt morgen tussen 13:00 en 14:00 op bezoekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Lobasca het volgende:
Welk geld? Dr.Laban van de Bergmankliniek trekt de haren uit zijn hoofd dat hij zich heeft ingelaten met DGK, gezien het resultaat van Natasja's tieten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit haar tepel nou op naar neus ... Ik zou me geld terughalen
Oehoeeee!! Dat isniet RTL wat je zegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
De kist komt morgen tussen 13:00 en 14:00 op bezoek![]()
Oma is alivequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Lobasca het volgende:
Zijn cosmetisch geïmplanteerde toupet bedoel je, schat?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welk geld? Dr.Laban van de Bergmankliniek trekt de haren uit zijn hoofd dat hij zich heeft ingelaten met DGK, gezien het resultaat van Natasja's tieten.
Shit je heb gelijk ze RrrTLed nog wat ....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oehoeeee!! Dat isniet RTL wat je zegt.![]()
![]()
Kan Disana niet even de 'Cap van het lijk' herintroduceren?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oma is alive![]()
![]()
alleen het spreken is wat moeilijk.
Ik heb ook een cap in die trant, ff zoeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan Disana niet even de 'Cap van het lijk' herintroduceren?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ook een cap in die trant, ff zoeken.
Kan ik ook hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan Disana niet even de 'Cap van het lijk' herintroduceren?![]()
Ik moet mijn zaakjes nodig op orde brengen, dit is geen doen zoeken zo, sorry.quote:
Lieffie, dank voor je moeite, maar wees gewaarschuwd voor waar Queen B zo mee op de proppen komt....quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Deze komt al in de richting.
[afbeelding]
Deze is genomen in het mortuarium!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Deze komt al in de richting.
[afbeelding]
Er is al eerder een andere geopend, maar voortijdig en ik heb een OP....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als de COS vol is gaan we hier verder:
DGK [COS #1942] DGK Filmhoekje
Ze hebben nog niks anders gedaan vandaag als geslapen, beetje buiten gelegen en voor de buis gehangen. Misschien dat ze straks hun energie nog kwijt willen???quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Totally Off-Topic maar ik snuffel door de caps die ik heb gemaakt van DGK en moet terug denken aan de Good Old Days van terror i.p.v. dit saaie gedoe.
Tijdens het afleggen.quote:
Kijk maar uit, OP of nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er is al eerder een andere geopend, maar voortijdig en ik heb een OP....![]()
Mijn verwijzing is toch naar die van jou?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er is al eerder een andere geopend, maar voortijdig en ik heb een OP....![]()
Dus jij verwacht nog wel iets?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze hebben nog niks anders gedaan vandaag als geslapen, beetje buiten gelegen en voor de buis gehangen. Misschien dat ze straks hun energie nog kwijt willen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |