Dat zou heeeeel mooi zijn...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoor Huub 10 minuten geleden tegen Mitch zeggen dat Tamara vanavond komt (20.30_21.30) en dat Amanda dat niet weet...
Als dat waar is (wat Huub zegt) dan verheug ik me er nu al op. Amanda, maak je borst maar nat!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoor Huub 10 minuten geleden tegen Mitch zeggen dat Tamara vanavond komt (20.30_21.30) en dat Amanda dat niet weet...
Mooi kettingkje met twee hartjesquote:
Het kan ook zijn dat Huub nog niet weet dat Tamara niet komt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als dat waar is (wat Huub zegt) dan verheug ik me er nu al op. Amanda, maak je borst maar nat!
Neem aan dat je Brian bedoeldquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Huub nog niet weet dat Tamara niet komt.
Ook even opletten hoe lang het duurt voor ze naar de wc gaatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:02 schreef cobain94 het volgende:
Al 2 happen..
Ja, inderdaad....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Huub nog niet weet dat Tamara niet komt.
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, inderdaad....![]()
Maar Tamara zou toch eerst dinsdag komen en Brian dacht dat Tamara zelf al wel niet zou willen komen als ze wist van de ruzie tussen hem en Amanda maar naderhand gaf Brian toe en zou haar afzeggen............................
Misschien heeft hij alleen de afspraak verzet?..naar vanavond...![]()
Afwachten (en hopen) maar...
Ja Niks...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Nada: Mitch is best een lekker ding.
Natas: Ga je gang, wat let je.
Nada: Ja maar ik heb al iets met Nix.
Nata: Maar dat was toch alleen maar zoenen?
Nada: Ja, dat is ook zo, maar kijk naar Lieke en Huub, Amanda en Brian, dat zijn ook stelletjes. Dan zou Nix alleen maar een speeltje voor mij zijn.
Natas: Maakt het uit, doe er je voordeel mee.
Huub doet de beerput na die DGK momenteel is....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub alweer moe.
hij is net zijn bed uit.
Dat weten jij en ik maar Natasja niet.quote:
Nix sorryquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef akveor het volgende:
Sorry, maar ik heb het capturen herontdekt.
[afbeelding]
Dat is nu net NIET de bedoeling.... Geef d'r maar aan Mitch.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Hoerenmadame Natasja is weer lekker bezig. Nada koppelen aan Nix.
Als het met die kindjuss goed gaat, kan ze met een gerust hart naar SU.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Hoerenmadame Natasja is weer lekker bezig. Nada koppelen aan Nix.
Nitch is Nichtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is nu net NIET de bedoeling.... Geef d'r maar aan Mitch.
Ik denk dat hij wat hout gaat hakken voor in de open haard!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
Wat ziet Brian er weer miljonairs like uit
Ik zie nog wel iets mooi opbloeien tussen Nix en Nitch.quote:
Alle miljionairs op de Antillen kleden zich zoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat hout gaat hakken voor in de open haard!![]()
![]()
Dan ga ik ook maar een paar filpjes halen... Dit is toch te triest voor woorden... dan zijn ze ongeveer 01.00u uitgekeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:25 schreef rooie3 het volgende:
Word gezellige avond.
Ze mogen twee films kijken.
Prachtige openingszin om iets moois te beginnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef cobain94 het volgende:
Jaap: sinds jij hier bent binnengekomen overheerst gewoon emojaap...
I rest my case.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef Borga het volgende:
[..]
Alle miljionairs op de Antillen kleden zich zo
Ja ze moeten toch aardig blijven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar een paar filpjes halen... Dit is toch te triest voor woorden... dan zijn ze ongeveer 01.00u uitgekeken.. nix hou je bek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |