quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moet je even over bellen met de regisseur
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:57 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian kreeg toch bezoek nu???
niet, heeft Brian afgezegd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:08 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weet iemand hier wanneer Tamara nu komt?
goed gezien...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt, is dat Denniks nooit het initiatief durft te nemen als er aanleiding naar is om Huub of Lieke voor schut te zetten. Pas als Huub of Lieke dat wel doen gaat Denniks er op in.
Wat een saai leven, helemaal niets doen. Laat rtl ze dan opdrachten doen voor contact punten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:13 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners liggen tot 4 uur 's-middags in hun nest en nu liggen ze al weer vermoeid te geeuwen voor de TV. Gooi dan de week-opdrachten van BB maar in het huis, want dit wordt nix zo...
Snap best dat ze moe zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Wat een saai leven, helemaal niets doen. Laat rtl ze dan opdrachten doen voor contact punten!
Belachelijk! Hij is smoorverliefd op dat kind en doet dit voor zijn neukmaatje die hij niet eens mag! Echt belachelijk!quote:
Nietes... hij houdt van Amanda!!! Heeft hij gisteren wel 10 keer gezegd.. en Tamara is alleen maar een ex en een goede vriendinquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Belachelijk! Hij is smoorverliefd op dat kind en doet dit voor zijn neukmaatje die hij niet eens mag! Echt belachelijk!
hartjes die uit elkaar gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Nietes... hij houdt van Amanda!!! Heeft hij gisteren wel 10 keer gezegd.. en Tamara is alleen maar een ex en een goede vriendin![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Nietes... hij houdt van Amanda!!! Heeft hij gisteren wel 10 keer gezegd.. en Tamara is alleen maar een ex en een goede vriendin![]()
Wie draagt er nu een ketting van 2 hartjes die uit elkaar gaan ....Niemand toch of je moet hem nog steeds missen ??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Belachelijk! Hij is smoorverliefd op dat kind en doet dit voor zijn neukmaatje die hij niet eens mag! Echt belachelijk!
Ik geloof er sowieso niks van dat het 2 hartjes zijn die uit elkaar gaan. Dat is gewoon vrije interpretatie van Brian. Het zijn vast gewoon 2 hartjes die aan elkaar vast zitten, maar hij maakt dat ervan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie draagt er nu een ketting van 2 hartjes die uit elkaar gaan ....Niemand toch of je moet hem nog steeds missen ??
zou je denken????quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik geloof er sowieso niks van dat het 2 hartjes zijn die uit elkaar gaan. Dat is gewoon vrije interpretatie van Brian. Het zijn vast gewoon 2 hartjes die aan elkaar vast zitten, maar hij maakt dat ervan.
Zeker weten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik geloof er sowieso niks van dat het 2 hartjes zijn die uit elkaar gaan. Dat is gewoon vrije interpretatie van Brian. Het zijn vast gewoon 2 hartjes die aan elkaar vast zitten, maar hij maakt dat ervan.
Hij heeft er niet bij gezegd dat er kans is dat de twee uitelkaar zijnde hartjes kans hebben om bijelkaat te komen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten!Vond het wel knap bedacht...
Nou hij was er toch stellig van overtuigd, van zn eigen interpretatie dan wel te verstaan. Hij had wel weinig tijd OK. Heeft er trouwens ooit wel eens iemand een kettinkje van een ex ontvangen en ook nog gedragen ??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee en neequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hij was er toch stellig van overtuigd, van zn eigen interpretatie dan wel te verstaan. Hij had wel weinig tijd OK. Heeft er trouwens ooit wel eens iemand een kettinkje van een ex ontvangen en ook nog gedragen ??
Ik vind het ook zo rot voor je.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef Frasier het volgende:
Rustig hier. Ik heb medeleiden met mensen die vanavond vrijwillig de hele avond achter de streams blijven hangen
.
Dat kan Tamara dragen om haar helpen herrinneren dat ze uit elkaar zijn, en als Brian haar ziet met dat kettinkje weet hij dat ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hij was er toch stellig van overtuigd, van zn eigen interpretatie dan wel te verstaan. Hij had wel weinig tijd OK. Heeft er trouwens ooit wel eens iemand een kettinkje van een ex ontvangen en ook nog gedragen ??
Tuurlijk niet, ik was bang dat je Nix te doen had en een bijdrage wilde leveren in de COS.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat? Dat ik een gezellige avond met vrienden ga hebben?
Brian weet helemaal niet dat ze het kettinkje heeft gezien, heeft ze stiekum uitgepaktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het wel jammer dat ik de reactie van Amanda heb gemist op dat kettinkje...heeft ze hem wel gezien, vond ze het okay?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian weet helemaal niet dat ze het kettinkje heeft gezien, heeft ze stiekum uitgepakt![]()
Dat vond ik een tamelijk lage streek maar goed. Alles mag en kan dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian weet helemaal niet dat ze het kettinkje heeft gezien, heeft ze stiekum uitgepakt![]()
Helemaal als iemand het doet die pretendeert nooit aan andermans spullen te zitten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vond ik een tamelijk lage streek maar goed. Alles mag en kan dus![]()
Ze was alleen met Melisa, maar check VOL, daar staan alle filmpjes van B en A. Enjoy.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
En wat zei ze, of zag niemand vd bewoners dat ze het uitpakte?
samen met melisa, de rest weet het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
En wat zei ze, of zag niemand vd bewoners dat ze het uitpakte?
Mocht er ultieme terror, vechten, schelden, schoppen en slaan op het programma gestaan hebben dan had ik 't misschien overwogen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik was bang dat je Nix te doen had en een bijdrage wilde leveren in de COS.![]()
nee joh, haar eigen kettinkje had ze al.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Helemaal als iemand het doet die pretendeert nooit aan andermans spullen te zitten!
Of kan het zijn dat ze dacht dat het cadeautje voor haar was?
Melisa heeft ontzettend lopen stoken en had de info uiteraard van de FEBO, leuke TV momenten tijdens deze komkommertijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Helemaal als iemand het doet die pretendeert nooit aan andermans spullen te zitten!
Ik dacht tijdens de ruzie te horen dat het toppunt van teleurstelling voor Amanda het feit was dat zij het met een nondescript staafje moest stellen daar waar Tamara twee hartjes kreeg!~quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat dacht ze heul niet Melissa is een slang .... en die heeft haar over gehaaldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |