Het altijd verborgen lid van de Village peoplequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Alle miljionairs op de Antillen kleden zich zo
Yup ze willen RTL publiek.... streamers bedankt is er niet bij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ze moeten toch aardig blijven.
Dit gaat ze een hoop kijkers en streamers kosten.
Maar dat is misschien ook wel de bedoeling.
met wouter windvaan bosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef cobain94 het volgende:
Offtopic:De zomer draait door begint op 1
Marc marie is wel grappig..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Borga het volgende:
[..]
met wouter windvaan bos...Wat moet je er mee???
Wat een triest lap stof heeft ie aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef akveor het volgende:
Brian kijkt alweer vermoeid naar z'n vriendinnetje...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het altijd verborgen lid van de Village people
Hahahaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Huub krijgt een erectie door het kussen van de neptieten van Natasja. Reden om iets anders te gaan doen.![]()
Kun je nagaan wat een paar maanden de gouden kooi met je doet...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef akveor het volgende:
Wat resulteerde in een harde plasser...
[afbeelding]
Dan heeft de redactie een goeie zet gedaan door lieke het huis in te krijgen..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef rooie3 het volgende:
Huub je word steeds minder leuk.
Je praat alleen nog maar over sex of je zit te gapen.
Ook word hij steeds minder actief.
Is jammer dat er geen leuker iemand daar is.
Maar door Lieke is hij knap verzwakt en passief geworden.
Waarom zou de redactie dat willen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dan heeft de redactie een goeie zet gedaan door lieke het huis in te krijgen..
In de hoop dat huub minder popi wordt..
Mwuah, ik geloof niet dat hij zoveel moeite hoeft te doen om aan te tonen hoe gespierd hij is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef ruby het volgende:
En met geweld snijdt Brian het vlees....zodat iedereen z'n spierballen kan zien.
Zo is ie veel leukerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Zo valt er toch nog wat te lachen...
Omdat huub dan minder popi wordt.. en de godenkindjes meer? zoiets?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom zou de redactie dat willen dan?
Ik ga ook pas slaan nadat iemand mij aanvalt...alsof dat zo vreemd isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef wolferl het volgende:
Wat mij opvalt, is dat Denniks nooit het initiatief durft te nemen als er aanleiding naar is om Huub of Lieke voor schut te zetten. Pas als Huub of Lieke dat wel doen gaat Denniks er op in.
Wel in de Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ga ook pas slaan nadat iemand mij aanvalt...alsof dat zo vreemd is![]()
Mute knop AAnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
ik heb nog een paar dagen streams , en totdat ik op vakantie ga betaal ik niet meer voor nieuwe, dit is wel zo saai.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo allemaal ,
even een vraagje, ik heb nu 2 maanden betaald, is het nog de moeite om opnieuw voor een maand te betalen
of gebeurd er echt geen ruk meer (buiten het gescripte aardige slijmerige gedrag naar elkaar?)
Moet je even over bellen met de regisseurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hallo allemaal ,
even een vraagje, ik heb nu 2 maanden betaald, is het nog de moeite om opnieuw voor een maand te betalen
of gebeurd er echt geen ruk meer (buiten het gescripte aardige slijmerige gedrag naar elkaar?)
Brianaal heten en dan ook nog als een holbewoner etenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
Brian brengt zowel het bord en de lepel naar zn gezicht tijden het eten...... en dan gaat het hoofd ook nog richting bord........ Goed gedaan Netty, je knul eet als een holbewoner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |