Dat is het !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:12 schreef cobain94 het volgende:
Het feit dat er geen doel meer is voor de bewoners omdat het binnenkort stopt zal ook mee spelen..waarom nog terror als het toch stopt?
Nou nog een sappige film zoals sissy en het sprookje is compleet..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:14 schreef mazaru het volgende:
Cora? Cora?
Ehh wies dat ook al weer?
Gniffel gniffel
[afbeelding]
Misschien morgenavondquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nou nog een sappige film zoals sissy en het sprookje is compleet..![]()
Wat doen ze in Rusland dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef cobain94 het volgende:
Dan zit ik met smart te wachten op een russische versie van de kooi..Die gaan net een stapje verder denk ik..Gezien BB
Ik denk dat je gelijk hebt, maar volgens mij (dag)droomt Jaap over iets anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()
Ziet 'm gewoon als een fijne knuffelbeer, meer niet.
Ik vind Jaap echt eng en ik snap niks van Nada. Het zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, maar volgens mij (dag)droomt Jaap over iets anders.![]()
denk het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef wolferl het volgende:
Nadia zie ik vanavond nog wel op Jaap zijn buik rollen.
Al zolang hij er in zit...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:23 schreef Gigageil het volgende:
Dennis zit ff voor jan lul zeg.....
Vreemd. Rusland is geen vrij land. Vooral niet in tegenstelling tot Nederland.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Die kijken niet op van een vechtpartijtje...Waar de kooi hier stopt gaan ze daar door.
Dat bedoel ik..Action..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
For you, check this:
http://youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |