Ricky Lake ....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap zijn rechterhand zit goed.
[afbeelding]
Heel subtielquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ow, ik zie dat Jaap al zijn hand op haar tiet heeft liggen.
Die laatstequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
For you, check this:
http://youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyU
Maar ja net een klein beetje andere mentaliteit dan nederlanders...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:26 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vreemd. Rusland is geen vrij land. Vooral niet in tegenstelling tot Nederland.
Als ze het toelaat: okee. Maar als ze NEE zegt en hij gaat toch door (net als op de groupie-avond) dan mep ik hem die kooi uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ow, ik zie dat Jaap al zijn hand op haar tiet heeft liggen.
En Nada zegt dus NIX. Great combi.quote:
Dat programma ken ik wel. Maar dat is geen officiele Big Brother.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
For you, check this:
Sorry schat, maar Nada spoort echt niet. Ze legt zelfs haar eigen hand er overheen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze het toelaat: okee. Maar als ze NEE zegt en hij gaat toch door (net als op de groupie-avond) dan mep ik hem die kooi uit.
Sssst... niet meer overhebben... de kabouters ruimen hem strakkies vanzelf...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:29 schreef Lobasca het volgende:
Heeft De Nix vandaag eigenlijk wel text gehad, of zien de scriptschrijvers hem ook al over het hoofd?
Hoe heet het dan? De Gouden Kooi (op zn russisch)?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:32 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dat programma ken ik wel. Maar dat is geen officiele Big Brother.
Ik heb het een hele tijd gevolgd, maar nooit iets dergelijks gezien.
Wat kijkt ze toch altijd als een verwend nest.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:31 schreef mazaru het volgende:
Amanda heeft ook een borst te pakken
[afbeelding]
De mannen zijn inderdaad andersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Maar ja net een klein beetje andere mentaliteit dan nederlanders...![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Sssst... niet meer overhebben... de kabouters ruimen hem strakkies vanzelf...
Yeah thats more like it!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
For you, check this:
In de russische cultuur zit democratie en respect voor de ander niet diep ingebakken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:26 schreef meta4 het volgende:
[..]
Vreemd. Rusland is geen vrij land. Vooral niet in tegenstelling tot Nederland.
Letterlijk heet het 'huis' en dan deel 2.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hoe heet het dan? De Gouden Kooi (op zn russisch)?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |