met kauwgom kauwen,verlies je op jaarbasis ook wat calo schijnt??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:33 schreef ruby het volgende:
Jaap vraagt aan Nadia waarom ze 's ochtends in bed niet lekker kauwgom gaat kauwen.
Hmm, ik weet niet wat het nut daarvan is.
Het gewonnen potje poker is was een kwestie van geluk..Bij schaken moet je veel denken en dat kan dennis niet zo goed..quote:
Waarom stiekem? Mag dat niet van "achter"?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:32 schreef BarryK het volgende:
Nadia gaat heel stiekem kauwgom even 2 sec in d'r mond doen...
Eerlijk gezegd weet ik niet waar de opmerking vandaan komt.quote:
Nee, volgens mij ging het over die 12 uur.... want hij werd toen een beetje pissed op Lieke omdat zij het erover had, en hij wilde dat verhaal niet op de streams hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Volgens mij ging dat over het honing en verenverhaal van Huub. Ik kan me natuurlijk vergissen.
Het is eigenlijk verboden alleen zei heeft het nog van thuis meegenomen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarom stiekem? Mag dat niet van "achter"?
Schijnt dat je daarvan sneller naar de wc moet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:33 schreef ruby het volgende:
Jaap vraagt aan Nadia waarom ze 's ochtends in bed niet lekker kauwgom gaat kauwen.
Hmm, ik weet niet wat het nut daarvan is.
In die kauwgom zitten meer cal. dan je verbruikt met het erop kauwen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
met kauwgom kauwen,verlies je op jaarbasis ook wat calo schijnt??
En je kaakgewrichten slijten een beetje meer dan normaal..Maar ja alles voor de callo'squote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ah oké.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het is eigenlijk verboden alleen zei heeft het nog van thuis meegenomen.
Kurt, le penseur.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
En je kaakgewrichten slijten een beetje meer dan normaal..Maar ja alles voor de callo's
de bewoners worden helemaal gevormd naar hapklare brokjes voor het RTL publiekquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:33 schreef TiNo_Flo het volgende:
"Niet zo smakken", klinkt er uit de speakers.
[afbeelding]
Ik zou hierom echt de ballen uit mijn broek lachen als ik daar zatquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef ruby het volgende:
Er mag niet gesmakt worden zegt "een stem" door de luidsprekers.
Doen vrouwen dat vaker?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou hierom echt de ballen uit mijn broek lachen als ik daar zat![]()
Ik haat kaugum kauwende gasten..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Het kan, na ong. 5 pakjes laxerend werkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Schijnt dat je daarvan sneller naar de wc moet.
Mee eensquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:41 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners mogen niet smakken omdat dat miljonairs-onwaardig is?Maar daar tegenover staat dan wel dat ze er als zwervers bij mogen lopen in het huis. Die redaktie moet toch echt eens over hun prioriteiten in dit programma gaan nadenken.
En dan heb ik het nog niet eens over de eetgewoontes van de miljonairs of Dennix die de hele dag met z`n handen in de broekzakken loopt...
Zeg me aub dat het waar is!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef blomst het volgende:
Komt Tamara toch???
Niet op korte termijn, Amanda heeft Brian zo ver gekregen om het niet door te laten gaan.. Brian is het later nog wel van plan..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:44 schreef blomst het volgende:
Komt Tamara toch???
Het kaugumkauwen mag niet omdat je dan door het gesmak het gepraat niet meer hoort :0quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:41 schreef Mika25 het volgende:
De bewoners mogen niet smakken omdat dat miljonairs-onwaardig is?Maar daar tegenover staat dan wel dat ze er als zwervers bij mogen lopen in het huis. Die redaktie moet toch echt eens over hun prioriteiten in dit programma gaan nadenken.
En dan heb ik het nog niet eens over de eetgewoontes van de miljonairs of Dennix die de hele dag met z`n handen in de broekzakken loopt...
Shitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:37 schreef BarryK het volgende:
[..]
In die kauwgom zitten meer cal. dan je verbruikt met het erop kauwen.
Het ging erom dat ze er thuis verslaafd aan was, als ze geen kauwgom mag voor de camera/microfoon dan kan ze het in bed wel gewoon nemen...
Misschien kan een medebewoner haar uitnodigen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:45 schreef BarryK het volgende:
[..]
Niet op korte termijn, Amanda heeft Brian zo ver gekregen om het niet door te laten gaan.. Brian is het later nog wel van plan..
Zie er zoiezo niet uit...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Het kaugumkauwen mag niet omdat je dan door het gesmak het gepraat niet meer hoort :0
Ziet er ook niet uit op tv.
We hebben je foto een keer gezien.quote:
Keane treedt nu op (BBC), dus dat is mooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:45 schreef cobain94 het volgende:
Live-earth is ook al saai..
Gluurderquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke tegen Natasja: Maar als jij weggaat krijgen we er een andere debiel voor terug.![]()
Ik hoor Huub 10 minuten geleden tegen Mitch zeggen dat Tamara vanavond komt (20.30_21.30) en dat Amanda dat niet weet...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:45 schreef BarryK het volgende:
[..]
Niet op korte termijn, Amanda heeft Brian zo ver gekregen om het niet door te laten gaan.. Brian is het later nog wel van plan..
Oooeeeewiiieeee das leuk.. Plannen wederom omgezetquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoor Huub 10 minuten geleden tegen Mitch zeggen dat Tamara vanavond komt (20.30_21.30) en dat Amanda dat niet weet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |